-> Šediváček: Škoda, že to není srovnání Polma a sedru ve stejný čas, přece jen za rok mohl nějaký ten kůň chcípnout, ale jinak to v podstatě potvrzuje to co jsem tady x krát psal a vyvracuje tu Vencovo Urban legend o tom jak je Polmo výkonově někde jinde
-> Šediváček/Vašek: NJ to je klasika virt, ale zas tak drsně to napsaný není aby to bylo na BAN, ale chápu jak to myslíš, více v mailu až se dostanu k přelouskání toho slohu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
23:52:38
09.10.2013
09.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
23:52:31
09.10.2013
09.10.2013
Petr Urban
-> Šediváček: Sice jsem opravdu rád že rozdělovač funguje a takovými výkony se prezentuje dobře, ale i tak vznáším pochybnost nad přesností měření. Pokud jsou hodnoty opravdu takové, klobouk dolů.
22:19:53
09.10.2013
09.10.2013
Alenka
-> Šediváček: ja nereju, jen mi ty cisla nesedely k deklarovane kombinaci. Casy to ma ale pekne, a pokud je hlava delana doma na koleni podle oka, tim lip pro tebe :)
EDIT: a vubec, mohl by ses treba podelit o nejake detaily uprav na hlave :)
Myslim, ze nikdo nebude proti a treba se neco noveho priucime.
EDIT: a vubec, mohl by ses treba podelit o nejake detaily uprav na hlave :)
Myslim, ze nikdo nebude proti a treba se neco noveho priucime.
22:01:46
09.10.2013
09.10.2013
vhml
-> Šediváček 09.10.13 21:52:04: nesmyslně dlouhá je i není. Je tam převod 2,91. Na ,,machrování na letišti" je nepoužitelná. Na skutečný ježdění naprosto boží.
Tady je třeba vidět jak není úplně moc ochotný se rozject. I když je to jen na tréninku kdy to není z plnejch otáček
Umíš najít nějaký zázračný výkony i v 5k hlavě? :-)
Tady je třeba vidět jak není úplně moc ochotný se rozject. I když je to jen na tréninku kdy to není z plnejch otáček
Umíš najít nějaký zázračný výkony i v 5k hlavě? :-)
21:52:04
09.10.2013
09.10.2013
Šediváček
Takže tuto bude od majitele nadupaného motoru:
pro -> peter l: :
"No KP je kolem 11,5:1 a úprava hlavy je domácí moje práce, tím nemyslím neodborná, víc ti toho říct nemůžu, to by tady bylo zas spousta lidí moc chytrých :-D
-> Alenka:
Mě se tvoje čísla taky nezdají, ale to neznamená, že budu rejpat. Motor si moh vidět na Pohofestu v bílej 136GL se světlym interiérem. V tý době to moc nejelo a podle času to je vidět, no nejelo.... čas stejný jako Zdenda DNX a ten si určitě nemyslí, že mu to nejede :-D Každopádně se změnil jenom karbec, to co bylo na Pohofestu je takový embrio toho, co je ten karbec teď :-D
-> vhml:
Venco nevím, jaký má vliv skládaná převodovka, ale podle mě by měla autu dát co nejlepší akceleraci, ale zase na druhou stranu jestli tam máš nějakou nesmyslně dlouhou jedničku..... já bych jinou převodovku uvítal ;-) A jelo se na buňku, ptal sem se toho týpka na startu pro jistotu.
-> Urbi:
Petře, nevím, co ti zas přelítlo přes nos, když vytáhnu zas Pohofest, tak s tebou byla normální řeč a klidně to řeknu veřejně, ....mám tam tvůj rozdělovač a bez něj by to tak nejelo. Musel bych shánět někde jinde, ale proč, když to funguje. Chtěl jsem se s tebou domluvit na doladění regulace, psal sem ti e-mail, tak to doufám nějak dořešíme. Tak se ozvy a nepruď mě tady :-D Těch 10 koní v tom motoru je, to vím a je to jenom o nastavení. Od minulý brzdy se z toho dostalo 30koní, tak nevím, proč by to ve finále nemohlo mít 110 a krouťák na hranici 145Nm. Já sem ten motor stavěl a já vím co v něm je..... při vší skromnosti.
-> Tuner#2:
Se divíš, proč tu nejsem registrovanej. Přesně proto :-D Za hodinu BAN na doživotí :-D
No a nakonec těm, kdo pochválili, tak moc díky a těm ostatním, ať si věří čemu chtí. Zajímavý, že někdo tu má v motoru celou stáj i s vozem a kočím a i když to není podložený, tak to nevadí. Já, když si to nechám odměřit, tak budu za lháře? To myslíte, že mám zapotřebí vydávat třeba spodek z fábky za 1.3-ku...... pánové a dámy, "těšilo mě".
pro -> peter l: :
"No KP je kolem 11,5:1 a úprava hlavy je domácí moje práce, tím nemyslím neodborná, víc ti toho říct nemůžu, to by tady bylo zas spousta lidí moc chytrých :-D
-> Alenka:
Mě se tvoje čísla taky nezdají, ale to neznamená, že budu rejpat. Motor si moh vidět na Pohofestu v bílej 136GL se světlym interiérem. V tý době to moc nejelo a podle času to je vidět, no nejelo.... čas stejný jako Zdenda DNX a ten si určitě nemyslí, že mu to nejede :-D Každopádně se změnil jenom karbec, to co bylo na Pohofestu je takový embrio toho, co je ten karbec teď :-D
-> vhml:
Venco nevím, jaký má vliv skládaná převodovka, ale podle mě by měla autu dát co nejlepší akceleraci, ale zase na druhou stranu jestli tam máš nějakou nesmyslně dlouhou jedničku..... já bych jinou převodovku uvítal ;-) A jelo se na buňku, ptal sem se toho týpka na startu pro jistotu.
-> Urbi:
Petře, nevím, co ti zas přelítlo přes nos, když vytáhnu zas Pohofest, tak s tebou byla normální řeč a klidně to řeknu veřejně, ....mám tam tvůj rozdělovač a bez něj by to tak nejelo. Musel bych shánět někde jinde, ale proč, když to funguje. Chtěl jsem se s tebou domluvit na doladění regulace, psal sem ti e-mail, tak to doufám nějak dořešíme. Tak se ozvy a nepruď mě tady :-D Těch 10 koní v tom motoru je, to vím a je to jenom o nastavení. Od minulý brzdy se z toho dostalo 30koní, tak nevím, proč by to ve finále nemohlo mít 110 a krouťák na hranici 145Nm. Já sem ten motor stavěl a já vím co v něm je..... při vší skromnosti.
-> Tuner#2:
Se divíš, proč tu nejsem registrovanej. Přesně proto :-D Za hodinu BAN na doživotí :-D
No a nakonec těm, kdo pochválili, tak moc díky a těm ostatním, ať si věří čemu chtí. Zajímavý, že někdo tu má v motoru celou stáj i s vozem a kočím a i když to není podložený, tak to nevadí. Já, když si to nechám odměřit, tak budu za lháře? To myslíte, že mám zapotřebí vydávat třeba spodek z fábky za 1.3-ku...... pánové a dámy, "těšilo mě".
21:00:18
09.10.2013
09.10.2013
Šediváček
-> Tuner#2: Ano chápeš to správně ty 3 grafy jsou na mojí hnědou šáde. Ty grafy který ukazujou kolem 70 koní a 105 Nm. Je to jedno auto jeden motor akorát různé nastavení a první graf je pouze s jednou klapkou druhá byla seklá ale na druhým grafu už dou obě dvě a SEDR je z loňska ale dal jsem to sem na porovnání jak jede jinej karbec z vrakárny na stejným motoru. P.S. Motor je seriový Favorit 136. Vaškovo výkon překvapil všechny kdo tam byli. ( to je ten 101 koňovej graf)
18:20:26
09.10.2013
09.10.2013
Petr Urban
-> Alenka: Těch 140 Nm bych na 1.4 bral, kde je lepší krouták díky většími zdvihu a lehčím komponentům - ojnice/píst/čep, ale u 1.3 s 280st. přebrusem, jedním karb. je to pro mě né moc reálná hodnota a nejlepší na závěr u grafu : 10 koní tam ještě je. Tohle je nejlepší tvrzení ze všeho. Proč by se to němělo točit ? My brzdily čerstvě postavený motor bez záběhu do 7800ot. v 100% zátěži se sériovými ojnicemi, jen spodek byl více přesně vyvážen taktéž ojnice. I sériový motor snese 7. My prostě neumíme a už vůbec neumíme číst z grafu, aby ti ukázal kde se to dá zlepšit :)
11:42:14
09.10.2013
09.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.10.13 11:39:04: neměl. Je to stejnej případ jako třeba Přema Budín, číslo 100. S dlouhou jedničkou jí půl cesty nutíš aby se to trochu rozjelo a na druhý půlce vyskládáš všechny kvalty. Na sprinty je to poskládaný úplně marně, tu jedničku prostě rozumně nerozhoupeš.
Pokud je to fakt reálnej čas tak čest pámatce toho mýho motoru :-D
Pokud je to fakt reálnej čas tak čest pámatce toho mýho motoru :-D
11:39:04
09.10.2013
09.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Na jaře tam fotobuňka byla, můžu se zeptat jak tomu bylo letos, ale podle toho co jsem měl možnost viděl, tak to určitě lépe jelo Otázka co tam táta dělal, měl by mít určitě lepší čas než má.
-> Alenka: Ono jsou Běšiny tak trochu z kopce, navíc stačí jinej vítr a hned máš o vteřinu jinak. Jel jsem pár ofiko sprintů a časy vždy jiné. To nic nevypovídá o motoru, to už je daleko přesnější tahle brzda. Ta sice taky může malinko kecat, ale jak říkám, když sedělo i 150HP u TUNERa (160 měl na lehce zvýšenej tlak) tak si myslím, že to měří dobře + ta druhá 136tka s +/- 70HP což na sérii taky sedí
-> Alenka: Ono jsou Běšiny tak trochu z kopce, navíc stačí jinej vítr a hned máš o vteřinu jinak. Jel jsem pár ofiko sprintů a časy vždy jiné. To nic nevypovídá o motoru, to už je daleko přesnější tahle brzda. Ta sice taky může malinko kecat, ale jak říkám, když sedělo i 150HP u TUNERa (160 měl na lehce zvýšenej tlak) tak si myslím, že to měří dobře + ta druhá 136tka s +/- 70HP což na sérii taky sedí
11:28:21
09.10.2013
09.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: zajimave, cisla teda asi budou sedet, protoze cas na 400m ma skoro stejny jako ja
Jen teda nevim, kde nabrali tolik kroutaku. Mam o decku vetsi objem, 4-2-1 svody a ke 140Nm se ani nepodivam. Asi budu muset jit natahat nejaky rozumy, nebo nevim, co uz :)
Jen teda nevim, kde nabrali tolik kroutaku. Mam o decku vetsi objem, 4-2-1 svody a ke 140Nm se ani nepodivam. Asi budu muset jit natahat nejaky rozumy, nebo nevim, co uz :)
11:26:57
09.10.2013
09.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.10.13 10:51:25: podle Běšinskýho sprintu nemůžeš úplně soudit, není tam ( alespoň si to myslím ) letmej start. Tudíž sekundu klidně nechá řidič na startu, nebo se o něco ulije. Můj čas se stovkou taky úplně nezapadá do ostatních 1200 s 5kanálem... Skutečně to nejede ( nejelo :-) ) líp než Jendovo LR atd...
10:51:25
09.10.2013
09.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka: Jak jsem psal, brzda je ozkoušená i na jiných autech (TUNER přesně to samé nabrzdil i jinde) a v ten den měřili i více méně sériovou 136tku což je graf pod a parametry to má jako série. Auto je Vaškovo, šediváček sem jen chodí z té party
Jinak čas je tady, startovní číslo 204: vysledky.skodateam.cz/spr int Čas výrazně lepší jak Hornovic 140LA a stejný jak jourin co údajně nabrzdil 140HP.
Jinak čas je tady, startovní číslo 204: vysledky.skodateam.cz/spr int Čas výrazně lepší jak Hornovic 140LA a stejný jak jourin co údajně nabrzdil 140HP.
10:35:26
09.10.2013
09.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: taky se mi ta cisla moc nezdaji, ale nehodlam vynaset nejake soudy. Je mozne, ze Sedivacek umi a my ostatni muzeme jen cumet :)
Kazdopadne, pokud ta cisla jsou realna, tak to je hodne dobra prace, zvlast na 1,3 s jednim karbem a 4-1 svody.
-> Šediváček: mate nejaka cisla zrychleni, treba 0-100 a ctvrt mile?
Kazdopadne, pokud ta cisla jsou realna, tak to je hodne dobra prace, zvlast na 1,3 s jednim karbem a 4-1 svody.
-> Šediváček: mate nejaka cisla zrychleni, treba 0-100 a ctvrt mile?
00:17:47
09.10.2013
09.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček: Moc to nechápu, ono se teda ve Vás vyznat, když se píše jeden a přitom je Vás XY a máte XY aut je těžký
Chápu správně, že ty první grafy jsou Tvoje hnědá a 2 a 3. graf je rozdíl Polmo vs. SEDR na stejném motoru? Nebo jsou to různá auta/motory?
Jinak teda Vaškovo moc pěkný, tipoval jsem kolem 95HP co jsem mu psal v mailu, ale koukám, že ještě lépe. Dobrá práce
-> Urbi: Co je na tom podezřelého? Brzda stejná jako jsem brzdil já a nebo třeba TUNER, který se sériovou jednotkou naměřil přesně to co má 1,8T...
Chápu správně, že ty první grafy jsou Tvoje hnědá a 2 a 3. graf je rozdíl Polmo vs. SEDR na stejném motoru? Nebo jsou to různá auta/motory?
Jinak teda Vaškovo moc pěkný, tipoval jsem kolem 95HP co jsem mu psal v mailu, ale koukám, že ještě lépe. Dobrá práce
-> Urbi: Co je na tom podezřelého? Brzda stejná jako jsem brzdil já a nebo třeba TUNER, který se sériovou jednotkou naměřil přesně to co má 1,8T...
23:46:57
08.10.2013
08.10.2013
Petr Urban
-> Šediváček: Podezřele vysoký krouták na 1.3... Kde to bylo bržděno ?
21:37:44
08.10.2013
08.10.2013
peter l
-> Šediváček: Nadherny vysledok ,mna by zaujimal aku mas KP a upravy hlavy...
20:40:24
08.10.2013
08.10.2013
Evž@
-> Šediváček: docela slušný ...100 kobyl na 1,3....ani ten krouťák není špatný
19:31:38
08.10.2013
08.10.2013
Šediváček
Základ 1300ccm, totální GO a tím nemyslím kroužky apod, karbec Polmo, vačka Krejbich 280, zakázkové svody 4-1 + výfuk, spodek motoru odlehčen o pár kilo + desítky hodin práce u ponku, palivo multi-100, zbytek "know-how" Kdo byl teď na Běšinách, tak mohl motor i auto vidět, takže viděl třeba vyhřívané sání, o kterém se tady vedly vášnivé diskuze, ...výkon se prostě hledá jinak. Taky nebyl nějak čas zkoušet různý nastavení, tohle je tak jak si myslím, že to je nejlepší a konec výkonové křivky je ubrání plynu. První (a poslední) měření bylo tak nějak orientační a ukázalo, kde se to dá ještě zlepšit Taky sem ho nechtěl trápit. Ale 10koní v něm ještě je.
Max. točivý moment 138,09Nm při 4246ot./min, Max. výkon 101.64 PS při 5814ot./min.
Max. točivý moment 138,09Nm při 4246ot./min, Max. výkon 101.64 PS při 5814ot./min.
19:09:05
08.10.2013
08.10.2013
Šediváček
rozdíl průběhu, tuto je se SEDRem. Max. točivý moment 103Nm při 4042ot. Maximální výkon 71,55 PS 5384ot.
19:06:16
08.10.2013
08.10.2013
Šediváček
tuto je ten druhej, Skoda 120_2. co už to všechno fungovalo. Mimochodem Polmo karbec. Max. točivý moment 106.38Nm při 3894ot./min, Max. výkon 68.71 PS při 5382ot./min.
19:05:20
08.10.2013
08.10.2013
Šediváček
Tak jak jsem tu nedávno psal o brzdě už je po. No a asi už mi de motor do kopřiv. Bylo teda jiné nastavení, jako třeba jinej karburátor, rozdělovač z odpojenou regulací, jiné počasí a benzín. atd. Skoda 120_1. je se zaseklím podtlakem na 2 klapku. Max. kroutící moment 105.8 Nm při 3109ot./min Max. výkon 66.27PS při 5500ot./min.
15:04:17
18.09.2013
18.09.2013
T
-> vhml: : nedam, dokud tam nebude
15:03:09
18.09.2013
18.09.2013
vhml
-> T 18.09.13 14:56:49: že si nedáš pokoj s náporákem :-D
14:56:49
18.09.2013
18.09.2013
T
-> vhml: , -> Eidy: ,-> Urbi: : tak po bude hlavně a především náporák a svody...tak by bylo zajímavé zjistit kolik udělají jen tyhle dvě úpravy....no a po to ještě doladit na max. co to půjde
14:19:42
18.09.2013
18.09.2013
Petr Urban
-> T: Určitě jak říká Eidy, ladit v jednom dnu za stejných podmínek zkoušet různá nastavení. Jinak je to neobjektivní.
13:27:39
18.09.2013
18.09.2013
Eidy
-> T: lepší než čistě před a po by bylo právě ladit přímo na brzdě. Se domluv s Davesem, že si "nakoupíš" hafo dílů a po otestování je vrátíš. Já to s ním řešil taky tak. Ale jen trysky. Nic dalšího.
Já ještě pořeším čip a nový sání a na brzdu bych to vzal na jaře a vyzkoušel obě varianty.
Já ještě pořeším čip a nový sání a na brzdu bych to vzal na jaře a vyzkoušel obě varianty.
13:11:36
18.09.2013
18.09.2013
vhml
-> T 18.09.13 10:17:10: a jaký PO chystáš?
10:17:10
18.09.2013
18.09.2013
T
-> Tuner#2: : jsem domluvenej zatím, tak uvidíme....
souhlas,ale bylo by zajímavé být na brzdě před a po
-> vhml: : taky pravda :-D
nene go se mě snad netýká :-O olej nepapá vůbec....ikdyž s mejma km
souhlas,ale bylo by zajímavé být na brzdě před a po
-> vhml: : taky pravda :-D
nene go se mě snad netýká :-O olej nepapá vůbec....ikdyž s mejma km
22:22:39
17.09.2013
17.09.2013
vhml
-> T 17.09.13 19:59:12: jede to malo - dej vetsi trysku. Kape ti benzín z výfuku? Dej menší :-D
Plánuješ GO? Mě to asi čeká. Dolejvám litr oleje za akci :-D
Plánuješ GO? Mě to asi čeká. Dolejvám litr oleje za akci :-D
22:14:25
17.09.2013
17.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: S Láskou tě to můžu domluvit, respektive dát kontakt já u něj měřil a TUNER taky Když budeš chtít ladit je to o domluvě a určitě bych tam jel až z jara po plánech co máš
19:59:12
17.09.2013
17.09.2013
T
-> vhml: : no to by bylo ideální :-) ale to by musel někdo se mnou,aby mi řekl vůbec co a jak :-D jinak ale asi počkám po zimě...až budou konící v plné síle
07:35:07
17.09.2013
17.09.2013
vhml
-> T 16.09.13 20:25:03: nakup si u Davese co hrdlo ráčí :-) www.skodateam.cz/Weber_tr
ysky__trubice__vzdusniky/W
ebshop?kid=241
07:01:46
17.09.2013
17.09.2013
vhml
-> Šediváček 16.09.13 23:30:37: pdole kopce mám tak nějak naladěno. Teď jen zjistit jestli je to pravda :-D
23:30:37
16.09.2013
16.09.2013
Šediváček
Tak Tuner2 se trefil dobře, blíže se to řeší po SZ. Vhml jestli chceš jet, tak si klidně ty emulzky zkusit mužeš, ale ne abys tam byl hodinu sám, tohle je pouze orientační + doladení drobností, jinak se ladí do kopců :-D Jinak mi jedem 2 auta, tak bych to viděl na další max. 3 auta aby jsme tam nebyli celej den.
20:25:03
16.09.2013
16.09.2013
T
-> vhml: : no to by chtělo ale žádné nemám a vlastně nestíhám tento termín :-( ale jak tak vidím zájem, tak by mohlo Šediváček něco domluvit třeba po novém roce ještě
-> Tuner#2: : pokud jsem to dobře pochopil, tak nee
-> Tuner#2: : pokud jsem to dobře pochopil, tak nee
12:15:44
16.09.2013
16.09.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.09.13 12:08:26: kdyby to bylo za 1000 s možností hrát si tam chvíli s tryskama, tak by mi to asi lákalo taky.
12:08:26
16.09.2013
16.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tipuju že u Lásky tady u nás v Plzni. Obvykle kolem 1.000,- možno změřit vícekrát.
07:04:20
16.09.2013
16.09.2013
vhml
-> T 15.09.13 21:19:45: ty si ale sebou nezapomen vzit hrst trysek :-D
21:19:45
15.09.2013
15.09.2013
T
-> Šediváček: : kde a za kolik ?
15:46:59
15.09.2013
15.09.2013
Šediváček
Zdravím Škodovkáře. Chystáme se za nějaký čas na brzdu, tak jestli by měl někdo zájem jet s náma. Cena příznivá a spíš pro lidi z okolí Plzně. Berem tak 2-3auta, samozřejmě pouze značky škoda a do favorita
Tak kdyby někoho zajímal výkon motoru, ať se ozve v komentáři. Termín by měl být první víkend v říjnu.
Tak kdyby někoho zajímal výkon motoru, ať se ozve v komentáři. Termín by měl být první víkend v říjnu.
21:42:25
11.07.2013
11.07.2013
pavucina
-> Alenka: Kolikrat ti to mam rikat ?!
Na tom tvym motoru by to delalo veci .
Ja se snad letos taky dostanu na brzdu, pokud mi neupadne kolo .
EDIT:
I kdyz co jsem se ted bavil o legalnich prestavbach, a o postizich pri nehodach, tak neni vylouceno, ze budu atmosferit...
-> Dušan: Ono je dobry si uvedomit, ze on na tom motoru mel hodne desitek TISIC km, to ty jsi nemel ani na jednom s turbem ;)
Na tom tvym motoru by to delalo veci .
Ja se snad letos taky dostanu na brzdu, pokud mi neupadne kolo .
EDIT:
I kdyz co jsem se ted bavil o legalnich prestavbach, a o postizich pri nehodach, tak neni vylouceno, ze budu atmosferit...
-> Dušan: Ono je dobry si uvedomit, ze on na tom motoru mel hodne desitek TISIC km, to ty jsi nemel ani na jednom s turbem ;)
18:34:45
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
-> Dušan: vzdyt ta zlomena byla Fabia, 1.3 jsem nikdy netunil :D
EDIT: asi koupim ten kompresor, co tady nekdo prodaval, naprasim ho na motor a budu s tim hotovej. 150k/200Nm, kraval jak prase a jedem
EDIT: asi koupim ten kompresor, co tady nekdo prodaval, naprasim ho na motor a budu s tim hotovej. 150k/200Nm, kraval jak prase a jedem
18:34:31
11.07.2013
11.07.2013
Dušan
z toho mi vychazi, ze skodovacke motory jsou stavene spise na turbo nez vysokootackove motory
18:26:06
11.07.2013
11.07.2013
m8rinek
-> Dušan: minimálně 300km :D
18:24:56
11.07.2013
11.07.2013
Dušan
-> Alenka: -> Alenka: fabia musi vydrzet
18:15:51
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
-> Dušan: jednu uz jsem rozlamal i na slabsim motoru, tak od te doby jsem ponekud paranoidni, co se tyce kliky :)
Ono to sice ma hovno vykon, ale tahne to do 7000, cehoz hojne vyuzivam, takze jednou to prijit musi.
Ono to sice ma hovno vykon, ale tahne to do 7000, cehoz hojne vyuzivam, takze jednou to prijit musi.
18:12:23
11.07.2013
11.07.2013
Dušan
-> Alenka: na co pevnejsi kliku nez serie ? Na 106k se musi citit jak v bavlnce :)
18:07:46
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
Ja lambadu nepotrebuju, spis nejaka pevnejsi klikovka by se hodila :D
17:51:01
11.07.2013
11.07.2013
djmaso
-> Dušan: já už na cestě :D
17:35:12
11.07.2013
11.07.2013
Dušan
-> djmaso: jenze ja na to mam lamdu