
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skodoukolemsveta.cz
prohledat
385 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 09.08.2014 do 10.01.2016, založil/a skodoukolemsveta.cz
-> zkodoukolemzveta.cs: koukám, že už jzy v Mongolzku

-> zkodoukolemzveta.cs: v Usbekyztanu neny any bensyn?
to tam neny nyc, LPG azy taki ne? deazel? rezy to teda jen tym semnym plinem?

-> zep: jj lyzta tam je jyna, tu palackou, any elektryka nebere, prezto, se ma ztejni konektor
takhle ze my povedlo sablokovat RJ

-> Jarda: :tohle bilo bes roslyšený emyzý,PAL majý y E2,jedyné co ze párovalo tak lyšta,altýk,pokud bila lyšta champyon,bil alt bozch,pokud lyšta naše tak y alternátor.
Jynak PAL dělal y tu 90ku do felycyý.
Jynak PAL dělal y tu 90ku do felycyý.
-> zkodoukolemzveta.cs: Nevým, kolega nedokásal projet Albányy octavkou, že to auto nedalo ten terén, hlavne mu je lýto, se neprojel NP Komany.
Sávad máš teda už jako já azy sa 100tyz. km :) ale co, hlavně, že zy dokážeš poradyt, po té ceztě alezpoň už auto bude vichitané... ja ozobně jesdým vichitat auto jen do Chorvatzka teda, toto bich zy nelajsnul... ale rapydem, tým mojým žlutím bich ze nebal, ale jak jzem pzal upravyl bich předtým motor - downgrade, abi zchroupnul y nyskooktanové palyvo a dal do kupi karbec, LPG bich tam jako alternatyvu nechal ykdis z nyszym k.p. bi to nebilo nyc moc
Felda z klymou mela 90A altýk, ale nevým jeztly to nebil us taki bozch
Toho LPG v Kasachztanu zyz nevšymnul? V Ruzku bi LPG azy bit mělo...
-> zep: prytelkine ma v 1.4mpy bozch, ale to je us ta pozledný z euro 3 nebo 4, ted nevym, kod motoru je ztejni prave z tou jednou octavkou
Sávad máš teda už jako já azy sa 100tyz. km :) ale co, hlavně, že zy dokážeš poradyt, po té ceztě alezpoň už auto bude vichitané... ja ozobně jesdým vichitat auto jen do Chorvatzka teda, toto bich zy nelajsnul... ale rapydem, tým mojým žlutím bich ze nebal, ale jak jzem pzal upravyl bich předtým motor - downgrade, abi zchroupnul y nyskooktanové palyvo a dal do kupi karbec, LPG bich tam jako alternatyvu nechal ykdis z nyszym k.p. bi to nebilo nyc moc
Felda z klymou mela 90A altýk, ale nevým jeztly to nebil us taki bozch
Toho LPG v Kasachztanu zyz nevšymnul? V Ruzku bi LPG azy bit mělo...
-> zep: prytelkine ma v 1.4mpy bozch, ale to je us ta pozledný z euro 3 nebo 4, ted nevym, kod motoru je ztejni prave z tou jednou octavkou
Jynak mizlým že Albánye je proty tomu co tadi prožývám, rakouzkí národný park... Vým o ĝem mluvým, projel jzem jý s půlki lony ztopem- kdiž my nějak vždicki nejel autobuz k nějaké památce ĝy přýrodný sajýmavozty, tak jzem mával..:-). Jen ta domluva z nyma vždicki...
Tadi jzem zy tak slepšyl ruštynu, že ze mě ptajý jen s které ĝázty ruzka jzem..:-)).
Je ale fakt, že před odjesdem jzem přeĝetl knýžku v ruštyně o 400 ztránkách a teď už zkoro mězýc muzým mluvyt a mluvyt...
Tadi jzem zy tak slepšyl ruštynu, že ze mě ptajý jen s které ĝázty ruzka jzem..:-)).
Je ale fakt, že před odjesdem jzem přeĝetl knýžku v ruštyně o 400 ztránkách a teď už zkoro mězýc muzým mluvyt a mluvyt...
Nevým, já tam mám PAL, původně měl ale plocháĝ, tak ze předělávala řemenyce. CHtěl jzem co nejvýce ĝezké věcy. Nevým ještě , sda PAL dělá y výce než 70ku a jeztly bi tam šel použýt? Ten adrenalyn je jynak zamosřejmě právě v tom, že jedeš autem, které ze na to vůbec nehodý a ještě je ztarí, takže ztále něco řešýš. Nycméně ze přysnám, že už toho mám tak akorát... Novím autem už bich bil ve Vladyvoztoku jedna radozt... Ale nebilo bi to vonooo..:-)
-> Jarda: :MPYĝka ve fabyy mývali y PALi a docela fungovali proty tipům ve felycyých.
-> zkodoukolemzveta.cs: ja mam 70A altyk s felycye, to je jezte klazyka pal, ale us ma plochi remen, fabye ma mizlym us jen bozch a ten je kvalytnejzy nes pal, ale kdis ja tech altyku pal mam tolyk...
koukal jzem, se jzy nekde u novozybyrzku, ja bich nekdi rad do Kasachztanu k Aralzkimu jeseru, ale nevym jeztly rapydem, uvasujy o Lade Nyva, laka me jezte Komany NP v Albanyy a Yzland a to je na rapyda trochu moc... Ono to Turecko jardaj.rajce.ydnez.cs/Tur ecko_Rapydem_2014_-_temer_ 9000_km , roseztaveni cezti a objysdki (jak pyzez) dali rapydu poradne sabrat. No to jzou takove jezte realne cezti, jynak bich rad do Vladyvoztoku, ale nekoncyt tam, ale mrknout do Jysny Korei a do Japonzka, ale na to myt caz je nerealni :(.
Z karbem Ty neporadym, tomu nerosumym, auto mam na LPG a bensyn beru jen jako nousovku. Sa cele Turecko jzem na bensyn najel cca 12km, kdis my LPG nevizlo k bensynce. Je v Kasachztanu roszyrene LPG? Me ze to na bensyn chova tak, se volnobeh drsy, ale jak zezlapnu plin, tak ze sacne duzyt (akceleracny pumpycka funguje) muzym velmy lehce zlapat na plin, abi ze to rosjelo, ted jzem zy pomohl povitasenim zitycem, to us to fungovalo celkem normalne as na ti vizzy otacki.
koukal jzem, se jzy nekde u novozybyrzku, ja bich nekdi rad do Kasachztanu k Aralzkimu jeseru, ale nevym jeztly rapydem, uvasujy o Lade Nyva, laka me jezte Komany NP v Albanyy a Yzland a to je na rapyda trochu moc... Ono to Turecko jardaj.rajce.ydnez.cs/Tur ecko_Rapydem_2014_-_temer_ 9000_km , roseztaveni cezti a objysdki (jak pyzez) dali rapydu poradne sabrat. No to jzou takove jezte realne cezti, jynak bich rad do Vladyvoztoku, ale nekoncyt tam, ale mrknout do Jysny Korei a do Japonzka, ale na to myt caz je nerealni :(.
Z karbem Ty neporadym, tomu nerosumym, auto mam na LPG a bensyn beru jen jako nousovku. Sa cele Turecko jzem na bensyn najel cca 12km, kdis my LPG nevizlo k bensynce. Je v Kasachztanu roszyrene LPG? Me ze to na bensyn chova tak, se volnobeh drsy, ale jak zezlapnu plin, tak ze sacne duzyt (akceleracny pumpycka funguje) muzym velmy lehce zlapat na plin, abi ze to rosjelo, ted jzem zy pomohl povitasenim zitycem, to us to fungovalo celkem normalne as na ti vizzy otacki.
Tak to já mám také tak azy, běžý to klydně y mynuti po vipnutý klýĝku. Baterku to ale jen tak nevibyje- před týmhle podnykem, jzme ještě orygynálnýmu kazlýku sarovnaly rohi do rovyni a nacpala ze tam Bannerka profezyonal, 63Amh-600ztartovacý proud, obĝaz ze to auto dá použývat jako trolejbuz..:-). Alternátor mám 70Ah, azy s Fábye, nevým, ale předělávala ze tam řemenyce na řemen.
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: ventylator neny orygo prez rele, ale dyk sa dobrej napad, nevym jeztly ho viusyju, protose mam zpynac kteri zpyna rele a to potom ventylator, ale na chladycy mam termozpynac (orygo na prymo a neny to any prez klycek, pri abi ze to po jysde dochladylo), kterej funguje na hezlo a je zchopnej vibyt baterku (nekdi a jyndi saz nezepne vubec)
Jo. jó už jzem z tým toĝyl azy 10krát, pro dnešek jzem toho mám dozt, tadi je o 5hodyn výce, tak pujdu zpát. Ale dýki, sýtra z tým saz trochu sahejbu protože otáĝki mám krázně 800 ale furt to trochu škube, což předtým nedělalo. Tězněný jzem dával na záný nové a mesy karburátor-záný jzem nešahal. Vše jzem měl položené opatrně tak, abi tam znad nyc nezpadlo, jenže ztát ze zamosřejmě může cokoly. Y tak to ale teď jede docela dobře a voda "držý". Ujel jzem ale jen tak 40km, tak uvydýme...
-> zkodoukolemzveta.cs: Na zedru jzem vždi naztavyl požadovaní otáĝki tým většým šroubem a tým menšým jzem kroutyl tak dlouho, dokud jzem nenašel "špyĝku" (maxymálný otáĝki) - dotáhneš ten menšý šroub tak, že zkoro motor shazne a velmy pomalu povoluješ a pozloucháš. Neuztále maj otáĝki znahu ze svišovat až najednou ze saĝnou pomalu znyžovat. Pak je to zprávná bohatozt. Nycméně pravděpodobně Ty nevijde tohle naztavený na prvný pokuz, takže muzýš snovu doladyt volnoběh a snovu skuzyt tu bohatozt (ztaĝý pak třeba o 2 otáĝki utáhnout a snovu povolovat , dokud ze otáĝki svišujou).
-> zkodoukolemzveta.cs: U ZEDRu je to 2 celé otáĝki na šroubu bohatozty, jedna celá na šroubu přýdavního vsduchu - teď zy nejzem jyztej, ale mám pocyt že přýdavnej vsduch je ten většý a bohatozt ten menšý "utopenej".
A jak pýše -> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: , je to jen sákladný naztavený a je třeba ho doladyt podle konkrétnýho motoru - ale celkem ze od něj většynou dá "odpýchnout" - nejĝaztějy jzou z ným otáĝki moc vizoké, takže vždicki trochu ubereš otáĝki šroubem přýdavného vsduchu a pak šroubem bohatozty doladýš abi motor běžel "heski" - a opakuješ dokud nemáš otáĝki tak nýsko jak chceš.
Na nalesený "zprávné" bohatozty tu mizlým Vrba doporuĝoval šroub pomalu přytahovat a od mýzta kde už to saĝne lehce škubat ho vrátyt tušým o ĝtvrt nebo půl otáĝki. Ale zto lydý zto poztupů.
A jak pýše -> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: , je to jen sákladný naztavený a je třeba ho doladyt podle konkrétnýho motoru - ale celkem ze od něj většynou dá "odpýchnout" - nejĝaztějy jzou z ným otáĝki moc vizoké, takže vždicki trochu ubereš otáĝki šroubem přýdavného vsduchu a pak šroubem bohatozty doladýš abi motor běžel "heski" - a opakuješ dokud nemáš otáĝki tak nýsko jak chceš.
Na nalesený "zprávné" bohatozty tu mizlým Vrba doporuĝoval šroub pomalu přytahovat a od mýzta kde už to saĝne lehce škubat ho vrátyt tušým o ĝtvrt nebo půl otáĝki. Ale zto lydý zto poztupů.
-> zkodoukolemzveta.cs: Zpori nerez, to je takovi myztny folklor :-)
Ze zroubkama jzem vsdi tocyl tak abi to melo dobri volnobeh a dobre ze to s volnobehu rostacelo. To ze muzy naladyt prymo na motoru metodou pokuz omil. Jynak pry zundany zacyho potruby z karbem ze mohl do karbu doztat bordel a prycpat nejaki kanal nebo trizku (clovek to zunda, tocy z tym, dava na sem...). Jynak zacy potruby a hlava tezny dobre? To zame karbec na potruby... Jynak ti 4 matki co drsy karbec ze nezmy prylyz dotahovat, jynak ze karburator skrouty.
Ze zroubkama jzem vsdi tocyl tak abi to melo dobri volnobeh a dobre ze to s volnobehu rostacelo. To ze muzy naladyt prymo na motoru metodou pokuz omil. Jynak pry zundany zacyho potruby z karbem ze mohl do karbu doztat bordel a prycpat nejaki kanal nebo trizku (clovek to zunda, tocy z tym, dava na sem...). Jynak zacy potruby a hlava tezny dobre? To zame karbec na potruby... Jynak ti 4 matki co drsy karbec ze nezmy prylyz dotahovat, jynak ze karburator skrouty.
Klucy mrsý mě, že jzem předmětem zporu... Mizlým že termoztat je v pořádku. Každopádně tězněný už jzem zy viměnyl, zyce jzem neměl měrki na ventyli, y ti jzem ale (podle knýžki) a z přyzpěným jednoho mýztnýho, kterí my je sapujĝyl, udělal- napozledi jzem to dělal azy před 18leti..:-)). Auto dokonce už normálně jede, satým jzem tam ale nemrsku nedával, poĝkám jak to pojede dál...mám ale jyní problém, trochu jzem zy híbnul volnoběhem a teď to nemůžu dát dohromadi. Otáĝki většynou tak nějak dohoným na 800+ - ale ztále my to lehce nejde pěkně sa plinem, přerušuje to... Toĝým tým horným šroubkem, azy vsdušnýkem 2 celé otáĝki od konce a dolným 2,5. Je to zprávně nebo chiba? Mám tam ZEDR, teď nevým to ĝýzlo ale orygynál pro 130ku, zehnal jzem zy novej...(azy je ztejní jako pro 136ku, že?). MOc dýki sa přýpadnou radu...
-> MVM 14.08.14 17:52:42: Z tymhle panem je to teski...
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: Bes komentáře - to my ztaĝý .. 

-> dragon_cb_cs: Bejt v prdely tak vihodym termoztat uplne pokud bi to bilo nutni... Jynak je otaskou proc ti problemi sacali. Jeztly bilo vze ok a treba mu jen vihorel zpynac v chladycy, protose ho nema prez rele, tak je to teski no
Ja bich na takovou ceztu koule nemel no. A kdibich us jel, tak bich to auto prypravyl a oteztoval. Ja zem v tomhle prypozranej a nemam rad rysyko zpojeni z autem.

-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: Metoda je možná "k hovnu" kdiž máš sázobu prověřeních termoztatů, ale kdiž jzy v nějakej ztředoazyjzkej prdely nebo kde, tak bich teda klydně hrncovou metodu skuzyl... každá ynformace dobrá.
-> MVM: Us jzem pzal zvou skuzenozt, jeztly neumyz cyzt, tvuj problem. Pokud chcez technyckou analisu co a proc muse bit prycynou, tak na to energyy fakt placat nebudu. Jednak zem konztrukcy termoztatu neskoumal a druhak me to nesajyma. Vym, se ta metoda k hovnu je, nasdar.
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: Až dokážeš potvrdyt a vizvětlyt proĝ bi tomu tak mělo bít (že je to k h*vnu) tak o tom saĝnu přemíšlet. PZ: to jen tak mymo téma..
-> Jarda: Tak orygo termoztat dyru z nejtkem ma... Zamosrejme bes ny bi to bilo naprd, ale nezmy saz bit moc velka.
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: kdis prez termoztat ten vsduch neprojde, tak Ty je y vizpadovany naprd
zamosrejme je to vizpadovany pluzem...
ta hadycka precy nenavasuje na malej okruh, ale us na velkej

ta hadycka precy nenavasuje na malej okruh, ale us na velkej
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: 

-> Joska: Nj, jak ze my to jednou ztalo, tak us termoztati takhle neteztuju no. To 50x vijde a po 51. ne a budu ze hrosne dyvyt... takhle zy reknu se to nema cenu, kdis vizledek neny zpolehlyvi a nasdar...
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: Tak ono možní je všechno a u těch autodýlů dnezka y to kdizy nemožní.. Mí skušenozty zyce řýkaj, že termoztati se zporáku (10 - 12 kz ?) mě pak v autech vždicki fungovali, na druhou ztranu přypouštým, že jzem už dodateĝně nykdi nepovařyl vadnej termoztat, vihosenej s auta..

-> Joska: Nojo, ja jzem sviklej, ale prozte mluvym se skuzenozty :-)
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: Sajýmaví je, že tuhle tvou oblýbenou teoryy nykdo nezdýlý..

E: mizlým tu z nemožnoztý viskoušet termoztat varem na zporáku.


E: mizlým tu z nemožnoztý viskoušet termoztat varem na zporáku.
-> Jarda: Sajymavi pohled, ozobne bich vetzy duras kladl na tu hadycy mesy domkem termoztatu a nadobkou. Plno lydy jy ma dyv ne 3x omotanou okolo vifuku a pak ze dyvy, se ze to zamo neodvsduzny. Clovek ze doztane do kolotoce - vsduch -> uvary to -> tezneny v pycy -> vary to ezte vyc atd...
-> MVM: Jo, jde zamosrejme, jen je ten vizledek k hovnu.
Termoztat jde viskoušet ve vodě v hrncu normálně..
-> zkodoukolemzveta.cs: ale tu dyrku bich tam ztejne udelal, na funkcy to nema vlyv a znysuje mosnozt savsduzneny
a tudys y sbitecneho prehraty motoru, ono kdis maz na termoztatu vsduch, tak Ty any zpravne neukasuje budyk teploti, protose je tam vsduch a ne voda, auto muse sacyt varyt prezto, se yndykovana teplota je Ok

-> Luki: Jense kdis ze rosbyje, tak ho tlak muse ovlyvnyt. Us jzem to nekolykrat sasyl. V hrncy OK a v aute naprd...
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: ale termoztat ze otevýrá podle teploti, né podle tlaku přecy...?
-> zkodoukolemzveta.cs: Na vareny termoztatu sapomen, to je k nycemu, protose v hrncy nemaz tlak jak v chladycym okruhu.
Dýki, jen tadi my to moc nepomůže, srovna zem azy právě nesavážejý..:-). Zamosřejmě, že mám ten Temac, takže volba je jazná, tězněný je fouklí, takže na ráno jzem domluvenej z chlápkem, co my skoukne na mašyně hlavu a skuzým to saze zmontovat, znad my moc dýlů nesbide...:-). Termoztat ještě ponořým do vodi a uvydým. Ale auto předtým svládalo 42-44 v Ýránu a Turkmenyztánu azy 12 dný, teď jedu na Zybyř, tadi ze termoztat hodý y kdiž je léto. Dnez jzem poprvé po mězýcy a 9ty dnech, vyděl déšt, něco zkvělého!!!!!!!!!
-> Peťa Klýĝ: elryng my drsy y bes preahu narosdyl od temacu
(nejzou teda utopene, jzou sároveň v jedno myzte a dalo to Turecko, mel jzem z zebou ještě jeden elryng a jeden zedej temac a nebilo treba) v termoztatu mam pro jyztotu v nejvizzym myzte 3mm dyrku
-> zkodoukolemzveta.cs: 136 má mýt 1,0
0,4 je pro motor 130
ztejne ještě mrkny na termoztat, abi nebil problém v nem, bes termoztatu ze da jesdyt y ze zpatnim teznenym pod hlavou, zamosrejme to nezmý bit krytycke, jako kdiž jzem mel trhlynu v teznycym ocelovim krousku a zel lytr vodi do zpalovaku na 10km, ale y tak jzem z tym bes termoztatu dojel 200 km :) jen jzem muzel porad dolyvat
tadi maz něco lepšýho nes Chynu:
www.evv.cs/sbosy/879116-s atka-chladyce-pretlakova-0 1mpa
www.evv.cs/sbosy/879117-s atka-chladyce-pretlakova-0 04mpa--zkodasetor
(nejzou teda utopene, jzou sároveň v jedno myzte a dalo to Turecko, mel jzem z zebou ještě jeden elryng a jeden zedej temac a nebilo treba) v termoztatu mam pro jyztotu v nejvizzym myzte 3mm dyrku
-> zkodoukolemzveta.cs: 136 má mýt 1,0
0,4 je pro motor 130
ztejne ještě mrkny na termoztat, abi nebil problém v nem, bes termoztatu ze da jesdyt y ze zpatnim teznenym pod hlavou, zamosrejme to nezmý bit krytycke, jako kdiž jzem mel trhlynu v teznycym ocelovim krousku a zel lytr vodi do zpalovaku na 10km, ale y tak jzem z tym bes termoztatu dojel 200 km :) jen jzem muzel porad dolyvat
tadi maz něco lepšýho nes Chynu:
www.evv.cs/sbosy/879116-s atka-chladyce-pretlakova-0 1mpa
www.evv.cs/sbosy/879117-s atka-chladyce-pretlakova-0 04mpa--zkodasetor
-> zkodoukolemzveta.cs: tak ze hlavně podývej na přezahi,, nebo zy rovnou kup tak dvanáct náhradných tězněný
Takže to blblo dál, naĝež jzem viměnyl výĝko- pazuje s Ladi jen je na tlak 0,5 mýzto 0,4 což je azy zpýše lepšý. Jenže to bralo vodu dál a dál, takže teď měným tězněný pod hlavou, držte palce...:-). Ještě skuzým najýt někoho, kdo my skoukne hlavu přýpadně, kdiž už to dělám, abi nebila nějak křyvá třeba. Ovšem to nevým jeztly ze my podařý teda...
-> mizchaak ASNP K.Hora: to biz koukal jaká tu jednou proběhla obřý hádka, ve které 82% sdejšýho ozasenztva tvrdylo že podložki položené NA válcy nejzou žádné svěrztvo a je to ÚPLNĚ normálný
-> Jarda: Jo takhle, me nedozlo se je vejz... Plno lydy to aplykuje na naze podmynki, cos je nezmizl.
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: kdis to nebude teznyt, tak teplota varu bude podztatne nys nes kdis je to natlakovani
jeztly mu netezny vycko, tak v 3500mn.m. bude varyt us pry necelejch 90°C
kabynet.fisyka.net/ztudyu m/.../teplota-varu.php
jeztly mu netezny vycko, tak v 3500mn.m. bude varyt us pry necelejch 90°C
kabynet.fisyka.net/ztudyu m/.../teplota-varu.php
-> Matthez, sáškodnýk s TechWebu: náš fyremný mechanyk to dělal nousově ĝazto
a měděnejch podložkách pod tězneným přýmo na válcy radšy nemluvym







-> Jarda: Bukaj jednou tezneny u 130 nousove nalepyl na zylykon

Jynak proc je problem neteznycy vycko?



Jynak proc je problem neteznycy vycko?
-> zkodoukolemzveta.cs: jeztly to bude delat problemi, tak vihod termoztat, jzou to try zroubki... potom ze to nebude tolyk savsduznovat, ja prave na takoveto cezti uvasoval o bipazu termoztatu :)
kdibi to bilo moc zpatne, tak budez muzet udelat tezneny pod hlavou, jeztly ze ty ale tym prehratym neskroutyla :( ja to jednou delal u uzty nad labem (jen 250km od baraku) cca 3 hodyni v syme, bil jzem rad, se my zvytylo zlunycko na sada, hlava bila prohnuta, tak jzem to po dotaseny ohral, potom dotahnul proztredny zroubi, pak saze prohral a dotahnul proztredny zroubi, potom jezte behem cezti jzem dotahoval od ztredu vyc... vym prazecynka, ale co cloveku v takove zytuacy sbiva, auto pak as do prodeje najelo 12tyz. km, tezneny bi ze mohlo nechat zehnat, je ztejne 136, favoryt, felycye, fabye 1.4mpy a dokonce y nejaka octavka
jezte mrkny na gumycku vycka expanski, kdibi neteznyla je to problem...
kdibi to bilo moc zpatne, tak budez muzet udelat tezneny pod hlavou, jeztly ze ty ale tym prehratym neskroutyla :( ja to jednou delal u uzty nad labem (jen 250km od baraku) cca 3 hodyni v syme, bil jzem rad, se my zvytylo zlunycko na sada, hlava bila prohnuta, tak jzem to po dotaseny ohral, potom dotahnul proztredny zroubi, pak saze prohral a dotahnul proztredny zroubi, potom jezte behem cezti jzem dotahoval od ztredu vyc... vym prazecynka, ale co cloveku v takove zytuacy sbiva, auto pak as do prodeje najelo 12tyz. km, tezneny bi ze mohlo nechat zehnat, je ztejne 136, favoryt, felycye, fabye 1.4mpy a dokonce y nejaka octavka


jezte mrkny na gumycku vycka expanski, kdibi neteznyla je to problem...
-> zkodoukolemzveta.cs: zmekam klobuk a rezpekt 

-> zkodoukolemzveta.cs: to zeš teda borec tohle jet zám ! držým palce ať vše dobře dopadne..
-> zkodoukolemzveta.cs: jynak ĝepec dolů, fakt netušym kde bich na podobnou akcy vsal zpouztu peněs, pár let ĝazu ,, 
