skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autoojetiny - problém Htp
-> Milan 136: -> palinator: ako sa to robi prosim vas???
-> Milan 136:


Matulo 07.06.12 20:18:09 napsal:
→ All: potrebujem rychlu radu! Dosiel za mnou kamosov
tatko – fabia 1,2htp – ze mu kolisu otacky… hovorim reku treba to dat
najprv na diagnostiku… ze bol vcera a vyhodilo iba chybu volnobeznych
otacok – ze to mu povedal mechanik… hovorim reku to je popici mechanik, a
to ze to ma chybu volnobeznych otacok aj pocujem aj vidim na otackomeri… hadal
sa so mnou ze nic ine nevyhodilo, svietila mu aj kontrolka chyba motora a ze ten
dotycny obcan co mu robil diagnostiku mu tu chybu vymazal, no dnes sa kontrolka
zazala znova… tak som isiel k nemu lebo mi nieco trepal o podtlaku, nejakej
hadicke co ide do karburatora…
dosiel som k nemu a mal prasknutu
hadicku na podtlak do skrtiacej klapky… dali sme tam novu rovnaku – origo
diel zo skodovky a motor zacal tarokovat, klepat, dusil sa – mal pod
500otacok… dali sme naspat tu prasknutu hadicku a ide to jaks taks
normalne…
ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke… vase nazory???
hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 –
prvy typ, najazdene 78tis km…no, začal by som zmeraním tlakov vo válcoch
inak až by to bola klapka, tak mám lacno ..
→ All: potrebujem rychlu radu! Dosiel za mnou kamosov
tatko – fabia 1,2htp – ze mu kolisu otacky… hovorim reku treba to dat
najprv na diagnostiku… ze bol vcera a vyhodilo iba chybu volnobeznych
otacok – ze to mu povedal mechanik… hovorim reku to je popici mechanik, a
to ze to ma chybu volnobeznych otacok aj pocujem aj vidim na otackomeri… hadal
sa so mnou ze nic ine nevyhodilo, svietila mu aj kontrolka chyba motora a ze ten
dotycny obcan co mu robil diagnostiku mu tu chybu vymazal, no dnes sa kontrolka
zazala znova… tak som isiel k nemu lebo mi nieco trepal o podtlaku, nejakej
hadicke co ide do karburatora…

hadicku na podtlak do skrtiacej klapky… dali sme tam novu rovnaku – origo
diel zo skodovky a motor zacal tarokovat, klepat, dusil sa – mal pod
500otacok… dali sme naspat tu prasknutu hadicku a ide to jaks taks
normalne…
ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke… vase nazory???
hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 –
prvy typ, najazdene 78tis km…no, začal by som zmeraním tlakov vo válcoch

-> Matulo: to nejdůležitější jste ale neudělali. je třeba vymazat adaptační hodnoty a udělat základní nastavení na klapce
-> Kuladmin: ano cela klapka je cistucka aj osicka aj komin klapky... hadicka ide od klapky smerom do takej plastovej trubicky co ide niekam pod expanznu nadobku... nepozeral som kam presne...
-> Matulo:
A opravdu ji to poradne vycistilo hlavne u osicky? Cistil jsi to "mechanicky" nebo jen strikal?
A co ostatni hadicky a hadice jsou ok treba i od podlaku na brzdy? Ta hadicka vede vlastne odkud? ta praskla.
A opravdu ji to poradne vycistilo hlavne u osicky? Cistil jsi to "mechanicky" nebo jen strikal?
A co ostatni hadicky a hadice jsou ok treba i od podlaku na brzdy? Ta hadicka vede vlastne odkud? ta praskla.
-> Kuladmin: prve co bolo som ju vycistil pripravkom na klapky od liquy moly... nepomohlo... ale motor je moc zachovaly aj celkovo cele auto... a olej cistucky...
-> Matulo: H**** T* P*****!:-)
-> Matulo: A nezkousel si tu klapku vycistit? Jak vypadala? totalne zaflakana tipuju.
-> All: potrebujem rychlu radu! Dosiel za mnou kamosov tatko - fabia 1,2htp - ze mu kolisu otacky... hovorim reku treba to dat najprv na diagnostiku... ze bol vcera a vyhodilo iba chybu volnobeznych otacok - ze to mu povedal mechanik... hovorim reku to je popici mechanik, a to ze to ma chybu volnobeznych otacok aj pocujem aj vidim na otackomeri... hadal sa so mnou ze nic ine nevyhodilo, svietila mu aj kontrolka chyba motora a ze ten dotycny obcan co mu robil diagnostiku mu tu chybu vymazal, no dnes sa kontrolka zazala znova... tak som isiel k nemu lebo mi nieco trepal o podtlaku, nejakej hadicke co ide do karburatora...
dosiel som k nemu a mal prasknutu hadicku na podtlak do skrtiacej klapky... dali sme tam novu rovnaku - origo diel zo skodovky a motor zacal tarokovat, klepat, dusil sa - mal pod 500otacok... dali sme naspat tu prasknutu hadicku a ide to jaks taks normalne...
ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke... vase nazory???
hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 - prvy typ, najazdene 78tis km...

ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke... vase nazory???
hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 - prvy typ, najazdene 78tis km...
Labros 06.06.12 12:59:27 napsal:
Přemýšlím, jestli to téma nepřejmenovat na Problém TSI :) Spis pripsat za HTP i TSi
Přemýšlím, jestli to téma nepřejmenovat na Problém TSI :) Spis pripsat za HTP i TSi

-> Labros: Nevim cece, proste LS z novych dilu a je to cely v prdeli. Ted to snad zacnem zas skladat...
Přemýšlím, jestli to téma nepřejmenovat na Problém TSI :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to byl ten motor co mu skládal ten pán z vesnice?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tak ma teorie je spravna 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ze strany od převodovky
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: A kterej axial? Predpokladam ze ten, kterej musi drzet kliku pri vypnuty spojce. Vetev totiz mel v motoru opacne ten, kterej vlastne jen jisti kliku, aby se neposunula k prevodovce...
-> Milan 136: dnes jsem otevřel 40kw AWY najeto 46tis km, motor jsem bral od prvního majitele - kromě toho že měl špatnej vstřik - benzín v oleji , tak vydřená klika na axiálu - důvod - z fabriky obráceně danej jeden axiál - drážkama směrem k bloku a né klice




-> Milan 136: ja to poznám , to je ťažko potom , a niekto to odsrať musí
-> suri: tak on to není magor. Je lidumil, všechno nabere, naslibuje a pak se sním nedá domluvit
-> Milan 136: nie je nad to mať kokota na príjme :D
Takže minulý týden dotáhli HTP motor BME. 40tkm najeto. Pán jel na dva a nedojel. Kolega vytočil svíčky a byly ulitý. Tak je vysušil, dal novej modul na 3 válec, kde byla chyba vynechání. Sotva se to točilo a nechytlo. Jiný svíčky, nic. Vyndali jsme sondu a místo katu škvarek
Tak jsme to zkoušeli bez sondy a taky nic. Jen z toho lítal zlatej prach...
Komprese 8, 5.5, 4 Bary
Ale ten motor se divně točil i bez svíček. Všichni jsme věděli, že je KO. Ale technik, který je dle mě mimo realitu napřed chtěl jen vyměnit kat za lepší ze záruk
Pak teda sjednali kulanci na hlavu-debilita.
Další kolega ji dnes sundal, nebylo vidět celkem nic, válce na pohled ok, ale všichni jsem si mysleli svý....
To nezalejvej, nezkoumej, dej tam hlavu, pán potřebuje dneska jet....
Tak jí tam dal, motor slíbil a nenaskočil
Kdo by to byl řek.
Tak jsme změřili tlaky a ejhle, skoro stejný jako před tím

Tak jsme to zkoušeli bez sondy a taky nic. Jen z toho lítal zlatej prach...
Komprese 8, 5.5, 4 Bary

Ale ten motor se divně točil i bez svíček. Všichni jsme věděli, že je KO. Ale technik, který je dle mě mimo realitu napřed chtěl jen vyměnit kat za lepší ze záruk




Pak teda sjednali kulanci na hlavu-debilita.
Další kolega ji dnes sundal, nebylo vidět celkem nic, válce na pohled ok, ale všichni jsem si mysleli svý....
To nezalejvej, nezkoumej, dej tam hlavu, pán potřebuje dneska jet....
Tak jí tam dal, motor slíbil a nenaskočil

Kdo by to byl řek.
Tak jsme změřili tlaky a ejhle, skoro stejný jako před tím

skoda-virt.cz/cz/.../9323
-downsizing-navzdy
Dávám vám podnět k diskuzi. Netahejte ji do článku, diskutujte někde v topicu.. tady je to stejně dost OT, ale nenapadlo mě kam to dát, když tady se o tom mluví nejvíc.
Dávám vám podnět k diskuzi. Netahejte ji do článku, diskutujte někde v topicu.. tady je to stejně dost OT, ale nenapadlo mě kam to dát, když tady se o tom mluví nejvíc.
-> Milan 136: viem , nepáči sa mi že v supe nebola dvojkola , neviem ja som atmosférák
-> suri: 2.0 TSi? Zo je to samý jako 1.8, akorát trochu větší

-> Milan 136: je , 2,0 sa mi nepáči , ani sa nerobí v 4x4 Superbe
ideál je 6valec , ale pre úspornejších a skromnejších je 1,8 jasná voľba
ideál je 6valec , ale pre úspornejších a skromnejších je 1,8 jasná voľba
-> Karel.: a já ty auta opravuju
Jak říká Suri, tenhle problém jsi minimálně o rok zaspal a zveličil.
To je snad nejlepší motor, kterej dělají...
-> Luboš: nějaký úpravy proběhly, ale odolnost bohužel nezlepšily

Jak říká Suri, tenhle problém jsi minimálně o rok zaspal a zveličil.
To je snad nejlepší motor, kterej dělají...
-> Luboš: nějaký úpravy proběhly, ale odolnost bohužel nezlepšily
Karel. 17.05.12 13:04:21 napsal:
→ suri: každej nemůže být dokonalej,tak jdu zase
radši spátnemôže , preto som to opravil , nevztekaj sa , chýbal tam smajlík :D
→ suri: každej nemůže být dokonalej,tak jdu zase
radši spátnemôže , preto som to opravil , nevztekaj sa , chýbal tam smajlík :D
-> Luboš: Proběhly - začali mu vyrábět kamaráda do Citigo, aby mu nebylo na trhu smutno. 

-> Milan 136: to při výměně generací neproběhly žádné úpravy ke zvýšení odolnosti?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Z kolostřešní situace, takže číslo na tom je, nicméně kdybys to chtěl do F1 tak bych stejně doporučoval dulčíkem upravit kod kvůli evidenčce.
-> saskyn2: s původem nebo čorka?

Kdyby měl nějakej ladič těhle polovičních šestiválců zájem tak tady ted mam motor 1.2, 6V kdo BBM z dvojkový fabky, je to vůně najeto 21tis,, do jedničkový to jde taky, cenovka 14 holej.
-> suri: každej nemůže být dokonalej,tak jdu zase radši spát
-> Karel.: prehnal , a tak minimálne rok si zaspal dobu ...
-> Milan 136: co mám známýho v automedia, tak říkal něco jinýho, nevíc bych neřekl, že jsem něco přehnal
-> Luboš: objevují....
-> Induktor: u všech, to je jedno
-> Karel.: to byla jen jedna série pár aut.... nepřeháněj
-> Induktor: u všech, to je jedno
-> Karel.: to byla jen jedna série pár aut.... nepřeháněj
Jenom drobný dotaz:
všechny tyhle problémy s napínáky rozvodů, katalyzátory, cívkami apod. už se u Fabií II s HTP neobjevují?
všechny tyhle problémy s napínáky rozvodů, katalyzátory, cívkami apod. už se u Fabií II s HTP neobjevují?
tak koukám HTP má nástupce
Akorát je to 4vál, octavia II 1.8 Tfsi, prý tam jsou špatný napínáky a občas to přeskočí ( má to řetězy 2)


-> Induktor 17.05.12 06:59:50: Ventily víc odchází na 6ventil,12ventil zase umí dřív přeskočit na rozvodu,to si nevybereš
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Čau, a jaký motor je v té tuningové Fabii? 6v nebo 12v? U kterého z těch motorů více odchází ventily, nebo je to jedno?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: kamarat mal take na tuningovej 120ke
vnutri bordel a celkovo vyzerala jak vybyvana ciganska bytovka a vonku kridlo na kridle
tlaky 10.5 10 2 10
mootr mam este stale na dvore nemam ho kedy rozobrat



mootr mam este stale na dvore nemam ho kedy rozobrat

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 15.05.12 21:27:50: Včera Fábie ll měla podobné,akorát ten nejslabší byl třetí.Kilometrů asi 20 tis
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: krásný tlaky

-> Kuladmin: určitě ventily, jako pokaždé, a až by se udělala hlava tak po pár km bude i spodek k.o.
žrát olej

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: A uz i vis kudy to utika? Ventily?Nebo spodek k.o.?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: No vidíš, nakonec má v pohodě konstrukční hodnoty.
tak dneska jsem změřil tlaky u tuningové fabie a jako dobrý
11,5 - 2,0 - 10,0 bar 


-> Kuladmin: Ano, to je to první co mě napadlo - jestli je to kvalitou řemenu nebo nekvalitou motoru. No, rozhodně je tady snaha o co nejlevnější výrobu a o integraci orgánů motoru pokud možno tak, aby se to nedalo rozebrat...
A ohřívat se asi bude fakt rychle.
A ohřívat se asi bude fakt rychle.
Me se libi/nelibi jak pisi ze remen bude nemeny po celou dobu zivotnosti motoru. Tak nevim zda je tak dobry/kvalitni nebo ten motor zas vydrzi tak malo ze se i z remenem zahodi cely do srotu...
Vacky ,,natvrdo,, ve vicku... se uvidi zda je to ok.
Chlazeni resp vyhrivani i ve vyfukovem potrubi.... pokud to naopak nebude prehrivat ten motor...
ve clanku jsou troku mimo nejdriv pisi ze je tam REMEN ale ze vackova kola jsou tvorena 3 radiusy aby byl RETEZ mene namahany - nejak se nemohou rozhodnout co tam vlastne je
No uvidime co to vydrzi je pravda ze vybrace motoru tam +- nejsou mel jsem tu moznost to pozorovat apod.. Ze potreboval kvalitni tiche ulozeni aby se neprenasely vibrace... tak to se asi povedlo pac ten motor se defakto nastartovany ani nehne skoro to vypadalo ze ani nebezi.
Az cas ukaze...
Vacky ,,natvrdo,, ve vicku... se uvidi zda je to ok.
Chlazeni resp vyhrivani i ve vyfukovem potrubi.... pokud to naopak nebude prehrivat ten motor...
ve clanku jsou troku mimo nejdriv pisi ze je tam REMEN ale ze vackova kola jsou tvorena 3 radiusy aby byl RETEZ mene namahany - nejak se nemohou rozhodnout co tam vlastne je


No uvidime co to vydrzi je pravda ze vybrace motoru tam +- nejsou mel jsem tu moznost to pozorovat apod.. Ze potreboval kvalitni tiche ulozeni aby se neprenasely vibrace... tak to se asi povedlo pac ten motor se defakto nastartovany ani nehne skoro to vypadalo ze ani nebezi.
Az cas ukaze...