skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autoojetiny - problém Htp
-> Hurdis: www.tipcar.cz/?regionKod=
...
Vývoj cen SupI vůbec nesleduju. Už ani žádný typ Octy. S ohledem na mizivost produkce z parkovišť mne tahle auta přestala zajímat hned jak jsem si vypočetl finanční ztrátu v domácích řadách.
Je to na české poměry velký objem a 10tiletá kára, ale těch 105 talířů je normální cena? Čekal bych o něco víc. Kdyby se byla bývala jednička dělala také v kombíku, bylo by to relativně zajímací.
Je to na české poměry velký objem a 10tiletá kára, ale těch 105 talířů je normální cena? Čekal bych o něco víc. Kdyby se byla bývala jednička dělala také v kombíku, bylo by to relativně zajímací.
-> vhml: ne není. to je pak zas ta 3.6 ve dvojce. tohle je jako má david v6 tu 2.4 audi
-> vhml: asi starej dobrej řadovej audi motor
-> havlik: a jo, už to tam vidím. Jsem netušil že něco takovýho existuje
-> vhml: no podle fotky to rozhodně na VR6 nevypadá
Koukám na ten Superb a na deklu V6 30V. V tom není klasická 24ventilová VR6?
-> suri: jj, koyo, to je masaker, poslední jsem prodal 4000 hřeben, 4500 pumpu a ještě senzor jsem nadělil do auta za 1800
ale ono je to bohužel všude stejné, tady kolega vzadu v ulici se specializuje na fordy a když slyším ty story o geniálním sítku na turbech tdci, o odlitém oleji v zatáčce na st mondeu a podobně
Dneska ty auta nejsoi aby vydrželi, potřebujou se prodávat nový a vydělávat na servisu a ne aby lidi jezdily dvacet let v jednom autě s minimem závad

ale ono je to bohužel všude stejné, tady kolega vzadu v ulici se specializuje na fordy a když slyším ty story o geniálním sítku na turbech tdci, o odlitém oleji v zatáčce na st mondeu a podobně

Dneska ty auta nejsoi aby vydrželi, potřebujou se prodávat nový a vydělávat na servisu a ne aby lidi jezdily dvacet let v jednom autě s minimem závad
-> saskyn2: jojo. i outlandery maj bkd

Nejhorší je smrt z leknutí, viz ty ojnice, když vezmu co těch 1.9 77kw jezdí tak to je naprosto zanedbatelný procento...
To samý ty 1.6tdi, znam mraky lidí co to má a žádný velký problémy
Nejlepší byl tady jeden borec co mi řikal že chtěl japonce tak koupil lancera. A pak po půl roce mu někdo řekl že v tom má koncernovej motor z oktávky BKD
To samý ty 1.6tdi, znam mraky lidí co to má a žádný velký problémy
Nejlepší byl tady jeden borec co mi řikal že chtěl japonce tak koupil lancera. A pak po půl roce mu někdo řekl že v tom má koncernovej motor z oktávky BKD

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 27.03.13 15:01:45: Vole co mam 1.8T tak to žere i děti u silnice, ta 2.8 musí bejt úplně konec, jedině snad v plynu ale to už zase ta spolehlivost nebude tak vysoká.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: spoľahlivé , sem tam niektoré bere olej ale väčšinou guferá , akurát chovať by som to nechcel ...
hoši a co tyto 2,8 ? výdrž? spolehlivost? kolik to má kw? auto.bazos.cz/inzerat/...
/SKODA-SUPERB-28-V6-PLNA-V
YBAVA.php
-> suri: 3,6 ne, kdo by to krmil... spíš se poohlídnu u subaru
-> suri:
Není to u 3,6 zase o tom, že jich není tolik?
Není to u 3,6 zase o tom, že jich není tolik?
Takže i 1,8, o který jsem zatím nic špatnýho neslyšel... takže můžeme koncern vynechat a jít poslouchat příběhy jinam. Třeba k Hyundé nebo pro změnu k Ženerl Motours.
-> haso:
Navrhnout je jedna věc, druhá věc je ta, že to údajně na nějaký sérii motorů na montáži přetahovali.
Navrhnout je jedna věc, druhá věc je ta, že to údajně na nějaký sérii motorů na montáži přetahovali.
tyve tak to je fakt pekny.. do toho asi nejdu 

-> Tommyk: máme ve firmě Yetti 1,8 TSI 2010, v lednu letošního roku výměna motoru, najeto 40tis. km, přeskočený rozvod. 

-> palinator: a pritom navrhnut ojnicnu skrutku sa uci v 2. rocniku VS...to je smutne
-> suri:
Protože naši maj tendence něco kupovat, tak jsem se zamyslel, že by ten dvoulitr nemusel bejt tak špatnej, vzhledem k tomu, že 1,6 nesnášim.
PDčko bych řek, že je už překonaný, kor když prej poslední 1,9 TDI-PD maj problémy s praskajícíma šroubama na ojnicích.
Protože naši maj tendence něco kupovat, tak jsem se zamyslel, že by ten dvoulitr nemusel bejt tak špatnej, vzhledem k tomu, že 1,6 nesnášim.


-> suri: a pricina se teda zna? Me by zajimalo jak jsou na tom 1.8TSI
-> suri:
No co, já teď taky čekám na čerpadlo.
1,9 TDI E: má to taky 3000 ale ještě 00. 
Jináč ty 2,0 CR jsou na tom teď v posledních generacích jak? Stále kvoká?
No co, já teď taky čekám na čerpadlo.


Jináč ty 2,0 CR jsou na tom teď v posledních generacích jak? Stále kvoká?
-> suri: a už je po smrti? to je pěkný... to tam lejou naftu z rezatejch JZD nadrzi ne?
-> suri: 

Zlatá nafta, já to řikam pořád

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: potichu ani ne

je to super
dnes jsem tady měl 1,4 16V GOLF 5 kod BCA .. motor jako nový, pouze klepali dvě ojnice na klice .. karbon žádnej, pravidelná výměna oleje ..
a FABIA II - Roomster HTP se sere uplně stejně jako starší, akorád to má zatím relatívne malo km najeto a hodně se řeší potichu v autoriz servisech..

a FABIA II - Roomster HTP se sere uplně stejně jako starší, akorád to má zatím relatívne malo km najeto a hodně se řeší potichu v autoriz servisech..

jj, jak říkám, asi se to ještě řeší přes autorizák, protože k nám to přijelo zatím dvakrát co pamatuju.
-> saskyn2: dvojek fábií bylo dost. rok 2008 i novější
Modifikovanej kat, a hlavně vodící lištu na rozvody u 12V.
A osobně se teda víc setkávam s porouchanejma nesmrtelnejma 1.4. 8v než padlý htp v dvojkový nebo rumunstru, to jsem viděl na vlastní oči všehovšudy 2x navíc jedno z toho mělo jeden olej 45000 takže se to nedá ani dávat za vinu motoru.
Ale je fakt že to jsou ještě relativně nový auta s málo najetýma km, a spousta lidí to asi řeší přes autorizák.
A osobně se teda víc setkávam s porouchanejma nesmrtelnejma 1.4. 8v než padlý htp v dvojkový nebo rumunstru, to jsem viděl na vlastní oči všehovšudy 2x navíc jedno z toho mělo jeden olej 45000 takže se to nedá ani dávat za vinu motoru.
Ale je fakt že to jsou ještě relativně nový auta s málo najetýma km, a spousta lidí to asi řeší přes autorizák.
-> OJOUCH: má už modifikovanej katalyzátor takže riziko autodestrukce mírně snížili 

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: 

-> King: něco na tom bude mercedes w210 320cdi a najeto 380tis km a bez problému spotřeba 8L nafty 

-> King: das Auto 

....ale zase je to úsporný motor s nízkým povinným ručením, díky kterému si průměrný majitel aspoň částečně ušetří na nevyhnutelnou GO motoru. My dvoulitráři trpíme se sedmilitrovou spotřebou a o podpálených ventilech jenom sníme :)
-> Milan 136:



-> Milan 136: -> Hurdis: Ok dik kluciiiii
Jen to maličko lépe jede.
-> OJOUCH: jiste ze ano
Ahoj lidi prosim o rady znama chce kupovat 1,2 HTP 51kw rok 2009 stojej tyhle motory taky za ho..o jako u jednickovejch modelu!!!
-> Dušan: ja myslím konkrétne htp -> King: ale jo , a dnes pri priamom vstreku alebo inak keď je plne elektronická ...
-> suri: Myslel jsem, že skrtící klapky byly bezporuchovej díl do doby, než k nim někdo připojil poťák na snímání úhlu otevření :)
-> suri: no zase tak bezporuchova vec to neni. Nevim jak moc na 1.2, ale takovy Fel 1.6 

-> Matulo: načo novú , klapka je bez poruchová vec a išiel by som do jetej
-> Dušan: pozrel som mu aj new klapku celu... VDO 214eur dopč! a to mam nakupnu cenu na to... inac stoji 294e...

-> Matulo: nektery je treba odpojit na cca 30 min
-> Dušan: takto som to spravil aj na svojej felde a secko ok... na hentom to nespravilo nic...
neumi to i sama po odpojeni baterie ? 1,4ka to umela
-> Matulo: Potrebujes pc + kabel.