
ja zas poznam dziny dziny do dzedziny










přesne to, co tady píšete, zkarbonované ventily, preskočený řemen, ohnuté ventilové nožičky... málem ji kleplo jak byla bez auta, ale už tam má nějaký druhý motor, prý má najeto 30tis a je spokojená tak jsem zvědavý co to vydrží
.Jsou znat na driku znamky po pridirani ve voditku?





me nastesti ne,delal to kamarad nejakymu svymu znamymu,tak to prinesl ukazat do prace.Ty driky ventilu jsou tak slaby,ze se urazily na 2 ventilech talirky a spadly do valce.








































Jednak že auto je na ten motor těžký a tříválec hůř odvádí teplo, takže olej má běžně 150°, čímž se zakarbonovávají zdvihátka už po 50tkm - problémy s volnoběhem, podpálený ventily. Dál kat umístěnej u motoru přímo nad hlavním olejovým kanálem - další zhoršení problémů s olejem. Navíc piliny z katu lítají zpět pod výfukový ventily :) Dále samozřejmě hydraulický napínák řetězu. Dál EGR ventil u 47kW verze ústící kousek pod škrticí klapku, takže se zanáší už po 50tkm - druhý zdroj problémů s volnoběhem, klapka nedosedá do volnoběhu a servo ji pořád ovládá, až se spálí.