Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18952 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 04.01.2015 do 16.01.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
13:11:44
15.11.2024
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud si správně pamatuju O3 a tu kombo páčku, tak když se tím camprlíkem nahoře jenom posune, aby se nepřepl, tak se tempomat deaktivuje ale rychlost zůstane uložená. Když se posune do vedlejší polohy, rychlost i tempomat se úplně daktivují. z boku páčky je pak kolébkový přepínač, který ma SET a RES. SET nastaví novou rychlost a RES by měl zapnout tu, která tam byla původně a začít zrychlovat...
13:08:42
15.11.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 15.11.24 12:53:51: Jen do nej tuknes a vrati se zpatky (to je zruseni, ale zapamatuje si posledni nastavenou rychlost, kterou pak muzes zas vyvolat tlacitkem "res"). Kdyz ho prepnes uplne napravo, tak tempomat vypnes (a zapomene to i posledni hodnotu).
12:53:51
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 15.11.24 12:48:08: Takže s ním musím cvakat sem a tam? A původní rychlost se tím ale zruší, nie?
12:48:08
15.11.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 15.11.24 12:20:27: Jestli to neni adaptak, tak nahore mas na pacce ten malej prepinac, kterym to canclujes :)
12:37:18
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> MXMarek 15.11.24 12:28:31: Jo, tohle je dobrý. Tuto má jen ten čůráček na páčce s blikači.
12:28:31
15.11.2024
MXMarek
-> Jirik_Tuňák1983: Ja mam u O3 na tempomat samostatnou packu a tam do ni staci klepnout smerem dopredu. Jak to maj ale socialnejsi verze, nevim.
12:20:27
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
Jaxe u O3 dá vypnout/pauznout obyč. tempomat, aniž bych musel šlapat na brzdu nebo spojku, když chci poté dát zase restart původní rychlosti? Je na to nějaké kombo?
upraveno 1x, naposled 15.11.2024 12:21:05
12:03:06
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 15.11.24 11:14:04: A co teprve u Pažuta, když má nádrž na 80 litrů. 3
11:14:04
15.11.2024
Syny
-> palinator 15.11.24 11:03:20: No, kufr nic moc, to je pravda. A ma to i docela malou nadrz. To mi tenkrat fascinovalo u te B6. Tam kdyz jsem mel na stojanu uz 68 litru a furt to tam teklo, tak jsem se normalne koukl pod auto, jestli mi to nekde nechcije ven 3
11:03:20
15.11.2024
palinator
-> Syny:

No... velký SUV... je to celkem široká krabice, ale z hlediska praktičnosti to moc velký není. Rapid měl užitnou hodnotu větší.
10:55:02
15.11.2024
Syny
-> palinator 15.11.24 10:48:40: Coz na to, ze to je velky SUV, neni zas tak zly. Tedy pokud jde o nejakou kombinovanou spotrebu. Ja kdyz jezdil ty streky mezi CZ a UK, tak jsem s Passatem B6 4motion jezdil za 7,5. Pravda, po DE jsem jezdil 160-180km/h, ale zbytek cesty dle predpisu.
upraveno 1x, naposled 15.11.2024 11:09:01
10:53:55
15.11.2024
vhml
-> Syny 15.11.24 10:40:23: hele třeba vcera jsme byli v Praze vyzvednou u Saskyna Passata po servisu a domu žrala litrová F4 o půllitr mín než Passat
10:48:40
15.11.2024
palinator
-> Syny:

Asi tak že jede Karoq v naftě stejně za 7 3
10:40:23
15.11.2024
Syny
-> Bukaj 15.11.24 09:25:20: Lepsi obtekani vzduchu - mensi emise... Az takhle dakeko uz to doslo. Docela by me samotneho zajimalo jak moc to v praxi je znat.
10:08:46
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 15.11.24 09:32:48: Takže se jako voda a břečka s posypovou solí tomu meziprostoru vyhejbá?
09:32:48
15.11.2024
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: No, ten sajrajt se tam právě nedostane - na disk jde sajrajt se solí zvenčí a ne z vnitřní strany...
09:27:41
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 15.11.24 09:23:03: Jako že se ten sajrat s vodou a solí lépe drží mezi diskem a poklicí?
09:25:20
15.11.2024
Bukaj
-> Syny 14.11.24 21:06:02: Hm, tyhle kola už jsem na nějakejch autech viděl, ale s tou "poklicí" jsem se zatím nesetkal. K čemu to vlastně je? To nějak zlepšuje proudění vzduchu (chlazení brzd) nebo chrání náběžné hrany disku před abrazí?
09:23:03
15.11.2024
Bukaj
-> Pavel P.. 14.11.24 20:50:28: Tak na zimu asi dobrý, že to kolo tolik netrpí od sraček na silnici (sůl, štěrk, závěje), ale estetické to moc není 6
09:14:18
15.11.2024
palinator
-> Syny:

Koukám že to bez těch poklic není zas tak hnusný. Lepší, než jsem čekal. Jdu je servat 3
22:08:37
14.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 14.11.24 20:50:28: Strašidelný.....
20:50:28
14.11.2024
Pavel P..
-> Bukaj: a takhle s poklicou63
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavel P.. vložen 14.11.2024 20:50:28
20:48:00
14.11.2024
Pavel P..
-> Bukaj: tohle jsou taky poklicový hliníky... mám je na zimu1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavel P.. vložen 14.11.2024 20:48:00
17:38:45
14.11.2024
Bukaj
-> palinator 14.11.24 10:25:24: To je liťák s poklicí? Jak to vypadá bez té poklice?9
12:30:41
14.11.2024
Milan 136
-> palinator 14.11.24 10:25:24: Ty kryty sundej a zahoď. Odře to lak až na kov a prý je to ok. "Kolo je posuzováno jako celek a alu disk je nosič aerokrytu" 3
11:24:39
14.11.2024
Borderer
-> jans: Jojo...
Hot Shots: Part Deux
3
11:04:05
14.11.2024
jans
-> kpt.Budha 13.11.24 13:53:34: Tam říká to, že v tom klášteře Dodržují přísný celibát stejně jako jejich otcové a dědové, ne? 3
10:50:47
14.11.2024
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Tohle je spíš na hranolky... 3
10:37:49
14.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.11.24 10:25:24: Aspoň si při bezpečnostní přestávce můžeš nastrouhat mrkvičku. 3
10:25:24
14.11.2024
palinator
-> Syny 12.11.24 17:37:31:

Na Karoqu máme tuhlenctu nádheru. 3 78
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 14.11.2024 10:25:24
21:34:27
13.11.2024
Bukaj
-> kpt.Budha 13.11.24 13:53:34: No, skoro. Jen, že ta kola byla menší - vešla se normálně do blatníků...
19:25:16
13.11.2024
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.24 15:57:48: hele miata to ma taky nejak zvracene ze to topi pomalu uz na dvoře. A to jeste vytapi minimalni prostor a vejfuk vede "mezi sedackama"
upraveno 2x, naposled 13.11.2024 19:28:27
15:57:48
13.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 12.11.24 09:33:03: Ženy malorážka topí taky tak nějak, jak píšeš.

Zbytek za chvíli. Třeba Švéda nastartuji a vyjedu v práci z brány a už topí. Ten to má řešené asi nejlépe co jsem zatím jezdil vším možným. I v porovnání s novými auty.



Dnes jsem jel Rapidem 1.4 TDI a ten topil brzy a dobře. 278 000 namotáno.
upraveno 1x, naposled 13.11.2024 15:58:09
15:46:11
13.11.2024
Milan 136
13:53:34
13.11.2024
kpt.Budha
-> Bukaj: Jako že takhle? 1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od kpt.Budha vložen 13.11.2024 13:53:34
13:05:41
13.11.2024
Bukaj
-> Syny 12.11.24 17:13:11: Mně to připomíná nějaký prehistorický video (z počátku milénia), kdy na nějaký moderní vůz nasadili loukoťová kola - vypadalo to dost podobně 3
00:07:29
13.11.2024
Jozka
Do hup hop klipu dobrý..5
21:21:50
12.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P@nkáč 12.11.24 20:14:45: Richard Krajčo by na to složil a otextoval určitě nějakou pěknou písničku. 40
20:14:45
12.11.2024
Pavel P@nkáč
-> Syny: opticky jsou nějaky přerostlé, odhadem tak 21ky3 je to podle mě digitálně upravené.....
17:37:31
12.11.2024
Syny
-> palinator 12.11.24 17:33:38: No nevim, me to prijde jak kola od kocarku. Tyhle prepaprskovany kola se mi moc nelibi, ale to je asi spis muj problem :)
17:33:38
12.11.2024
palinator
-> Syny:

Tak s naprosto klidným svědomím v realitě dnešních aut, a to bohužel nejen EV, ti můžu říct, že je to jak dech tradic. Když už jsou ty kola velký jak od lokomotivy, mají aspoň normální reprezentativní vzhled a ne jak "aerodynamické kryty kol Š 120 GLS"
17:13:11
12.11.2024
Syny
Ted na me na FB hupla reklama na Octavii. Libi se vam ta kola? Me to prijde hnusny a zbytecne velky. K tomu autu mi to nejak nejde. Navic mi to cely prijde nejak vysoko...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Syny vložen 12.11.2024 17:13:11
upraveno 1x, naposled 12.11.2024 17:15:07
13:03:07
12.11.2024
Jakub05
-> Jirik_Tuňák1983: Nehledě na to, že těch 70 na budíku bude s bídou 60 v motoru...
09:59:57
12.11.2024
saskyn2
-> vhml: to PTC nemá zas takový výkon. Navíc si myslím že v nějaký 1.6 v holobytě vůbec nemusí být. Alespon dvojkový 1.6 v základu to nemají.
09:33:03
12.11.2024
vhml
-> palinator 12.11.24 09:06:57: to by i tak topilo elektrikou ne?



-> Jirik_Tuňák1983 12.11.24 09:06:18: passat fouká vlažnej třeba po kilometru, přitom na 90 se to ohřejvá 10km.
09:06:57
12.11.2024
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Nebude spíš ucpanej radiátor?
09:06:18
12.11.2024
Jirik_Tuňák1983
Včera jsem jezdil s O3 po městě, krátké trasy. Přestože na budíku bylo nějakých 70, tak v tom autě zima jak ve sklepě. 1.6 TDI v holobytě. Tam nebyl nějaký el. příhřev?
09:03:44
12.11.2024
StepaNoFUN
Jeden dotaz. Kodovani baterky Octavia III Scout. Je v tom nejakej problem, nebo je potreba si na neco dat pozor? Baterka bude origo.
12:47:38
08.11.2024
palinator
-> palinator 16.05.24 12:37:47:

Achjo... od pondělka najeto 700 km a že by se mi to auto dostávalo nějak pod kůži, to teda vůbec. Nedá se s tim v defaultním režimu jezdit efektivně, oproti Rapidu spotřeba o 1,5 litru výše, ve městě a poskakování na polňačkách apod i o několik litrů. To DSG je čertův vynález. Spotřeba znatelně klesne poté, co to člověk narve do manuálu.

Startstop se chová dementně. V kolonách a stání na dlouhejch semaforech jsem ho chtěl nechat zapnutej, ať to teda na desítky vteřin zdechne. Jenže systém řekne ne! Buď to chcípne a za několik vteřin zase nastartuje a nebo to nechcípne vůbec. Jindy to chcípne ještě když auto ani nestojí a za vteřinu když se auto předemnou rozjíždí, tak to zase startuje. Takže to nemá žádný význam a je dobrý to vypnout úplně.

Jinak auto komfortní, víc než dobře vybavený, jezdí se s tím pěkně, pěkně to brzdí, s kickdownem a šlápnutím na plyn o 2 vteřiny dřív, než člověk chce vyrazit, to umí ve městě i vychytávat mezery.. ale jinak mi přijde že ne o moc lepší jízdní dynamika je vykoupena strašlivou spotřebou a nevim, jestli se timhle směrem má automotive vyvíjet. Je to auto pro padesátníky a více..
upraveno 1x, naposled 08.11.2024 12:48:31
Extreme Tyres