skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
13:11:44
15.11.2024
15.11.2024
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud si správně pamatuju O3 a tu kombo páčku, tak když se tím camprlíkem nahoře jenom posune, aby se nepřepl, tak se tempomat deaktivuje ale rychlost zůstane uložená. Když se posune do vedlejší polohy, rychlost i tempomat se úplně daktivují. z boku páčky je pak kolébkový přepínač, který ma SET a RES. SET nastaví novou rychlost a RES by měl zapnout tu, která tam byla původně a začít zrychlovat...
13:08:42
15.11.2024
15.11.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 15.11.24 12:53:51: Jen do nej tuknes a vrati se zpatky (to je zruseni, ale zapamatuje si posledni nastavenou rychlost, kterou pak muzes zas vyvolat tlacitkem "res"). Kdyz ho prepnes uplne napravo, tak tempomat vypnes (a zapomene to i posledni hodnotu).
12:53:51
15.11.2024
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 15.11.24 12:48:08: Takže s ním musím cvakat sem a tam? A původní rychlost se tím ale zruší, nie?
12:48:08
15.11.2024
15.11.2024
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 15.11.24 12:20:27: Jestli to neni adaptak, tak nahore mas na pacce ten malej prepinac, kterym to canclujes :)
12:37:18
15.11.2024
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> MXMarek 15.11.24 12:28:31: Jo, tohle je dobrý. Tuto má jen ten čůráček na páčce s blikači.
12:28:31
15.11.2024
15.11.2024
MXMarek
-> Jirik_Tuňák1983: Ja mam u O3 na tempomat samostatnou packu a tam do ni staci klepnout smerem dopredu. Jak to maj ale socialnejsi verze, nevim.
12:20:27
15.11.2024
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
Jaxe u O3 dá vypnout/pauznout obyč. tempomat, aniž bych musel šlapat na brzdu nebo spojku, když chci poté dát zase restart původní rychlosti? Je na to nějaké kombo?
12:03:06
15.11.2024
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 15.11.24 11:14:04: A co teprve u Pažuta, když má nádrž na 80 litrů.
11:14:04
15.11.2024
15.11.2024
Syny
-> palinator 15.11.24 11:03:20: No, kufr nic moc, to je pravda. A ma to i docela malou nadrz. To mi tenkrat fascinovalo u te B6. Tam kdyz jsem mel na stojanu uz 68 litru a furt to tam teklo, tak jsem se normalne koukl pod auto, jestli mi to nekde nechcije ven
11:03:20
15.11.2024
15.11.2024
palinator
-> Syny:
No... velký SUV... je to celkem široká krabice, ale z hlediska praktičnosti to moc velký není. Rapid měl užitnou hodnotu větší.
No... velký SUV... je to celkem široká krabice, ale z hlediska praktičnosti to moc velký není. Rapid měl užitnou hodnotu větší.
10:55:02
15.11.2024
15.11.2024
Syny
-> palinator 15.11.24 10:48:40: Coz na to, ze to je velky SUV, neni zas tak zly. Tedy pokud jde o nejakou kombinovanou spotrebu. Ja kdyz jezdil ty streky mezi CZ a UK, tak jsem s Passatem B6 4motion jezdil za 7,5. Pravda, po DE jsem jezdil 160-180km/h, ale zbytek cesty dle predpisu.
10:53:55
15.11.2024
15.11.2024
vhml
-> Syny 15.11.24 10:40:23: hele třeba vcera jsme byli v Praze vyzvednou u Saskyna Passata po servisu a domu žrala litrová F4 o půllitr mín než Passat
10:48:40
15.11.2024
15.11.2024
palinator
-> Syny:
Asi tak že jede Karoq v naftě stejně za 7
Asi tak že jede Karoq v naftě stejně za 7
10:40:23
15.11.2024
15.11.2024
Syny
-> Bukaj 15.11.24 09:25:20: Lepsi obtekani vzduchu - mensi emise... Az takhle dakeko uz to doslo. Docela by me samotneho zajimalo jak moc to v praxi je znat.
10:08:46
15.11.2024
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 15.11.24 09:32:48: Takže se jako voda a břečka s posypovou solí tomu meziprostoru vyhejbá?
09:32:48
15.11.2024
15.11.2024
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: No, ten sajrajt se tam právě nedostane - na disk jde sajrajt se solí zvenčí a ne z vnitřní strany...
09:27:41
15.11.2024
15.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 15.11.24 09:23:03: Jako že se ten sajrat s vodou a solí lépe drží mezi diskem a poklicí?
09:25:20
15.11.2024
15.11.2024
Bukaj
-> Syny 14.11.24 21:06:02: Hm, tyhle kola už jsem na nějakejch autech viděl, ale s tou "poklicí" jsem se zatím nesetkal. K čemu to vlastně je? To nějak zlepšuje proudění vzduchu (chlazení brzd) nebo chrání náběžné hrany disku před abrazí?
09:23:03
15.11.2024
15.11.2024
Bukaj
-> Pavel P.. 14.11.24 20:50:28: Tak na zimu asi dobrý, že to kolo tolik netrpí od sraček na silnici (sůl, štěrk, závěje), ale estetické to moc není
09:14:18
15.11.2024
15.11.2024
palinator
-> Syny:
Koukám že to bez těch poklic není zas tak hnusný. Lepší, než jsem čekal. Jdu je servat
Koukám že to bez těch poklic není zas tak hnusný. Lepší, než jsem čekal. Jdu je servat
22:08:37
14.11.2024
14.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 14.11.24 20:50:28: Strašidelný.....
21:06:02
14.11.2024
14.11.2024
Syny
20:48:00
14.11.2024
14.11.2024
Pavel P..
-> Bukaj: tohle jsou taky poklicový hliníky... mám je na zimu
17:38:45
14.11.2024
14.11.2024
Bukaj
-> palinator 14.11.24 10:25:24: To je liťák s poklicí? Jak to vypadá bez té poklice?
12:30:41
14.11.2024
14.11.2024
Milan 136
-> palinator 14.11.24 10:25:24: Ty kryty sundej a zahoď. Odře to lak až na kov a prý je to ok. "Kolo je posuzováno jako celek a alu disk je nosič aerokrytu"
11:24:39
14.11.2024
14.11.2024
Borderer
11:04:05
14.11.2024
14.11.2024
jans
-> kpt.Budha 13.11.24 13:53:34: Tam říká to, že v tom klášteře Dodržují přísný celibát stejně jako jejich otcové a dědové, ne?
10:50:47
14.11.2024
14.11.2024
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Tohle je spíš na hranolky...
10:37:49
14.11.2024
14.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.11.24 10:25:24: Aspoň si při bezpečnostní přestávce můžeš nastrouhat mrkvičku.
10:25:24
14.11.2024
14.11.2024
palinator
21:34:27
13.11.2024
13.11.2024
Bukaj
-> kpt.Budha 13.11.24 13:53:34: No, skoro. Jen, že ta kola byla menší - vešla se normálně do blatníků...
19:25:16
13.11.2024
13.11.2024
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.24 15:57:48: hele miata to ma taky nejak zvracene ze to topi pomalu uz na dvoře. A to jeste vytapi minimalni prostor a vejfuk vede "mezi sedackama"
15:57:48
13.11.2024
13.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 12.11.24 09:33:03: Ženy malorážka topí taky tak nějak, jak píšeš.
Zbytek za chvíli. Třeba Švéda nastartuji a vyjedu v práci z brány a už topí. Ten to má řešené asi nejlépe co jsem zatím jezdil vším možným. I v porovnání s novými auty.
Dnes jsem jel Rapidem 1.4 TDI a ten topil brzy a dobře. 278 000 namotáno.
Zbytek za chvíli. Třeba Švéda nastartuji a vyjedu v práci z brány a už topí. Ten to má řešené asi nejlépe co jsem zatím jezdil vším možným. I v porovnání s novými auty.
Dnes jsem jel Rapidem 1.4 TDI a ten topil brzy a dobře. 278 000 namotáno.
15:46:11
13.11.2024
13.11.2024
Milan 136
13:05:41
13.11.2024
13.11.2024
Bukaj
-> Syny 12.11.24 17:13:11: Mně to připomíná nějaký prehistorický video (z počátku milénia), kdy na nějaký moderní vůz nasadili loukoťová kola - vypadalo to dost podobně
00:07:29
13.11.2024
13.11.2024
Jozka
Do hup hop klipu dobrý..
21:21:50
12.11.2024
12.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P@nkáč 12.11.24 20:14:45: Richard Krajčo by na to složil a otextoval určitě nějakou pěknou písničku.
20:14:45
12.11.2024
12.11.2024
Pavel P@nkáč
-> Syny: opticky jsou nějaky přerostlé, odhadem tak 21ky je to podle mě digitálně upravené.....
17:37:31
12.11.2024
12.11.2024
Syny
-> palinator 12.11.24 17:33:38: No nevim, me to prijde jak kola od kocarku. Tyhle prepaprskovany kola se mi moc nelibi, ale to je asi spis muj problem :)
17:33:38
12.11.2024
12.11.2024
palinator
-> Syny:
Tak s naprosto klidným svědomím v realitě dnešních aut, a to bohužel nejen EV, ti můžu říct, že je to jak dech tradic. Když už jsou ty kola velký jak od lokomotivy, mají aspoň normální reprezentativní vzhled a ne jak "aerodynamické kryty kol Š 120 GLS"
Tak s naprosto klidným svědomím v realitě dnešních aut, a to bohužel nejen EV, ti můžu říct, že je to jak dech tradic. Když už jsou ty kola velký jak od lokomotivy, mají aspoň normální reprezentativní vzhled a ne jak "aerodynamické kryty kol Š 120 GLS"
17:13:11
12.11.2024
12.11.2024
Syny
Ted na me na FB hupla reklama na Octavii. Libi se vam ta kola? Me to prijde hnusny a zbytecne velky. K tomu autu mi to nejak nejde. Navic mi to cely prijde nejak vysoko...
13:03:07
12.11.2024
12.11.2024
Jakub05
-> Jirik_Tuňák1983: Nehledě na to, že těch 70 na budíku bude s bídou 60 v motoru...
09:59:57
12.11.2024
12.11.2024
saskyn2
-> vhml: to PTC nemá zas takový výkon. Navíc si myslím že v nějaký 1.6 v holobytě vůbec nemusí být. Alespon dvojkový 1.6 v základu to nemají.
09:33:03
12.11.2024
12.11.2024
vhml
-> palinator 12.11.24 09:06:57: to by i tak topilo elektrikou ne?
-> Jirik_Tuňák1983 12.11.24 09:06:18: passat fouká vlažnej třeba po kilometru, přitom na 90 se to ohřejvá 10km.
-> Jirik_Tuňák1983 12.11.24 09:06:18: passat fouká vlažnej třeba po kilometru, přitom na 90 se to ohřejvá 10km.
09:06:57
12.11.2024
12.11.2024
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Nebude spíš ucpanej radiátor?
Nebude spíš ucpanej radiátor?
09:06:18
12.11.2024
12.11.2024
Jirik_Tuňák1983
Včera jsem jezdil s O3 po městě, krátké trasy. Přestože na budíku bylo nějakých 70, tak v tom autě zima jak ve sklepě. 1.6 TDI v holobytě. Tam nebyl nějaký el. příhřev?
09:03:44
12.11.2024
12.11.2024
StepaNoFUN
Jeden dotaz. Kodovani baterky Octavia III Scout. Je v tom nejakej problem, nebo je potreba si na neco dat pozor? Baterka bude origo.
12:47:38
08.11.2024
08.11.2024
palinator
-> palinator 16.05.24 12:37:47:
Achjo... od pondělka najeto 700 km a že by se mi to auto dostávalo nějak pod kůži, to teda vůbec. Nedá se s tim v defaultním režimu jezdit efektivně, oproti Rapidu spotřeba o 1,5 litru výše, ve městě a poskakování na polňačkách apod i o několik litrů. To DSG je čertův vynález. Spotřeba znatelně klesne poté, co to člověk narve do manuálu.
Startstop se chová dementně. V kolonách a stání na dlouhejch semaforech jsem ho chtěl nechat zapnutej, ať to teda na desítky vteřin zdechne. Jenže systém řekne ne! Buď to chcípne a za několik vteřin zase nastartuje a nebo to nechcípne vůbec. Jindy to chcípne ještě když auto ani nestojí a za vteřinu když se auto předemnou rozjíždí, tak to zase startuje. Takže to nemá žádný význam a je dobrý to vypnout úplně.
Jinak auto komfortní, víc než dobře vybavený, jezdí se s tím pěkně, pěkně to brzdí, s kickdownem a šlápnutím na plyn o 2 vteřiny dřív, než člověk chce vyrazit, to umí ve městě i vychytávat mezery.. ale jinak mi přijde že ne o moc lepší jízdní dynamika je vykoupena strašlivou spotřebou a nevim, jestli se timhle směrem má automotive vyvíjet. Je to auto pro padesátníky a více..
Achjo... od pondělka najeto 700 km a že by se mi to auto dostávalo nějak pod kůži, to teda vůbec. Nedá se s tim v defaultním režimu jezdit efektivně, oproti Rapidu spotřeba o 1,5 litru výše, ve městě a poskakování na polňačkách apod i o několik litrů. To DSG je čertův vynález. Spotřeba znatelně klesne poté, co to člověk narve do manuálu.
Startstop se chová dementně. V kolonách a stání na dlouhejch semaforech jsem ho chtěl nechat zapnutej, ať to teda na desítky vteřin zdechne. Jenže systém řekne ne! Buď to chcípne a za několik vteřin zase nastartuje a nebo to nechcípne vůbec. Jindy to chcípne ještě když auto ani nestojí a za vteřinu když se auto předemnou rozjíždí, tak to zase startuje. Takže to nemá žádný význam a je dobrý to vypnout úplně.
Jinak auto komfortní, víc než dobře vybavený, jezdí se s tím pěkně, pěkně to brzdí, s kickdownem a šlápnutím na plyn o 2 vteřiny dřív, než člověk chce vyrazit, to umí ve městě i vychytávat mezery.. ale jinak mi přijde že ne o moc lepší jízdní dynamika je vykoupena strašlivou spotřebou a nevim, jestli se timhle směrem má automotive vyvíjet. Je to auto pro padesátníky a více..