nevite u O1, jestli haldex v nafte a turbobenzinu nema jiny soft? uz to, ze vsechny 1.8T mely ESP a nafty maloktere je divne, v te nafte se to proste chova mnohem prijemneji a predvidatelneji, zadny pretaceni auta, kdyz tomu clovek slapne, na zasnezene vozovce se necha jezdit krasne zatacky bokem, dokonce i kdyz clovek v zatacce dupne na plyn, tak to nepretoci.
U 1.8t s vypnutym ESP, kdyz tomu slapnu, tak udelam 2x hodiny, to se u nafty nedeje a nemyslim si, ze by to bylo stavem komponentu, prave ta povinnost ESP u 1.8t me k tomu navadi. U 1.8T i na asfaltu, kdyz tomu poradne slapnu, tak citim, jak me tlaci zadek, to u nafty necitim nic, jenze tezko porovnat, kdyz to je zas lenoch.
Jinak na namrzle vozovce, kdyz clovek jede pianko, tak tancuji obe, jak se porad pripojuje a odpojuje zadek, ale kdyz to clovek trochu drzi pod plynem, tak se to nedeje.
Ono to bude asi tim, ze v turbobenzinu je ten haldex spis kvuli sportovnejsi jizde a bude shodny s S3, TT quattro, Cupra apod., coz nejsou typicka auta do hor, kdezto v nafte, jen aby to projelo.
Ze se takove info nikde clovek nedozvi, spis jeste takove dezinformace, ze treba nema bezet stale cerpadlo - Sixta
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)