skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
No ja jsem zvedavej jak bude jezdit berlingo po vymene dpf :-/ ma najeto cca 180 000 a cestou do prace engine system fault. Pritom jezdim dlouhy trasy, auto jezdi pekne, zadna srackova nafta, vymeny oleje pravidelne... Zajimavy ze u Johna Deera jsme s DPF problemy nikdy nemeli. Max nekdy nejaky cidoo odeslo nebo s tim blbci jen popojizdeli za studena a pak to stacilo vypalit pres diagnostiku a dobry... A to ty motory mely najeto ekvivalent treba 400 000 km...
-> suri: tym ze nerobim len koncern tak mam ako taky prehlad. Mam jednu x3 3.0 s 360 tis a povodnym DPF . Pri cca 280 som ho vycistil , odstranil zavadu v podobe nefunkcnych zhavicov , klapky a doterqz funguje. Ford,PSA,suzuki detto. Ale spat ku koncernu Sharan BRT , vycistene sacie potrubie, vymena egr+nastavenie a samozrejme vycistene dpf a sharanko uz ma daleko cez 300tis. Nehovoriac o tom ze servisujem flotilu O3 ,passat,golf cca 30 kusov. Vsetko jazdia ako taxik . 240tis + a po vycisteni a odstraneni zavad vsetky zatial funguju .
-> MISCHO: vidíš , ja som teda reálne nevidel funkčný vyčistený dpf , teda nie taký čo by vydržal aspoň 30tis km ... ono ktovie , ak to má raz 300tis km , katalyzátor už nefunguje ako má , a drahé kovy sú už tiež vo výfuku tak to fungovať nikdy nebude ... a bižutéria okolo snímačov teploty a tlaku pekne napovie čo sa v tej chvíli deje
-> saskyn2: -> saskyn2: diferencneho tlaku sa nikdy az tak extremne nedrzim . Pocet km , popilek , caste regeneracie a zavady v ecu su pre mna dolezite . Nedavno som riesil jednu alhambru kde niekto nechal vycistit dpf ale nevymazal popilek . Myslis ze fungovali regeneracie aj ked bol realne cisty DPF ?? Tudle
-> MISCHO: Delphi ukazuje 19
-> MISCHO: Ale ta hodnota je spočtená z najetých km a spotřeby a může se od reálného stavu dost lišit. Napíšu ti tam co budeš chtít
Proto píšu podle diference tlaků, to je spolehlivější k posouzení.

-> saskyn2: to je sice pravda ze ta hodnota je vypocitana . Ale cim je plnsie DPF poplcekom tym menej miesta je pre sadze . Z toho pramenia castejsie regeneracie

-> MISCHO: To je jedno, to je stejně spočtená hodnota, důležitý jsou tlaky. Každopádně tak nějak při těch 250t na těch 16v zhruba odchází, to je pravda.
-> m8rinek: aka je hodnota popilku v DPF ??
-> m8rinek: to môže byť hocičo , aj snímač rozdielu tlaku teoreticky , diag napovie viac
-> Nwkt: uz nemam nervy :D v podstatě jsem nepotkal nikoho schoného kdo by to auto naučil stabilně fungovat. Po výměně vstřikovačů za nové se teda situace o 100% zlepšila. Nyní auto začalo vcelku často regenerovat a regenerace vyžaduje stále delší trasy. Vrcholem všeho byl pád do nouze po nedokončené regeneraci kde je chyba P2002, takže teď chce auto hádám zregenerovat přes diagnostiku, aby bylo zase normálně použitelné a pak je otázka co s ním. Jestli to mrsknout do autorizáku na nové DPF, nebo ho nechat vyčistit (nájezd 250tkm a jak je na tom kat...nevíme)
-> m8rinek: Co s tím máš? 

-> Alenka: nemáte někdo kontakt na Alenku, už to auto jinak asi zahodim. O2 RS BMN
To šlo jen u nějaký první generace servotroniku, od dob co to umí PLA tak zase nejde nastavit tuhost. Já mám v Passatu řízení z O2 a celkem mě sere jak je to tuhý ale prostě neřešitelný bez flash
-> Jarda: To bych se musel nalogovat do auta. Ale tohle bude myslím na předface
-> Nwkt 09.07.20 20:44:45: timdle to nezmeni?
-> Klubko_ 09.07.20 09:28:10: Pokud si dobře pamatuju tak ne, musel bys to naflashovat na něco jinýho
-> palinator 09.07.20 11:34:41: jo, jasne... se mi to nechtelo psat cele a ani jsem si neuvedomil, ze existuje ciste jen elektrickej, dokonce ho jeden znamej nedavno montoval, protoze madari delaji ciste elektrickej na zigula
-> palinator: Takže co? Povolit matici, potažmo pustit paky na doraz?
-> Shader:
A neměly by ty páky bejt naopak s vůlí, aby se nastavily správně pístky samy?
A neměly by ty páky bejt naopak s vůlí, aby se nastavily správně pístky samy?
-> saskyn2: Jak píšeš, je to gumové. Přijde mi, že páka ruční brzdy jde hodně vysoko. I přesto, že jsem matici lan utáhl a páky třmenu se lehce přitáhly.
-> palinator: Ano, základ je hydraulika a mal som tú česť mať ho rozobraté kvôli tomu sprostému okrúžku, ktorý vlastne tvorí "dno" nádržky s kvapalinou 
Ale zase odvtedy je pokoj. A nemusím kvôli dolievaniu servokvapaliny vyberať box od baterky
(Fabia 1.4 MPI 2002
)
Na Accorde mám čisto old school hydraulické servo a to je iná káva





Na Accorde mám čisto old school hydraulické servo a to je iná káva


-> francomk:
Pochopitelně, když ten základ je pořád hydraulika. Bohužel je to ale výrazně složitější, dražší, a poruchovější než klasický hydraulický servo nebo naopak čistě elektrický servo. Ale zas to v určitým režimu jízdy je méně energeticky náročný a jde měnit účinek posilování, oboje výhoda proti obyč hydraulice.
Pochopitelně, když ten základ je pořád hydraulika. Bohužel je to ale výrazně složitější, dražší, a poruchovější než klasický hydraulický servo nebo naopak čistě elektrický servo. Ale zas to v určitým režimu jízdy je méně energeticky náročný a jde měnit účinek posilování, oboje výhoda proti obyč hydraulice.
-> palinator: A dokonca by som povedal, že voči novším autám je tento elektrohydraulický relatívne v pohode (čo sa týka pocitu a odozvy od kolies) 

-> Jarda:
U FI přeci není elekrickej, ale elektrohydraulickej.
U FI přeci není elekrickej, ale elektrohydraulickej.
-> Klubko_ 09.07.20 09:28:10: tam je elektickej jako u fabie? tak by to melo jit, ja nastavoval rs\gti
ale preposilovane bych nenazval gumove...
ale preposilovane bych nenazval gumove...
-> Shader: A co ti to dělá? Jako ono na těhle autech to je takový trochu gumový, nebývá to že by ti na jednom zubu brzdila na max, ono se to blbě popisuje. Markétě taky zabrzdí někde v půlce ale pak to ještě velkou silou dotáhnout o kus
-> saskyn2: Kotouce a desky maji cca 15tis.
octavia 2 facelift (1Z) benzín, 2010, prý je tam problém s "gumovým" řízením, dá se to nějak upravit? Síla posilovače řízení?
-> saskyn2: ktovie aj lanká aké sú
-> suri: V poho, já jen odpovídal.
-> saskyn2: len som sa pýtal ...
-> Shader: A kotouče i desky máš nový? Ono je to vždy takový trochu pružný než si to sedne ale samozřejmě nesmí to být moc.
-> saskyn2: Třmeny budou určitě ok.
Ještě budu určitě odvzdušnovat, tak uvidime.
Ještě budu určitě odvzdušnovat, tak uvidime.
-> suri: Nový originály odemě. V těch bych problém fakt nehledal.
Tiež by som to na začiatok odvzdušnil poriadne a skúsil vrátiť piestik a znova ho nastaviť ... čo sú to za strmene ?
-> SO545: -> Shader:
A co kdyby byly blbě odvzdušněný a nepoznalo se to?
A co kdyby byly blbě odvzdušněný a nepoznalo se to?
-> palinator: Třmeny jsou nové, prostě jsem je jen namontoval. Ještě jedna věc, i když jsou páky už lehce přitaženy, kolo se stále točí. Ty páky by měly být vždy na dorazu ne?
-> palinator 08.07.20 20:22:16: ak funguje prevadzkova brzda tak piestiky su na spravnom mieste.
ak su strmene nove tak by to malo fungovat.
ak su strmene nove tak by to malo fungovat.
-> Shader:
Nemůžou bejt ještě špatně "samostavený" pístky?
Nemůžou bejt ještě špatně "samostavený" pístky?
-> Shader 08.07.20 18:42:22: hmm, to jsem kdysi resil u feldy, kdyz jsem tam dal kotouce z golfa, lanovody byly nove a nakonec jsem tam vratil bubny
-> vhml 08.07.20 06:35:20: no, tak to jsem necekal, bral jsem za hadice a jednu jsem vytahl, nebyla nacvakla, tak jsem zvedav, jestli to je ono...
-> vhml 08.07.20 06:35:20: no, tak to jsem necekal, bral jsem za hadice a jednu jsem vytahl, nebyla nacvakla, tak jsem zvedav, jestli to je ono...
-> Jarda: Mám pocit, že jedno kolo (levé) brzdí lépe na r. brzdu.
-> Jarda - zrušená registrace 07.07.20 06:08:32: ja mel na fabii blbe docvaklou hadici
-> Shader 07.07.20 19:37:52: a brzdi to na ni soumerne? lanovody asi ne, to by spis zustavalo viset...
jeste k tomu sekundarnimu vzduchu, neni tam nejake cidlo, ktere se da sledovat? jako u vahy vzduchu, tam po vymazani chyb auto litalo a jak se to adaptovalo, tak po 500km uz to jezdilo jak bez turba, vse se tvarilo ok, ale kdyz jsem sledoval vahu, tak chodila asi 10x min, nez co jsem videl na yotube, jak to ma chodit, nekolikrat jsem se ji snazil vycistit, nepomohlo, tak jsem dal novou a opraveno...
Jeste me napada, nemuze ten vetrak malo foukat nebo spis tlacit, ale kdyz to nepozna, ze nejde vubec, jak by to poznalo todle...
jeste k tomu sekundarnimu vzduchu, neni tam nejake cidlo, ktere se da sledovat? jako u vahy vzduchu, tam po vymazani chyb auto litalo a jak se to adaptovalo, tak po 500km uz to jezdilo jak bez turba, vse se tvarilo ok, ale kdyz jsem sledoval vahu, tak chodila asi 10x min, nez co jsem videl na yotube, jak to ma chodit, nekolikrat jsem se ji snazil vycistit, nepomohlo, tak jsem dal novou a opraveno...
Jeste me napada, nemuze ten vetrak malo foukat nebo spis tlacit, ale kdyz to nepozna, ze nejde vubec, jak by to poznalo todle...
Zdravím. Po výměně zadních třmenů na OII jsem se snažil seřídit ruční brzdu, ale je stále "měkká". Dotahoval jsme matici a páky třmenů už jsou lehce přitaženy, ale ruční brzda je měkká. KO lana?
-> Jarda - zrušená registrace 07.07.20 06:08:32: tak pry jsou tu vsude kuny, ted u blue sky mi sezrala jeden VN kabel
1.8T EPC E3 (ARX) mi uz podruhe po cca 2 tis.km hodilo chybu P0411, ze to je sekundarni vzduch jsem si nasel, ale vetrak sekundarniho vzduchu se normalne pousti, ma to teda zvuk jak vysavac (to dela od zacatku) teda kdyz jsem to koupil, tak to vubec nechodilo (sekle uhliky) a zadnou chybu to nehazelo.
Nevite na co se na tomto zamerit mimo toho vetraku? dekuji.
Nevite na co se na tomto zamerit mimo toho vetraku? dekuji.
-> Milan 136: Nemáš zač! 

-> Milan 136: že by svině,hmmm
. No doufám, že se dnes taky nepřijde podívat, stále je venku. U pekárny běhá, ale auta si nevšimne. Zrovna, když ji chci prodat, tak musí škodit. Snad nic neudělá.

-> Mates 05.07.20 16:09:11: Sama nepraskne. To byly zoubky
