Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19365 příspěvků (zobrazeno 7451 až 7500) od 04.01.2015 do 02.03.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
08:33:36
11.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
No ja jsem zvedavej jak bude jezdit berlingo po vymene dpf :-/ ma najeto cca 180 000 a cestou do prace engine system fault. Pritom jezdim dlouhy trasy, auto jezdi pekne, zadna srackova nafta, vymeny oleje pravidelne... Zajimavy ze u Johna Deera jsme s DPF problemy nikdy nemeli. Max nekdy nejaky cidoo odeslo nebo s tim blbci jen popojizdeli za studena a pak to stacilo vypalit pres diagnostiku a dobry... A to ty motory mely najeto ekvivalent treba 400 000 km...
08:23:38
11.07.2020
MISCHO
-> suri: tym ze nerobim len koncern tak mam ako taky prehlad. Mam jednu x3 3.0 s 360 tis a povodnym DPF . Pri cca 280 som ho vycistil , odstranil zavadu v podobe nefunkcnych zhavicov , klapky a doterqz funguje. Ford,PSA,suzuki detto. Ale spat ku koncernu Sharan BRT , vycistene sacie potrubie, vymena egr+nastavenie a samozrejme vycistene dpf a sharanko uz ma daleko cez 300tis. Nehovoriac o tom ze servisujem flotilu O3 ,passat,golf cca 30 kusov. Vsetko jazdia ako taxik . 240tis + a po vycisteni a odstraneni zavad vsetky zatial funguju .
08:07:17
11.07.2020
suri
-> MISCHO: vidíš , ja som teda reálne nevidel funkčný vyčistený dpf , teda nie taký čo by vydržal aspoň 30tis km ... ono ktovie , ak to má raz 300tis km , katalyzátor už nefunguje ako má , a drahé kovy sú už tiež vo výfuku tak to fungovať nikdy nebude ... a bižutéria okolo snímačov teploty a tlaku pekne napovie čo sa v tej chvíli deje
07:54:17
11.07.2020
MISCHO
-> saskyn2: -> saskyn2: diferencneho tlaku sa nikdy az tak extremne nedrzim . Pocet km , popilek , caste regeneracie a zavady v ecu su pre mna dolezite . Nedavno som riesil jednu alhambru kde niekto nechal vycistit dpf ale nevymazal popilek . Myslis ze fungovali regeneracie aj ked bol realne cisty DPF ?? Tudle
07:40:05
11.07.2020
m8rinek
-> MISCHO: Delphi ukazuje 19
00:13:19
11.07.2020
saskyn2
-> MISCHO: Ale ta hodnota je spočtená z najetých km a spotřeby a může se od reálného stavu dost lišit. Napíšu ti tam co budeš chtít 4 Proto píšu podle diference tlaků, to je spolehlivější k posouzení.
23:46:50
10.07.2020
MISCHO
-> saskyn2: to je sice pravda ze ta hodnota je vypocitana . Ale cim je plnsie DPF poplcekom tym menej miesta je pre sadze . Z toho pramenia castejsie regeneracie4
23:36:45
10.07.2020
saskyn2
-> MISCHO: To je jedno, to je stejně spočtená hodnota, důležitý jsou tlaky. Každopádně tak nějak při těch 250t na těch 16v zhruba odchází, to je pravda.
23:23:10
10.07.2020
MISCHO
-> m8rinek: aka je hodnota popilku v DPF ??
22:53:26
10.07.2020
suri
-> m8rinek: to môže byť hocičo , aj snímač rozdielu tlaku teoreticky , diag napovie viac
22:23:26
10.07.2020
m8rinek
-> Nwkt: uz nemam nervy :D v podstatě jsem nepotkal nikoho schoného kdo by to auto naučil stabilně fungovat. Po výměně vstřikovačů za nové se teda situace o 100% zlepšila. Nyní auto začalo vcelku často regenerovat a regenerace vyžaduje stále delší trasy. Vrcholem všeho byl pád do nouze po nedokončené regeneraci kde je chyba P2002, takže teď chce auto hádám zregenerovat přes diagnostiku, aby bylo zase normálně použitelné a pak je otázka co s ním. Jestli to mrsknout do autorizáku na nové DPF, nebo ho nechat vyčistit (nájezd 250tkm a jak je na tom kat...nevíme)
22:14:09
10.07.2020
Nwkt
-> m8rinek: Co s tím máš? 3
22:10:11
10.07.2020
m8rinek
-> Alenka: nemáte někdo kontakt na Alenku, už to auto jinak asi zahodim. O2 RS BMN
22:27:32
09.07.2020
saskyn2
To šlo jen u nějaký první generace servotroniku, od dob co to umí PLA tak zase nejde nastavit tuhost. Já mám v Passatu řízení z O2 a celkem mě sere jak je to tuhý ale prostě neřešitelný bez flash
21:15:37
09.07.2020
Nwkt
-> Jarda: To bych se musel nalogovat do auta. Ale tohle bude myslím na předface
21:13:35
09.07.2020
Jarda - zrušená registrace
20:44:45
09.07.2020
Nwkt
-> Klubko_ 09.07.20 09:28:10: Pokud si dobře pamatuju tak ne, musel bys to naflashovat na něco jinýho
19:37:03
09.07.2020
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 09.07.20 11:34:41: jo, jasne... se mi to nechtelo psat cele a ani jsem si neuvedomil, ze existuje ciste jen elektrickej, dokonce ho jeden znamej nedavno montoval, protoze madari delaji ciste elektrickej na zigula
13:13:36
09.07.2020
Shader
-> palinator: Takže co? Povolit matici, potažmo pustit paky na doraz?
12:59:17
09.07.2020
palinator
-> Shader:

A neměly by ty páky bejt naopak s vůlí, aby se nastavily správně pístky samy?
12:57:49
09.07.2020
Shader
-> saskyn2: Jak píšeš, je to gumové. Přijde mi, že páka ruční brzdy jde hodně vysoko. I přesto, že jsem matici lan utáhl a páky třmenu se lehce přitáhly.
12:21:23
09.07.2020
francomk
-> palinator: Ano, základ je hydraulika a mal som tú česť mať ho rozobraté kvôli tomu sprostému okrúžku, ktorý vlastne tvorí "dno" nádržky s kvapalinou 2139 Ale zase odvtedy je pokoj. A nemusím kvôli dolievaniu servokvapaliny vyberať box od baterky 40 (Fabia 1.4 MPI 2002 41 )



Na Accorde mám čisto old school hydraulické servo a to je iná káva 52 20
upraveno 1x, naposled 09.07.2020 12:22:51
12:15:25
09.07.2020
palinator
-> francomk:

Pochopitelně, když ten základ je pořád hydraulika. Bohužel je to ale výrazně složitější, dražší, a poruchovější než klasický hydraulický servo nebo naopak čistě elektrický servo. Ale zas to v určitým režimu jízdy je méně energeticky náročný a jde měnit účinek posilování, oboje výhoda proti obyč hydraulice.
11:38:03
09.07.2020
francomk
-> palinator: A dokonca by som povedal, že voči novším autám je tento elektrohydraulický relatívne v pohode (čo sa týka pocitu a odozvy od kolies) 175
11:34:41
09.07.2020
palinator
-> Jarda:

U FI přeci není elekrickej, ale elektrohydraulickej.
11:05:22
09.07.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Klubko_ 09.07.20 09:28:10: tam je elektickej jako u fabie? tak by to melo jit, ja nastavoval rs\gti

ale preposilovane bych nenazval gumove...
10:49:47
09.07.2020
saskyn2
-> Shader: A co ti to dělá? Jako ono na těhle autech to je takový trochu gumový, nebývá to že by ti na jednom zubu brzdila na max, ono se to blbě popisuje. Markétě taky zabrzdí někde v půlce ale pak to ještě velkou silou dotáhnout o kus
09:35:51
09.07.2020
Shader
-> saskyn2: Kotouce a desky maji cca 15tis.
09:28:10
09.07.2020
Klubko_
octavia 2 facelift (1Z) benzín, 2010, prý je tam problém s "gumovým" řízením, dá se to nějak upravit? Síla posilovače řízení?
09:16:32
09.07.2020
suri
-> saskyn2: ktovie aj lanká aké sú
09:15:47
09.07.2020
saskyn2
-> suri: V poho, já jen odpovídal.
08:04:35
09.07.2020
suri
-> saskyn2: len som sa pýtal ...
07:59:29
09.07.2020
saskyn2
-> Shader: A kotouče i desky máš nový? Ono je to vždy takový trochu pružný než si to sedne ale samozřejmě nesmí to být moc.
07:46:49
09.07.2020
Shader
-> saskyn2: Třmeny budou určitě ok.



Ještě budu určitě odvzdušnovat, tak uvidime.
07:20:11
09.07.2020
saskyn2
-> suri: Nový originály odemě. V těch bych problém fakt nehledal.
07:04:56
09.07.2020
suri
Tiež by som to na začiatok odvzdušnil poriadne a skúsil vrátiť piestik a znova ho nastaviť ... čo sú to za strmene ?
21:10:53
08.07.2020
palinator
-> SO545: -> Shader:

A co kdyby byly blbě odvzdušněný a nepoznalo se to?
21:09:24
08.07.2020
Shader
-> palinator: Třmeny jsou nové, prostě jsem je jen namontoval. Ještě jedna věc, i když jsou páky už lehce přitaženy, kolo se stále točí. Ty páky by měly být vždy na dorazu ne?
20:30:59
08.07.2020
SO545
-> palinator 08.07.20 20:22:16: ak funguje prevadzkova brzda tak piestiky su na spravnom mieste.

ak su strmene nove tak by to malo fungovat.
20:22:16
08.07.2020
palinator
-> Shader:

Nemůžou bejt ještě špatně "samostavený" pístky?
19:38:54
08.07.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Shader 08.07.20 18:42:22: hmm, to jsem kdysi resil u feldy, kdyz jsem tam dal kotouce z golfa, lanovody byly nove a nakonec jsem tam vratil bubny

-> vhml 08.07.20 06:35:20: no, tak to jsem necekal, bral jsem za hadice a jednu jsem vytahl, nebyla nacvakla, tak jsem zvedav, jestli to je ono...
18:42:22
08.07.2020
Shader
-> Jarda: Mám pocit, že jedno kolo (levé) brzdí lépe na r. brzdu.
06:35:20
08.07.2020
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 07.07.20 06:08:32: ja mel na fabii blbe docvaklou hadici
06:20:40
08.07.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Shader 07.07.20 19:37:52: a brzdi to na ni soumerne? lanovody asi ne, to by spis zustavalo viset...



jeste k tomu sekundarnimu vzduchu, neni tam nejake cidlo, ktere se da sledovat? jako u vahy vzduchu, tam po vymazani chyb auto litalo a jak se to adaptovalo, tak po 500km uz to jezdilo jak bez turba, vse se tvarilo ok, ale kdyz jsem sledoval vahu, tak chodila asi 10x min, nez co jsem videl na yotube, jak to ma chodit, nekolikrat jsem se ji snazil vycistit, nepomohlo, tak jsem dal novou a opraveno...

Jeste me napada, nemuze ten vetrak malo foukat nebo spis tlacit, ale kdyz to nepozna, ze nejde vubec, jak by to poznalo todle...
19:37:52
07.07.2020
Shader
Zdravím. Po výměně zadních třmenů na OII jsem se snažil seřídit ruční brzdu, ale je stále "měkká". Dotahoval jsme matici a páky třmenů už jsou lehce přitaženy, ale ruční brzda je měkká. KO lana?
13:10:55
07.07.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 07.07.20 06:08:32: tak pry jsou tu vsude kuny, ted u blue sky mi sezrala jeden VN kabel
06:08:32
07.07.2020
Jarda - zrušená registrace
1.8T EPC E3 (ARX) mi uz podruhe po cca 2 tis.km hodilo chybu P0411, ze to je sekundarni vzduch jsem si nasel, ale vetrak sekundarniho vzduchu se normalne pousti, ma to teda zvuk jak vysavac (to dela od zacatku) teda kdyz jsem to koupil, tak to vubec nechodilo (sekle uhliky) a zadnou chybu to nehazelo.

Nevite na co se na tomto zamerit mimo toho vetraku? dekuji.
09:52:33
06.07.2020
King
-> Milan 136: Nemáš zač! 1
17:54:23
05.07.2020
Mates
-> Milan 136: že by svině,hmmm8. No doufám, že se dnes taky nepřijde podívat, stále je venku. U pekárny běhá, ale auta si nevšimne. Zrovna, když ji chci prodat, tak musí škodit. Snad nic neudělá.
16:56:49
05.07.2020
Milan 136
-> Mates 05.07.20 16:09:11: Sama nepraskne. To byly zoubky1
Extreme Tyres