-> saskyn2 14.10.19 22:48:16: On má iPhone 6 myslím. Právě bych to potřeboval vyzkoušet, ale doposud jsem na tu jednotku nenarazil
On tak má nějakou původní z výroby a chodí to jen přes maxidot. A neumí to diaktitiku, tak je volání přes maxidot trochou kovbojka, protože ty jména jsou totálně nečitelný.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
07:43:29
15.10.2019
15.10.2019
Milan 136
07:17:15
15.10.2019
15.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> charon 14.10.19 21:11:22: jak ti beha ta vaha? nestoji nebo se hodnoty nemeni jen minimalne? Startuje normalne? Po nastartovani studeneho normalne jede, neskube?
N75 je stejnej u nafty a turbo benzinu? Ja co jsem opravil ty hadice, tak mi to obcas hodi chybu tlaku odbourani turba, klapku jsem vycistil. Jeste me napada blow off, ale ten pri zatezi a prudkem ubrani plynu odfukuje, tak membrana nemuze byt preci ko.
N75 je stejnej u nafty a turbo benzinu? Ja co jsem opravil ty hadice, tak mi to obcas hodi chybu tlaku odbourani turba, klapku jsem vycistil. Jeste me napada blow off, ale ten pri zatezi a prudkem ubrani plynu odfukuje, tak membrana nemuze byt preci ko.
06:54:33
15.10.2019
15.10.2019
Sita
-> Nwkt: Cepro ma porad na strankach info, ze je bez: www.ceproas.cz/eurooil/so
rtiment-paliv . Ze by kecali?
06:51:02
15.10.2019
15.10.2019
charon
Eurooil jsem do toho tankoval naposledy cca před rokem, teď už kolem nejzdim. Taď se tankuje zásadně na banzině, většinou Effecta, občas Verva.
Jin ak dneska při cestě do práce to na trojku nad 4000 vytočit šlo, ale byl jen velmi mírnej kopeček. A bylo to po nějakejch 12 km jízdy jenom. Včera auto bylo hodně víc prohřáté, před emisema jsem najel cca 45 km.
Jin ak dneska při cestě do práce to na trojku nad 4000 vytočit šlo, ale byl jen velmi mírnej kopeček. A bylo to po nějakejch 12 km jízdy jenom. Včera auto bylo hodně víc prohřáté, před emisema jsem najel cca 45 km.
23:40:06
14.10.2019
14.10.2019
Nwkt
-> dragon_cb_cz 14.10.19 19:43:07: Pokud vím, tak EuroOil už má taky biosložku
22:52:45
14.10.2019
14.10.2019
saskyn2
-> suri 14.10.19 20:14:23: umí červený budíky a columbus bez rSap tj iphone apod. Asi jako jediná.
22:48:16
14.10.2019
14.10.2019
saskyn2
-> Milan 136 14.10.19 16:30:19: Jo jednu tady mám, akorát počítej že u nějakých nejnovějších telefonů je u ní problém s načítáním telefonního seznamu, což je neřešitelný protože pro červené budíky prostě nic lepšího neexistuje
21:11:22
14.10.2019
14.10.2019
charon
-> StepaNoFUN: díky za radu. Ventil kdyžtak koupím novej, uvidíme. Minulé emise byly naprosto bez problémů. Já se pokusím to ještě jednou píchnout na diagnostiku, abych věděl co přesně to hlásí. Uvidíme. Je mi ale i divné že to nejde vytočit přes 4000 otáček. Na trojku to dá ještě mene. Ji aj do nouzaku to nepadá. Aspoň se nic nerozsviti a auto jede do těch cca 3700 otáček plynule. Pak jak kdyby tam nebyla nafta, poslubava to a nejede, netahne
21:08:47
14.10.2019
14.10.2019
palinator
-> Alenka 14.10.19 20:25:51:
Netěsný vedení vzduchu by ale muselo bejt zatraceně slyšet nebo ne? Nemůže být zatuhlý EGR v otevřené poloze?
Netěsný vedení vzduchu by ale muselo bejt zatraceně slyšet nebo ne? Nemůže být zatuhlý EGR v otevřené poloze?
21:02:51
14.10.2019
14.10.2019
Milan 136
-> StepaNoFUN 14.10.19 20:51:06: Teoreticky ano, ale je jich fakt hromada typů a čísel.
Vyčíst by to mělo jít, jednotka se identifikuje tím číslem.
Nebo přečíst přímo na ní, ale přiznám se, že netuším, kde je v Caddy umístěná. Jeslti je pod sedadlem spolujezdce jako u O2?
Vyčíst by to mělo jít, jednotka se identifikuje tím číslem.
Nebo přečíst přímo na ní, ale přiznám se, že netuším, kde je v Caddy umístěná. Jeslti je pod sedadlem spolujezdce jako u O2?
20:51:06
14.10.2019
14.10.2019
StepaNoFUN
-> Milan 136: Mohla by to mít ta Caddy (1,9TDi) s vestavěným origo telefonem? Jestli jo, tak SZ jestli to jde vyčíst VAGem co je to zač. ;-) V tom autě je to k ničemu....
20:42:19
14.10.2019
14.10.2019
Milan 136
-> Alenka 14.10.19 20:25:51: Souhlas.
20:41:12
14.10.2019
14.10.2019
StepaNoFUN
-> Alenka: Proto jsem se ptal na další info... ;-)
-> charon: N75 je většinou po cca 10ti letech nefunkční (vyzkoušeno praxí)... Zkusil bych si ho z něčeho půjčít. Když bys nutné potřeboval, tak funkční AGR (O1 4x4) mám v garáži, takže na test by se díly vzít nechaly... Jen vzdálenost a čas...
-> charon: N75 je většinou po cca 10ti letech nefunkční (vyzkoušeno praxí)... Zkusil bych si ho z něčeho půjčít. Když bys nutné potřeboval, tak funkční AGR (O1 4x4) mám v garáži, takže na test by se díly vzít nechaly... Jen vzdálenost a čas...
20:40:17
14.10.2019
14.10.2019
Tomaso435
-> Alenka: aspon odhalí závadu
20:25:51
14.10.2019
14.10.2019
Alenka
AGR má obtokové turbo, takže zatuhlá regulace asi ne.
Jestli to hulí jak kamna a hlásí chybu váhy a turba, bude nejspíš někde netěsné vedení vzduchu, takže rady typu stát na tom jak na rejči povedou spíš k destrukci turba než k nápravě.
Jestli to hulí jak kamna a hlásí chybu váhy a turba, bude nejspíš někde netěsné vedení vzduchu, takže rady typu stát na tom jak na rejči povedou spíš k destrukci turba než k nápravě.
20:20:25
14.10.2019
14.10.2019
Milan 136
-> Pavel P@nkáč 14.10.19 17:58:00: Díky. Ta mi bohužel ale nepomůže. Jde tam hlavně o ten index B na konci čísla.
Potřebuju to pro kolegu do predface O2, ale aby to ukazovalo i na Columbusu. A to by měla dle dostupných informací umět jen ta B
Potřebuju to pro kolegu do predface O2, ale aby to ukazovalo i na Columbusu. A to by měla dle dostupných informací umět jen ta B
20:19:12
14.10.2019
14.10.2019
Lamac
Zatuhnutá regulácia turba..A ešte by som odporučil demontovať odlučovač oleja a intercooler, vyliať z nich olej a celé to poriadne prepláchnuť čističom na brzdy.
20:16:11
14.10.2019
14.10.2019
charon
-> StepaNoFUN 14.10.19 19:50:34: hadičky co jsem koukal všechny ok, ale zejtra vše ještě projdu. Ten ventil je původní, na motoru je vše původní kromě filtru, naplní a rozvodu. Dnes jsem dolík plechovku Vifu až něco projedu dotankuju Vervu a uvidime
20:14:23
14.10.2019
14.10.2019
suri
-> Milan 136: to je tá prastará čo všetko vedela?
20:12:46
14.10.2019
14.10.2019
StepaNoFUN
-> Milan 136 14.10.19 16:30:19: 1Z0 - O2/Caddy? Máme v práci Caddynu s origo telefonem a je to odpojený...
20:10:25
14.10.2019
14.10.2019
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 14.10.19 19:41:44: pokud by neměl vydržet tak konstruktéři nedaji omezovač AŽ na 5000 ale o dost níž
20:07:38
14.10.2019
14.10.2019
Milan 136
-> Jarda: Proč by nevydržel? Pokud nevydrží, tak je něco KO a lehnul by stejně. Bys koukal, jak jsem rozjezdil SDI po vyříznutí ucpanýho neorigo katu
20:03:37
14.10.2019
14.10.2019
Tomaso435
-> Jarda - zrušená registrace 14.10.19 19:24:42: hele zatim každou městskou naftu jsem naučil jezdit :))) prostě když jedeš dál a víš že bude delší stoupání nebo tak, tak prostě otáčky a tahat to a držet vytočený.. pár km takhle a vše je OK. i emise to pak má v pohodě když to všechny vyfoukáš ven:)
19:51:26
14.10.2019
14.10.2019
bouchy
-> Tomaso435: I smell ecology
19:50:34
14.10.2019
14.10.2019
StepaNoFUN
-> charon: Jak vypadaj podtlakový hadičky? Hlavně ta dole u turba s "banjem" na konci... Jsou všechny zapáskovaný? N75 je tam jak dlouho? Do nouzáku to (ideálně na 3 proti kopci a do bezvědomí) nepadá?
Váha by se (pravděpodobně) projevovala "pulsováním" výkonu při plným plynu...
Váha by se (pravděpodobně) projevovala "pulsováním" výkonu při plným plynu...
19:43:07
14.10.2019
14.10.2019
dragon_cb_cz
-> charon: EuroOil nafta je sice bez biosložky, ale jinak úplně obyčejná... takže bych do toho alespoň hrcnul nějaký VIF nebo nabral plnou nádrž Vervy. Jinak jak říkaj kluci, zkusit tomu pořádně dát za uši. Pokud to nepomůže, tak bych asi začal tou váhou... Tipoval bych, že turbo by na kouřivost nemělo mít vliv, pokud váha funguje jak má - ale v tomhle jsem teda teoretik.
19:41:44
14.10.2019
14.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 14.10.19 19:30:03: nemyslim nevydrzi....
19:30:03
14.10.2019
14.10.2019
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 14.10.19 19:24:42: a ? pokud to motor nevydrží tak tam bylo něco hodně špatně
19:24:42
14.10.2019
14.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 14.10.19 19:08:39: neblazni, to je nafta
19:08:39
14.10.2019
14.10.2019
Tomaso435
-> charon 14.10.19 16:39:54: trojku podlahu a drž to tak co to pujde... ono se to vypláchne a začne tahat...
18:49:14
14.10.2019
14.10.2019
Jarda/felda
-> charon 14.10.19 16:39:54: pojezdi a dávej tomu kouř já to tak dělal tejden před emisema a i tak sem na první měření neprošel, na druhý a další už to bylo v limitu (klesalo)
18:46:02
14.10.2019
14.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> charon 14.10.19 16:39:54: zkusil bych vyjet alespon jednu plnou nadrz na delsich trasach (nad 100km na nastartovani), at se to procisti me na naftove rikali na em, ze nekouri a motor, ze je ve stavu novyho - na tachu 340tis.km a nedivil bych se, kdyby tenkrat pri dotazeni z rakouska nekdo ty km jeste upravil, teplotu pro RJ mas OK? kolik bere?
16:39:54
14.10.2019
14.10.2019
charon
Pánové, prosím o radu. Octa 1tdi 66 kW, motor AGR nemýlím li se. Dnes jsem neprosel emisema, auto prý enormně kouří. Technik mi říkal, ze mu to na diagnostice píše závadu na turbu a váze vzduchu. Při testování cestou dom auto nejde na dvojku vytočit přes 4000 otáček, na trojku přes cca 3700 otáček. Budu domlouvat u známého znovu diagnostiku, nicméně nemá někdo ideu co to může být? Auto má najeto necelých 300 000 km poctivých, na motoru vše krom rozvodu, filtru a naplní původní, rozvody dělané před cca 3ma rokama, ježdění pouze na naftu EuroOil bez bioslozek nebo Střechu (já i původní majitel takto tankoval). Nicméně s autem jezdí převážně manželka na dobrácký do 20ti km.
16:30:19
14.10.2019
14.10.2019
Milan 136
-> saskyn2: Neměl bys nebo nedokázal sehnat ŘJ telefonu 1Z0035729B?
Díky
Díky
12:12:00
14.10.2019
14.10.2019
suri
-> castrol: už si to vyvoskoval ?
12:06:08
14.10.2019
14.10.2019
castrol
-> suri: -> Jarda/felda: a bude horsie
10:46:00
14.10.2019
14.10.2019
Jarda/felda
-> palinator 14.10.19 09:58:05: bohužel už to je vcelku standart
10:15:31
14.10.2019
14.10.2019
suri
-> palinator: to už je taký dlhodobý štandard , moje sú od nova plné vosku a aj tak kvitnú na slávnom laserovom zvare ... humus
09:58:05
14.10.2019
14.10.2019
palinator
Dneska jsem četl na FB:
"No, dnes jsem jel Kolín-Brno-Kolin a potkal jsem octavii 2 která měla tak shnilý vrata, že jsem si ji spletl s feldou "
"No, dnes jsem jel Kolín-Brno-Kolin a potkal jsem octavii 2 která měla tak shnilý vrata, že jsem si ji spletl s feldou "
22:18:15
13.10.2019
13.10.2019
saskyn2
-> StepaNoFUN: Jak jsem psal, dvojka je adekvátní, jsou to tak 3h práce. Komerční cena je taková, že servis by si k tomu ještě přihodil další 3000 na tažném
22:04:43
13.10.2019
13.10.2019
StepaNoFUN
-> saskyn2: Netvrdím, že to je úplně pakárna... Jak dvojky nedělám každej den, tak jsem nad něčím musel přemejšlet (i si zavolat "přítele na telefonu" - demontáž páčky na kapotu mi nějak v DP chybí), ale když bych na tom opravdu makal, tak je to relativně za chvíli.
Ptám se spíš ze zvědavosti, co se to pohybuje. Tohle je akce, kdy nechci úplně kurvit ceny... Sice jsem to udělat "musel", ale cena (skoro) "komerční" se tady nevylučuje.
Ptám se spíš ze zvědavosti, co se to pohybuje. Tohle je akce, kdy nechci úplně kurvit ceny... Sice jsem to udělat "musel", ale cena (skoro) "komerční" se tady nevylučuje.
21:10:50
13.10.2019
13.10.2019
saskyn2
-> StepaNoFUN: Kolem 2000 je normální cena. Jako rozjebává se tam dost, ale jde to celkem rychle
21:08:14
13.10.2019
13.10.2019
StepaNoFUN
BTW: Netuší někdo, kolik se dneska cca počítá za montáž TZ? Nějak netuším, co si za rozebrání a složení půl auta říct...
20:05:31
13.10.2019
13.10.2019
StepaNoFUN
Dneska jsem cpal tažný na jednu (mimochodem super shnilou - rok 2006) O2 . Po chvilkový úvaze co vzít za elektriku, jsem vzal polskou (ostatně jako tažný), ale typovou. Docela mě soudruzi z polska překvapili. Jednotka diagnostikovatelná VAGem, Zásahy do elktroinstalace minimální (připojení CANu a připojení brzdovejch světel na stávající dráty, zbytek jen nacvakat), svazek celkem pěknej, jen na jený straně jsem ho musel asi o půl metru rozmotat (abych to natáhnul tak jak si představuju já a ne nejkratší cestou), a na druhý o to samý přimotat jeden drát, jinak dýlky seděly...
Co mě překvapilo, je automatickej test světel vozejku. Zapnout zapalování, pak varovky a následně zapojit elektriku na vozejku. A jít koukat. Po chvilce začne test světel. Rosvítěj se blinkry, vše zhasne, světla, zhasne, brzda, zhasne, mlhovka, zhasne a tak se to opakuje. Když šáhnu na přepínač světel, vypnu varovky, nebo šlápnu na brzdu, test skončí.
Za 2tis. s DPH (7pin, 13pin je asi o 500,- dražší) si myslím, že to není špatný...
Co mě překvapilo, je automatickej test světel vozejku. Zapnout zapalování, pak varovky a následně zapojit elektriku na vozejku. A jít koukat. Po chvilce začne test světel. Rosvítěj se blinkry, vše zhasne, světla, zhasne, brzda, zhasne, mlhovka, zhasne a tak se to opakuje. Když šáhnu na přepínač světel, vypnu varovky, nebo šlápnu na brzdu, test skončí.
Za 2tis. s DPH (7pin, 13pin je asi o 500,- dražší) si myslím, že to není špatný...
08:05:04
13.10.2019
13.10.2019
suri
-> Tuner#2: na tomto rozvod , ojničné šálky , kruhy /nové MAHLE už nemajú skladaný stierací krúžok ale len dvojdielny z prerazanými drážkami na odvádzanie oleja / , odkarbonovanie , hlava išla na zrovnanie , zabrúsenie ventilov a nové guferá - uvidíme či bude treba aj vodítka a potom už len tesnenia ... nie je to zložité ani drahé takže je to lepšie riešiť skôr ako budú obidve lambdy , výfuk aj kat plný oleja
tu sa tá cena navyšuje aj za rozvod , napínaciu kladku plochého remeňa a remeň a bežný olejový servis , filtre a sviečky ...
akurát z náradia treba vonkajší torx na ojnice , špeciálny orech na hlavové skrutky a to je asi všetko čo ma napadá
a už dlhodobo tu bola mastná čierna nádobka na vodu , tak toto sa snáď týmto vyrieši tiež aj keď na plechovom tesnení hlavy nevidno nič
tu sa tá cena navyšuje aj za rozvod , napínaciu kladku plochého remeňa a remeň a bežný olejový servis , filtre a sviečky ...
akurát z náradia treba vonkajší torx na ojnice , špeciálny orech na hlavové skrutky a to je asi všetko čo ma napadá
a už dlhodobo tu bola mastná čierna nádobka na vodu , tak toto sa snáď týmto vyrieši tiež aj keď na plechovom tesnení hlavy nevidno nič
07:57:45
13.10.2019
13.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri: a co jsi udělal? Jen vyčistit, kruhy a nazdar?
07:23:08
13.10.2019
13.10.2019
suri
-> Tuner#2: lenže bacha , po bežných trasách po okolí to bralo možno 1,5L na 15000km , len na diaľnici takto enormne ... výfuk je čierny ako na dvojtakte , karbonu všade , aj na sacom koši už ... a to tam olej mením od prakticky nova /15tkm/ doteraz /120tkm / ja
22:03:59
12.10.2019
12.10.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
21:58:31
12.10.2019
12.10.2019
Jirik_Tuňák1983