-> Milan 136: ono čo kus to originál , sem tam to posledujem a jedna je tam pekne hladká a jedna vyspravovaná tým tmelom čo sa tá strecha aj lepí ,tu to vyzerá obdobne a niekto to zrejme orval drôtom pri rezaní okna ...
ale osobne si nemyslím že len tu bude problém ... nakoniec to bude bežná odlepená sťahovačka alebo tak ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Milan 136 16.05.19 21:06:33: taky bych nevaril, ale co to na konci vrtnout slabounkym vrtackem, aby se ta trhlina dal nesirila? a az pak ten zaklad a tmel?
-> SO545 16.05.19 20:56:29: vidis, ja mam vsechna ABS cidla puvodni, u naftove bylo jedno zadni KO pri koupi (slo krasne vyndat, ne jak tu nekteri popisovali) a jedno predni jsem znicil pri vymene loziska, ale to bylo asi 100,-kc, u naftove byla nejvetsi raketa turbo, ktere odeslo naprosto bez varovani a oprava prisla asi na 1/3 toho, kolik to stalo Synyho, otazka, kolik vydrzi, ale nejak to funguje uz pres 20tis.km
Jinak rad se stavim, nezjistis ty upravy nivy od toho Australana? jo v Australii je to auto taky oblibene.
-> suri 16.05.19 20:58:46: az tak pozde? ale tour se nedelaly s timdle motorem, ne? byl tendle motor v octe vubec E4? nebo to bylo jen v tom seatu?
-> SO545 16.05.19 20:56:29: vidis, ja mam vsechna ABS cidla puvodni, u naftove bylo jedno zadni KO pri koupi (slo krasne vyndat, ne jak tu nekteri popisovali) a jedno predni jsem znicil pri vymene loziska, ale to bylo asi 100,-kc, u naftove byla nejvetsi raketa turbo, ktere odeslo naprosto bez varovani a oprava prisla asi na 1/3 toho, kolik to stalo Synyho, otazka, kolik vydrzi, ale nejak to funguje uz pres 20tis.km

-> suri 16.05.19 20:58:46: az tak pozde? ale tour se nedelaly s timdle motorem, ne? byl tendle motor v octe vubec E4? nebo to bylo jen v tom seatu?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.05.19 20:50:14: Tohle vidím prvně. Ale nevím, zda to auto neproběhlo nějakou opravou té střechy?
Jinak by to vypadalo na chybně dotmelené místo, ale to by se asi projevilo dřív, než po 6 letech. Přijde mi to tam jako nějaký oddloubnutý, nevím.
Jinak záruka je na prorezivění, tohle by musel výrobce posoudit. Pokud to ale není pravidelně servírované....
Jinak tam ty rady zavařit atd je pěknej nesmysl. Tohle bych očistil, odmastil, zamáznul terosonem a hotovo.
Jinak by to vypadalo na chybně dotmelené místo, ale to by se asi projevilo dřív, než po 6 letech. Přijde mi to tam jako nějaký oddloubnutý, nevím.
Jinak záruka je na prorezivění, tohle by musel výrobce posoudit. Pokud to ale není pravidelně servírované....
Jinak tam ty rady zavařit atd je pěknej nesmysl. Tohle bych očistil, odmastil, zamáznul terosonem a hotovo.
-> Tuner#2: aby nebol sklamaný že to tým nebude , origo je tam laserový zvar, po výmene strechy lepidlo , pár som takých áut videl a netieklo , to že je tam medzera bude skôr tým že pri rezaní okna obrezali aj tmel čo tam bol , súdim aj podľa množstva primeru všade že to už nejakú výmenu okna predtým zažilo
obrúsiť , základ , pretmeliť a jazdiť , ak nie je dosekaný rám okna alebo hrdzavý tak to bude ok ...
prípadne to zatrieť tým spešl tmelom čo sa strecha lepí ale to ťažko zoženie
obrúsiť , základ , pretmeliť a jazdiť , ak nie je dosekaný rám okna alebo hrdzavý tak to bude ok ...
prípadne to zatrieť tým spešl tmelom čo sa strecha lepí ale to ťažko zoženie
-> Jarda: na cievky boli ešte cca 2013 platná zvolávačka , si pamätám pár policajných 1,8T kde sme ich pár pomenili , väčšinou tak jednu na auto lebo väčšina už nebola origo
-> Jarda - zrušená registrace 16.05.19 20:34:45: za ten cas co tu obcas vegetujem sa nikomu tak auto nesype ako tebe... ja osobne sa za perfekcionistu nepovazujem /rodina a kamarati maju iny nazor/ auto pouzivam denne najazdene ma uz dost , boh chran aby nieco vrzlo , za celu dobu co jazdim v podstate prezlecenu a navonanu O1 /G4/ som nemal ani promile zavad co ty... najvacsia zavada bolo mrtve cidlo ABS .
raz za dva roky osetrenie podvozku : ocista a vosk na dutiny a inac len bezny servis podla planu.
Rad by som ta poznal osobne ked pojdes smerom na vychod zastav sa porovname park vozidiel
raz za dva roky osetrenie podvozku : ocista a vosk na dutiny a inac len bezny servis podla planu.
Rad by som ta poznal osobne ked pojdes smerom na vychod zastav sa porovname park vozidiel

Setkal se s tím někdo? zatékání prasklou karoserií?
www.autohificlub.cz/forum /.../1954445-zatekani-octa via-2-facelift
www.autohificlub.cz/forum /.../1954445-zatekani-octa via-2-facelift
-> Mr._Nosferatu 16.05.19 20:36:03: civky od LPG odchazet nebudou a tu reklamaci mi uznali
a kdyz clovek cte recenze, tak lidi o tech civkach psali, uz kdyz to bylo nove
www.idnes.cz/auto/.../sko da-octavia-combi-l-k-4x4-p rijemna-ale-zlobiva.A07080 9_104119_auto_ojetiny_fdv
to bych rekl, ze je docela realnej popis jak to s tim mam taky a to je o 10 let ted starsi, takze nevim o co jirikovi jde, proste ja jsem docela spokojen
A motor 1.8T je parada, do spolehlivosti oproti hrozne 1.6 AEE, urco je lepsi, nez lada, ale takovou bezproblemovost jako 136 proste nema, tomu se podle me nevyrovna tou nenarocnosti zadnej motor, i lada je lepsi, nez ta hrozna 1.6, jeste jednou mluvim jen o nenarocnosti na provoz z vlastnich zkusenosti, na lada foru by mi napsali, ze jak mohu vubec srovnavat ladu s rozpadajicima se skodovkama :) a Jiriho by tam z nich kleplo :)))


www.idnes.cz/auto/.../sko da-octavia-combi-l-k-4x4-p rijemna-ale-zlobiva.A07080 9_104119_auto_ojetiny_fdv
to bych rekl, ze je docela realnej popis jak to s tim mam taky a to je o 10 let ted starsi, takze nevim o co jirikovi jde, proste ja jsem docela spokojen
A motor 1.8T je parada, do spolehlivosti oproti hrozne 1.6 AEE, urco je lepsi, nez lada, ale takovou bezproblemovost jako 136 proste nema, tomu se podle me nevyrovna tou nenarocnosti zadnej motor, i lada je lepsi, nez ta hrozna 1.6, jeste jednou mluvim jen o nenarocnosti na provoz z vlastnich zkusenosti, na lada foru by mi napsali, ze jak mohu vubec srovnavat ladu s rozpadajicima se skodovkama :) a Jiriho by tam z nich kleplo :)))
-> Jirik_Tuňák1983: jen jestli ne není tím LPG co tam nepatří...
-> Jirik_Tuňák1983 16.05.19 20:19:08: ano niva je stara a zastarala, ale kritizovat ruskej vyvoj toho je trapny, to auto bylo v te dobe top a touzili po nem na zapade, kde nemelo konkurenci... kolik, ze palinator s tim najel km? a jeho byla urco lepsi, nez moje, ale taky za vic jak dvojnasobek
ja si u octy nemam moc na co stezovat, snad jen me fakt serou mraky vw zbytecnosti, co vse clovek musi rozebrat, aby se k necemu dostal, to je vyhozenej cas proste a ja jsem perfekcionalista na techniku, ja musim mit vse top a jak se mi neco trosicku nelibi, tak se v tom hned musim vrtat, lidi jsou schopny jezdit s rozpadajicim se autem, ale ja resim kazdej zvuk, kazdou vulicku, jak neco nefunguje presne tak, jak ma (nebo si myslim, ze by melo :)

-> Jarda - zrušená registrace 16.05.19 19:55:04: Já se musím přiozvat, že nemáme ani s jedním za ty roky problém a nejsem jediný.
I když je to asi házení hrachu. Ty tvoje dedukce, úvahy a závěry nad něčím s konstrukčním stářím 50 let, na kterých stavíš, jsou už přinejmenším směšný. Viz ten plesnivej sejra sprzněný Voloďovo rukou upatlanou od pelmení, odladěný kulatým šroubovákem a ožvejkanýma sikovkama. Pak je zcela jedno, zda konstrukční prvky vyvíjelo Nasa nebo Uzbekistán. To samé ty dokola resuscitované O1, ty už jsi taky oznámkoval a zaškatulkoval, ale nejsem si jistý, zda jsi vzhledem k pořízeným kusům objektivní a soudný. Protože zrovna třeba Palinator žádnou závadovostní apokalypsu nehlásí. 


-> saskyn2 16.05.19 18:08:55: tak od itala bych ani nic jineho necekal
vsak na nive je taky vetsina dilu, co vymysleli italove a taky to stoji zato
No i v praci se setkavam s tim, co zkonstruovali italove a ta sveraznost je obdivuhodna, treba priruba, ktera drzi na presahu hlavicek sroubu, kterej je zasroubovan vedle, takovy provizorni kutilstvi uvedene do seriove vyroby :)))



-> saskyn2 16.05.19 18:08:55: Jj, to je asi jediný. Že můžeš vyprasit celou kolonu a zácpu. 

Já mám třeba suveréně nejvyšší náklady na skůtru. Jsem si původně myslel že to bude levnější než auto, ale prd, na toho italskýho sráče stojí výměna oleje to samý co na mým Passatu, akorát že Passat ji má předepsanou po 30tis.(já teda dělám 15) zatím co Piaggio po 5t. Za půl roku jsem na tom najezdil asi 1500 km, stačila mi chcípnout baterka(u 3 roky starýho stroje!) ted jsem koukal jak jsou opraskaný gumy, tak jsem objednával nový, žere to taky jak protržený, dokupoval jsem boční stojánek aby s tím mohla jezdit i pani, povinný nepočítám, ted mě v srpnu čeká stk. Až mi někdy někdo bude tvrdit jak má skůtra protože s tím ušetří tak ho kopnu do koulí
Na druhou stranu když spočítám ten čas v kolonách a hlavně nervy tak to asi za to stojí




-> King 16.05.19 16:42:58: to jsou ale neuveritelne nizky naklady, kdyz u rapida me jen lpg stoji cca 1,2kc/km a pred 15 lety jsem taky jezdil v LPG favu a ta cena lpg byla podobna, jako dnes...
-> Jarda: Jinak pro soukromy cesty sluzebakem u nas plati sazba avg. spotreba x avg. cena nafty, takze cca 2Kc/km. Ale malokdo v sobe najde dostatek vnitrni sily, aby vsechno “soukr. “ vykazal jako “soukr.” :-)
Tak jsem ten archivni, 13 let starej, excel sheet dohledal, pripocital jsem tam 4 roky povinnyho, 2x STK a vyslo to asi takhle:
4 roky
celkovej najezd 153tkm
celkovy naklady: 192tKc
takze asi 1,25Kc/km
JENZE: je to na lpg, je to v 15 let starejch cenach, v tomhle obdobi jsem toho stoprda kompletne prestavel na S136L (cili stovky, ne-li tisice brigadnickych hodin :-) a v neposledni rade - najezdil jsem par tisic km pro firmu, takze jsem neco vydelal na cestaku).
-> minno: To je jeste z dob, kdy byla skochtle konickem, pak uz me to preslo :-)
4 roky
celkovej najezd 153tkm
celkovy naklady: 192tKc
takze asi 1,25Kc/km
JENZE: je to na lpg, je to v 15 let starejch cenach, v tomhle obdobi jsem toho stoprda kompletne prestavel na S136L (cili stovky, ne-li tisice brigadnickych hodin :-) a v neposledni rade - najezdil jsem par tisic km pro firmu, takze jsem neco vydelal na cestaku).
-> minno: To je jeste z dob, kdy byla skochtle konickem, pak uz me to preslo :-)
-> palinator 16.05.19 16:30:24: vidis a me kazdej chce dat jen za plyn....
a kdyz tu nabizim gumbalkan jen za plyn, tak semnou stejne nikdo nechce jet
-> vhml 16.05.19 16:34:14: tady za 1,49 to jsou vetsinou hnoje i3 nebo i4 a cumim, jak casto maji nahradni vozidla :) dnes pani vysazena na to, kdyz tomu rikam hnuj a uz nejak dlouho jezdi v nahradni f3 :), tech tu teda moc neni, obcas i nejaka stara jebka jako O2 s odpadajicima prahama a tam kde budu, tak taky asi O2
a kdyz tu nabizim gumbalkan jen za plyn, tak semnou stejne nikdo nechce jet

-> vhml 16.05.19 16:34:14: tady za 1,49 to jsou vetsinou hnoje i3 nebo i4 a cumim, jak casto maji nahradni vozidla :) dnes pani vysazena na to, kdyz tomu rikam hnuj a uz nejak dlouho jezdi v nahradni f3 :), tech tu teda moc neni, obcas i nejaka stara jebka jako O2 s odpadajicima prahama a tam kde budu, tak taky asi O2
-> dragon_cb_cz 16.05.19 15:59:19: . No ale mimo to ze Jarda jezdi hodne a na LPG, tak jezdi ve stary jebce. Coz u služebaku predpokladam novy auto a se zapoctenim ztraty jeho hodnoty to nema konkurenci. Byt je teda jeho soucasnych 1.5 lepsi :-)
-> minno:
Např. když po mě někdo chce nějakou dopravu, tak mu to naúčtuju celý, žádný "za benál".
Např. když po mě někdo chce nějakou dopravu, tak mu to naúčtuju celý, žádný "za benál".
-> vhml 16.05.19 15:31:52: vidis a tady co jsem je to 1,49kc, ale jen pro vyvoleny, ani moje vedouci to nema, maji to obchodnici, nejakej technik zasobovani nemocnic, nekteri vedouci a reditele
-> King 16.05.19 16:09:12: tak to jsem zvedav, ja tam vychazel dokonce pod 2kc za 300tis.km, ale ty dily jsem tak dojizdel a nic mimo vybite baterky me nikde nevypeklo
-> King 16.05.19 16:09:12: tak to jsem zvedav, ja tam vychazel dokonce pod 2kc za 300tis.km, ale ty dily jsem tak dojizdel a nic mimo vybite baterky me nikde nevypeklo
A to vás ako baví si všetko zapisovať a evidovať, alebo aký je vlastne účel (okrem straty času)? :)
-> dragon_cb_cz: Presne. Tohle si schvalne zkusim prepocitat na svoji nebozce 105ce, kde jsem si poctive asi 6 let evidoval v Excelu kazdou pruzinku za bůra a libovsl si, jak jezdim “levne” :-)
-> vhml: Jo, měl bych to stejně. Svojí roli v tom podle mě hrajou dva faktory:
1) Pokud si člověk nevede opravdu poctivou evidenci veškerých nákladů, tak dle mých zkušeností téměr vždy podstřeluje (a někdy dost výrazně) odhady reálných nákladů, které s tím autem má. Já se celkem snažím, ale stejně tam ne všechno zachytím - třeba desetikorunový položky typu WAPka nebo vysavač občas prostě zapomenu zapsat.
2) Cena vlastního času. Nedávno jsem se (na své poměry) hecnul a udělal přední brzdy na SX4. Protože jsem to dělal poprvý, jen venku na parkovišti a snažil se co nejpoctivěji, tak mi to zabralo snad 4 hodiny. Tak jestli by ta tisícovka servisákovi za to nebyla "levnější"... no ale tam by mě zase sralo, že to tam musím vézt
Je ale fakt, že Jarda jezdí fakt docela dost + na LPG, takže věřím, že je určitě v nákladech na km o dost níž než já. Ale že se vejde do těch 3.50Kč/km... mám o tom svoje pochybnosti, ale třeba si to eviduje fakt dobře a ví, že se vleze.
1) Pokud si člověk nevede opravdu poctivou evidenci veškerých nákladů, tak dle mých zkušeností téměr vždy podstřeluje (a někdy dost výrazně) odhady reálných nákladů, které s tím autem má. Já se celkem snažím, ale stejně tam ne všechno zachytím - třeba desetikorunový položky typu WAPka nebo vysavač občas prostě zapomenu zapsat.
2) Cena vlastního času. Nedávno jsem se (na své poměry) hecnul a udělal přední brzdy na SX4. Protože jsem to dělal poprvý, jen venku na parkovišti a snažil se co nejpoctivěji, tak mi to zabralo snad 4 hodiny. Tak jestli by ta tisícovka servisákovi za to nebyla "levnější"... no ale tam by mě zase sralo, že to tam musím vézt

Je ale fakt, že Jarda jezdí fakt docela dost + na LPG, takže věřím, že je určitě v nákladech na km o dost níž než já. Ale že se vejde do těch 3.50Kč/km... mám o tom svoje pochybnosti, ale třeba si to eviduje fakt dobře a ví, že se vleze.
-> dragon_cb_cz 16.05.19 15:24:35: právě proto se pozastavuju nad tím, že 3,5 přijde Jardovi draho. Já mít tu možnost, tak neváhám.
-> Jarda: Tak to alespoň nejsou takový částky jako komplet kazeta na Soba. Jinak jo, při těch 30 tisících za rok jdou ty náklady dolů. Já to hezky vidím na 900NG, tam jsem přes 10Kč/km, jak to málo jezdí. U 9-5 a Suzuki, pokud to někde nerozstřelím a nesnížím tím výrazně budoucí prodejní hodnotu, tak to směřuje někam k 7 resp. 6 Kč/km...
-> dragon_cb_cz 16.05.19 14:09:14: jj, moje pado, k tomu LPG a brzdy, to byly nejvetsi polozky, naftova neco pres 60, ale moje byla podle me lepsi koupe... Na naftove odejde najednou neco nakladnejsiho, co by clovek necekal a na moji - musim zaklepat to drzi a odchazeji jen "drobnosti".
Origo civky jo, ale za vic, jak dvojnasobek. Zkusim asi beru za 560,- na ty jsem slysel chvalu a kdyz odejde taky, tak pujdu do origa...
Origo civky jo, ale za vic, jak dvojnasobek. Zkusim asi beru za 560,- na ty jsem slysel chvalu a kdyz odejde taky, tak pujdu do origa...

-> Jarda - zrušená registrace 16.05.19 07:38:58: A origo nejsou nebo jsou za nesmysl?
-> Jarda - zrušená registrace 15.05.19 21:36:55: Tak je fakt, že ty jsi ty ofce měl okolo 50 tisíc? Já se třeba s předchozí 9-5 v pořizovací ceně horko-těžko dostal na 1.50Kč/km - protože nájezd za necelé 4 roky bez pár km 40 tisíc (a rozdíl kupní a prodejní ceny 60 tisíc)... Na té nové teď naskočily 4 tisíce za dva a půl měsíce, ta asi bude v permanenci víc. A Suzuki už má 13 tisíc, tzn za rok to bude tak 16... Ale jestli se s nima dostanu (za pořízení) ke koruně na km tak budu rád.
-> Jarda - zrušená registrace 15.05.19 21:36:55: Tak je fakt, že ty jsi ty ofce měl okolo 50 tisíc? Já se třeba s předchozí 9-5 v pořizovací ceně horko-těžko dostal na 1.50Kč/km - protože nájezd za necelé 4 roky bez pár km 40 tisíc (a rozdíl kupní a prodejní ceny 60 tisíc)... Na té nové teď naskočily 4 tisíce za dva a půl měsíce, ta asi bude v permanenci víc. A Suzuki už má 13 tisíc, tzn za rok to bude tak 16... Ale jestli se s nima dostanu (za pořízení) ke koruně na km tak budu rád.
-> Jarda: Jeste to tak! :-) Za sluzebak, resp. za moznost ho pouzivat soukrome, se mi uz tak navysuje danovej zaklad o 7 litru na mesic, a na auta ma firma normalne povinko a plnotucny havarijni pojisteni - nevidim duvod ke spoluucasti. Pravda mame tam v car policy nejakou klauzuli o tom, ze kdyz je tech nehod zavinenych zamestnancem v jednom roce “vice nez”, pak uz tam nejaka spoluucast je.
-> King 16.05.19 13:16:53: ani spoluucast? Pamatuju spoluucast na zrcatku jednickove octy byla 5tis.kc, nastesti ridil kolega.
-> bouchy 15.05.19 08:40:49: To jsem ponekud zmaten :-) Asi jsem poslednich 13 let trosku zmlsanej, ale nektery veci se skuzebnim autem mi prijdou jako sci-fi :-) Ze se sluzebaky smirujou gpskou uz skoro vsude beru (nastesti u nas to nemaji koule to implementovat :-) V pripade poruchy nebo planovany opravy mame ve smlouve, ze nam lesingovka musi pristavit sofort nahradni auto ve stejny kategorii jako sluzebak. Neexistuje, abych si na sluzebaku platil jakejkoliv servis. Dokonce ani v pripade, kdy se mi na skoro funglovym mondeu podarila totalka skrze mikrospanek :-)
Pritelkyne, sviti ti kure, ale jede normalne, to moc normalne jet nemohlo, kdyz mis fire detect, sakra uz druha civka za 50tis.km, jeste, ze si s sebou vozim tu fabiackou, ktera tam je jen volnejsi. Opravdu nikdo nevite znacku civek, ktera drzi?
Ze na tomdle motoru odchazeji civky je zname, cetl jsem ze clovek od novoty do 80tis.km menil 2 ja mel ve 150tis.km jen jednu puvodni a ta je tam stale. S vynechavajicim valcem jezdit nejde, to je jeste zapalit octavku :). Na vrakaci chce za jednu 400kc, tak si jich mam nakoupit hronadku?
Ze na tomdle motoru odchazeji civky je zname, cetl jsem ze clovek od novoty do 80tis.km menil 2 ja mel ve 150tis.km jen jednu puvodni a ta je tam stale. S vynechavajicim valcem jezdit nejde, to je jeste zapalit octavku :). Na vrakaci chce za jednu 400kc, tak si jich mam nakoupit hronadku?
-> dragon_cb_cz 15.05.19 21:22:57: jj, ale samo mluvim o aute, ktere pouzivam na denni jezdenin a min. 30tis.km/rok
-> Jarda - zrušená registrace 15.05.19 11:39:56: I když započteš pořizovací cenu atd?
-> Jarda: uvidíš kolko vydrží
-> suri: dekuji, doufam ze opraveno, v tom miste uz to neprosakuje... a odvzdusnit to taky slo
-> suri 15.05.19 12:29:06: z mtx platim 1280kc, ale kdyz jsem tam dal cenu mega, tak mi ji upravili na 9tis.kc :))) je zajimavy, ze obyc rapida mi upravili z 200 na 90

-> Jarda: treba to brať k cene auta , na 3,6 bola 180eur PZP ako zadarmo , všade inde rádovo 400€ len PZP
a ber to tak že som dosť mladší ešte od teba
a ber to tak že som dosť mladší ešte od teba
-> suri 15.05.19 12:07:49: to to mate tak drahy?
ja octu mam 1978,- kc a stve me to, nivu jsem chytil nejakou akci na terenni vozy a 1280,- pak mi dokonce nabizeli 1111,-kc ale to jsem prosvihl. Nakladnejsi zacinaji byt cimdal vic stk a em :/

-> Jarda: Ja Superba 980€ PZP + havarijko , Octu 250 + 99
-> vhml 15.05.19 10:51:28: tak urcite, mimo naftove, tam uz to zacina byt na povazenou... Svou praci samo nepocitam
-> Jarda - zrušená registrace 15.05.19 09:07:17: a ty ujedeš kilometr za míň než 3,5 včetně veškerých amortizací, práce, pojistek atd?
-> suri 15.05.19 10:40:31: na rapida mam povinko 1300kc, felda 1.6 me stve 1700kc, nejlepsi je baz za 164kc :) v depozitu mam ted jen dve auta a bez papiru(nebo gb) mam 4 auta
-> darklord: tak ono na niečom normálnom sa ani takto fungovať nedá , si vezmem len koľko som dal do Superbov a ich poistiek , to človeku potom príde ľúto ...ale zase Jarda má 10 áut poistených možno za polku ceny toho Superba
-> darklord 15.05.19 10:06:11: Jenom jsem se vecpal k Jardovi, kterému jsi omlátil o hlavu ten rozsáhlý vozový park s věcí, která mi vrtá v hlavě.
A víceméně jsem byl zvědavý na reakce, jak by to někdo řešil. Ono totiž auto, které více stojí než jezdí je k hovnu. Platíš z něj a navíc mu to úplně neprospívá, ale na druhou stranu ti to parametry oproti očekávanému služ. vozu vyhovuje.
O variantě to odmítnout a požádat spíše o jiný typ kompenzace jsem taky uvažoval.

O variantě to odmítnout a požádat spíše o jiný typ kompenzace jsem taky uvažoval.
-> Jirik_Tuňák1983 15.05.19 07:41:58: asi som uplne nepochopil na co sa pytas :) Kazdopadne ak ma clovek sluzobak, tak predsa stoji v praci na vyhradenom na to urcenom parkovacom mieste a vlastne auto zase stoji doma (alebo ak je lenivy ci inak indisponovany, tak s nim jazdi napr do prace 3km po meste) takze v tomto problem nevidim.
Mna len zaraza ako niekto moze "lepit" 5 ci viac aut s ktorymi sa v konecnom dosledku neda bezpecne jazdit, investuje do toho svoj cas a peniaze a v konecnom dosledku je mu zivotu nebezpecne do toho vobec sadnut.
Ked ide o mna, momentalne ziadne auto nepotrebujem (do prace dojdem peso ci na bicykli, v zlom pocasi mhd) a tak som spotrebak predal. Ostal mi len ten cerveny potrat v garazi, toho casu polo-pojazdny. Ale to neberem ako auto k beznemu jazdeniu, tomu sa nic nestane ked bude rok nepojazdne (pokial to aspon zvladne dojst na emisnu kazdy rok a stk kazde dva).
Mna len zaraza ako niekto moze "lepit" 5 ci viac aut s ktorymi sa v konecnom dosledku neda bezpecne jazdit, investuje do toho svoj cas a peniaze a v konecnom dosledku je mu zivotu nebezpecne do toho vobec sadnut.
Ked ide o mna, momentalne ziadne auto nepotrebujem (do prace dojdem peso ci na bicykli, v zlom pocasi mhd) a tak som spotrebak predal. Ostal mi len ten cerveny potrat v garazi, toho casu polo-pojazdny. Ale to neberem ako auto k beznemu jazdeniu, tomu sa nic nestane ked bude rok nepojazdne (pokial to aspon zvladne dojst na emisnu kazdy rok a stk kazde dva).
Kdyby mi tady dali sluzebni hnuj, tak bych snad zustal :) soukromej km je 1,49 kc a clovek nic neresi, vse mu servisuji, nahradni vozidlo... a stejne se da dat spousta km do sluzebnich. Tam co jdu sice budu mit moznost pouzivat sluzebak, ale soukromej km asi 3,50 takze absolutne nezajimave.
-> bouchy 15.05.19 08:40:49: Já ty podmínky neznám, protože to nebyla věc, která mi jako první zajímala.
Některé firmy to mají různě. I třeba tak, že km vyjma vzdálenějších dovolených v zahr. neřeší apod. Ale promýšlel jsem i variantu, že tu nabídku nevyužiju. Sice ještě nebudu předjímat, protože nevím co se vyloví z pytle, ale čuchám Fabii a to je auto s kočárem úplně k hovnu. Navíc jsem si už odvykl hladit spolujezdci koleno při řazení za pět.
Některé firmy to mají různě. I třeba tak, že km vyjma vzdálenějších dovolených v zahr. neřeší apod. Ale promýšlel jsem i variantu, že tu nabídku nevyužiju. Sice ještě nebudu předjímat, protože nevím co se vyloví z pytle, ale čuchám Fabii a to je auto s kočárem úplně k hovnu. Navíc jsem si už odvykl hladit spolujezdci koleno při řazení za pět.
-> Jirik_Tuňák1983: Řešení jsou různý; dle toho, jak to je ve firmě. Pár lidí si připlatilo za auto, co (a jak) chtěli, ovšem s jistotou, že jim pak auto po vyřazení bude prodáno - jinak je logicky nesmysl cpát peníze do firemního majetku. Taky záleží, jestli je i pro výlučnou osobní potřebu osoby A, nebo osoba B má právo říct, teď potřebujeme tvý auto na služebku, přistav. Spousta lidí (no, výlučná osobní potřeba je výjímečná, tak pro majitele, top mgmt atd.) pak prostě soukromý auto nemá. Sranda začíná v autorizáku, kam se to posílá na prohlídky, pak je člověk bez auta (i ten 1 den může být nutně potřeba), další věc poruchy, nehody,... není backup car. Na závěr...potíže při odprodeji, asi celkem napětí. Avby to nebylo tak snadný, tak v těchto autech je většinou gps lokátor (kvůli ujetým km v PHM, možná i opotřebení, participace na ceně servisu (najezdím 5tkm, zaplatím třetinu servisu v 15tkm..)), takže tríčky z jammerem, nemožnost vypnout motor,... holt mít tento firemní benefit je něco za něco a dneska už to někdo shora hlídá. Nejde přijít "šéře, rozbila se mi náprava, oprav" - když se to stalo na polňačce při skoku dalekým.