-> Jirik_Tuňák1983: Já tomu rozumím, ale tak primárně vybírám auto podle toho, kde jezdí nejvíc - totální univerzál asi neexistuje. Pokud je většina cest okolo komína, tak něco slabšího klidně stačí - ze stejnýho důvodu jsme koupili Suzuki. Když se situace změní, tak se zase koupí něco jiného - což se nám teď taky stalo. Kupovat auto podle toho jestli s tím náhodou 1x za rok nepojedu na hory nebo dovču je pitomost.
Jak už jsem tu někde psal na téma "náhradního auta"... kolikrát se pak vyplatí si spíš na těch pár dní něco příslušného půjčit. Problém vyřešen, člověk alespoň bez rizik a závazků vyzkouší něco jiného a pořád ještě ušetří...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
13:17:32
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
13:10:12
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ja by som ti doporučil sa na tom niekedy previesť a potom komentovať hlúposti , zaujímavé na tom je že som sa podľa tvojich predpovedí vešteckej gule ešte nezabil , mám na tom síce len 108tis km ale aj tak muselo byť už dosť príležitostí ... A jazdím na tom všade ...
13:08:42
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: neviem , chodia tu o dosť slabšie autá a menej bezpečné a všetko funguje , potom radšej namiesto kúpy auta treba kurz autoškoly ... zaujímavé je že ešte lenivejšiu a nespoľahlivejšiu 1,6 tu nekomentuje nikto ...
13:06:49
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 12.03.19 12:53:36: Já narážím na to, že kolegovo švagrová si koupila atmo 1.4, byli s tím spokojení a teď jsou i její rodiče, ale pak někam jeli společně ve více autech a byla nasraná, že jí ujíždí, že se na dálnici necítí dobře, protože se na ni tlačí dodávkáři a jakmile ji ve stoupání zbrzdí předjíždějící se profesionálové, už má co dělat, aby to zase rozpohybovala a během toho furt rejdí zrakem dopředu a do zpětného, kdo se na ni zase tlačí a nebo ji vyblikává. To vyloženě přidá řidičce na klidu. A to se jedná jen o přejezdy mezi místem bydliště a nákupním střediskem (dálnice + příp. přivaděč). Nakonec dostala služební a teď s tou 1.4 jezdí spokojeně její rodiče. Jde ještě o to, že hodně děvčat se bojí podvědomě slabý vůz točit.
Dnes jsem jel třeba Karolíny, jako magor za mnou přilétla dodávka, protože chtěl přejet do mého pruhu, ideálně přede mnou a že by mi bylo nějak dobře, to úplně ne. Mimochodem taky atmo 1.4 16V 66 kW.
Dnes jsem jel třeba Karolíny, jako magor za mnou přilétla dodávka, protože chtěl přejet do mého pruhu, ideálně přede mnou a že by mi bylo nějak dobře, to úplně ne. Mimochodem taky atmo 1.4 16V 66 kW.
12:53:36
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Předjíždění můžeš špatně odhadnout i s trojnásobnou porcí koníků (z vlastní zkušenosti). A spousta lidí nepředjíždí tak nějak ze zásady, leda traktor, a tam bude bohatě stačit i tohle (předpokládám, že to bude mít přislušně krátkou převodovku a nebude to zas tak líný jak to papírově vypadá). Na dálnici bych s tím ale fakt moc nechtěl, to je pravda. Na cesty okolo komína klidně...
12:50:35
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 12.03.19 12:42:53: Tobě to přijde bezpečné pro matku s dětmi? Špatně si to při předjíždění naplánuje a už s tím nic neudělá? Nebo cesta po dálnici, stoupání, kdy ji budou tlačit na nárazníku dodávky? Asi bych si obdobnou motorizaci rozmyslel. A to mluvím z více zkušeností nejen svých. Ty ženský jsou pak stejně dříve nebo později zklamané, že to nejede. Pokud by se ale motala opravdu jen po městě a blízké okolí, pak asi není co říct proti.
12:48:48
12.03.2019
12.03.2019
Milan 136
Právě, ty neorigo pumpy stojící skoro stejně jako origo stojí ve většině případů za nic.
12:42:53
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> charon: www.sauto.cz/osobni/.../1
7913264?goFrom=lis... za mňa
12:41:32
12.03.2019
12.03.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Nevim presnou spotrebu, ale mezi vymenama vim ze nedolejva nic (kolik ale zmizi netusim). A to jezdi LL interval. Proc, to se me neptej, ale otce se mi nepovedlo presvedcit, ze to je kokotina.
12:35:44
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 12.03.19 12:30:07: Kolegovo rodiče ji měli taky a naštěstí ji nabourali, takže to už nemuseli řešit. Tuner2 ji má taky a taky tam nějak laboroval s olejema a jeho spotřebou. A jak myslíš v cajku, do 1 L / 1000?
12:30:07
12.03.2019
12.03.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: To nevim, nasi ji maj a vse v cajku.
12:19:10
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 12.03.19 12:11:52: Netrpěly ty 1.6 MPi na tu wartburgovou spotřebu oleje? Dnes mi jedna smrděla kvalitně pod nos.
12:11:52
12.03.2019
12.03.2019
Syny
-> charon: Tak tam moc na vyber neni... Za me 1,6MPI. Klimu mely snad vsechny Octy. Jistej si tedy nejsem, ale kdyz jsem po nich koukal, tak si nevybavuju, ze by nejaka klimu nemela. A pokud neresite vybavu, tak to sezenes v pohode i do uvedenyho limitu. Predevsim ty predface.
12:10:07
12.03.2019
12.03.2019
charon
Kolegové, tak trochu uvažuju manželce pořídit dvojkovou octu, já bych radši předface, ale je to vlastně jedno. Podmínka je kombi, pro její nájezdy benzín (většinou trasy do 20 km). Hledám co nejspolehlivější a servisně co nejjednodušší motorizaci, takže po čem koukat a jakej rozpočet nachystat? Ona z principu nechce za auto dát víc jak 100 000 Kč.
Na výbavu de facto žádný požadavky nejsou, já bych teda rád, aby to mělo klimu, protože jezdí s prckem (od léta už se dvěma), dobrý by byly vyhřívaný sedčky, ale pro to naše ježdění kolem komína ...
Na výbavu de facto žádný požadavky nejsou, já bych teda rád, aby to mělo klimu, protože jezdí s prckem (od léta už se dvěma), dobrý by byly vyhřívaný sedčky, ale pro to naše ježdění kolem komína ...
10:50:19
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: videl som také , ono je to katastrofa aj čo sa týka spracovania , prakticky väčšina tých púmp , odliatok taký ako keď Kodet v Pelíškoch lial olovo , kadejaké priložené gumičky k tomu , plné neodľahčené remenice , plné kovové lopatky čo každý ospevuje
pritom ja som videl v živote pretočené lopatky z plastu na pumpe asi trikrát v živote a všetko to boli staré 1,4-6 8V v koncerne kde to niekto predtým trikrát uvaril alebo tam bola pôvodná pumpa , na týchto novších nikdy ... nech si montuje čo chce kto chce , ja som sa s tým vytrápil a dávam originály
pritom ja som videl v živote pretočené lopatky z plastu na pumpe asi trikrát v živote a všetko to boli staré 1,4-6 8V v koncerne kde to niekto predtým trikrát uvaril alebo tam bola pôvodná pumpa , na týchto novších nikdy ... nech si montuje čo chce kto chce , ja som sa s tým vytrápil a dávam originály
10:41:52
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda: No spíš že nechápu, proč na tom někdo chce ušetřit v lepším případě pár stovek...
10:37:01
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 12.03.19 09:20:03: Dal bych si na google vyhledat Graf water pump failure.
10:35:45
12.03.2019
12.03.2019
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 12.03.19 10:16:25: proto tam bývala podmínka X let stáří nebo kilometry + samozřejmě kontroly
10:30:39
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Jarda/felda: X pumpa už pár rokov neexistuje -> dragon_cb_cz: ja viem , tiež som nedávno menil -> Milan 136: Tak som objednal tie Continental a uvidíme , majú pomerne tvrdé bočnice
10:16:25
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> suri: Právě... tzn většina lidí to udělá max jednou.
10:13:42
12.03.2019
12.03.2019
Jarda/felda
-> Shader 12.03.19 09:01:45: originál Xková pumpa (musíš vrátit starou originál) je za pár stokorun
10:09:33
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> dragon_cb_cz: 150tis PD , CR 180-210
09:48:09
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Shader 12.03.19 09:01:45: Nejdřív bych se na tu cenu zeptal než budeš vynášet soudy. Já jsem rozvody na TDI řešil jen dvakrát, ale ani jednou nebyla origo rozvodová sada včetně pumpy nijak drahá - když si vezmu, že se to dělá jednou za uherák. Vždyť ty rozvody na O2 budou na 120 tisíc km minimálně, ne? To už mi přijde připlatit si pár stovek za rozumnou jistotu kvality docela rozumný...
09:20:03
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Shader: ty si nezmysel , dajte si tam čo chcete , ja som normálnu neoriginálnu pumpu ešte nevidel
09:01:45
12.03.2019
12.03.2019
Shader
-> Jarda/felda: Vidím to na pumpu Graf. Origo z autorizáku bude stát zase nesmysl! Co ta lopatka? Kov nebo plast?
22:06:35
11.03.2019
11.03.2019
Jarda/felda
-> Shader 11.03.19 19:20:03: graf nebo originál z autorizáku, nic jinho bych nedával
19:36:41
11.03.2019
11.03.2019
Shader
-> Milan 136: Origo je co? INA?
19:31:36
11.03.2019
11.03.2019
Milan 136
-> Shader 11.03.19 19:20:03: Dal bych origo.
19:26:29
11.03.2019
11.03.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Shader 11.03.19 19:20:03: na feldu 1.6 mam pripravenou graf s ocelovou a rozvody 1.8t mam s plastovou a uvazuju, ze koupim graf s ocelovou pro jistotu, ale treba me nekdo vyvede z omylu :)
-> Milan 136 11.03.19 18:50:22: 2001 fl a mam folie, jo o miralonu uvazuju, kdyz dam ten samolepici, udrzi to?
-> Milan 136 11.03.19 18:50:22: 2001 fl a mam folie, jo o miralonu uvazuju, kdyz dam ten samolepici, udrzi to?
19:20:03
11.03.2019
11.03.2019
Shader
Jakou vodní pumpu pro OII 2.0TDi. Zde mi byla doporučena značka GRAF a na internetu jsme našel dvě verze, jedna s ocelovou lopatkou, druhá s lopatkou z termoplastu. Ocel nebo plast? Dík.
18:50:22
11.03.2019
11.03.2019
Milan 136
-> dragon_cb_cz 11.03.19 14:43:02: Byl, ale to bylo auto z roku 1996 a ne nový auto v roce 2019. Igelit je prostě špatně. Odhlučnění na nic, po servisním zásahu na nic, dveře s igelitem nebudou nikdy dobře hrát atd. Prostě celý špatně.
15:55:33
11.03.2019
11.03.2019
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: Já měl na obou co jsou v rodině (obě FL) rozebraný vždycky jen zadní, tak nevím. Jen že mi to nepřijde zas tak zásadní problém, speciálně u malých aut, kde je odhlučnění většinou stejně tak jako tak na prd...
15:46:25
11.03.2019
11.03.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: na prednich dverich byl (myslim od fl) mirelon.
14:43:02
11.03.2019
11.03.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136 10.03.19 17:12:22: A na O1 ten prachscprostej igelity nebyl? Něco takovýho si tam teda pamatuju... jinak Suzuki jsou celkem přiznaně laciný auta, to je poznat od první chvíle co do toho sedneš. Ale funguje to, což je myslím ve výsledku to co lidi zajímá
21:16:58
10.03.2019
10.03.2019
Jarda/felda
-> Nwkt 10.03.19 20:04:05: asi ze stejnýho důvodu jako do ted škodovky nemaji vzpěry na kapotu a u VW je to vcelku standart
21:05:52
10.03.2019
10.03.2019
SO545
-> Milan 136 10.03.19 21:00:53: nie to je tank..toto je Jetta. Foto vystuh..a auticko bolo mierne do bananu... Opravovalo sa len preto ze bagy zostali neaktivovane.
21:00:53
10.03.2019
10.03.2019
Milan 136
-> SO545 10.03.19 20:37:26: Sup 2?
20:37:26
10.03.2019
10.03.2019
SO545
-> suri 10.03.19 20:16:33: hmotnost ani moc nieje dolezita.. Auto na obrazku dostalo ranu do dvier od fabie...s fabci vybehol motor aj s prevodovkou...spolujazdec v pohode...
20:28:50
10.03.2019
10.03.2019
saskyn2
-> Nwkt: Oni jsou ti němci precizní, jenom někdy omylem zavedou plyn do sprchy, holt síla zvyku
20:24:26
10.03.2019
10.03.2019
Nwkt
-> saskyn2: igelit je levnější
20:20:04
10.03.2019
10.03.2019
saskyn2
-> Nwkt: Protože podřadná rasa
20:16:33
10.03.2019
10.03.2019
suri
-> SO545: zaujímavé je aj zrovnanie hmotností dverí OI OII a OIII
20:08:54
10.03.2019
10.03.2019
SO545
-> Nwkt 10.03.19 20:04:05: to aj mna zaujimalo...ale co mam rad z dvier 01 su vystuze.
Tu rurku odskrutkujes a mas pajser ako hrom... podvazoval som s nou 2ton frezku a ani sa to nehlo...
Nieco podobne ma aj Suzuki ale to je oproti O1 blato.
Kto ma moznost vrelo odporucam vymontovat a pouzivat. Je to lahke a kurva silne...jeden koniec je plochy...idealne naradie do dielne
Tu rurku odskrutkujes a mas pajser ako hrom... podvazoval som s nou 2ton frezku a ani sa to nehlo...
Nieco podobne ma aj Suzuki ale to je oproti O1 blato.
Kto ma moznost vrelo odporucam vymontovat a pouzivat. Je to lahke a kurva silne...jeden koniec je plochy...idealne naradie do dielne
20:07:48
10.03.2019
10.03.2019
Milan 136
20:04:05
10.03.2019
10.03.2019
Nwkt
Já spíš nechápu proč to neměla O1, když G4 a všechny jeho deriváty jo
19:13:42
10.03.2019
10.03.2019
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Nový vynález to určitě není, u koncernu to měl Passat B5 v roce 1996. Audiny možná ještě dřív.
17:34:50
10.03.2019
10.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 10.03.19 15:04:56: Cromaňonec má toto, na foto bez jednotek. Na Volvu jsou dveře v kuse, místo tohoto plechu je tam pár takových profilovaných krytů, které nejsou celoplošně.
O těch rozebíratelných dveřích už jsem slyšel.
O těch rozebíratelných dveřích už jsem slyšel.
17:18:09
10.03.2019
10.03.2019
SO545
-> Milan 136 10.03.19 17:12:22: nova Toyota Hilux ci ako sa to vola to ma rovnako... Na rozborku nadherne auto.
Japoncici to nehrotia. Staci skrutkovac , 7,8,10 kluc a rozoberies cele auto...az na tie plastove nity ktore neskutocne zeru nerves...
Japoncici to nehrotia. Staci skrutkovac , 7,8,10 kluc a rozoberies cele auto...az na tie plastove nity ktore neskutocne zeru nerves...
17:12:22
10.03.2019
10.03.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 10.03.19 16:53:30: Mě teď docela fascinovalo na FB na ahifi,kfe tlumili dveře na Suzuki S cross a tam pod tapecem prachsprostej igelit nalepenej lepidlem jak na stodvacítce.