-> Jirik_Tuňák1983: v ŠA má takúto dieru hlavne FI a OII
VW mávajú zase namontovateľné vonkajšie plechy dverí , divoké riešenie , celkovo zbytočné
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri 10.03.19 15:05:38: Jak dlouho přibližně používají automobilky tento typ dvouopláštění dvěří? Já to viděl poprvé až u jednoho ze svých aut, ale ten model se začal vyrábět v roce 2005. Takže to asi úplně nový vynález nebude, ale minimálně je to zajímavé.
-> castrol: keď zhodíš sťahovačku áno
luxusný prípravok na feldu
luxusný prípravok na feldu
-> suri 10.03.19 15:04:56: a hlavne toho miesta tam a ziadna prepazka
výmena dverí , obmedzovačov - to je jazda keď sa dajú otvoriť dvere a nepadajú , oprava zámku
-> Milan 136: mne sa to už všetko pletie či sa dá alebo nedá , pozriem a vidím nie ... ja som vyberal aj na 5q a nevytieklo nič
-> Shader 08.03.19 08:04:22: kup 3
-> suri 08.03.19 08:20:42: na 6q se žádný čep nevydává ne? To je jen u 5q
-> suri 08.03.19 08:20:42: na 6q se žádný čep nevydává ne? To je jen u 5q
-> Jarda/felda: to tečie na všetkých , to by som svoju Octaviu naplnil tak litrom oleja keby idem cez kontrolný ... a postup je aj ten že sa to má prebehnúť na zdviháku ...
Osobne vypustím a zmeriam koľko som vypustil a naplním viz predošlý príspevok vrchom ...
Osobne vypustím a zmeriam koľko som vypustil a naplním viz predošlý príspevok vrchom ...
-> Shader 08.03.19 08:04:22: mam v passatu asi 2.4l při výměně jsem nalil 2 a už to teklo kontrolním šroubem ven 

-> Shader: záleží ako si to postavíš a nakloníš , prípadne či vyberieš aj čap čo drží vidličky na kraji , sem tam niečo vytečie ... 2,3-2,5 tam dávam normálne , aj tak väšina rieši tak že si dvaja kúpia 5L a takto to rozdelia ... ničomu to neublíži
Ješťe bych měl dotaz k tomu převodovému oleji. V převodovce by mělo být 2,3l oleje. Kolik reálně půjde vypustit toho oleje? Jde o to, zda koupit 3litry s tim, že mi pak zustane téměř celá litrovka, nebo teoreticky by stačily dva litry?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.03.19 18:26:54: pokud si pamatuji, myslím že 12
-> Milan 136 07.03.19 17:44:16: Jasný, ještě tam píše VIN a kolik případně to sání stojí.
-> Tuner#2: zvenku na tom neuvidí nic, jak tam píše. Proto píšu endoskop. Nebo by to musel vyndat ven.
-> vhml: Hmm, tak mi to dělá 900NG. Nejdřív jsem podezříval těsnění pod hlavou, ale s tím bych asi nenajel 10 tisíc. Vždycky když mě hlídání hladiny moc prudí tak to doleju a po pár stovkách km je to stejné. Ale jak říkáš,zůstane to kus pod minimem a dál se to prakticky nehejbe.
-> Tuner#2: Hlava , egr , sanie - ako Milan , pár saní sa vymenilo a bol pokoj , po demontáži bola v nich chladiaca ...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.03.19 21:11:54: to jsem přímo v tom dotazu nikde neviděl. A ne, nemyslím chladič egr, i když tam to může být také. Myslím sací potrubí
nahradni-dily.partes.cz/c s/19267120-sani-skoda-octa via-iii-5e0-2-0-tdi-crm-11 0-kw-04l129766aj.html
nahradni-dily.partes.cz/c s/19267120-sani-skoda-octa via-iii-5e0-2-0-tdi-crm-11 0-kw-04l129766aj.html
-> Syny 06.03.19 21:37:26: to dela i felda se spatnym vickem

-> Tuner#2: Me po koupi auta taky ubejvala voda. Z MAX zmizela za par dni na MIN. Vymenil jsem vicko expanzky a do ted bez problemu...
Mě to třeba dělá Sharan celkem běžně. Můžu dolejvat jak chci a do tejdne je hladina kousek pod minimem odkud se už nikdy nehne.
-> Milan 136 06.03.19 21:02:48: Píše RS TDI v nadpisu. Díky za tip.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.03.19 20:35:47: Nikde nevidím, jakej motor. Pokud TDI a nikde to určitě neteče, tak bych se podíval endoskopem do sání na mezichladič, jestli jsou tam po natlakování kapky.
-> Jumbo: Spíš chčije vodní pumpa 

-> Tuner#2: Tak jestli natlakovali za studena, může být problém s únikem po zahřátí... Nejde nějaký fígl, jako barvivo, co ukáže jestli to teče ven, nebo dovnitř do motoru?
-> saskyn2: To bylo jen pro úplnost! 

olej aj tak nezachráni vymlátený obal a ložisko na 6
-> Shader: Hele já nejsem úplnej dement, chápu že myslíš převodovku, já taky

-> saskyn2: Zapomněl jsem tam napsat převodového
. Motorový jo, ale převodový jsem ještě neměnil.

Markéta má ted 320 a nepřipadá mi že by něco řadilo špatně
Ale už se na něj chystám, na podzim to nevyšlo, tak ted na jaře až to budu přezouvat tak ho pro jistotu vyměním.
Je to v pohodě, nic na tom není, nejsou potřeba ani žádný přípravky.


Je to v pohodě, nic na tom není, nejsou potřeba ani žádný přípravky.
-> saskyn2: Že je to cca maximální počet ujetých km, při kterých olej ještě funguje, samozřejmě v závislosti na stylu jízdy a charakteru tras. Bavíme se samozřejmě o převodovém oleji.
Ještě se zeptám, jak náročná je výměna převodového oleje u OII?
Ještě se zeptám, jak náročná je výměna převodového oleje u OII?
-> saskyn2 05.03.19 20:40:13: nez zacne degradovat

-> Shader 05.03.19 19:47:57: Co znamená max nájezd 120t?
-> Jarda/felda: Už jsem upustil od alternativ!
-> suri 05.03.19 19:43:52: někde uvádí i febi- viděl jsem ho ve stejných flaškách jako origo
jen jiný nálepky

-> Shader 05.03.19 17:48:06: u 6q bych určitě nezkoušel experimentovat a šel do originálu, je to sice drahý ale funguje to 

-> Shader: To co tady bylo, byl nájezd za 3 roky, ale jinak za mě bych dal origo olej. 

-> MVM: Jinak tu informaci od Sixty ohledně plnění Castrolu do origo balení jsem našel i na internetu v jednom fóru. Ale asi taky půjdu do originálu, nechci jezdit s pocitem toho, kdy se to rozsype. A jak píšeš, bude první a poslední výměna.
-> radekra: Sixta ještě v mailu uvedl, že u VW vypozoroval max nájezd na olej 120tkm s dodatkem, že velký vliv má charakter tras (krátké, dlouhé).
-> radekra: Sixta ještě v mailu uvedl, že u VW vypozoroval max nájezd na olej 120tkm s dodatkem, že velký vliv má charakter tras (krátké, dlouhé).
-> radekra: to nemá s týmto tu nič , stane sa , hlavne OIII
a niekde zase píšu že ten oe olej je fuchs
a niekde zase píšu že ten oe olej je fuchs
-> Shader 05.03.19 19:11:13: Hodně jsem o tom zjišťovat. Řeším v podstatě to samý. Všude jsem se dočetl že jistota je originál. Pokud do toho půjdeš s Castrolem, tak dej vědět. Já jdu do originální náplně i když to bude dražší. Budu první a poslední kdo ten olej bude měnit..
-> Milan 136: S tím pivem jsem se teď zasmál
, pravda! Jo, asi nebudu vymýšlet kraviny a dám tam originál. Snad mi to převodovka oplatí kvantem ujetých km bez poruchy
.
-> Jarda: Tohle napsal p. Sixta
"Jelikož jsem externí pracovník kvality VW na převodovky, tak nemohu všem poskytnout písemně informaci, jaký typ oleje se plní do originálního balení VW. Pro Vaši převodovku je to originál olej G052 171A2 ale v nádobách se olej Castrol Syntrans Transaxle 75/90 - speciální olej pro molybdenové synchronní kroužky, což mají převodovky MQ350 a MQ450.
U mne stojí 1l oleje 340Kč bez DPH."


-> Jarda: Tohle napsal p. Sixta
"Jelikož jsem externí pracovník kvality VW na převodovky, tak nemohu všem poskytnout písemně informaci, jaký typ oleje se plní do originálního balení VW. Pro Vaši převodovku je to originál olej G052 171A2 ale v nádobách se olej Castrol Syntrans Transaxle 75/90 - speciální olej pro molybdenové synchronní kroužky, což mají převodovky MQ350 a MQ450.
U mne stojí 1l oleje 340Kč bez DPH."
-> Shader: Tekutost v mrazu ma castrol st 75w90 horsi, nez 6q olej, zkousel jsem to
sixta asi myslel vykonostne, ze jsou srovnatelne, ale urcite ne totozne

-> Shader 05.03.19 18:17:20: Tak jednou nepůjdeš na pivo 
Měníš to jednou pak už máš vystaráno "navždy". Dal bych origo.

Měníš to jednou pak už máš vystaráno "navždy". Dal bych origo.
-> MVM 05.03.19 18:03:54: Ta 90 se mi taky právě moc nezdá. To je tak do fabie htp do pětikvaltu.
-> Milan 136: Jako pravděpodobně koupím originál i když ta cena je šílená. Ale pokud má p. Sixta pravdu, tak si za dózu připlatím pět stovek!
-> MVM: "Toto je převodovka kde Castrol Syntrans nefunguje"... "Sixta je člověk který se neplete". Jak to mám chápat, když Sixta píše, že se jedna o Castrol a nabídl mi ho i ke koupi od něj.
-> MVM: "Toto je převodovka kde Castrol Syntrans nefunguje"... "Sixta je člověk který se neplete". Jak to mám chápat, když Sixta píše, že se jedna o Castrol a nabídl mi ho i ke koupi od něj.