skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Fávo forever: 1U9860146 B41
-> Pavel P@nkáč: Šmejdil jsem v etce, ale číslo jsem nenašel, tak jsem usoudil, že to jako díl nebude, ale pouze součást celku.
-> Fávo forever: kup si ve škodovce new stoji myslím necelejch 200 kc
Pánové, neválel by se doma někomu deklík na pravý hagus O1? Mě ho asi někdo švihl .. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Milan 136: nastaviť svetlá a hotovo ... mriežky aj hmlovky sú komplet nové , aj spojler , nárazník v laku , chladič nový
-> saskyn2: nikdy som jzw v ruke nemal , ale nič jzw dobré nie je , max. akumulátory
no tie vstreky sa pritrafia tiež , hlavne po akcii
no tie vstreky sa pritrafia tiež , hlavne po akcii
-> suri: Jo, EGR je na tom oser, hlavně teda výměna, ale jinak jsou ty motory držáky, vstřiky a čerpadlo se určitě nijak víc neserou než u starší generace, jak říkám občas vodní pumpa, termostat dsg jinak nic. Výběr CEGA ti chválím, moje paní to má v autě a ten motor je prostě top, i proto jsem přemýšlel, že bych tu mojí šlupku už vyměnil za něco novějšího, vždycky jsem se bál DPF s tím jak jezdím, ale když vidím jak to na těch CRkách funguje po půlmilionových nájezch...mimochodem když už jsme u toho DPF, tak ted jsme brali z Jarova pro zákazníka nový do BMP a to mi poser ty svině skurvený prodávají jako JZW normálně starý vyčištěný DPF.
tak ono nejdřív je potřeba upřesnit jaká policie se myslí....
Pokud vemu obecně jak pořádkovou, tak kriminální policii a běžný referentský auta či specializovaný útvary, tak se dá říct, že od značky Škoda jsou zastoupené snad všechny modely a motorizace, jak nafty tak benzíny snad jen vyjma 1.2 HTP.
Co se týká pomalovaných OII, tak 1.6 MPi na obvodech, kterých je asi nejvíc, sem tam na větších odděleních 1.8 TSi - ty byly hodně pro dálniční oddělení a pro PMJ v Praze a jim podobných jednotek jinde po republice....
co se týká pomalovaných OIII, tak to jsou 1.2 TSi (malé množství), 1.4 TSi a 1.8TSi....
U kriminální policie je od škodovky všechno - Octavie 1.6 Mpi, 2.0 Mpi, 2.0 TFSi jak 147 kW tak 162 kW, 2.0 TDi 135 kW, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.4 TSi DSG, 1.4 TSi CNG, 1.8 TSi, 1.8 TSi DSG 4x4, 1.9 TDi, Scouty, Yeti TDi i benzín, Superby benzíny i TDi, Fabie 1.0 TSi, 1.2 TSi, 1.4 Mpi a 1.9 TDi..... A od VW Group jsou taky všechny značky zastoupeny - Audi, VW, Seat...
plus samozřejmě kvanta dalších značek jako Ford, Mazdy, Nissany, Hyundaie, Hondy, Peugeoty, Renaulty, Mercedesy, BMW.... atd. ale těch není tolik jako škodovek, ale je jich poměrně dost
Pokud vemu obecně jak pořádkovou, tak kriminální policii a běžný referentský auta či specializovaný útvary, tak se dá říct, že od značky Škoda jsou zastoupené snad všechny modely a motorizace, jak nafty tak benzíny snad jen vyjma 1.2 HTP.
Co se týká pomalovaných OII, tak 1.6 MPi na obvodech, kterých je asi nejvíc, sem tam na větších odděleních 1.8 TSi - ty byly hodně pro dálniční oddělení a pro PMJ v Praze a jim podobných jednotek jinde po republice....
co se týká pomalovaných OIII, tak to jsou 1.2 TSi (malé množství), 1.4 TSi a 1.8TSi....
U kriminální policie je od škodovky všechno - Octavie 1.6 Mpi, 2.0 Mpi, 2.0 TFSi jak 147 kW tak 162 kW, 2.0 TDi 135 kW, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.4 TSi DSG, 1.4 TSi CNG, 1.8 TSi, 1.8 TSi DSG 4x4, 1.9 TDi, Scouty, Yeti TDi i benzín, Superby benzíny i TDi, Fabie 1.0 TSi, 1.2 TSi, 1.4 Mpi a 1.9 TDi..... A od VW Group jsou taky všechny značky zastoupeny - Audi, VW, Seat...
plus samozřejmě kvanta dalších značek jako Ford, Mazdy, Nissany, Hyundaie, Hondy, Peugeoty, Renaulty, Mercedesy, BMW.... atd. ale těch není tolik jako škodovek, ale je jich poměrně dost
-> suri 19.07.18 09:02:50: Možný, trojkový kokty jsou mimo mě ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> bouchy: Moment upadnutí kol je docela relativní když s opraťěma v jejich rukou se na ofcích dělaj spojky zhrubha každejch 30 až 60 tkm.
Taky pořát spotřební díly brzd, sem tam už přejetý a zadřený pístky, a celkem často sb náprav.
Pravdou je že se k tomu chovaj jak se k tomu chovaj po právu a např když je video z honičky atd tak dostávaj auta celkem za uši, obrubník neobrubník. Potom by těch pět let i dávalo smysll, ale jenom u tvrdě nasazovanejch aut a ne měťáckejch roomsterů.
Jinak policajti maj furt supernový auta, vojáci maj ještě felicie a O1 předface.![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Taky pořát spotřební díly brzd, sem tam už přejetý a zadřený pístky, a celkem často sb náprav.
Pravdou je že se k tomu chovaj jak se k tomu chovaj po právu a např když je video z honičky atd tak dostávaj auta celkem za uši, obrubník neobrubník. Potom by těch pět let i dávalo smysll, ale jenom u tvrdě nasazovanejch aut a ne měťáckejch roomsterů.
Jinak policajti maj furt supernový auta, vojáci maj ještě felicie a O1 předface.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> saskyn2 18.07.18 19:09:44: Tak asi to není o tom benzín/nafta, ale spíš konkrétní benzínový/naftový motory u konkrétních značek, ne? Že jsou auta, kde nafta s velkou pravděpodobností nebude pro většinu lidí znamenat úsporu, to je prostě fakt...
-> Nwkt: tie mali byť 132kw 1,8 nie?
A ty dálniční co mají i to "křidýlko"?
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.18 19:27:06: běžný oddělení maji 1.6 a ty lepší dostali 1.8 ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Myslím, že PČR zásadně benzín (snad krom těch hjundajů - edit: včetně nich) - ale nemyslím si, že by bylo pravda, že by se jezdilo "do upadnutí kol" (jak jsem teď někde čet o autoparku) - možná pár záložek, ale mám za to (a je to i potvrzeno realitou), že bezp. složky musej auta točit tak max. po 5 letech nebo ujetí cca 150tkm - jako daňový poplatník mě dost nasralo, když si Místní paka koupily Roomstera HTP s xenonama (a asi i klimou) místo neschopný, ale zvenku ucházející fábie HTP...ta měla nalítáno prd (i když přískokem) a 10 a víc let taky určitě neměla. Ta obměna se asi netýká BVP, hasičskejch stříkaček a tak, ale to nejsou olítaný osobáky (plný lidskejch tekutin), navíc maj naprosto zvláštní servisní režim.
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak: www.autorevue.cz/skoda-ch ysta-revoluci-v-motorech-v ime-ktere-motory-skonci-a- jake-je-nahradi
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak: www.autorevue.cz/skoda-ch ysta-revoluci-v-motorech-v ime-ktere-motory-skonci-a- jake-je-nahradi
-> Syny: 1,8 a 1,6
-> saskyn2: ja som o benzíne nehovoril nič ...
ono si treba zobrať aj ten pohľad koľko to reálne stojí , výmena EGR 600€ , pri 4x4 alhambre aj viac , koľko stoja vstreky , čerpadlo a podobné veci ktoré proste sem tam kľaknú ... jazdí kopec áut bez problémov a just to čo poradíš známemu sa takto začne jebať čo som zažil viacerokrát ... treba to brať tak že nie každý má k dielom prístup a urobí si to sám , a tie ceny sú potom kdesi inde ... aj kvôli egr som kukal teraz radšej po RS v CEGA , kde by ten motor mal byť fakt bez problémový
ono si treba zobrať aj ten pohľad koľko to reálne stojí , výmena EGR 600€ , pri 4x4 alhambre aj viac , koľko stoja vstreky , čerpadlo a podobné veci ktoré proste sem tam kľaknú ... jazdí kopec áut bez problémov a just to čo poradíš známemu sa takto začne jebať čo som zažil viacerokrát ... treba to brať tak že nie každý má k dielom prístup a urobí si to sám , a tie ceny sú potom kdesi inde ... aj kvôli egr som kukal teraz radšej po RS v CEGA , kde by ten motor mal byť fakt bez problémový
-> Jirik_Tuňák1983: Tusim, ze ty dvojkovy Octavie jsou vetsinou 1,6 benzin. Ty novejsi netusim.
-> Jirik_Tuňák1983: asi nic moc když ............. no nic ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 18.07.18 19:24:55: Asi tak![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Co v tom vůbec mívají policajti?
-> saskyn2: A pak koupí 1,8TSi s úzkýma kroužkama jako skoro tchán
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: Novější generace CR než máš ty. Ale nevyděl bych to tak černě, jako EGRy se na tom asi serou trochu nadmíru, vodní pumpy taky životnost 210t. vždy nedávají, ale jinak jsou to držáky, když vidím jak někdo kupuje benzín protože na netu píšou že má menší náklady na servis tak se musím smát.
-> suri: O jakem motoru jsi to psal...
-> Jumbo: ok -> Syny: čo konkretne chces vedet?
-> suri: A to jsou ktere?
-> suri: VIN budu mít zítra spolu s fotkama servisky a dokumentů k výměně motoru, jak mi to přijde tak pošlu do SZ, ok?
-> Jumbo: a kde je vin?
-> Syny: na takých ako sa pýta
-> suri 18.07.18 13:04:27: Na jakych CR? Ja mam CBDB a slysel jsem jen o tech vysokotlakych cerpadlech. Rozepis se, to mi zajima...
-> suri: A měl bych se toho bát, nebo už by to mělo být v pohodě? A dá se nějak vytáhnout dle VINka co všechno se tam dělalo?
Jinak je to tenhle: suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=2643663. ..
A zbytek info mám po mailu
Jinak je to tenhle: suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=2643663. ..
A zbytek info mám po mailu
-> Jumbo: na týchto CR sa jebalo všetko cez vstreky , vstr. čerpadlá , vodné pumpy , veká hlavy valcov , egr ventily a iné ale mechanicky som nepočul o žiadnom , dokonca aj na skočenom rozvode sa nerozbije spodok a stačí riešiť zdvihátka a vahadlá ... častá závada to nie je rozhodne
-> Jirik_Tuňák1983: Právě nevím co si o tom mám myslet... Prodává přes bazar jeho zaměstnanec, který to auto měl od novoty, v 74 000 km mu v rámci záruky vyměnili motor (pravděpodobně polomotor), k čemuž má prý všechny doklady z autorizáku Škoda. Teď to má 182 000 km, je to skoro plná výbava s kulou a sundavací mříží za zadníma sedačkama.
Akorát je to daleko na to, abych se na to zajel podívat, ale jsem v kontaktu přímo s tím člověkem a ten se zdá po mailu solidní, tak fakt nevím co si o tom myslet a pro to se ptám...
Akorát je to daleko na to, abych se na to zajel podívat, ale jsem v kontaktu přímo s tím člověkem a ten se zdá po mailu solidní, tak fakt nevím co si o tom myslet a pro to se ptám...
-> Jumbo: Tvůj text zní strašidelně.
Něco jako: Je to dobrý auto, jen se občas vymění s olejem i motor. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zeptám se tady. Máte info o tom, že by Škodovka měnila bloky na 2,0 TDi 103 kW? Je to YETI modelový rok 2011 (uvedeno do provozu 1/2011) s DSG. Dle majitele byl v 74 000 km vyměněn motor (vypadá to na spodní polomotor) na záruku ve škodovce, má prý i papíry o výměně) a prý to byla častá závada. Nemáte o tom někdo víc info? Jinak ten kousek vypadá až moc dobře...
-> Shader: 210 když to vydrží pumpa
U jakých km se mění u octy III 1.6TDi rozvody? Dík.
-> Milan 136 15.07.18 22:43:31: Blázon
Som v sobotu tiež orezával palubku v škodovke, aby som sa zbavil vrzgotu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: na zdviháku jop , len mne sa nechce popod to válať , a musím si objednať aj nejaké tie skrutky a dám nalakovať nárazník , mám origo chladič Black edition z posledného Yeti , má mriežku a vyzerá fajn ... kameň nebude , klasika modine v rohu je zelený , ale muselo sa to stať niekedy teraz lebo to ešte chladí, včera dokonca normálne ešte takže je to čerstvé ... dám to dnes vytiahnuť a pomaly to vymením
tak tie kľučky sú klasika , tam je problém aj ten že pri demontáži ostanú tie žlté cvočky na opačnej strane tj na dverách a nie na madle , ja to vždy prehodím nazad ako majú byť , zacvaknem a ticho , zrovna včera som to robil
tak tie kľučky sú klasika , tam je problém aj ten že pri demontáži ostanú tie žlté cvočky na opačnej strane tj na dverách a nie na madle , ja to vždy prehodím nazad ako majú byť , zacvaknem a ticho , zrovna včera som to robil
-> suri 15.07.18 21:41:25: ty jo kondenzator a O2 je zrovna prace, kterou delam rad. To je za chvili hotovy
mas proseknutej kamenem?
Ja nedavno montoval kameru a jak jsem se motal v tom interieru, tak jsem taky odstranoval pazvuky. Nejvic me stvalo madlo na lp dverich. Pred 4 rokama jsem daval spodek i vrsek novej a ted to zase vrzalo. Tak jsem to v mistech doteku podlepil tou paskou, co se pouzivala na paket B8 a je klid![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ja nedavno montoval kameru a jak jsem se motal v tom interieru, tak jsem taky odstranoval pazvuky. Nejvic me stvalo madlo na lp dverich. Pred 4 rokama jsem daval spodek i vrsek novej a ted to zase vrzalo. Tak jsem to v mistech doteku podlepil tou paskou, co se pouzivala na paket B8 a je klid
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Milan 136: už to nevrže , ani tapacír nerezonuje , sieťky proti muchám založené a zistený deravý klíma chladič ... fuj ako sa mi to nechce meniť
-> Milan 136: uvidíme, natrel som krytoxom , idem tam nahodiť sieťky na zadné okná a uvidíme
-> suri: kdyz na ne zamackam, tak si vrznou. Ale samy od sebe ne
-> Milan 136: tebe nevržú budíky po nerovnostiach? ja ich mažem každé dva roky v lete vľavo krytoxom a o dve letá zase začnú .. kurvy
-> Shader: platí to čom napísal k dvojlitru , jediná spoločná závada je vodná pumpa kde to po výmene za origo nahradenú a origo kvapalinu je už bez problémov tiež
teda samozrejme rozdiely sú jasné , výkon , nm , menšie brzdy , 5q
teda samozrejme rozdiely sú jasné , výkon , nm , menšie brzdy , 5q
-> Shader:
Já bych taky šel do 2,0, nehledě na báje a pověsti o spolehlivosti. Kvůli výkonu.
Já bych taky šel do 2,0, nehledě na báje a pověsti o spolehlivosti. Kvůli výkonu.
Jak je to s 1.6TDi u trojkové octy? Kolega mi říkal, že nebrat, velká poruchovost, že je lepší jít do 2.0. Má někdo k tomu nějaké poznatky? Díky.