skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt: tie mali byť 132kw 1,8 nie?
A ty dálniční co mají i to "křidýlko"?
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.18 19:27:06: běžný oddělení maji 1.6 a ty lepší dostali 1.8 

-> Jirik_Tuňák1983: Myslím, že PČR zásadně benzín (snad krom těch hjundajů - edit: včetně nich) - ale nemyslím si, že by bylo pravda, že by se jezdilo "do upadnutí kol" (jak jsem teď někde čet o autoparku) - možná pár záložek, ale mám za to (a je to i potvrzeno realitou), že bezp. složky musej auta točit tak max. po 5 letech nebo ujetí cca 150tkm - jako daňový poplatník mě dost nasralo, když si Místní paka koupily Roomstera HTP s xenonama (a asi i klimou) místo neschopný, ale zvenku ucházející fábie HTP...ta měla nalítáno prd (i když přískokem) a 10 a víc let taky určitě neměla. Ta obměna se asi netýká BVP, hasičskejch stříkaček a tak, ale to nejsou olítaný osobáky (plný lidskejch tekutin), navíc maj naprosto zvláštní servisní režim.
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak: www.autorevue.cz/skoda-ch ysta-revoluci-v-motorech-v ime-ktere-motory-skonci-a- jake-je-nahradi
K tý 1,8 - co si teda člověk má/měl koupit, když nechtěl mít v oktávce stejnou 1,2TSI (byť posléze o lepším výkonu) jako měla fabie a 1,4 teda taky nic moc? Turbolag a já nevim co. Tudíž mi z benzínu zbyl akorát RS a 1,8, která se dala dobře vybavit. Jo, o problému s žraním oleje se ví, ale snad to lze potlačit - nedávat 0/5W30 a prostě ten problém neignorovat (řešit ideálně v záruce). Teď to už bude jinak - (krom těch litrovejch jebek) prý 1,5 a la Karoq dále asi tak: www.autorevue.cz/skoda-ch ysta-revoluci-v-motorech-v ime-ktere-motory-skonci-a- jake-je-nahradi
-> Syny: 1,8 a 1,6
-> saskyn2: ja som o benzíne nehovoril nič ...
ono si treba zobrať aj ten pohľad koľko to reálne stojí , výmena EGR 600€ , pri 4x4 alhambre aj viac , koľko stoja vstreky , čerpadlo a podobné veci ktoré proste sem tam kľaknú ... jazdí kopec áut bez problémov a just to čo poradíš známemu sa takto začne jebať čo som zažil viacerokrát ... treba to brať tak že nie každý má k dielom prístup a urobí si to sám , a tie ceny sú potom kdesi inde ... aj kvôli egr som kukal teraz radšej po RS v CEGA , kde by ten motor mal byť fakt bez problémový
ono si treba zobrať aj ten pohľad koľko to reálne stojí , výmena EGR 600€ , pri 4x4 alhambre aj viac , koľko stoja vstreky , čerpadlo a podobné veci ktoré proste sem tam kľaknú ... jazdí kopec áut bez problémov a just to čo poradíš známemu sa takto začne jebať čo som zažil viacerokrát ... treba to brať tak že nie každý má k dielom prístup a urobí si to sám , a tie ceny sú potom kdesi inde ... aj kvôli egr som kukal teraz radšej po RS v CEGA , kde by ten motor mal byť fakt bez problémový
-> Jirik_Tuňák1983: Tusim, ze ty dvojkovy Octavie jsou vetsinou 1,6 benzin. Ty novejsi netusim.
-> Jirik_Tuňák1983: asi nic moc když ............. no nic 

-> Nwkt 18.07.18 19:24:55: Asi tak

Co v tom vůbec mívají policajti?
-> saskyn2: A pak koupí 1,8TSi s úzkýma kroužkama jako skoro tchán




-> Syny: Novější generace CR než máš ty. Ale nevyděl bych to tak černě, jako EGRy se na tom asi serou trochu nadmíru, vodní pumpy taky životnost 210t. vždy nedávají, ale jinak jsou to držáky, když vidím jak někdo kupuje benzín protože na netu píšou že má menší náklady na servis tak se musím smát.
-> suri: O jakem motoru jsi to psal...
-> Jumbo: ok -> Syny: čo konkretne chces vedet?
-> suri: A to jsou ktere?
-> suri: VIN budu mít zítra spolu s fotkama servisky a dokumentů k výměně motoru, jak mi to přijde tak pošlu do SZ, ok?
-> Jumbo: a kde je vin?
-> Syny: na takých ako sa pýta
-> suri 18.07.18 13:04:27: Na jakych CR? Ja mam CBDB a slysel jsem jen o tech vysokotlakych cerpadlech. Rozepis se, to mi zajima...
-> suri: A měl bych se toho bát, nebo už by to mělo být v pohodě? A dá se nějak vytáhnout dle VINka co všechno se tam dělalo?
Jinak je to tenhle: suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=2643663. ..
A zbytek info mám po mailu
Jinak je to tenhle: suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=2643663. ..
A zbytek info mám po mailu
-> Jumbo: na týchto CR sa jebalo všetko cez vstreky , vstr. čerpadlá , vodné pumpy , veká hlavy valcov , egr ventily a iné ale mechanicky som nepočul o žiadnom , dokonca aj na skočenom rozvode sa nerozbije spodok a stačí riešiť zdvihátka a vahadlá ... častá závada to nie je rozhodne
-> Jirik_Tuňák1983: Právě nevím co si o tom mám myslet... Prodává přes bazar jeho zaměstnanec, který to auto měl od novoty, v 74 000 km mu v rámci záruky vyměnili motor (pravděpodobně polomotor), k čemuž má prý všechny doklady z autorizáku Škoda. Teď to má 182 000 km, je to skoro plná výbava s kulou a sundavací mříží za zadníma sedačkama.
Akorát je to daleko na to, abych se na to zajel podívat, ale jsem v kontaktu přímo s tím člověkem a ten se zdá po mailu solidní, tak fakt nevím co si o tom myslet a pro to se ptám...
Akorát je to daleko na to, abych se na to zajel podívat, ale jsem v kontaktu přímo s tím člověkem a ten se zdá po mailu solidní, tak fakt nevím co si o tom myslet a pro to se ptám...
-> Jumbo: Tvůj text zní strašidelně.
Něco jako: Je to dobrý auto, jen se občas vymění s olejem i motor. 


Zeptám se tady. Máte info o tom, že by Škodovka měnila bloky na 2,0 TDi 103 kW? Je to YETI modelový rok 2011 (uvedeno do provozu 1/2011) s DSG. Dle majitele byl v 74 000 km vyměněn motor (vypadá to na spodní polomotor) na záruku ve škodovce, má prý i papíry o výměně) a prý to byla častá závada. Nemáte o tom někdo víc info? Jinak ten kousek vypadá až moc dobře...
-> Shader: 210 když to vydrží pumpa
U jakých km se mění u octy III 1.6TDi rozvody? Dík.
-> Milan 136 15.07.18 22:43:31: Blázon
Som v sobotu tiež orezával palubku v škodovke, aby som sa zbavil vrzgotu


-> Milan 136: na zdviháku jop , len mne sa nechce popod to válať , a musím si objednať aj nejaké tie skrutky a dám nalakovať nárazník , mám origo chladič Black edition z posledného Yeti , má mriežku a vyzerá fajn ... kameň nebude , klasika modine v rohu je zelený , ale muselo sa to stať niekedy teraz lebo to ešte chladí, včera dokonca normálne ešte takže je to čerstvé ... dám to dnes vytiahnuť a pomaly to vymením
tak tie kľučky sú klasika , tam je problém aj ten že pri demontáži ostanú tie žlté cvočky na opačnej strane tj na dverách a nie na madle , ja to vždy prehodím nazad ako majú byť , zacvaknem a ticho , zrovna včera som to robil
tak tie kľučky sú klasika , tam je problém aj ten že pri demontáži ostanú tie žlté cvočky na opačnej strane tj na dverách a nie na madle , ja to vždy prehodím nazad ako majú byť , zacvaknem a ticho , zrovna včera som to robil
-> suri 15.07.18 21:41:25: ty jo kondenzator a O2 je zrovna prace, kterou delam rad. To je za chvili hotovy
mas proseknutej kamenem?
Ja nedavno montoval kameru a jak jsem se motal v tom interieru, tak jsem taky odstranoval pazvuky. Nejvic me stvalo madlo na lp dverich. Pred 4 rokama jsem daval spodek i vrsek novej a ted to zase vrzalo. Tak jsem to v mistech doteku podlepil tou paskou, co se pouzivala na paket B8 a je klid

Ja nedavno montoval kameru a jak jsem se motal v tom interieru, tak jsem taky odstranoval pazvuky. Nejvic me stvalo madlo na lp dverich. Pred 4 rokama jsem daval spodek i vrsek novej a ted to zase vrzalo. Tak jsem to v mistech doteku podlepil tou paskou, co se pouzivala na paket B8 a je klid

-> Milan 136: už to nevrže , ani tapacír nerezonuje , sieťky proti muchám založené a zistený deravý klíma chladič ... fuj ako sa mi to nechce meniť
-> Milan 136: uvidíme, natrel som krytoxom , idem tam nahodiť sieťky na zadné okná a uvidíme
-> suri: kdyz na ne zamackam, tak si vrznou. Ale samy od sebe ne
-> Milan 136: tebe nevržú budíky po nerovnostiach? ja ich mažem každé dva roky v lete vľavo krytoxom a o dve letá zase začnú .. kurvy
-> Shader: platí to čom napísal k dvojlitru , jediná spoločná závada je vodná pumpa kde to po výmene za origo nahradenú a origo kvapalinu je už bez problémov tiež
teda samozrejme rozdiely sú jasné , výkon , nm , menšie brzdy , 5q
teda samozrejme rozdiely sú jasné , výkon , nm , menšie brzdy , 5q
-> Shader:
Já bych taky šel do 2,0, nehledě na báje a pověsti o spolehlivosti. Kvůli výkonu.
Já bych taky šel do 2,0, nehledě na báje a pověsti o spolehlivosti. Kvůli výkonu.
Jak je to s 1.6TDi u trojkové octy? Kolega mi říkal, že nebrat, velká poruchovost, že je lepší jít do 2.0. Má někdo k tomu nějaké poznatky? Díky.
-> Nwkt 13.07.18 14:21:54: Určite áno, však vieme ako to chodí.
-> dragon_cb_cz: Asi tak, serou se tam úplně jiný věci
-> minno: Hele nevím, občas něco padne, ale jsou auta co mají třeba 400-500 tis km a není na tom problém. Na druhou stranu jsou auta co mají 80 tis a jeden problém vedle druhýho
-> minno: Hele nevím, občas něco padne, ale jsou auta co mají třeba 400-500 tis km a není na tom problém. Na druhou stranu jsou auta co mají 80 tis a jeden problém vedle druhýho
-> minno: Řekl bych, že v rámci komplexnosti toho auta je to už jen detail....
-> Nwkt: už len otázka, či je to náhoda, alebo pravidlo :)
-> minno: 235 000km a fungujou 

-> Nwkt 13.07.18 13:17:51: a to sa oplatí
Inak povedané, čím viac pump, tým spoľahlivejšie, a zároveň tým menej spoľahlivejšie

Inak povedané, čím viac pump, tým spoľahlivejšie, a zároveň tým menej spoľahlivejšie

-> minno 13.07.18 12:18:11: Tak já třeba mám taky klasickou pumpu řemenen a pak ještě dochlazovací elektrický čerpadlo .... no a další pumpu na vodu má webasto 

-> minno 13.07.18 12:18:11: ta pumpa, o ktery pise suri je stale mechanicka, pohanena remenem. Ale ma elektrickou clonku, ktera prekryva vrtuli.
Jinak pridavny el.cerpadla tam jsou take. Jedno honi vodu v chlazeni plniciho vzduchu a druhy je vlozeny do okruhu chlazeni. A bezi treba po vypnuti motoru atd
Jinak pridavny el.cerpadla tam jsou take. Jedno honi vodu v chlazeni plniciho vzduchu a druhy je vlozeny do okruhu chlazeni. A bezi treba po vypnuti motoru atd
-> minno: Co píše -> darklord: a taky bych řekl, že to trochu rozvazuje ruce konstruktérům ve smyslu "co kam umístit".
-> minno: vyhodu to ma taku, ze ked bfu chcipne turbomotor na benzinke na dialnici, tak to neroztrhne motor na tri kusy ale bezi chladenie z baterky
-> suri 12.07.18 21:22:52: Keď sme už pri elektrických vodných pumpách. Akú výhodu to má oproti klasickej pumpe poháňanej remeňom? Či už toľko príslušenstva, že by tam muselo byť 10 remeňov?

-> Pavel P@nkáč: pasovať bude , ako to pôjde netuším-> Shader: okrem zatiaľ dvoch kusoch čo tlakujú do vody , resp. mizne , resp. troch v tom počte áut boli totálne bezproblému , či 1,6 či 2,0 ... maximálne závady elektrickej vodnej pumpy iné nič , nemenili sa ani EGR , ani vstreky , nič
-> suri: -> saskyn2: neví někdo z vás odborníků na koncern jestli pasuje převodovka do roomstera 1,6i r.v. 2008 převodovka z 1,4i (by měla bejt stejna i z fabie)? o převodové poměry nejde asi tak.
-> suri: Bude i při 230tis? Tolik teď momentálně mám najeto.