skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda - zrušená registrace 21.02.18 06:08:21: tak dobre za cca 90tis. km urazili jen jeden zadni tlumic a prorazili asi 20 gum, volba 1.6ky asi byla nejlepsi, i benzin kolem 80oct to bralo, jen svitilo grilovany kure :)
-> dragon_cb_cz: to je VW, tam niektore normalne veci este stale ani neobjavili 

-> palinator 21.02.18 13:59:13: no nevim, tam zas praska vicko
-> palinator 21.02.18 13:59:13: O velikosti štamprle, kdy t po dolití chcánek vždycky něco zbylo....
Každopádně nádobka v 742 byla nejlepší. 

-> Bukaj: -> suri: Aha - tak to jsem fakt nepochopil, protože jsem myslel, že je to úplně normální. Ale je fakt, že třeba Accord ho má taky "komplet sundavací", v 9-5 je právě odklápěcí.
-> saskyn2: jj tak nejak -> dragon_cb_cz: to nie je vyťahovacie , len na pánte
-> Nwkt: Jo, to Synyho jo, ale Dragon reagoval na Suriho odkaz

-> Bukaj: To Synyho je vytahovací
-> dragon_cb_cz: Ale ono není vytahovací, jen je inteligentně vyřešeno spojení s "objímkou proti ztracení"

-> suri: Díky
Koukal jsem asi 100 Kč

-> Nwkt: Aha, to z té -> suri 20.02.18 20:23:22: fotky nebylo poznat, že je to taky vytahovací... V tomhle mi celkem vyhovuje řešení u 9,5, kde jde hrdlo skrz podběh nahoře a max pobryndám ten, ale většinou nic... naštěstí to moc často neřeším, těch 7 litrů nebo kolik docela vydrží.
-> dragon_cb_cz 21.02.18 11:14:57: Má pant, takže se víčko za čas neukroutí z objímky a po otevření drží v určené poloze a nepřekáží při nalévání. Ale koncern má nalévací hrdla obecně na pohodu - pro ty, kteří zažili Fiat, Francouze a Fšecky podobný Fíčoviny...

-> dragon_cb_cz: Nepobrindáš při nalejvání půl auta
-> suri: -> saskyn2: -> Syny: Asi jsem natvrdlej, ale co že je na tom víčku tak speciální? 

-> Syny: dizajn rozhoduje
-> suri: Tak vypada nevypada - z venku to videt neni a je to prakticky :)
-> Syny: to vyzerá hrozne -> Nwkt: tu veľmi nie je kde, ak mám 5l bandasku tak to zložím úplne -> saskyn2: 4M0955267 AUDI
-> Syny 21.02.18 06:53:25: To bych potreboval na nalejvani oleje, jednou jsem tak polil svody, ze jsem se pak lekl, ze mi hori auto :)
-> suri: Ja mam todle a to je supr :) Vysunes to jako trychtyr a to vicko se te nikde neplete :)
www.aci.sk/9981001q-sklad aci-nalevaci-trychtyr-ostr ikovacu-s-uzaverem-origina l_d191276.html
www.aci.sk/9981001q-sklad aci-nalevaci-trychtyr-ostr ikovacu-s-uzaverem-origina l_d191276.html
Trochu to patri sem :) dnes jdeme na prednasku Octavkou kolem sveta, bude to v Polne

-> suri 20.02.18 20:23:22: tvl pecka
co to má za číslo?

-> Kocvin:
Nevim jestli by se špatnej kočár za ty prachy jako novej prodával.
Nevim jestli by se špatnej kočár za ty prachy jako novej prodával.

-> Jirik_Tuňák1983 20.02.18 14:18:42: Zrovna dneska jsem takovou S80 V8 potkal, dokonce i v téhle zlaté metle.. Nemusel by to být vůbec špatný kočár.. 

-> suri: Já to vždycky zahnu pod rantl blatníku třeba 

-> Milan 136: jj presne to idem vyrobiť
-> suri 20.02.18 14:42:02: kouknu. Google mi našel tohle

-> darklord 20.02.18 14:24:31: To sice ano, ale musí být pak u příčné zástavby docela kompaktní převodovka a i tak je ten motor navzdory menší délce prostorově dost objemnej.
-> vhml: tak motor pozdlzne za zadnou napravou je uplne cele zle :) to tu vsetci hadam az na tomasa a castrola vedia
a prave ten motor spravne ulozeny az za prednou napravou v pripade FR dizajnu je to prave orechove co sa jazdnych vlastnosti aj prakticnosti tyka

-> Milan 136: mrkni mi či máte prípravky MP3-418 /VW 681/ a T10037
ja ich nemám a keby som mal nejaké orientačné rozmery na výrobu aspoň
ja ich nemám a keby som mal nejaké orientačné rozmery na výrobu aspoň
-> vhml:



-> darklord 20.02.18 14:24:31: ne že by motor na podýl za zadní nápravou byla nějaká větší výhra 
Na tohle je třeba neuvěřitelné Honda S2000 , která má motor na podýl ZA přední nápravou

Na tohle je třeba neuvěřitelné Honda S2000 , která má motor na podýl ZA přední nápravou
-> darklord: Zas tak velkej motor to není (ani ne 3 litry) a jízdní vlastnosti té S80 mě zásadně neurážely - ten motor je na tak velký auto dost chcíplej (147kW, navíc atmosférickejch), takže o nějaké ostré jízdě stejně nemohla být řeč
Ale pohodlný to bylo až běda...

-> Jirik_Tuňák1983: V8 bokom som videl, ale to ma dlzku 4 valca, to mi nepride nijak zaujimave. Ale sranda ako niekto montuje tieto velke motory pred prednu napravu, to musi mat potom jazdne vlastnosti vystrelenej sekery
-> darklord: VR6? :)
-> dragon_cb_cz: fuha, tak toto je sialene :)
Dobrý vodpolodne, uměli do S80 a XC90 i V8 4.4 napříč.
-> dragon_cb_cz: 5V viem ze je minimalne vo fiatoch, ale 6V som este hodeny bokom asi nazivo nevidel...
-> darklord 20.02.18 12:52:26: Tak jsou i auta, kde je řaďák bokem, že jo 

-> darklord: ako čisto obchodné označenie to V6 je , inak to samozrejme nie je plnohodnotné ani V ani R6 , preto si vymysleli ten názor VR6 ktorý sa nikde neuvádza ...
-> bouchy: VR6-> minno: Výfukov je toľko koľko sa na každú radu valcov patrí ... kardan ide vrchom nad výfukom , tu máš ilustračné foto kde vidno pekne hardyspojku a kardan smerom dopredu -> palinator: ono ten olej som asi trošku prestrelil , už ho mám dlhšie a nepamätám si presné ceny , aj tak je dosť možné že ak ešte nejaká výmena bude tak tam dám Castrol , nie kvôli cene ale kvôli tomu že ho viem 100% od zdroja , prípadne OE olej v sivej flaši G052167M2 , tam je aspoň záruka ... tento mobil je od dodávateľa a tam sú pochybnosti vždy
-> dragon_cb_cz: podla mna to neni V6 ked to nema dve hlavy
a R6 to tiez neni kedze zrejme by nedavali motor bokom 


-> saskyn2: No a hlavně je to naprosto zanedbatelná položka v celkovým kontextu nákupu a provozu tý V6...
-> palinator: Tak jasně že na oleji do motoru se dá něco ušetřit. Ale z toho seznamu co tady psal suri je to pomalu ta nejlevnější položka. A když to všechno nasčítáš tak se na těch 12 dostaneš jak nic i když nebudeš dávat vše origo.
A do DSG dát neorigo olej je nesmysl. Na druhou stranu se dá sehnat originál dsg za dobrý prachy, já třeba prodávám dsg sady origo i s filtrem za 2500 a věř že to nedělám taky jen tak zadarmo, takže když suri dělá v autorizáku, tak počítám že přístup k tomuhle mít asi bude.
A do DSG dát neorigo olej je nesmysl. Na druhou stranu se dá sehnat originál dsg za dobrý prachy, já třeba prodávám dsg sady origo i s filtrem za 2500 a věř že to nedělám taky jen tak zadarmo, takže když suri dělá v autorizáku, tak počítám že přístup k tomuhle mít asi bude.
-> palinator: Jenže olej nežeroucí motory jsou v pravý části gaussovky, tam někde před koncem: cs.wikipedia.org/wiki/Nor
m%C3%A1ln%C3%AD_rozd%C4%9B
len%C3%AD
plus ještě třeba uvážit, kolik z nich jich nežere olej jen domněle (aka náhrada hladiny oleje palivem nebo něčím jiným)
-> suri 19.02.18 20:51:33: Co že to je za kchár? Jedna hlava...že by spíše VR6?
plus ještě třeba uvážit, kolik z nich jich nežere olej jen domněle (aka náhrada hladiny oleje palivem nebo něčím jiným)


-> suri 19.02.18 20:51:33: Co že to je za kchár? Jedna hlava...že by spíše VR6?
-> Syny 20.02.18 07:12:10:
Vidiš a zrovna ten Mogul 5W40 (kterej je teda všechno, jen ne levnej) plní specifikace jak VW (i pro PDčko) na pevnej interval, tak je to low-saps olej pro auta s DPF (ACEA C3) - a to je asi důvod, proč ho nekupuju (když DPF nemám).
Tady třeba Shell pro longlife se specifikacema pro VW.
www.autodily-pema.cz/moto rovy-olej-shell-helix-hx8- ect-5w-30-1l
Nicméně asi netřeba dělat nějakej flame, pokud si dobře vzpomínám, tak už se to tu řešilo v jiným tématu a zrovna tenkrát mě T2 uplně sepsul, proč jsem na dobrovolný výměně oleje u našich OIII po 15tkm nechal dát autorizák jejich olej za asi 450/litr.
P.S.: a o problematice popela v DPF, dovolim si takovou malou úvahu... Dnešní motory žerou více či méně olej, spalováním jeho aditiv vzniká popel. Proto se dělají oleje, které mají popelotvorných aditiv méně. Jenže - co když ten motor z nějakého důvodu olej nežere, třeba jen proto, že se dá hustší viskozita na pevnej interval? Pokud olej neubyde, nespálí se, nemůže se proto ani objevit ve formě popelu v DPF no ni?
Tim neřikám, že do aut s DPF low-saps oleje neleju.
Vidiš a zrovna ten Mogul 5W40 (kterej je teda všechno, jen ne levnej) plní specifikace jak VW (i pro PDčko) na pevnej interval, tak je to low-saps olej pro auta s DPF (ACEA C3) - a to je asi důvod, proč ho nekupuju (když DPF nemám).
Tady třeba Shell pro longlife se specifikacema pro VW.
www.autodily-pema.cz/moto rovy-olej-shell-helix-hx8- ect-5w-30-1l
Nicméně asi netřeba dělat nějakej flame, pokud si dobře vzpomínám, tak už se to tu řešilo v jiným tématu a zrovna tenkrát mě T2 uplně sepsul, proč jsem na dobrovolný výměně oleje u našich OIII po 15tkm nechal dát autorizák jejich olej za asi 450/litr.
P.S.: a o problematice popela v DPF, dovolim si takovou malou úvahu... Dnešní motory žerou více či méně olej, spalováním jeho aditiv vzniká popel. Proto se dělají oleje, které mají popelotvorných aditiv méně. Jenže - co když ten motor z nějakého důvodu olej nežere, třeba jen proto, že se dá hustší viskozita na pevnej interval? Pokud olej neubyde, nespálí se, nemůže se proto ani objevit ve formě popelu v DPF no ni?


-> Milan 136: len som srandoval s tým HTP.