Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19612 příspěvků (zobrazeno 15651 až 15700) od 04.01.2015 do 05.06.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
00:21:01
25.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 24.02.18 23:29:15: u te baterky nevim, stacilo tuknuti a bylo - takovej pantik na odklapeni, naftova to ma praskle cele

-> saskyn2 24.02.18 23:40:40: ja nemohl najit klic na filtr, no nekomu jsem ho pujcil a asi vim komu, ale on mi to zapira, tak jsem to vzal remenem a jak se smeknul, tak jsem o ni strechnul no, jinak u fava mi klicka nikdy neuletela, vlastne v hnedym interieru mi ji ulomil spolucestujici

-> Nwkt 25.02.18 00:18:16: jj, diky a kterej? www.ulozto.cz/hledej?q=el sawin vsechny casti, to bych nestahnul ani za mesic, no to jsem prave nevedel

A jak vyndavate ty zaslepky sroubku?, kdyz to vezmu sroubovakem, tak to ohlomejzdam, napada me na to jedine neco prilepit a vytahnout.
upraveno 1x, naposled 25.02.2018 00:44:10
00:18:16
25.02.2018
Nwkt
-> Jarda: Tvl sikovkama povolovat filtr, když je ne to spešl klíč 3

jinak nevím cos tam mohl polámat, vyndáš jeden šroubek a kolejničky vytáhneš 3 nainstaluje si ElsaWin, tam máš přesný postupy jak to rozebírat 4
23:40:40
24.02.2018
saskyn2
Já si zase pamatuju že poslední auto u kterýho houfně odpadávaly plasty bylo fáčko. Třeba kličky na otevírání dveří. Spíš je to o tom jak to člověk umí rozebrat a co na to má za nářadí. Měrku se mi podařilo ulomit snad jednou v životě a to mojí blbostí že jsem si na to lehnul když jsem měnil něco jiného.
23:29:15
24.02.2018
StepaNoFUN
-> Jarda: Tak ono brát to sikovkama... :-/

Každopádně plasty v interiéru vydržej u O1 skoro nesmysl. A jestli je vlastní nešikovností zlikviduješ... To samý kolem baterky - pokud tam není zásah kutila (u mýho je to přestrojovaný auto z anglána, takže místy neseděj svazky a je to dolepeý z toho "co dům dal") tak není moc co zkurvit...
upraveno 1x, naposled 24.02.2018 23:30:41
23:18:46
24.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 24.02.18 23:07:30: no vzdyt to je vsechno hrozna hrachovina, posledni auto, u ktereho se mi nic takoveho nestavalo bylo favo, felda tak uz to zacinalo a fabka nebo octa to je des, na tedle nebylo na tolik veci sahnuto, tak toho tolik olamaneho neni, ale na naftove, tam je toho olamanyho...

Pri vymene oleje na naftove jsem ulomil trychtyr merky, ale to neni nic proti tomu kamaradovi, ktery pri vymene naftoveho filtru na tranzitu olamal sikovkama celou tu nadobku na filtr.

Tady o tech plastikach nic nepsal no :/ www.skodaoctavia.cz/clane k/demontaz-sedacek
upraveno 1x, naposled 24.02.2018 23:23:27
23:18:44
24.02.2018
StepaNoFUN
-> Milan 136: Tak po dvoudenní manipulaci s pojistkovkou jsem taky dokurvil to, co někdo začal... Instaloval jsem Webasto a manipuloval jsem asi s pojistkovkou na baterce moc. A povedlo se mi dolomit kontakty od toho sdružeýho konektoru, který už předtím byly načatý (byla tam pojistkovka z jinýho auta). Tak jsem poctivě (lisováním a zafouknutím do bužírky s lepidlem) nastavil ten jeden kratší kabel (s vypáleným okem) a pojistkovku vyměnil za tu, co tam patří... Od tý doby se do toho už nebojím sahat...
23:07:30
24.02.2018
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 24.02.18 22:46:15: takze jsi nesundal ty kryci plasty, sedackou je ulomil a nemuze za to tva blbost, ale to auto?

Stejne tak nechapu, co jsi ulomil tou baterkou3 t

A ten kamarad, to bude dobrej servisak, uvazuji, ze k nemu zacnu asi jezdit...
upraveno 1x, naposled 24.02.2018 23:08:47
22:46:15
24.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 24.02.18 17:56:34: u LPG by zbytecne nebylo :) ale asi bych toho pri montazi hodne podelal... dnes jsem si opravoval vyhrev sedacky, copak to jsem opravil, ale pri vyndavani sedacky jsem olamal obe kryci listy kolejnicek :( a kdyz jsem menil baterku, tak jsem si daval pozor a pak druhou baterkou jsem zavadil o ten horni plast a taky jsem kousek ulomil, to nesnasim u VW, ze na co clovek sahne, to ulomi :( Kamarad, co ma servis, tak rika, ze uz se ani nesnazi neco neulamat...7
upraveno 3x, naposled 24.02.2018 23:07:01
18:16:52
24.02.2018
suri
-> Nwkt: nebude to také hrozné
18:14:59
24.02.2018
Nwkt
-> suri: Akorát cpát všude klíč do odstíněný krabičky je oser video.idnes.cz/webtv.aspx ?idvideo=V1...
18:13:10
24.02.2018
suri
-> Nwkt: je tam len teplota a vyhrevy sedačiek



kessy je super vec ,už by som to nechcel bez , presadám do octavie a mám problém s klúčami
18:11:13
24.02.2018
Nwkt
-> suri: Sup má vzadu taky panel ne? S teploměrem myslím .... Kessy nevím, ještě jsem auto s ní neměl. A upřímně ani to do svýho nechci
18:08:03
24.02.2018
suri
-> Nwkt: ja by som to nemal kde dať





to kessy sa nedá spraviť ako na nových , že to po zatlačení START , rovno naštartuje ? toto je ako na zetore , jedno stlačenie zapne zapalovanie a musíš podržať na šťart
18:05:49
24.02.2018
Nwkt
-> suri: Vím koupím nějakej funkční bez tlačítek a seskládám
18:02:10
24.02.2018
suri
-> Nwkt: ten panel stojí asi 600eur , každé druhé má odkopnuté tlačítko
17:59:53
24.02.2018
Nwkt
-> suri: jop, Sharan 7N. Uprostřed v opěrce. Akorát mi skopčak ten zadní panel poslal nefunkční 8
17:58:33
24.02.2018
suri
-> Nwkt: to je z nejakej alhambry , ten malý panel je kde?
17:56:34
24.02.2018
Nwkt
-> StepaNoFUN: U benzínu asi zbytečný ....
17:56:08
24.02.2018
Nwkt
-> suri: Mám telestart + panel 1 včera jsem ještě nahodil tohle. Mělo by to umět dopit ještě cca 15 minut zbytkovým teplem z vody
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 24.02.2018 17:56:08
17:54:48
24.02.2018
StepaNoFUN
-> Nwkt: Tak ono neohřejvat motor když už je předehřev do vody mi přijde jako docela škoda...
17:53:20
24.02.2018
suri
-> Nwkt: jj viem , ale čo si pamätám kedysi diseláka tak ten takto rýchlo nezatopil , tebe to fachčí ako? ovládač D.O je možné mať len jeden ?
17:46:42
24.02.2018
Nwkt
-> suri: že jo 1 každý ráno sednout do vytopenýho auta 1 jinak ten ventil mají jenom V6, TDi topí do celýho okruhu
17:38:00
24.02.2018
suri
Môžem zhodnotiť že Webasto je luxusná vec , ohrieva tu cez ventil len okruh topení a po cca 10-15min od zapnutia je v aute luxusne teplo ...
09:50:17
23.02.2018
suri
-> palinator: to si nepísal ... zdvihnúť a pozerať skade to ide
09:41:28
23.02.2018
palinator
-> suri:

I když je nový?
08:46:17
23.02.2018
suri
-> palinator: často vrzga uloženie stabilizátora
08:32:30
23.02.2018
Nwkt
-> palinator: Počkej do jara 3
08:29:37
23.02.2018
palinator
Taky přidám jeden dotaz:

OI občas při propružení, často při změně rejdu vrzne/drhne odněkud zepředu. Podezírám vadný horní uložení, ale pružina nepřeskakuje. Ta horní guma je dost vyběhlá od kastle (cca 8 mm?)

Nevim jak to má vypadat.
upraveno 1x, naposled 23.02.2018 08:29:49
08:00:37
23.02.2018
suri
malý termostat v hadici k EGR , prípadne aj inde mávajú aj audiny ... ja mám na 3,6 zo dva nejaké spätné ventily , ale je pravda že tam sa to ohrieva rýchlo



v bežnom TDI DSG sú len dva , ten hlavný čo často tečie a ten na prevodovke ktorý je otvorený a nejde sa to zohriať
23:51:07
22.02.2018
King
-> Jirik_Tuňák1983: Kdyz jsme nalozili do konbíku posledni veci ze staryho bytu a manzelka odjizdela, tak jsem krome "kadlekadle " a "hen héén " slysel i nejaky fuceni a syceni. Zapudil jsem myslenky na turbo v riti,v garazi jsem si prizvednul predek, nasoukal se pod bezici motor - oplet flex pipe uz byl drobatko od sazi a foukal mi do ksichtu.
23:37:15
22.02.2018
Jirik_Tuňák1983
-> King 22.02.18 23:20:51: A jak se ten prasklej vlnovec projevoval?
23:20:51
22.02.2018
King
-> StepaNoFUN: Jo, byl to muj termostat vymeniku egr aneb mnichovska pomsta za odsun :-) Tenhle tejden pro zmenu ve znameni prasklyho vlnovce na vejfuku :-)
22:02:27
22.02.2018
StepaNoFUN
-> saskyn2: Hele je mozny, že to chlazení EGRU bylo na Kingove BMW a pletu si to. Ten to tenkrát taky komentoval, že s Tim mel problém. Ale diskusi už těžko dohledam...
21:54:32
22.02.2018
saskyn2
-> StepaNoFUN: S2 má jeden termostat a jeden termoregulátor u dsg pokud je to dsg s CR. Myslím že jsme to tu onehdá probírali.
21:45:45
22.02.2018
StepaNoFUN
-> saskyn2: Kocvin má asi pravdu. Řesil se na něčem termostat asi na chlazení EGRu... Vím, že se řešil druhej, ale na převodovce to bych si pamatoval... :-D Tam bych termostat normálně nehledal... :-D
upraveno 1x, naposled 22.02.2018 21:47:12
21:42:17
22.02.2018
Kocvin
-> StepaNoFUN: Nevím jestli myslíme tu samou debatu, ale pamatuji si, že tu někdo kdysi řešil termostat na okruhu chlazení EGR ventilu..
21:36:52
22.02.2018
saskyn2
-> StepaNoFUN: Je to u dsg. Žádnej třetí tam už není
21:26:04
22.02.2018
StepaNoFUN
-> Milan 136: Nedávno se tu řešilo, že na něčem (Passat, SUP) jsou 2 termostaty... Na čem to bylo a kde je ten druhej? Kolega teď řeší DSGčko v SUPu a nějakou dobu mu trvalo, než zjistil, že tam je ještě druhej na převodovce. Ale jestli si to dobře pamatuju, tak tady se řešil druhej termostat jinde, než na převodovce...
20:44:55
22.02.2018
Milan 136
-> Pavell 22.02.18 20:40:08: kolegovi jsem dal na 1.8T zadní díl z PDčka rozdíl nepozoruje žádnej
20:40:08
22.02.2018
Pavell
Další dotaz.

Výfuk O1 RS vs O1 Nafta - jaké jsou v těch výfucích rozdíly?

Jde např. dát naftovej po převaření koncovky na RS aby se to neprojevilo nějak na ztrátě výkonu atd? Naftový tlumiče jsou prý nějaký pohliníkovaný, mají jiný průměr trubek? co je na tom pravdy? Popř. má to někdo vyzkoušený?

Díky za postřehy
upraveno 1x, naposled 22.02.2018 20:41:12
20:11:59
22.02.2018
el.tomas
-> Anacron: Stává se to, byla na to i svolávačka.
19:42:54
22.02.2018
Anacron
Mám OIII a čas od času se samy rozkřičí parkovací senzory. Stane se to tak 1x za 3-4 měsíce. Nejčastěji pokud vyjedu z parkoviště a popojíždím v koloně ven z parkoviště (nedojde tedy k deaktivaci senzorů rychlostí), tak najednou začnou senzory pípat jako by byla těsně před autem překážka. Mezi mnou a autem přede mnou je, ale určitě více než 3 m. Je to normální nebo jde o závadu? Přes google jsem nic nenašel. Předem díky za odpovědi.
23:48:05
21.02.2018
Pavell
-> palinator: myslim že ne. Zkoušel jsem třeba žhavit 2x a taky stejný.-> Pavel P..: Mě se vzpamatuje tak za 3s. Když není pod nulou tak je to celkem bez problémů.

Každopádně můžu tu lištu zkontrolovat. Možná by nebylo špatný udělat to bezkontaktní. Na očkách mám i žhaviče na vodu
23:31:30
21.02.2018
Pavel P..
Já jsem nedávno na passatu afn řešil že po startu to chvíli taky jelo na tři hrnky, klepalo se to ale po chvíli až se to trochu ohřálo tak už OK... a na vině byli volný koncovky na žhavičkách který neměli kontakt... stačilo tenkym nožíkem napružit ty plíšky uvnitř a je klid, i teď v mrazech chytne na první otočení, nezaškube a volnoběh jak když střelí.1
23:23:49
21.02.2018
palinator
-> Pavell:

A když to necháš žhavit dýl, pomůže to?
22:25:22
21.02.2018
Pavell
-> Jarda/felda 21.02.18 22:21:04: A tom má takový příznaky jak popisuju?
22:23:23
21.02.2018
Pavell
-> Jarda/felda: taky jsem řešil. Měnil jsem ho. Vždy s filtrem měním gumičky.

Ale je fakt, že tam mám stále jednu bublinu (v té průhledné mezi filtrem a č. ) a nevím jak se jí zbavit, prý je to normální.
upraveno 1x, naposled 21.02.2018 22:24:31
22:21:04
21.02.2018
Jarda/felda
-> Pavell 21.02.18 22:16:06: může se zavzdušnovat, často za to může termoventil na palivovým filtru
22:16:06
21.02.2018
Pavell
Takový dotaz k octě 1,9 81kw ASV. Celý roky mi to v zimě divně chytá, chytla vždy, ale je to takový nejistý, jakoby se to chvilku hádalo než naběhnou všechny válce a zahulí to. Děje se to hlavně když už je více pod nulou. je to je ten první ranní start pak už během dne ok. V minulosti jsem dal hned nový žhavky, čidlo na vodu, které bylo defektní a nic moc rozdíl. Najeto 227K. Předevčírem jsme měnily rozvody, nastavená dávka předvstřiku, vše ok. Teď to chytá o chlup dýl, ale stejně tak hádavě. Nějaká rada na co ještě mrknout?

VAG mám, ale nějak se v tom nevrtám, když auto normálně bez problémů jezdí.

díky

Můžu natočit video pro představu
upraveno 1x, naposled 21.02.2018 22:16:46
Extreme Tyres