-> suri: Ještě nevypadaj tak zle, já když někdy vidím na co chtěji lidi dávat jen nový destičky tak nechápu. Ale co, když si to zákazník nedá vymluvit, tak co už.
-> saskyn2: tie rozvody sú skôr strašiak ako problém , na predošlom to sedelo aj v diagnostike a sem tam zachrastil, po výmene za nový napínák bolo väčšinou ticho , sem tam si to zachrastí poloteplé ale neriešim , je to vlastnosť
-> saskyn2: vymyslel som si to sám , diferáky sa nemenia vôbec, haldex filter ofiko neexistuje , a ostatné veci podľa potreba ... keby sa všade neojebávalo tak to neriešim , ale menená brzdovka vyzerá inak , súdim podľa nedotknutého odvzdušňováku bez čiapočky ktorý je tak evidentne dlhodobo , olej čierny ako bagandža / menený koncom ledna a cca 1000km dozadu / vzduchový filter r.v. 2012 , na haldexe strhnutý vypušťák /asi tam nemajú imbusák/ , cievky som nešiel z toho povyťahovať ani vyťaovákom aby som ich neobtrhal takže sviečky asi tiež sú origo ... toľko k tomu že auto je po veľkom servise, som zvedavý čo tam bude v historii ked to odklepnú ...
k rozvodom neviem načo by som ich menil , to má ešte málo km
Výmena oleja v haldexe + filter + vyčistené čerpadlo , výmena motorového oleja , výmena oleja v prednom diferáku , v DSG s filtrom , výmena chladiacej , brzdovej kvapaliny , výmena sviečok , vzduchového filtra , olej v zadnom diferáku nemenený - tečie LZ gufero , o servise kde to bolo predtým a kupoval som to s tým že "všechno je udeláno pane" si nerobím veľké ilúzie
-> Jakub Vedral: úplne najjednoduchšie na KO EGR , ak to neštartuje , je zobrať 5 imbus , povoliť objímku na trubke od EGR čo ide do sania a hodiť ju trošku bokom a naštartovať ...
-> Syny: Co jsem zkoumal na netu, tak jsem našel, že se jedná o EGR s elektrickým ovládáním. Tím, že se zanese se spálí elektrické komponenty EGEru. Už jsem několikrát zvažoval koupi nového, ale vždy jsem se bál, abych doma neměl těžítko za 9500Kč.
-> Jakub Vedral: No, tenhle projev by mozna i zasekavajicimu se EGRu odpovidal... A co jsem tady tak pochytil, tak u tech 1,6 to je celkem casta zavada.
-> Syny: Teď nebyla možnost auto napíchnout, ale kdysi se sporadická chyba ukazovala, ze je EGR "načatý". Tak nějak jsem si říkal, že by to mohlo být právě tímto.
Ahoj všichni. Mám na vás dotaz ohledně Octavie II, 1,6TDI CR, kód motoru CAYC.
Během týdne se mi už podruhé stalo, že jsem auto nenastartoval. Vždy jsem bez problémů přijel domů, zaparkoval, auto chcípnul. Dopoledne jsem k němu přijel a auto jsem nedokázal nastartovat. Pokaždé to bylo stejné, motor jako by chtěl nastartovat, vyskočil na volnoběžné otáčky, ale okamžitě začal skomírat, jako by neměl naftu až během vteřiny úplně chcípnul. Když se tohle stalo poprvé, tak jsem si říkal že špatná nafta a filtr. Vyměnil jsem naftový filtr, začal tankovat V-power na Shellu + aditiva, ale včera se mi stalo to samé. Motor jsem dokázal nastartovat až na cca padesáté startování. Od té doby zase jede jak má.
Další věc co se mi občas stává je, že mi při "podtočení motoru" 1250-1375otáček na 4ku a 5ku motor ztratí výkon. Při sešlápnutí plynu jen cuká. Po podřazení na nižší rychlostní stupeň a vytočení motoru nad 1500otáček jede motor opět normálně jak má.
-> MXMarek: nie sú , predný aj zadný dif je G052145S2 1+1l , je tam aj výpustný aj kontrolný , postup rovnaký , vypustiť , naliať , prebehnúť na zdviháku a doliať po okraj ... zajtra ma to čaká
Když tu Jarda řeší ty oleje, tak se přidám. Po zimě chci u mé O2 Scout 2.0 FSI vyměnit také všechny náplně. Zatím mi je jasný jen Haldex (má to ještě 2.generaci), filtr už mám koupený, pak koupím origo olej, starý se vypustí a nový naleje po kontrolní otvor. Ale co převodovka, rozvodovka a zadní diferenciál? Je to stejné (ty oleje) jako O1?
-> suri 18.02.18 08:34:28: super, diky prave z tohoto je zrejme, ze je stejny olej pro uhlovou prevodovku a prevodovku -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 20:41:59: , ale nebyl jsem si jist, ze to je propojene a ze to tam dotece, jinak jsem se dival, ze jsou dva typy prednich diferaku pro 4x4 a jeden ma napousteci a vypousteci sroub s magnetem a u druheho neni zakresleno vubec nic, ja si na diferaku prave ani vypustneho sroubu nevsiml, jen toho na uhlove prevodovce, jak jsem dal foto -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 21:43:23:
Tady na diferaku -> Jarda - zrušená registrace 17.02.18 21:38:00: je prave divna ta zatka napousteci č.12 a vypustak stejny jako na zadnim difu, ale je to uplne jiny kod motoru, na naftove mame ATD
-> Jarda: tak som to trochu študoval , je to spoločná náplň , takže vypustiť zohriatu prevodovku , aj diferák , nechať vykvapkať , prípadne ešte povoliť niektorý čep vidličiek zospodu ak to má, možno ešte niečo vytečie . Potom naplniť po hranu kontrolného otvoru , zavrieť a nechať na zdviháku bežať nech sa naplní diferák aj uhlová prevodovka a zase doplniť po hranu otvoru ... ak rátam že novšie 6q majú samotné cca 2,4l oleja , tak takáto celá náplň bude ku 3L