skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator: nechces 17" BBS? ale musely by se trochu polecit :)
-> castrol:
To nevadí, aspoň musim kvůli tomu koupit jiný hliníkáče na léto.
To nevadí, aspoň musim kvůli tomu koupit jiný hliníkáče na léto.

-> palinator: Shell, Bosch...

-> palinator 23.01.18 18:16:23: sak uz nema sneziz 

.. ještě má přijít něco z OBček a nějaká chemie na ten spodek.

-> palinator: To je 3gen
-> Nwkt:
2003
Adresa 17: Přístrojová deska Labely: 1U0-920-xxx-17.lbl
Řídící jednotka: 1U0 920 841 J
Adresa 46: Komfort systém Labely: 1C0-959-799.lbl
Řídící jednotka: 1C0 959 799 B
Adresa 56: Rádio Labely: 1U0-035-156.lbl
Řídící jednotka: 1U0 035 156 D
Takhle stačí?
2003
Adresa 17: Přístrojová deska Labely: 1U0-920-xxx-17.lbl
Řídící jednotka: 1U0 920 841 J
Adresa 46: Komfort systém Labely: 1C0-959-799.lbl
Řídící jednotka: 1C0 959 799 B
Adresa 56: Rádio Labely: 1U0-035-156.lbl
Řídící jednotka: 1U0 035 156 D
Takhle stačí?
-> palinator 23.01.18 15:42:13: Co máš za rok? Máš diag. že bys hodil výpis komfortky, budíků a rádia?
-> palinator: už som našiel díky , akurát neviem či to platí aj na exekúcie
-> Marty227: ok díky a ako je to poistené?-> Pavel P@nkáč: otázka dva , ako to auto overiť , či nie je kradnuté , v exekúcii a pod?
-> suri 23.01.18 12:51:39: pojištění si musíš asi udělat na vin, dph se neplatí jste snad v EU ne
dostaneš ty plechovky jak tu kluci pišou a ty jsou platné i u vás (nevím kde všude ale typuju ze jsou pro celé EU)

-> Nwkt:
Jak se pozná 3gen?
Jak se pozná 3gen?
-> palinator: Nemusíš
jenom pak naučíš dojezdy oken a dáš kód rádia pokud to není 3gen komfort CAN

-> suri: áno kým prihlásiš a majú platnosť môžeš tu jazdiť.. 

-> Bukaj:
Já si na to nakonec spáchám kabel přes zásuvku ze záložní baterky.
Já si na to nakonec spáchám kabel přes zásuvku ze záložní baterky.
Nebo se dá výpadek překlenout udržovací nabíječkou.
-> palinator: U O1 normálně jako u jiných aut - vyndáš baterku, dáš novou a seřídíš hodiny na přístrojovce a nastavíš rádio - to je asi největší opruz. Ale když budeš rychlej, tak třeba ani hodiny a rádio nastavovat nemusíš - záleží, co máš za přístroj...
-> Marty227: takže na tom aj normálne na sk jo? -> palinator: 85ah mali staré rotačky takže vojsť by mala v pohode , k výmene nič , max kod od rádia a naučiť dojazdy okien
Jak je to u OI s výměnou baterky? Musí se něco řešit přes diag? Startuje to nějak nepřesvědčivě. Vejde se tam tahle? Ještě jsem neměřil.
www.obautodily.cz/bezudrz bova-baterie-12v-85ah-750a -skoda-economy-2353cz1307
www.obautodily.cz/bezudrz bova-baterie-12v-85ah-750a -skoda-economy-2353cz1307
-> suri: pri dovoze z ČR som dostal takéto plechové, platili 30 dní a bola na ne aj poistka, normálne som s nimi jazdil a absolvoval aj pár policajných kontrol, keďže favorit s takýmito značkami je značne nápadný..
vždy no problém..

-> havlik: -> Nwkt: aha , a vie niekto či to platí až sem na SK?
-> suri: Normálně plechovou, viz havlík
-> suri: mimo čr dostaneš normálně značku podobnou té co dávají v německu
-> Nwkt: ale tie vaše papierové prevozky vraj na SK neplatia
-> suri: Mělo by jít zařídit pojištění třeba na 14 dní. Ty značky mají nějakou platnost, tak bych s nima klidně na SK jezdil dokud nebudeš mít papíry. DPH se neřeší. Blbý je že musíte na ten úřad ... ale zase by to měli vyřídit už na jakýmkoliv
-> Pavel P@nkáč: a nejaké poistenie ? potom potrebujem zase prevozky na SK , to by nebol problém ... ako je to s cenou, platím ja na SK nejakú DPH alebo nie ? -> havlik: pozerám na to akurát -> bouchy: mám to cca 700km tam 700km nazad , ako riešenie by to bolo , len veľmi nechcem niekomu dať peniaze bez toho aby to na mňa odhlásil
Trvalý vývoz vozidla do zahraničí Tisk
Jedná se o převod vozidla, již evidovaného v České republice, na zahraniční subjekt při prodeji mimo ČR. Při trvalém vývozu dochází k registraci vozidla na zahraničního vlastníka. Registr vozidel vydává nové osvědčení o registraci vozidla (dále ORV) a převozní značku s max. platností 3 měsíce. Od ledna 2015 registr vozidel nevyžaduje pro převod do zahraničí doložení zelené karty, platnosti technické kontroly vozidla ani plnou moc od zahraničního vlastníka, postačí pouze údaje o kupujícím.
Jedná se o převod vozidla, již evidovaného v České republice, na zahraniční subjekt při prodeji mimo ČR. Při trvalém vývozu dochází k registraci vozidla na zahraničního vlastníka. Registr vozidel vydává nové osvědčení o registraci vozidla (dále ORV) a převozní značku s max. platností 3 měsíce. Od ledna 2015 registr vozidel nevyžaduje pro převod do zahraničí doložení zelené karty, platnosti technické kontroly vozidla ani plnou moc od zahraničního vlastníka, postačí pouze údaje o kupujícím.
-> suri: prodavajíci ti to skočí odhlásit na uřád na export a koupí asi za 800kč vyvozní značky a je to..
-> suri: Nevim jak to funguje ale i v Česku existují exportní značky
-> suri: Osobně bych to dovez na českejch a vrátil se řešit papíry a RZ. JInak celkem populární jsou německý převozní, i když někde se jim to nelíbí. dfens-cz.com/pres-alpy-pr
o-saaba
Nevie niekto poradiť ako doviesť auto z ČR na SK po vlastnej osi , či existujú niečo ako prevozné značky ?
Čo sa týka odhlásenia auta , ako to funguje ?
Čo sa týka odhlásenia auta , ako to funguje ?
-> Jirik_Tuňák1983:
Takhle mám od škodovky zaflusaný vrata.
Takhle mám od škodovky zaflusaný vrata.

-> vhml 22.01.18 14:02:38: Tata jednou přecházel silnici v parkovací zóně a měl béžový světlý kalhoty. Mno a když už byl skoro na druhé straně a míjel nějakou naftovou plečku, tak ji pán nastartoval. 

-> Pavel P@nkáč 22.01.18 13:57:28: to mi takhle jednou v dobrejch -20 chytla stará dodávka na 2 válce. Až po nějakejch 5 minutách na 3 a zas až za chvíli na 4. Ten černej poprašek na panensky bílém sněhu před bytovkou nezapomenu 

-> Jirik_Tuňák1983: to ne ale nejde to na všechny válce pár vteřín většinou + kouřové efekty teda

-> Pavel P@nkáč 22.01.18 10:59:52: Ale zatřepe se to, že by tě to hodilo na bok. 

-> Nwkt: -> palinator: podle me i tdi nejsou funkční žhavky ani potřeba dokud teče nafta a baterka otočí tak to čapne

-> Jarda - zrušená registrace 22.01.18 10:35:57: Stačí abys měl funkční aspoň dvě žhavičky a chytne to 

-> Jarda:
Když jdou žhavky tak chytne i vylítaná hujda. Chce to zkusit -15°C bez žhavení, to je správnej benchmark na diesela.
Když jdou žhavky tak chytne i vylítaná hujda. Chce to zkusit -15°C bez žhavení, to je správnej benchmark na diesela.

-> Jarda - zrušená registrace 22.01.18 10:14:21: výrobce nedovolí brousit
prostě se dá nová klika nebo polomotor 


Jinak dnes -12C a ja mel problem nastartovat feldu, njn otocil jsem klickem, kdyz to bylo prepnute na LPG, myslel jsem, ze uz vybiju baterku a octavka chytla na jedno zatoceni, to jsem teda necekal...
-> suri 22.01.18 10:24:52: nj, kdyz to je zarucni oprava, tak to je jina...
-> suri 22.01.18 10:24:52: nj, kdyz to je zarucni oprava, tak to je jina...
-> Jarda: teraz to má 60tis km , dve výmeny oleja... načo výbrus , dá sa nový kus -> Milan 136: ani ja ale počul som už o tom aj o viacerých kusoch aj 2,0TDI
-> suri 22.01.18 07:19:21: jeste ne. Jen jsem se hrozil, kdyz jsem to videl v TK
-> suri 22.01.18 09:16:44:
30 tis. km na longlife? Brutus teda... Asi
stale stejnej olej na ktery se to zajizdelo
Todle musi byt i na prebrus kliky, ne? :/

stale stejnej olej na ktery se to zajizdelo

Todle musi byt i na prebrus kliky, ne? :/