Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18985 příspěvků (zobrazeno 15701 až 15750) od 04.01.2015 do 07.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
22:44:50
20.01.2018
Fávo forever
-> Athlonek: Ale až na 434Mhz ne?
22:22:49
20.01.2018
Athlonek
-> Fávo forever: Dvoutlačítkovej vystřelovák funguje na 2,5g.
22:11:34
20.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 20.01.18 13:53:53: aha, tak stejne nic nezjistim....7

-> Tomaso435 20.01.18 14:00:39: no ta zavada je jen, ze to odpoji vstriky, takze bych radeji vyhodil tu kontrolku - diodu :), nez tam davat sekvencku, ktera je nakladna na servis a cenove relaci 25tis. kc se bude srat, ja mam docela dobrou zkusenost prave s polskym bingo lambda a stryc kolenovrt ekolog v polu taky :), BRC ne vzdy je tak uplne super a vic to s nim zere, nez s lovato, lovteck je jeste horsi a dobrou zkusenost nemam s elpigaz a AG, primazavani u fabie fakt vubec nepotrebujes, nemam to ani u 1.6 a po 50tis. km absolutne no problem, ani naznak4 ale semtam to poradne prozenu na benzin

No byl by to hodne dlouhej seznam a ne na vse si vzpomenu, ale ze zacatku (najeto 68tis. km) to bylo snad kazdy tyden neco - ruzna cidla - vzdy to domu nejak docukalo, termostaty 3, nez jsem tam dal favo, vodni pumpa, tesneni pod hlavou (z vyroby male presahy), zadni prasata, ale to i u feldy favo je klasika, nekolikrat obe lambdy a to sekvencni lpg ag taky delalo jen problemy, debilni tam jsou predni loziska s nabojem a taky jsem je delal nekolikrat, zadni jsem delal jedno a pohoda, maxgear tam drzi, zato predni meyle, to odchazelo po 15tis. km i precizne nalisovane, nikdy to poradne netopilo, zapalovaci lista s dvojcivkou a nejak tam potom zadna nechtela fungovat, parkrat to kvuli vazne zavade v zapalovani zablokovalo RJ, no bylo toho urcite vic, ale denicek jsem tomu nevedl :)4
18:38:42
20.01.2018
Fávo forever
-> saskyn2: Nevadí
18:30:00
20.01.2018
saskyn2
-> Fávo forever: Hele tak sory, já už je asi vyprodal, nenašel jsem.
17:59:49
20.01.2018
Milan 136
-> Nwkt 20.01.18 15:59:32: právě jsem si na Tebe vzpomněl, když jsem to viděl3
16:36:44
20.01.2018
Fávo forever
-> Nwkt: Ani ne, je to jen klíč, zámek dveří a spínačka. Dálka nefunkční, to bych musel měnit komfortku. Takhle jsem jen vzal sadu zámků z anglické a zprovoznil jsem původní dálku co v autě ležela.



-> saskyn2: 433 na dvě baterky 6
16:05:09
20.01.2018
saskyn2
-> Fávo forever 20.01.18 13:09:31: To máš 433mhz nebo 434? Asi tu něco mám, ceny 300 jetou, 500 novou. Origo.
15:59:32
20.01.2018
Nwkt
-> Milan 136: Jo 3 jinak mě se to otvírá stejně, nějak jsem se u toho nesmál 3
14:37:53
20.01.2018
Nwkt
-> Fávo forever 20.01.18 13:40:44: škoda ne? daleko líp se pak leze do kufru
14:00:39
20.01.2018
Tomaso435
-> Alenka: achjo, ted si mi zkazil celý vánoce 3

-> Jarda: No ja bych do nějakýho něčeho nešel. Ten BRC nebo LOVATO vic níc asi nechci. a to je za cca 25 s přimazáváním.

Noo pokud mi tam má svítit kontrolka, tak je to na hovno :D



co ti odešlona té fabce? Mě motor ostřikovačů, brzdovej spínač, asi 3x termostat, spínač vnitřního osvětlení v řidičových dveřích, blbnou oba zámky, stahovačka u řidiče je už jiná, stropnice se mi oddouvá 3 teče mi zadníma dveřma do vnitřku.. takže budu rozebírat za jak píča dveře, a odešla plynová vzpěra... jo a místo nějakejch rádoby super 3 bodovejch svíček sem tam dal championy co tam maj bejt a je to taky lepší.
13:53:53
20.01.2018
Alenka
-> Jarda: u rozvodů jen pozor na to, že "0" na synchronizaci není jediná správná hodnota jak se píše všude na fórech.

Jsou motory co fungují nejlíp na 0, jiné na +4 stupně, některé na -4 stupně, ostatní něco mezi.

Je docela věda to nastavit 3

A vstřiky (vahadla) zkontroluješ jen tak, že sundáš víko ventilů a znovu je seřídíš.

Buď seřídit půjdou nebo ne, jinak to zjistit nejde.
13:40:44
20.01.2018
Fávo forever
-> Nwkt: Budu za blázna, ale ten právě vyhazuju ven 3 .. před chvíli jsem probudil k životu původní dálku a tak bych si ještě jedno rád sehnal a schoval do šuplíku.
13:23:14
20.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 20.01.18 13:12:09: to vis, fabka proti felde nebo octavce (doufam) neni zadnej drzak, me za 50 tis.km na 1.6 odesel jen altik a jeden zaplovaci kabel4 (delal jsem brzdy, sb stabiku, ktere uz jsou zase KO, cepy ramen a vyfuk, ale to je normalka, ted to chce vlastne jen brzdovy a palivovy trubky - ty u fabie vydrzi teda dyl)

-> Alenka 20.01.18 13:16:18: v te firemni urco ne, tu si poridil byvalej technickej reditel, aby se dostal na chalupu a vztah k autum zadnej nemel :) je tam jedna chipnuta 2kolka, ale to si nechal delat obchodnik a ta jede opravdu paradne, ikdyz nejaka audina mi na dalnici dala na prdel :)

Ale u nasi tezko rict no :/ rozvody zkontroluju, vstriky nevim jak, zkusim pohledat... po vymene vzduchace se pry vubec nic nezmenilo.7

-> Tomaso435 20.01.18 13:12:09: proc 25? mas E2 ne? do toho bych chtel jedine klasiku (plynari se tomu budou branit, nakonec Ti reknou, ze duvod je, ze felda E2 nema kontrolku check engine - co na tom, ze tam ta chyba je a u te fabky by Ti to svitilo :)) a ta klasika je za polovic... polaci to delaji v prepoctu i za cca 8tis. kc, jen nevim, jestli by to urednik zapsal, ale dnes tech uradu muzes objet vic, tak by se to i mohlo podarit... :)))

Tu fabii 1.4 mpi E4 se sekvencnim LPG AG bych shrnul, jako 9let vztekani, ze to nefunguje dobre a pokusy o to, aby to lip fungovalo, ale marne, no alespon to usetrilo 100tis. kc :)
upraveno 3x, naposled 20.01.2018 13:52:50
13:16:18
20.01.2018
Alenka
-> Nwkt: a přesně to jsem měl na mysli, je to celé hlavně o řidiči. Kdybych udělal stejnou úpravu tobě, nepoznáš nic :D



-> Jarda: taky je otázka, jestli se v tom už nějaký expert nevrtal, jak jsou nastavené rozvody, vstřikovače atd.

Pokud je to stejný typ motoru a verze SW, tak ty musí jezdit plus mínus stejně.->



Tomaso435:
to je MPI? S tím nic dělat nejde, jedině prodat a pořídit něco normálního 3
upraveno 1x, naposled 20.01.2018 13:17:21
13:12:27
20.01.2018
Nwkt
-> Fávo forever: Dej radši vystřelovák 1
13:12:09
20.01.2018
Tomaso435
-> Jarda: nebudu dávat 25 litrů za plyn když s tim najezdim 1000km za rok :D až se z toho stane denní auto tak pak možná, ale zatim je to neefektivní... a vubec, vzhledem k tomu jaky pičoviny na tom neustále vodcházej tak ani nevim jestli to chci...



i když ted je na vrakáči podtlak pro MPi, takže by to teoreticky šlo sundat a zkusit jak to jezdí. a když to bude OK dát to tam legál...
upraveno 1x, naposled 20.01.2018 13:15:06
13:09:31
20.01.2018
Fávo forever
.. neválel by se někomu doma tento klíček od Octavie? Zajímá mě z něj ovládání k dálce (na dvě baterie) docela bych to užil 6
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Fávo forever vložen 20.01.2018 13:09:31
13:03:36
20.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 20.01.18 12:31:56: to je benzin ne? ja myslel, ze to mas v plynu...
12:31:56
20.01.2018
Tomaso435
-> Alenka: kurnik kdyby se ti chtělo šáhnout do tej mej fabie 1.4 :D ted v zimě na cukačky do 9km jezdim od plna do plna 6,7. což mi příjde děsný 3
11:50:19
20.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 20.01.18 00:23:51: ATD

tak jasne, zazraky necekam, ale kdyz ta 4x4 PD v praci aniz bych to nejak setril jezdi za 5,5, ale zas proti te nasi je neskutecne lina, kdyz jsem rikal kolegovi, ze bych ji dal naprdel rapidem, tak se smal, ale ja tomu verim - na rovince urco5 mel jsem strach, ze jsou takove vsechny 4koly a prave se mi libilo, jak ta nase jede, u nivy treba je ta ztrata vykonu obrovska stala 4kola s podelnym motorem a pridavnou prevodovkou, ktera redukuje ikdyz neni zarazena redukce (1/1,2 a 1/2), u octy se porad toci kardan ze? a zadni diferencial naprazdno vlastne taky...7
upraveno 1x, naposled 20.01.2018 11:56:14
11:30:04
20.01.2018
Nwkt
-> Alenka: Já s ASV jezdil za 7 3 3 3
01:26:38
20.01.2018
palinator
-> Alenka 19.01.18 22:46:31:

Já mám ALH 4

Více viz SZ.
00:23:51
20.01.2018
Alenka
-> Jarda/felda: -> Jarda:

zrovna Passat (s podélným motorem) a cokoli ve čtyřkole má nevýhodu v podobě velkých pasivních odporů v pohonu.

Motory se samozřejmě upravit dají a zrovna PDčka na tom jsou ještě o něco líp než rotačky, ale za 4l to nebude jezdit nikdy a nakonec stejně nejvíc záleží na řidiči.



Obecně se ale dá seřízením a úpravou PD reálně získat 0,5l až 1l k dobru dle typu motoru a verze SW.
upraveno 1x, naposled 20.01.2018 00:24:15
23:09:16
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 19.01.18 22:46:31: pekne...

a co s tim PD ve 4kole, pujde se dostat alespon na 5l? :), trasy 35km a 80km nejcastejsi...
22:59:59
19.01.2018
Jarda/felda
-> Alenka 19.01.18 22:46:31: taky bych potřeboval srazit průměr pod 6.2 3 ale je to PD v passatu kterej je podstatně těžší než okta 4
22:46:31
19.01.2018
Alenka
-> palinator: ASV je dobrá koupě :)

Asi před rokem si kolega koupil něco podobného, ale v liftbacku na dojíždění do práce do MB 40km jedna cesta.

Jezdil s tím po dálnici do 110, ale furt brečel, že ať dělá co dělá pod 4,5l se nedostane.



Otravoval mě asi dva měsíce skoro každý den, ať se mu na to podívám, že je to určitě rozbitý, když to tak brutálně žere 3

Udělal se základní servis, seřído se čerpadlo, vyčistili jsme sání, vymazlil jsem mu tam luxusní šetřivý SW + nějaké koníky navíc, EGR podle teploty motoru a podobné vychytávky a teď prý zas má co dělat, aby se vůbec dostal přes 4l, dokonce údajně přes léto udělal nádrž za 3,6l takže potenciál to celkem má 1
upraveno 1x, naposled 19.01.2018 22:49:05
17:47:46
19.01.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Hele skoro nejnižší jsem měl 4.41, od tankování těsně před přejezdem trajektem z Dánska do Švédska. Následně jsme jeli cca takovouhle trasu: en.mapy.cz/s/2kKs4 Vzhledem k místním limitům to skutečně bylo blízko té ustálené tachometrové stovky.



Ale v tom Oslo ještě bylo docela dost popojíždění, včetně výjezdu nahoru na Holmenkollen, nějaký cukačky po městě, na nákup atd... Navíc dost naložený auto. Bez toho by to na ty rovný 4 litry věřím dalo. Pravda, asi jsme úplně minimálně využívali klimatizaci, na tom nejdelším úseku nebylo nic moc počasí, tak nebyla třeba. Takže s tou předokolkou to musí jít níž.
16:16:10
19.01.2018
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 19.01.18 14:19:36: metylester rostlinýho oleje vyrábí dost lidí je to v podstatě ekonafta co byla dřív k sehnání na pumpách 4
15:55:37
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 19.01.18 15:44:21: dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=47910

jo, diky mrknu na to, takze ta firemni, co ma pres pul mega ma asi i pred rozvodama a tim padem bere min :)
15:44:21
19.01.2018
palinator
-> Jarda:

U PD strašně záleží na nastavení rozvodů.
15:43:33
19.01.2018
palinator
-> Jarda:

Já s tim nemám problém, než natankuju je to nacvakaný v mobilu a doma to trvá minutu než to přepíšu do portálu. Vidim v tom jen výhody. Přesně vyčíslenou cenu provozu a OBJEKTIVNÍ vyhodnocení servisních zásahů. K tomu je to servisní dokumentace, která se jen tak neztratí.



-> dragon_cb_cz:

Asi ne, protože při 90 km/h tam ukazatel okamžitý spotřeby po rovině v bezvětří ukazoval nějakejch 3,4-3,8 l/100 když dobře. Tj. reálně tak 4-4,2. Možná při 70 km/h by se to pod 4 litry dostalo, ale nejsem kokot abych tak jezdil. 3

U Oct bych viděl jako výhodu lepší aerodynamiku a obvodově větší kola. Jako nevýhodu pak rozsáhlejší elektrickou a komfortní výbavu, určitě víc EGR párty a přínos vyšších vstřikovacích tlaků je sporný. Uvidíme za kolik pojede, když jsem to vez domů tak svítil průměr 4,0 - netušim o kolik to kecá.
15:25:01
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 19.01.18 15:07:10: no pritelkyne rika, ze do prace jezdi za 5 a z prace za 89 ja kdyz s tim jedu tak nejak, jak jsem zvyklej z feldy, tak kolem 8 :) a kdyz se trochu snazim, tak kolem 6l, cekal jsem min no, s tou firemni chciplou 4x4 PD jezdim okolo 5,5 a to se o nejakou spotrebu vubec nesnazim7 dal jsem ted novej vzduchac mann, tak uvidime, jestli se to trosicku zlepsi, byl tam sice zanovni, ale nejakej no name
upraveno 1x, naposled 19.01.2018 15:27:04
15:07:10
19.01.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak já se s naší 4kolou dostal na 4.38, s tím Toledem to musí jít i pod 4 kdyby se -> palinator: snažil...
14:52:31
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 19.01.18 14:39:28: 9 i 4,16 jsi mel, to uz jsi se blizil i mojim LPG nakladum.... jinak todle jsem nedokazal nikdy vyplnovat a uz vubec ne dlouhodobě, na druhou stranu, kdybych cely zivot jezdil na LPG usporne a ne brzda plyn, tak mam ted asi 1/4 mega a to nepocitam ty naklady na opotrebeni brzd a pneu :)
14:39:28
19.01.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

No jo, ale takový vyráběcí auto jsem už měl a ještě k tomu to docela jelo i proti kopci. 3



www.spotreby.cz/seat-tole do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h p-a44877
14:19:36
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 19.01.18 13:35:07: no pockej, kdysi mi na nejakym srazu techwebu (asi na seci) milos slovacek tvrdil, ze si do turbonaftove felicie nejake palivo sam vyrabi a ze ho 1km prijde na 20h, ale co jsem cetl na ruznych forech jeho prispevky, tak to je taky docela pohadkar, tak tezko rict... :)
13:35:07
19.01.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Teoreticky jistě zajímavá otázka, prakticky vzhledem k hlavnímu důvodu proč jsi to koupil (aby to naftu ideálně vyrábělo místo spotřebovávalo) asi dost irelevantní 3 Nemyslím si, že tam bude nějaký zásadní rozdíl.
12:47:22
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 19.01.18 11:41:59: ne 1.8t, ale 1.9tdi pd asi v serii*4

Tak koukam, ze 0-100 ma v serii felda 1.6 12s a to PD 11,3 takze s vackou a chipem bych si ji mel davat i na LPG, coz tak uplne pravda neni :/, taky benzin obcas pouzivam na predjizdeni...

1.8t 8,4s to neni spatne... Dalsi duvod, proc o tom uvazovat :), ale tak napred vyzkousime tudle 4kolu, jak se bude nebo nebude sypat... Dnes jsem objizdel jeden kopecek - zkousel jsem to 3x, ale s feldou proste bez sance a v nive se mi jezdit nechce, to je jak kulomet na vrabcaky... Ikdyz octava mi prijde taky takova tezkopadna, asi jako nekomu passat, sup vs. octava. Felda 1.6 na me nijak tezkopadne nepusobi i pres ten tezky motor, ikdyz zezacatku oproti 1.3 asi jo, ale zvykl jsem si...
upraveno 4x, naposled 19.01.2018 13:15:42
11:58:03
19.01.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Mě by zajímalo jestli s tim čipem z 66 kW TDI (na 95 kW? cca) dokáže s Toledem aspoň držet krok.
11:41:59
19.01.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.18 16:25:30: Mě ta 1.8 přijde zdechlá i na benzín - ale asi je to spíš pocitový. S nějakým čipem aby to trochu víc foukalo by to určitě bylo o něco veselejší.



Každopádně Feldu 1.6 co ujíždí O1 1.8T bych chtěl vidět... sice je tam cca 300 kilo rozdílu, ale i tak. Speciálně vzhledem k tomu, že ta O1 nemá nijak dlouhý převody. V sérii je rozdíl času 0-100 km/h těch aut cca 4 vteřiny, tzn vpodstatě věčnost.
11:23:15
19.01.2018
suri
-> Jarda: brzdové mám nové , to bude naveky , palivové neviem aké sú ale asi dobré , to sa dá vždy improvizovať , nbrzdové pri abs veľmi nie



skrutky nečistím , nastriekam normálne cez , je to vosk , škoda odmastovať , stačí umyť
10:27:59
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 19.01.18 10:08:27: a ty srouby predtim nejak zvavujes rzi nebo jen hadr s benzinem? Ja abych je jeste nezbavil zbytku zinku...:) Ono by to asi nebylo spatne i na palivove trubky u feldy, na kterych je jen zn, ikdyz uvazuju, ze palivovky dam plast jako ma treba fabie
upraveno 1x, naposled 19.01.2018 10:28:23
10:08:27
19.01.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ono záleží kde to použiješ , ako prestreknutie rôznych skrutiek ,držiakov a blbostí to funguje asi najlepšie , na najeké plošné ošetrenie to moc nie je ... ja s tým striekam skrutky na nápravách , popod podblatníky a podobne . Je to vosk takže treba rátať s tým že to nie je večná ochrana ale napríklad proti wurthu ktorým som nastriekal Octaviu pred dvomi rokmi toto drží a nekoroduje ďalej
09:37:43
19.01.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 19.01.18 09:13:23: Dík. A zkušenosti z praxe zatím OK?
09:13:23
19.01.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: Teroson WX210
09:03:38
19.01.2018
Jirik_Tuňák1983
Existuje i nějaký transparentní konzervační vosk na podvozky aut? Jde mi o to, že se mi nechce zespodu netknuté auto nechat zastříkat nęjakým tím černidlem, kdy jsou od toho zaprskaná i ramena, plasty, trubky a výfuk, protože se je nepodařilo řádně zabalit.
08:18:36
19.01.2018
suri
08:11:54
19.01.2018
suri
-> MOLSO: tých výrobcov je viac , dobrý základ červený napríklad MAKRA ROSTRPIMER , alebo škodovácky červený



tento je dobrý www.google.sk/search?q=ll smax23... dvojzložkový , a mal som aj taký dvojzložkový olivový EPOXID



horšie je že to veľmi nieto a stojí to majlant , ako na nejaké drobnosti na klampiarinu sa to dá používať , ale robiť s tým komplet auto tak skrachuješ

možno by k tomu vedel povedať niečo SO545 , on s tým robí viacej , ja len svojpomocne
Extreme Tyres