Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18985 příspěvků (zobrazeno 15751 až 15800) od 04.01.2015 do 07.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
08:05:27
19.01.2018
MOLSO
-> suri: poradíš nejaký ten reaktívny základ ? 40
08:04:30
19.01.2018
suri
-> palinator: nechal by som to na jar a prahy si urob sám , dôkladne vybrúsiť do hladka lamelákom , na to rektívny základ aj viac vrstiev , vytmeliť a streknúť aj sprejom , nebude to vidno a nedal by som to do lakovne ,tam ti to odrbú a streknú len vrchom ako väčšina ... tieto prahy som pár krát robil a pri pohlade na auto to nespoznáš , a odvnútra riadne vyvoskovať ... inak na foto už vidno niektoré KO zátky , tie treba vymeniť a vyvoskovať dutinu
00:36:04
19.01.2018
Jarda/felda
23:58:35
18.01.2018
Nwkt
-> palinator: To se tu probíralo na platformu O2. Nevím jestli to jde i sem
21:02:58
18.01.2018
palinator
Jinak sem se dodělává nějakej ten puk na zvedání?
20:58:53
18.01.2018
palinator
20:57:37
18.01.2018
palinator
Nápravnice okyslá
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 18.01.2018 20:57:37
20:57:18
18.01.2018
palinator
20:57:00
18.01.2018
palinator
Věk to nezapře.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 18.01.2018 20:57:00
20:56:30
18.01.2018
palinator
20:56:07
18.01.2018
palinator
-> suri:

Výborně, přesně tohle jsem potřeboval slyšet, díky. 4 Opravu prahů nechám na lakovně, ale ten vosk na spoje a detaily pořídim.

Ještě pár fotek z pod kabátu.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 18.01.2018 20:56:07
17:59:28
18.01.2018
suri
-> palinator: pekné , neviem čo sú kritické miesta ale osobne by som opravil tie prahy - očistiť , kvalitný reaktívny základ a kvalitný tmel napríklad Teroson 9320 alebo podobný a prestreknúť vrchnou farbou . Urobiť dutiny kde by som tiež išiel určite do Terosonu ale skôr na leto a hlavne skontrolovať stav a počet všetkých zátok zospodu ... Zhodiť podblatníky , vyumývať a ak sa ti niečo nepáči nastriekať maximálne podvozkovým voskom Teroson WX210 okolo spojov , skrutiek a podobne ... určite by som nestriekal podbehy ani podlahy nejakým lacným ubskom alebo niečím podobným , to skôr ublíži ... Oct 1 je ošetrená super , plastizol všade možne takže len podchytiť detaily a nerýpať zbytočne do toho , hlavne tie prahy a spodky blatníkov
17:14:05
18.01.2018
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.18 15:52:35: 81 má kotouče vzadu, to poznáš hned.-> palinator: Je moc pěkná.
16:33:47
18.01.2018
palinator
-> Jarda:

Nevim... mám v plánu nešetřit a připlatit něco za individuální doladění na brzdě. Samozřejmě aby to bylo bez kouře a nezhoršilo spotřebu při běžný jízdě. Uvidíme.



Teď budu řešit akorát prahy který jsou potřeba srovnat a opravit na nich ten plastizol a nechám celý auto podle uvážení profíků udělat zespoda a v kritickejch místech aby to chvíli vydrželo. A nějaké pryže a loukotě koupit.
16:25:30
18.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 18.01.18 16:02:14: jj, nedavno jsem jel se supem a chroupe uplne stejne, jen je to trochu lip odhlucneny, nejlip slysim to chroupani ve felde :) a octava moc nechroupe, protoze si hned pripoji zadek, aha 66kW a to fakt myslis, ze z toho dostanes 100kW?9 ale zas ta 66 je neuveritelne usporna, kolega s tim jezdil snad za 3,3l. Tak ono se vyplati si priplatit za stav4.

-> dragon_cb_cz 18.01.18 16:03:46: no LPG proste nekde funguje dobre a nekde nic moc a cim je to slozitejsi, tim je vetsi pravdepodobnost, ze bude fungovat hur, ale ja treba nejsem moc spokojen s LPG v cervenym MTX - karb. a naopak jsem spokojen s LPG ve felde 1.6 a pritom oboje je BRC, jako trochu linejsi je, ale stejne to je lepsi nez kdyz byla bez chipu a vacky na benzin a kdyz chci aby to jelo, tak prepnu na benzin - tankuju jen 100ku z OMV a pak na rovince mi nestaci ani ta octavka :)
16:03:46
18.01.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.18 15:52:35: Segra na té svojí má najeto myslím dost podobně - LPG se pořizovalo v době, kdy jezdila hodně, posledních pár let to auto ale jezdilo spíš stovky než tisíce km (a taky je to na něm vidět, chudákovi). Teď si ho vzal brácha a trochu ho dal do kupy snad... ale je mrcha líná a to LPG v tom mě taky nenadchlo. Zase ve čtyřkole to alespoň má lepší zadní nápravu (a s čipem to i nějak pojede).
16:02:14
18.01.2018
palinator
-> Jarda:

Za ranec, ze 134 zlevněná na 128 3. Nejdražší 66 kW v inzerci.

Ad. převodovky: Ten Fábiáckej 5q na kolech 195/65 R15 apod. udělá takovej převodovej poměr že to vychází v posledním stupni skoro jako 6q.

S EDS jsem si na tebe vzpomněl jak vždycky počítáš kolikrát si "chroupne". 3 Ten zvuk mě vyděsil když se to na těch letňákách prokusovalo 10 cm sněhu do kopce. Funguje i při vypnutým ASR.
upraveno 1x, naposled 18.01.2018 16:02:49
15:54:48
18.01.2018
Athlonek
-> palinator 18.01.18 15:35:43: Tak to je parádní Octavia.9
15:52:35
18.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 18.01.18 14:53:29: gratulace, za kolik byla? to je teda 81kW?, km fakt k neuvereni...

proc prevodovku z fabie?9 dal bych 6q a taky ty zadni kotouce

Jinak, kdyz se vypne ASR, tak funguje normalne EDS nebo nic, jak to pry ma kolega u mazdy?



No me zaujala tadle, protoze nafta se mi nelibi... ale s LPG jsem jeste nekoupil auto, ktere by nebylo odjety. auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-1-4x4-18t-L PG.php
15:35:43
18.01.2018
palinator
-> Nwkt:

To už nikdo na rotačce nedělá. Rotačka je ze všech TDIček nejdražší na nahánění koní. A Sprinty mám v Toledu a přijdou mi nějaký pochybný podle toho jak to blbě pálí.
15:32:39
18.01.2018
Nwkt
-> palinator: Když už tak už 4 sprinty vstřiky, turbo z ARL, FMIC z ARL, větší hlavu čerpadla a patřičnej čips, pak tu 6q jak píše saskyn 2
15:14:50
18.01.2018
palinator
-> saskyn2:

Pošlu to z jara k Funovi, takže tam snad něco ke 100 kW bude - hardware nechám původní. Na převodovku se vyseru, jedině až bych někdy dělal spojku tak bych tam dal 5q z Fabie. Zadní kotouče budou až odejdou bubny, ale vypadá to že jsou dělaný protože to brzdí jak vzteklý. Tažný bude časem.

Multifunkci dávat nebudu, nevyužil bych.
upraveno 1x, naposled 18.01.2018 15:15:33
15:13:00
18.01.2018
saskyn2
-> palinator: Dodělat 81kw, mutifunkci, 6Q, kotoučovku, tažný a bude to hezký auto3
15:12:49
18.01.2018
palinator
-> Vojťas:

Snad to měl mít ročník 1980 (první majitel) takže žádnej důchodce. Kilometry jsou podle výpisů z TÜV a podle servisky pravý, což je na 14 let starý TDI mazec.
upraveno 1x, naposled 18.01.2018 15:13:10
14:55:48
18.01.2018
Vojťas
-> palinator: kdyby si to vysal bych si myslel ze to je malem funglovka 3 si oloupil nemeckyho duchodce?
upraveno 1x, naposled 18.01.2018 15:15:50
14:53:29
18.01.2018
palinator
Zkusil jsem něco nafotit než z ní bude zase kupa hnoje. 3



palinator.rajce.idnes.cz/ Octavia
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 18.01.2018 14:53:29
11:46:57
14.01.2018
StepaNoFUN
-> Nwkt: Tu prodat nemůžu... Navíc s ní teď jezdí máma.
11:23:33
14.01.2018
Nwkt
-> StepaNoFUN: Jí prodej fápku 1
11:20:24
14.01.2018
StepaNoFUN
-> Nwkt: Do práce. Pro kolegyni.
11:15:18
14.01.2018
Nwkt
-> StepaNoFUN: Pro koho sháníš?
23:40:24
12.01.2018
StepaNoFUN
Neví někdo oslušný O1 (ideálně v naftě, ale není úplně podmínkou), libovolná kastle, trochu rozumná výbava a cena okolo 50tis? Hlavně rozumnej stav, aby to nějakou chvíli jezdilo....
upraveno 1x, naposled 12.01.2018 23:41:07
23:31:09
12.01.2018
King
-> palinator: Hle, jeden anál:

cz.vindecoder.eu/check-vi n/TMBHG21U932811851
18:58:38
12.01.2018
palinator
Mohl by se prosím někdo mrknout v análech na VIN? Díky

TMBHG21U932811851
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 12.01.2018 18:58:38
22:27:25
09.01.2018
MOLSO
-> darklord: 2 húsenky a z dvojhmoty je hneď jednohmota 40
13:29:15
09.01.2018
darklord
-> suri: -> Nwkt: ale ked dvojhmota je predsa taka draha 3
13:27:41
09.01.2018
Nwkt
-> Jakub Vedral: Taky bych nechal
12:53:05
09.01.2018
suri
-> Jakub Vedral: nechal by som tam dvojhmotu
12:15:31
09.01.2018
vhml
-> Jakub Vedral 09.01.18 11:50:55: to si někdo značně užíval zátah vocpoda 3 Já dělal spojku ve 280tisících a dvojhmotu jsem tam nechal původní, protože nemělo smysl ji měnit.
11:50:55
09.01.2018
Jakub Vedral
Ahoj, mám na vás dotaz ohledně O1 1,8turbo, kod motoru AGU. Kámoš dělá spojku a má totálně oddělaný setrvák. Je možné u tohoto auta vyměnit dvouhmotu za jednohmotu? Mátě někdo zkušenosti? Díky
19:11:22
07.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator: -> suri:

vlastne ME 5W40 PD jsem kdysi do TDi octavky doporucil kolegovi a v radoby nobl servise citroen mu rekli, ze to je smejd, kterej by tam nikdy nedali, at si to lije do trakturku, tak byl na me jeste nastvanej, pritom v tom servise delaji takove praseciny a podvody, dost casto tam clovek da auto a pak se mu zacne srat nebo na tom neco neskutecne do*ebou, nejlepsi, ze behem testovaci jizdy odeslo to a to a praskla pruzina a ukroutili poloosu :)

www.iolej.cz/motorove-ole je/mogul-5w-40-extreme-pd- -4-l

-> palinator 07.01.18 17:24:06: no spis bych rekl, ze ME spis odhnojuje, ja pri pouzivani sice v benzinu 10W40 nemam pod vikem zadne usazeniny, zlutej rapid na tendle olej najezdil 300tis. km
18:08:34
07.01.2018
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 07.01.18 13:45:39: maloobchodní ceny v kelly jsou úpně mimo ...
17:40:21
07.01.2018
vhml
-> bouchy 07.01.18 17:32:31: Paramo jsem dlouhej cas lil do Sharana. Melo to normalne VW502. 00
17:38:00
07.01.2018
palinator
Jsem zvědavej až někam budu lejt tohle. 3



www.lubstar.cz/upload/... /mobil-1-0w-20-afe-2013.pd f
17:36:31
07.01.2018
suri
-> palinator: ja som ešte PD pod vekom zahnojené nevidel
17:36:05
07.01.2018
palinator
-> bouchy:

Jako obecně to třeba špatnej olej nebude (ACEA A3/B4).



www.autodily-cardo.cz/-3/ gm-opel-10w-40-5l-stitek
17:32:31
07.01.2018
bouchy
-> palinator: Tam (=na motoru) už se normy asi neřešej3 3

-> suri 07.01.18 17:16:38: Já ale nepsal o Mogulu jako mizerném oleji... to Paramo je prostě pro starší motory, kde 10-15W40 a API SE-SJ (/Cx) stačí (Liazy, Avie, Tatry, Pragy, st. osobní škodovky,...). Mezi řadou Paramo a Mogul není rovnítko, už jen pro místo výroby.

-> palinator 07.01.18 17:36:05: Neříkám špatnej, podle googlu docela obyč., normy plní, tak co. Furt lepší jak mrdka z Teska nebo K Classic, který jsou samy o sobě předražený. Ale lepí se na to pověst možnosti fejku, přecenej oplisti aj.(co patří pod GM) dávaj zásadně GM, stejně jako do řady italskejch se dává jen Selenia. Věří, že víra jejich je uzdraví a že jiná značka je fuj. No a počet takto věřících stojí za zamyšlení.
upraveno 3x, naposled 07.01.2018 17:42:02
17:29:36
07.01.2018
palinator
-> bouchy:

Jinak k motorům, co žerou 1l/1000 a víc, tak do takovejch motorů jsem olej taky kupoval. GM 10W40 5 litrů za nějakejch 350 Kč. Mazalo to, mazalo. A bylo to levnější než 15W40 od Parama. 3

A M6A je perfektní olej na řetěz do pily. Nekurví pilu ani když se tam ten olej nechá přes zimu, a protože nemá skoro žádný aditiva, tak ho nazývám, že je "biologicky odbouratelnej" stejně jako ty drahý biosračkový oleje. 47
17:24:06
07.01.2018
palinator
-> suri 07.01.18 17:04:30:

Někde tady kdysi někdo kritizoval, že na Mogul Extreme ty motory bejvaly zahnojený, tady to vypadalo dobře?



Jako krom toho, že tam kde ten Mogul kupuju, tak padělky mít nebudou, není asi moc racionálních důvodů, proč Mogul dávat, když je prostě drahej.

Ale v poslední době se padělků docela začínám bát a navíc jsem čim dál tim víc úchylnej na domácí produkci - prostě i tim blbým malým kanystrem chci pomoct našim zaměstnancům, když vyráběj něco, co jde beze strachu z nekvality použít.
17:16:38
07.01.2018
suri
-> bouchy: a čo je zlé na MOGUL PD do takého auta ? okrem toho že nie je najlacnejší ... nikto mu nekáže tam liať trysk M6A ani podobné ...
Extreme Tyres