skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Athlonek: Ale až na 434Mhz ne?
-> Fávo forever: Dvoutlačítkovej vystřelovák funguje na 2,5g.
-> Alenka 20.01.18 13:53:53: aha, tak stejne nic nezjistim....
-> Tomaso435 20.01.18 14:00:39: no ta zavada je jen, ze to odpoji vstriky, takze bych radeji vyhodil tu kontrolku - diodu :), nez tam davat sekvencku, ktera je nakladna na servis a cenove relaci 25tis. kc se bude srat, ja mam docela dobrou zkusenost prave s polskym bingo lambda a stryc kolenovrt ekolog v polu taky :), BRC ne vzdy je tak uplne super a vic to s nim zere, nez s lovato, lovteck je jeste horsi a dobrou zkusenost nemam s elpigaz a AG, primazavani u fabie fakt vubec nepotrebujes, nemam to ani u 1.6 a po 50tis. km absolutne no problem, ani naznak
ale semtam to poradne prozenu na benzin
No byl by to hodne dlouhej seznam a ne na vse si vzpomenu, ale ze zacatku (najeto 68tis. km) to bylo snad kazdy tyden neco - ruzna cidla - vzdy to domu nejak docukalo, termostaty 3, nez jsem tam dal favo, vodni pumpa, tesneni pod hlavou (z vyroby male presahy), zadni prasata, ale to i u feldy favo je klasika, nekolikrat obe lambdy a to sekvencni lpg ag taky delalo jen problemy, debilni tam jsou predni loziska s nabojem a taky jsem je delal nekolikrat, zadni jsem delal jedno a pohoda, maxgear tam drzi, zato predni meyle, to odchazelo po 15tis. km i precizne nalisovane, nikdy to poradne netopilo, zapalovaci lista s dvojcivkou a nejak tam potom zadna nechtela fungovat, parkrat to kvuli vazne zavade v zapalovani zablokovalo RJ, no bylo toho urcite vic, ale denicek jsem tomu nevedl :)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Tomaso435 20.01.18 14:00:39: no ta zavada je jen, ze to odpoji vstriky, takze bych radeji vyhodil tu kontrolku - diodu :), nez tam davat sekvencku, ktera je nakladna na servis a cenove relaci 25tis. kc se bude srat, ja mam docela dobrou zkusenost prave s polskym bingo lambda a stryc kolenovrt ekolog v polu taky :), BRC ne vzdy je tak uplne super a vic to s nim zere, nez s lovato, lovteck je jeste horsi a dobrou zkusenost nemam s elpigaz a AG, primazavani u fabie fakt vubec nepotrebujes, nemam to ani u 1.6 a po 50tis. km absolutne no problem, ani naznak
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
No byl by to hodne dlouhej seznam a ne na vse si vzpomenu, ale ze zacatku (najeto 68tis. km) to bylo snad kazdy tyden neco - ruzna cidla - vzdy to domu nejak docukalo, termostaty 3, nez jsem tam dal favo, vodni pumpa, tesneni pod hlavou (z vyroby male presahy), zadni prasata, ale to i u feldy favo je klasika, nekolikrat obe lambdy a to sekvencni lpg ag taky delalo jen problemy, debilni tam jsou predni loziska s nabojem a taky jsem je delal nekolikrat, zadni jsem delal jedno a pohoda, maxgear tam drzi, zato predni meyle, to odchazelo po 15tis. km i precizne nalisovane, nikdy to poradne netopilo, zapalovaci lista s dvojcivkou a nejak tam potom zadna nechtela fungovat, parkrat to kvuli vazne zavade v zapalovani zablokovalo RJ, no bylo toho urcite vic, ale denicek jsem tomu nevedl :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> saskyn2: Nevadí
-> Fávo forever: Hele tak sory, já už je asi vyprodal, nenašel jsem.
-> Nwkt 20.01.18 15:59:32: právě jsem si na Tebe vzpomněl, když jsem to viděl![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Ani ne, je to jen klíč, zámek dveří a spínačka. Dálka nefunkční, to bych musel měnit komfortku. Takhle jsem jen vzal sadu zámků z anglické a zprovoznil jsem původní dálku co v autě ležela.
-> saskyn2: 433 na dvě baterky![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> saskyn2: 433 na dvě baterky
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Fávo forever 20.01.18 13:09:31: To máš 433mhz nebo 434? Asi tu něco mám, ceny 300 jetou, 500 novou. Origo.
-> Milan 136: Jo
jinak mě se to otvírá stejně, nějak jsem se u toho nesmál ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Fávo forever 20.01.18 13:40:44: škoda ne? daleko líp se pak leze do kufru
-> Alenka: achjo, ted si mi zkazil celý vánoce
-> Jarda: No ja bych do nějakýho něčeho nešel. Ten BRC nebo LOVATO vic níc asi nechci. a to je za cca 25 s přimazáváním.
Noo pokud mi tam má svítit kontrolka, tak je to na hovno :D
co ti odešlona té fabce? Mě motor ostřikovačů, brzdovej spínač, asi 3x termostat, spínač vnitřního osvětlení v řidičových dveřích, blbnou oba zámky, stahovačka u řidiče je už jiná, stropnice se mi oddouvá
teče mi zadníma dveřma do vnitřku.. takže budu rozebírat za jak píča dveře, a odešla plynová vzpěra... jo a místo nějakejch rádoby super 3 bodovejch svíček sem tam dal championy co tam maj bejt a je to taky lepší.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: No ja bych do nějakýho něčeho nešel. Ten BRC nebo LOVATO vic níc asi nechci. a to je za cca 25 s přimazáváním.
Noo pokud mi tam má svítit kontrolka, tak je to na hovno :D
co ti odešlona té fabce? Mě motor ostřikovačů, brzdovej spínač, asi 3x termostat, spínač vnitřního osvětlení v řidičových dveřích, blbnou oba zámky, stahovačka u řidiče je už jiná, stropnice se mi oddouvá
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: u rozvodů jen pozor na to, že "0" na synchronizaci není jediná správná hodnota jak se píše všude na fórech.
Jsou motory co fungují nejlíp na 0, jiné na +4 stupně, některé na -4 stupně, ostatní něco mezi.
Je docela věda to nastavit![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A vstřiky (vahadla) zkontroluješ jen tak, že sundáš víko ventilů a znovu je seřídíš.
Buď seřídit půjdou nebo ne, jinak to zjistit nejde.
Jsou motory co fungují nejlíp na 0, jiné na +4 stupně, některé na -4 stupně, ostatní něco mezi.
Je docela věda to nastavit
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A vstřiky (vahadla) zkontroluješ jen tak, že sundáš víko ventilů a znovu je seřídíš.
Buď seřídit půjdou nebo ne, jinak to zjistit nejde.
-> Nwkt: Budu za blázna, ale ten právě vyhazuju ven
.. před chvíli jsem probudil k životu původní dálku a tak bych si ještě jedno rád sehnal a schoval do šuplíku.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435 20.01.18 13:12:09: to vis, fabka proti felde nebo octavce (doufam) neni zadnej drzak, me za 50 tis.km na 1.6 odesel jen altik a jeden zaplovaci kabel
(delal jsem brzdy, sb stabiku, ktere uz jsou zase KO, cepy ramen a vyfuk, ale to je normalka, ted to chce vlastne jen brzdovy a palivovy trubky - ty u fabie vydrzi teda dyl)
-> Alenka 20.01.18 13:16:18: v te firemni urco ne, tu si poridil byvalej technickej reditel, aby se dostal na chalupu a vztah k autum zadnej nemel :) je tam jedna chipnuta 2kolka, ale to si nechal delat obchodnik a ta jede opravdu paradne, ikdyz nejaka audina mi na dalnici dala na prdel :)
Ale u nasi tezko rict no :/ rozvody zkontroluju, vstriky nevim jak, zkusim pohledat... po vymene vzduchace se pry vubec nic nezmenilo.![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Tomaso435 20.01.18 13:12:09: proc 25? mas E2 ne? do toho bych chtel jedine klasiku (plynari se tomu budou branit, nakonec Ti reknou, ze duvod je, ze felda E2 nema kontrolku check engine - co na tom, ze tam ta chyba je a u te fabky by Ti to svitilo :)) a ta klasika je za polovic... polaci to delaji v prepoctu i za cca 8tis. kc, jen nevim, jestli by to urednik zapsal, ale dnes tech uradu muzes objet vic, tak by se to i mohlo podarit... :)))
Tu fabii 1.4 mpi E4 se sekvencnim LPG AG bych shrnul, jako 9let vztekani, ze to nefunguje dobre a pokusy o to, aby to lip fungovalo, ale marne, no alespon to usetrilo 100tis. kc :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Alenka 20.01.18 13:16:18: v te firemni urco ne, tu si poridil byvalej technickej reditel, aby se dostal na chalupu a vztah k autum zadnej nemel :) je tam jedna chipnuta 2kolka, ale to si nechal delat obchodnik a ta jede opravdu paradne, ikdyz nejaka audina mi na dalnici dala na prdel :)
Ale u nasi tezko rict no :/ rozvody zkontroluju, vstriky nevim jak, zkusim pohledat... po vymene vzduchace se pry vubec nic nezmenilo.
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Tomaso435 20.01.18 13:12:09: proc 25? mas E2 ne? do toho bych chtel jedine klasiku (plynari se tomu budou branit, nakonec Ti reknou, ze duvod je, ze felda E2 nema kontrolku check engine - co na tom, ze tam ta chyba je a u te fabky by Ti to svitilo :)) a ta klasika je za polovic... polaci to delaji v prepoctu i za cca 8tis. kc, jen nevim, jestli by to urednik zapsal, ale dnes tech uradu muzes objet vic, tak by se to i mohlo podarit... :)))
Tu fabii 1.4 mpi E4 se sekvencnim LPG AG bych shrnul, jako 9let vztekani, ze to nefunguje dobre a pokusy o to, aby to lip fungovalo, ale marne, no alespon to usetrilo 100tis. kc :)
-> Nwkt: a přesně to jsem měl na mysli, je to celé hlavně o řidiči. Kdybych udělal stejnou úpravu tobě, nepoznáš nic :D
-> Jarda: taky je otázka, jestli se v tom už nějaký expert nevrtal, jak jsou nastavené rozvody, vstřikovače atd.
Pokud je to stejný typ motoru a verze SW, tak ty musí jezdit plus mínus stejně.->
Tomaso435: to je MPI? S tím nic dělat nejde, jedině prodat a pořídit něco normálního![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: taky je otázka, jestli se v tom už nějaký expert nevrtal, jak jsou nastavené rozvody, vstřikovače atd.
Pokud je to stejný typ motoru a verze SW, tak ty musí jezdit plus mínus stejně.->
Tomaso435: to je MPI? S tím nic dělat nejde, jedině prodat a pořídit něco normálního
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Fávo forever: Dej radši vystřelovák ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda: nebudu dávat 25 litrů za plyn když s tim najezdim 1000km za rok :D až se z toho stane denní auto tak pak možná, ale zatim je to neefektivní... a vubec, vzhledem k tomu jaky pičoviny na tom neustále vodcházej tak ani nevim jestli to chci...
i když ted je na vrakáči podtlak pro MPi, takže by to teoreticky šlo sundat a zkusit jak to jezdí. a když to bude OK dát to tam legál...
i když ted je na vrakáči podtlak pro MPi, takže by to teoreticky šlo sundat a zkusit jak to jezdí. a když to bude OK dát to tam legál...
.. neválel by se někomu doma tento klíček od Octavie? Zajímá mě z něj ovládání k dálce (na dvě baterie) docela bych to užil ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tomaso435 20.01.18 12:31:56: to je benzin ne? ja myslel, ze to mas v plynu...
-> Alenka: kurnik kdyby se ti chtělo šáhnout do tej mej fabie 1.4 :D ted v zimě na cukačky do 9km jezdim od plna do plna 6,7. což mi příjde děsný ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Alenka 20.01.18 00:23:51: ATD
tak jasne, zazraky necekam, ale kdyz ta 4x4 PD v praci aniz bych to nejak setril jezdi za 5,5, ale zas proti te nasi je neskutecne lina, kdyz jsem rikal kolegovi, ze bych ji dal naprdel rapidem, tak se smal, ale ja tomu verim - na rovince urco
mel jsem strach, ze jsou takove vsechny 4koly a prave se mi libilo, jak ta nase jede, u nivy treba je ta ztrata vykonu obrovska stala 4kola s podelnym motorem a pridavnou prevodovkou, ktera redukuje ikdyz neni zarazena redukce (1/1,2 a 1/2), u octy se porad toci kardan ze? a zadni diferencial naprazdno vlastne taky...![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
tak jasne, zazraky necekam, ale kdyz ta 4x4 PD v praci aniz bych to nejak setril jezdi za 5,5, ale zas proti te nasi je neskutecne lina, kdyz jsem rikal kolegovi, ze bych ji dal naprdel rapidem, tak se smal, ale ja tomu verim - na rovince urco
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Alenka: Já s ASV jezdil za 7
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda/felda: -> Jarda:
zrovna Passat (s podélným motorem) a cokoli ve čtyřkole má nevýhodu v podobě velkých pasivních odporů v pohonu.
Motory se samozřejmě upravit dají a zrovna PDčka na tom jsou ještě o něco líp než rotačky, ale za 4l to nebude jezdit nikdy a nakonec stejně nejvíc záleží na řidiči.
Obecně se ale dá seřízením a úpravou PD reálně získat 0,5l až 1l k dobru dle typu motoru a verze SW.
zrovna Passat (s podélným motorem) a cokoli ve čtyřkole má nevýhodu v podobě velkých pasivních odporů v pohonu.
Motory se samozřejmě upravit dají a zrovna PDčka na tom jsou ještě o něco líp než rotačky, ale za 4l to nebude jezdit nikdy a nakonec stejně nejvíc záleží na řidiči.
Obecně se ale dá seřízením a úpravou PD reálně získat 0,5l až 1l k dobru dle typu motoru a verze SW.
-> Alenka 19.01.18 22:46:31: pekne...
a co s tim PD ve 4kole, pujde se dostat alespon na 5l? :), trasy 35km a 80km nejcastejsi...
a co s tim PD ve 4kole, pujde se dostat alespon na 5l? :), trasy 35km a 80km nejcastejsi...
-> Alenka 19.01.18 22:46:31: taky bych potřeboval srazit průměr pod 6.2
ale je to PD v passatu kterej je podstatně těžší než okta ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: ASV je dobrá koupě :)
Asi před rokem si kolega koupil něco podobného, ale v liftbacku na dojíždění do práce do MB 40km jedna cesta.
Jezdil s tím po dálnici do 110, ale furt brečel, že ať dělá co dělá pod 4,5l se nedostane.
Otravoval mě asi dva měsíce skoro každý den, ať se mu na to podívám, že je to určitě rozbitý, když to tak brutálně žere![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Udělal se základní servis, seřído se čerpadlo, vyčistili jsme sání, vymazlil jsem mu tam luxusní šetřivý SW + nějaké koníky navíc, EGR podle teploty motoru a podobné vychytávky a teď prý zas má co dělat, aby se vůbec dostal přes 4l, dokonce údajně přes léto udělal nádrž za 3,6l takže potenciál to celkem má![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Asi před rokem si kolega koupil něco podobného, ale v liftbacku na dojíždění do práce do MB 40km jedna cesta.
Jezdil s tím po dálnici do 110, ale furt brečel, že ať dělá co dělá pod 4,5l se nedostane.
Otravoval mě asi dva měsíce skoro každý den, ať se mu na to podívám, že je to určitě rozbitý, když to tak brutálně žere
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Udělal se základní servis, seřído se čerpadlo, vyčistili jsme sání, vymazlil jsem mu tam luxusní šetřivý SW + nějaké koníky navíc, EGR podle teploty motoru a podobné vychytávky a teď prý zas má co dělat, aby se vůbec dostal přes 4l, dokonce údajně přes léto udělal nádrž za 3,6l takže potenciál to celkem má
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: Hele skoro nejnižší jsem měl 4.41, od tankování těsně před přejezdem trajektem z Dánska do Švédska. Následně jsme jeli cca takovouhle trasu: en.mapy.cz/s/2kKs4 Vzhledem k místním limitům to skutečně bylo blízko té ustálené tachometrové stovky.
Ale v tom Oslo ještě bylo docela dost popojíždění, včetně výjezdu nahoru na Holmenkollen, nějaký cukačky po městě, na nákup atd... Navíc dost naložený auto. Bez toho by to na ty rovný 4 litry věřím dalo. Pravda, asi jsme úplně minimálně využívali klimatizaci, na tom nejdelším úseku nebylo nic moc počasí, tak nebyla třeba. Takže s tou předokolkou to musí jít níž.
Ale v tom Oslo ještě bylo docela dost popojíždění, včetně výjezdu nahoru na Holmenkollen, nějaký cukačky po městě, na nákup atd... Navíc dost naložený auto. Bez toho by to na ty rovný 4 litry věřím dalo. Pravda, asi jsme úplně minimálně využívali klimatizaci, na tom nejdelším úseku nebylo nic moc počasí, tak nebyla třeba. Takže s tou předokolkou to musí jít níž.
-> Jarda - zrušená registrace 19.01.18 14:19:36: metylester rostlinýho oleje vyrábí dost lidí je to v podstatě ekonafta co byla dřív k sehnání na pumpách ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator 19.01.18 15:44:21: dieselpower.cz/forum/view
topic.php?t=47910
jo, diky mrknu na to, takze ta firemni, co ma pres pul mega ma asi i pred rozvodama a tim padem bere min :)
jo, diky mrknu na to, takze ta firemni, co ma pres pul mega ma asi i pred rozvodama a tim padem bere min :)
-> Jarda:
U PD strašně záleží na nastavení rozvodů.
U PD strašně záleží na nastavení rozvodů.
-> Jarda:
Já s tim nemám problém, než natankuju je to nacvakaný v mobilu a doma to trvá minutu než to přepíšu do portálu. Vidim v tom jen výhody. Přesně vyčíslenou cenu provozu a OBJEKTIVNÍ vyhodnocení servisních zásahů. K tomu je to servisní dokumentace, která se jen tak neztratí.
-> dragon_cb_cz:
Asi ne, protože při 90 km/h tam ukazatel okamžitý spotřeby po rovině v bezvětří ukazoval nějakejch 3,4-3,8 l/100 když dobře. Tj. reálně tak 4-4,2. Možná při 70 km/h by se to pod 4 litry dostalo, ale nejsem kokot abych tak jezdil.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
U Oct bych viděl jako výhodu lepší aerodynamiku a obvodově větší kola. Jako nevýhodu pak rozsáhlejší elektrickou a komfortní výbavu, určitě víc EGR párty a přínos vyšších vstřikovacích tlaků je sporný. Uvidíme za kolik pojede, když jsem to vez domů tak svítil průměr 4,0 - netušim o kolik to kecá.
Já s tim nemám problém, než natankuju je to nacvakaný v mobilu a doma to trvá minutu než to přepíšu do portálu. Vidim v tom jen výhody. Přesně vyčíslenou cenu provozu a OBJEKTIVNÍ vyhodnocení servisních zásahů. K tomu je to servisní dokumentace, která se jen tak neztratí.
-> dragon_cb_cz:
Asi ne, protože při 90 km/h tam ukazatel okamžitý spotřeby po rovině v bezvětří ukazoval nějakejch 3,4-3,8 l/100 když dobře. Tj. reálně tak 4-4,2. Možná při 70 km/h by se to pod 4 litry dostalo, ale nejsem kokot abych tak jezdil.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
U Oct bych viděl jako výhodu lepší aerodynamiku a obvodově větší kola. Jako nevýhodu pak rozsáhlejší elektrickou a komfortní výbavu, určitě víc EGR párty a přínos vyšších vstřikovacích tlaků je sporný. Uvidíme za kolik pojede, když jsem to vez domů tak svítil průměr 4,0 - netušim o kolik to kecá.
-> dragon_cb_cz 19.01.18 15:07:10: no pritelkyne rika, ze do prace jezdi za 5 a z prace za 8
ja kdyz s tim jedu tak nejak, jak jsem zvyklej z feldy, tak kolem 8 :) a kdyz se trochu snazim, tak kolem 6l, cekal jsem min no, s tou firemni chciplou 4x4 PD jezdim okolo 5,5 a to se o nejakou spotrebu vubec nesnazim
dal jsem ted novej vzduchac mann, tak uvidime, jestli se to trosicku zlepsi, byl tam sice zanovni, ale nejakej no name
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Jarda: Tak já se s naší 4kolou dostal na 4.38, s tím Toledem to musí jít i pod 4 kdyby se -> palinator: snažil...
-> palinator 19.01.18 14:39:28:
i 4,16 jsi mel, to uz jsi se blizil i mojim LPG nakladum.... jinak todle jsem nedokazal nikdy vyplnovat a uz vubec ne dlouhodobě, na druhou stranu, kdybych cely zivot jezdil na LPG usporne a ne brzda plyn, tak mam ted asi 1/4 mega a to nepocitam ty naklady na opotrebeni brzd a pneu :)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> dragon_cb_cz:
No jo, ale takový vyráběcí auto jsem už měl a ještě k tomu to docela jelo i proti kopci.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.spotreby.cz/seat-tole do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h p-a44877
No jo, ale takový vyráběcí auto jsem už měl a ještě k tomu to docela jelo i proti kopci.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.spotreby.cz/seat-tole do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h p-a44877
-> dragon_cb_cz 19.01.18 13:35:07: no pockej, kdysi mi na nejakym srazu techwebu (asi na seci) milos slovacek tvrdil, ze si do turbonaftove felicie nejake palivo sam vyrabi a ze ho 1km prijde na 20h, ale co jsem cetl na ruznych forech jeho prispevky, tak to je taky docela pohadkar, tak tezko rict... :)
-> palinator: Teoreticky jistě zajímavá otázka, prakticky vzhledem k hlavnímu důvodu proč jsi to koupil (aby to naftu ideálně vyrábělo místo spotřebovávalo) asi dost irelevantní
Nemyslím si, že tam bude nějaký zásadní rozdíl.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 19.01.18 11:41:59: ne 1.8t, ale 1.9tdi pd asi v serii*4
Tak koukam, ze 0-100 ma v serii felda 1.6 12s a to PD 11,3 takze s vackou a chipem bych si ji mel davat i na LPG, coz tak uplne pravda neni :/, taky benzin obcas pouzivam na predjizdeni...
1.8t 8,4s to neni spatne... Dalsi duvod, proc o tom uvazovat :), ale tak napred vyzkousime tudle 4kolu, jak se bude nebo nebude sypat... Dnes jsem objizdel jeden kopecek - zkousel jsem to 3x, ale s feldou proste bez sance a v nive se mi jezdit nechce, to je jak kulomet na vrabcaky... Ikdyz octava mi prijde taky takova tezkopadna, asi jako nekomu passat, sup vs. octava. Felda 1.6 na me nijak tezkopadne nepusobi i pres ten tezky motor, ikdyz zezacatku oproti 1.3 asi jo, ale zvykl jsem si...
Tak koukam, ze 0-100 ma v serii felda 1.6 12s a to PD 11,3 takze s vackou a chipem bych si ji mel davat i na LPG, coz tak uplne pravda neni :/, taky benzin obcas pouzivam na predjizdeni...
1.8t 8,4s to neni spatne... Dalsi duvod, proc o tom uvazovat :), ale tak napred vyzkousime tudle 4kolu, jak se bude nebo nebude sypat... Dnes jsem objizdel jeden kopecek - zkousel jsem to 3x, ale s feldou proste bez sance a v nive se mi jezdit nechce, to je jak kulomet na vrabcaky... Ikdyz octava mi prijde taky takova tezkopadna, asi jako nekomu passat, sup vs. octava. Felda 1.6 na me nijak tezkopadne nepusobi i pres ten tezky motor, ikdyz zezacatku oproti 1.3 asi jo, ale zvykl jsem si...
-> dragon_cb_cz:
Mě by zajímalo jestli s tim čipem z 66 kW TDI (na 95 kW? cca) dokáže s Toledem aspoň držet krok.
Mě by zajímalo jestli s tim čipem z 66 kW TDI (na 95 kW? cca) dokáže s Toledem aspoň držet krok.
-> Jarda - zrušená registrace 18.01.18 16:25:30: Mě ta 1.8 přijde zdechlá i na benzín - ale asi je to spíš pocitový. S nějakým čipem aby to trochu víc foukalo by to určitě bylo o něco veselejší.
Každopádně Feldu 1.6 co ujíždí O1 1.8T bych chtěl vidět... sice je tam cca 300 kilo rozdílu, ale i tak. Speciálně vzhledem k tomu, že ta O1 nemá nijak dlouhý převody. V sérii je rozdíl času 0-100 km/h těch aut cca 4 vteřiny, tzn vpodstatě věčnost.
Každopádně Feldu 1.6 co ujíždí O1 1.8T bych chtěl vidět... sice je tam cca 300 kilo rozdílu, ale i tak. Speciálně vzhledem k tomu, že ta O1 nemá nijak dlouhý převody. V sérii je rozdíl času 0-100 km/h těch aut cca 4 vteřiny, tzn vpodstatě věčnost.
-> Jarda: brzdové mám nové , to bude naveky , palivové neviem aké sú ale asi dobré , to sa dá vždy improvizovať , nbrzdové pri abs veľmi nie
skrutky nečistím , nastriekam normálne cez , je to vosk , škoda odmastovať , stačí umyť
skrutky nečistím , nastriekam normálne cez , je to vosk , škoda odmastovať , stačí umyť
-> suri 19.01.18 10:08:27: a ty srouby predtim nejak zvavujes rzi nebo jen hadr s benzinem? Ja abych je jeste nezbavil zbytku zinku...:) Ono by to asi nebylo spatne i na palivove trubky u feldy, na kterych je jen zn, ikdyz uvazuju, ze palivovky dam plast jako ma treba fabie
-> Jirik_Tuňák1983: ono záleží kde to použiješ , ako prestreknutie rôznych skrutiek ,držiakov a blbostí to funguje asi najlepšie , na najeké plošné ošetrenie to moc nie je ... ja s tým striekam skrutky na nápravách , popod podblatníky a podobne . Je to vosk takže treba rátať s tým že to nie je večná ochrana ale napríklad proti wurthu ktorým som nastriekal Octaviu pred dvomi rokmi toto drží a nekoroduje ďalej
-> suri 19.01.18 09:13:23: Dík. A zkušenosti z praxe zatím OK?
-> Jirik_Tuňák1983: Teroson WX210
Existuje i nějaký transparentní konzervační vosk na podvozky aut? Jde mi o to, že se mi nechce zespodu netknuté auto nechat zastříkat nęjakým tím černidlem, kdy jsou od toho zaprskaná i ramena, plasty, trubky a výfuk, protože se je nepodařilo řádně zabalit.
-> suri: docplayer.cz/46497352-Obs
ah-prezentace-lak.html Trochu čítania
-> MOLSO: tých výrobcov je viac , dobrý základ červený napríklad MAKRA ROSTRPIMER , alebo škodovácky červený
tento je dobrý www.google.sk/search?q=ll smax23... dvojzložkový , a mal som aj taký dvojzložkový olivový EPOXID
horšie je že to veľmi nieto a stojí to majlant , ako na nejaké drobnosti na klampiarinu sa to dá používať , ale robiť s tým komplet auto tak skrachuješ
možno by k tomu vedel povedať niečo SO545 , on s tým robí viacej , ja len svojpomocne
tento je dobrý www.google.sk/search?q=ll smax23... dvojzložkový , a mal som aj taký dvojzložkový olivový EPOXID
horšie je že to veľmi nieto a stojí to majlant , ako na nejaké drobnosti na klampiarinu sa to dá používať , ale robiť s tým komplet auto tak skrachuješ
možno by k tomu vedel povedať niečo SO545 , on s tým robí viacej , ja len svojpomocne