Netušíte jak na první generaci vyndat panel climatronicu? Za boha mi nejde ven. Musím prvně vyndat celéj ten rámeček kolem? Kterej taky nejde
:-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
-> palinator: Joo byli to ony, udělal jsem je všechny a dobrý.
-> vhml: Kamarád ted pořídil krásného Sharana 2003 verze ještě bez dpfka , 4x4 , udělal spojku, rozvody , brzdy a zjistil, že ta jeho stará I generace stejně přilnula k srdci. Takže nakonec pustil tu II. zase do světa
Mít v tu chvíli 100ku navíc a vědět, že mě někdo za tu mou dá 100 tak neváhám, ale dostal bych za ní tak 85 a to jsem ji dal komplet do richtiku. Takže si říkám, že spolu postavíme barák a pak snad spolu i zestárnem
-> vhml: Kamarád ted pořídil krásného Sharana 2003 verze ještě bez dpfka , 4x4 , udělal spojku, rozvody , brzdy a zjistil, že ta jeho stará I generace stejně přilnula k srdci. Takže nakonec pustil tu II. zase do světa

Mít v tu chvíli 100ku navíc a vědět, že mě někdo za tu mou dá 100 tak neváhám, ale dostal bych za ní tak 85 a to jsem ji dal komplet do richtiku. Takže si říkám, že spolu postavíme barák a pak snad spolu i zestárnem

Já teď koukal po druhým faceliftu, že bych obměnil techniku, ale když jsem viděl, že je to akce pomalu za 200t. aby to mělo význam a dostal bych za to v podstatě úplně stejný auto, tak jsem zase rychle vychladnul 

-> Petkar:
Ale posilovač je první od vývěvy a dál je to už stažený na menší průměr. Octa co měla děravou hadici k zásobníku, tak brzdila uplně normálně, ale turbo se nedokázalo zavřít.
Ale posilovač je první od vývěvy a dál je to už stažený na menší průměr. Octa co měla děravou hadici k zásobníku, tak brzdila uplně normálně, ale turbo se nedokázalo zavřít.
Tak jsem po 2 letech opět koupil Galaxy II
Chtěl jsem sice III generaci, ale tohle byl dobrý kup.

Hlavně bacha na brzdy... ten podtlak ovládá i posilovač a občas může nečekaně vynechat...
-> Čokin:
Kdybys dělal podtlakový hadičky, tak se musej vyměnit VŠECHNY, opakuji VŠECHNY, i ty, kterým na první pohled nic není.
Jinak si budeš myslet, že jsou OK, bude to nima, budeš řešit jiný kraviny, strávíš nad tim hodiny času a nakonec zjistíš, že to byla ta krásná, která byla první na ráně.
Kdybys dělal podtlakový hadičky, tak se musej vyměnit VŠECHNY, opakuji VŠECHNY, i ty, kterým na první pohled nic není.

-> Čokin: Co že máš za motor? Bude to nejspíš padlý v nouzi 

-> Čokin 08.01.17 11:37:58: jo po nastartování se musí tyčka na turbu na doraz zatáhnout do turba
Najcastejsie je to regulacny ventil na turbe ta podtlakova banka. Bud prepusta membrana alebo je to zhrdzavene a nevladze ten podlak stiahnut tu tycku.
-> MISCHO: Díky mrknu, možná něco těd v těch mrazech zůstalo viset nebo umřelo.
Skontroluj podtlakove ovladanie turba. Samotne hadicky ,regulacny ventil N75 a samotny podtlakovy regulator na turbe.
Pánové, přestalo mě táhnout turbo respektive se ztratil zátah okolo těch 2200 ot/min. Zajímavé je, že jinak se to nějak neprojevuje, žádné syčení, žádný černý dým za autem, jen to prostě netáhne jakoby turbo neseplo.
Nevím jestli to může být naftou před 3 dny jsem takoval Vervu kvůli mrazům, ale včera jsem tam šupnul obyč Shell Full Diesel. Je možné že něco mohlo přimrznout, a co? Auto stává venku, ale na udržovacím zdroji.
Starty a vše ostatní stadartní včetně teplot. Jen se prostě ztratil ,,turbo" efekt.
Nevím jestli to může být naftou před 3 dny jsem takoval Vervu kvůli mrazům, ale včera jsem tam šupnul obyč Shell Full Diesel. Je možné že něco mohlo přimrznout, a co? Auto stává venku, ale na udržovacím zdroji.
Starty a vše ostatní stadartní včetně teplot. Jen se prostě ztratil ,,turbo" efekt.
-> Karel.: Jdu do toho, rovnou to překopu na nezávislé s GSM modulem .
-> Bohyn: Předělej to rovnou na nezávislý topení
-> Čokin: jako je i není, ale když mi to fungovalo, tak to bylo naprosto geniální, takže pusť se do toho

-> Karel.: Jooo ted jsem trochu pročetl Seat forum a asi tuším jak tenký led funkčnosti to je 

-> Čokin: Proč v kufru? Bufík je před LZ kolem přišroubovanej k podlaze, vcelku dobrej přístup

-> Čokin: hlavně to opravíš a zase se něco vysere
-> Bohyn: když dáš klíček do první polohy, tak by pomocný čerpadlo na vodu mělo běžet. Máš keramickou nebo obyč svíčku? Doporučuju měnit za keramiku, pokud ti to kouřilo, tak je sítko KO. Měl jsi to na diagnostice?


-> Bohyn: když dáš klíček do první polohy, tak by pomocný čerpadlo na vodu mělo běžet. Máš keramickou nebo obyč svíčku? Doporučuju měnit za keramiku, pokud ti to kouřilo, tak je sítko KO. Měl jsi to na diagnostice?
-> vhml: Ty 1,8ky tam v originále nemají nic? Jen přípravu dle Tdiček ?
Já už mám benzínovýho bufíka od října nachystanýho v krabici. Tak snad ho tam letos dám :-D
-> Bohyn:
Předpokládám, že musím rozebrat celou levou stranu v kufru.

-> Čokin: propojil jsem plastovou trubkou a vnějším průměru 20mm. Délka +- 20cm. Do přívodu nafty jsem natočil šroubek a konektor dal do pytliku a jezdim

-> Karel.: Říkáš vyser se Čokine na to a nech je v servisu vyměnit čerpadlo 

-> Bohyn: Ahoj, podávám Ti ruku. Už třetí zimu si říkám, že to musím vyřešit ale najednou je jaro a už mě to netrápí.
Kkdyž jsem to měl v servisu tak mě prý odešlo čerpadlo asi prý za 4500,- říkal jsem si že si to zkusím kuchnout sám ale vidím, že jsi rychlejší. Rád se zučastním tohoto projektu. Na Bazoši jsem našel inzerat na prodej dvou bufíku (verze 3 a 4,5kw) ale říkal jsem si, že to prvně rozhodím.
Takže říkáš vytáhnout a hadice topení proppojit trubkou. Jaký jsi dával pruměr at vím co nachystat ?
Kkdyž jsem to měl v servisu tak mě prý odešlo čerpadlo asi prý za 4500,- říkal jsem si že si to zkusím kuchnout sám ale vidím, že jsi rychlejší. Rád se zučastním tohoto projektu. Na Bazoši jsem našel inzerat na prodej dvou bufíku (verze 3 a 4,5kw) ale říkal jsem si, že to prvně rozhodím.
Takže říkáš vytáhnout a hadice topení proppojit trubkou. Jaký jsi dával pruměr at vím co nachystat ?
-> Karel.: To ještě ani nevím. Tuhle jak bylo dost pod nulou, tak lehce bílé kouřilo, tak tam asi nějaká nafta šla. Nejdřív propojim čidlo teploty vpředu u stěračů a pak by mělo i čerpadlo běhat né?
-> Bohyn: já to opravoval na svým, je to vcelku nekonečná práce
Funguje ti vůbec čerpadlo co je v motorovým prostoru?

Naftový přihřívač Sharan....řešil někdo? Jako na většině těchto aut nefunguje. Na VW clubu se píše o výměně svíčky popřípadě sítka na svíčce, ale mě se ještě ani topení nepodařilo rezebrat. Nikdy nebylo rozebrané a hliník za 10 let pod autem udělal své. Většina těch dlouhých šroubů utrženo. Má cenu se tím dál zaobírat? Neřešil někdo něco v podobném stavu? Topení jsem vyndal, hadice propojil topenářskou trubkou a auto se ted dokonce rychleji ohřeje než když tam nefunkční topení bylo zapojeno na oběh vody. Ale jakmile je pod nulou interiér se prostě nevytopí.
-> venni: jo tak nějak by to mohlo být. Ve vagu by to tusím mělo být v přizpůsobení-kanál 1 na 0
-> Milan 136: ok díkec,okouknu jak složity je se dostat na konektor (doufam že stačí vyhodit kastlík) a pak ve vagu už to u bagů snad zvádnu :D
-> venni: pokud není vypínač, tak by mělo stačit fyzicky odpojit konektor a vypnout vagem. u tohohle roku by neměl být třeba odpor
Chlapci,dnes mi volala známá že si koupili nový povoz.Měl by to být sharan rok snad 04.Ptala se mě,jestli jde vypnout airbag u spolujezdce.Když jsem se tázal zda má v kastlíku zámek na klíč tak prý asi ne (ženská,ale věřím jí,že ho nenašla :) ) takže má někdo zkušenosti jestli stačí jen vagem (kterým umím stále jen pár základních věcí :D ) nebo radši nic neriskovat a prcka cpát dozadu? Táži se,protože auto je ode mě nějakou štreku tak než abych tam jel a něco zkoumal,pozeptám se zděs... díkec
Do zamku vedou vrchem 3 draty v konektoru a zespodu 5 dratu v ovalnem konektoru. Ktery konektor muze mit na starost zamykani a odemykani centralu?
A ma Galaxy 1 a 2 shodny el schema centralu? Vsude jsem nasel jen na G1...
A ma Galaxy 1 a 2 shodny el schema centralu? Vsude jsem nasel jen na G1...
-> Peca: asi určitě a ani se moc nedivím
-> Pavel P@nkáč: mozna se jim do te drbacky nechce
-> Peca: na tohle s diagnostikou
tady se musí zkoušet měnit a měřit

-> Pavel P@nkáč: V servise mi tvrdi, ze to bude nejaky mikrospinac v zamku, ze se stejne asi bude muset vymenit. Pritom u ridicovych kabelu funguje normalne. Proc se tak boji kouknout na jednotku nebo draty, nevim. Pry diagnostika neni vsemohouci :-/
Jo na kabely jsem zapoměl tam koukam jako první, jak píší kluci mrkni tam...
-> Peca: To je nemoc SAGů - polámané dráty v tom koleně. Zkus s tím pohýbat a při nejhorším uvidíš a uslyšíš cirkus ve dveřích. Já jsem nezamykal, zamykal, nesvítil, nestahoval, nehrál apod...
-> Peca: To zjistíš pomocí diag ne? Jestli reaguje zámek, případně dveřní jednotka
-> Milan 136: Asi na to kouknu, zitra. Je fakt, ze polamany drat jeste poznam
-> Peca: v nem to muze byt klidne polamany
-> Milan 136: Tam je takovy masivni gumovy koleno, bez zjevneho poruseni. Ale dovnitr asi pustim az servisaky, nejsem elektrikar
-> Peca: a co kabely v průchodce do dveří?
Po pripojeni zamku spolujezdce do ridicovych konektoru odemykani a zamykani funguje normalne. Chyba je tedy pravdepodobne na kabelu mezi ridici jednotkou centralu a zamkem spolujezdce, pripadne v jednotce.
A vypada to, ze skutecne zamceny zamek bez proudu je blokly v jedne poloze.
A vypada to, ze skutecne zamceny zamek bez proudu je blokly v jedne poloze.
-> Peca: případně zámek jsem sehnal na aukru druhošku nový za 560kč, mam ho na passatu víc jak rok a bez problému 

-> Peca: kličem by to mělo jit asi vzdy odemknout tamto jsem řešil vzadu tam klič není...
-> Pavel P@nkáč: takze i kdyz ho ted odpojim od vsechn zdroju a zkusim to "nasucho" klicem, tak stejne bude zamceny, zasefovany jako pri poslednim impulzu? Myslim, ze to ma svou jednotku tak jako OCtavka, je to v podstate VW koncern
-> Peca: nevim jestli je v galaxy taky dveřní jednotka ale na octavce to tak dělalo že zamek vžycky držel zasefovany, ale starej zamek muže byt taky KO...mužeš vyzkoušet na řidičových dveřích konektor tam bude stejnej...
Kluci, je mozny aby galaxy central nejakym zpusobem kurvil motorky zamku? Zamkly se mi dvere spolujeazdce, bez reakce, takze vysekat zamek ven, sehnat jiny (vrakac), nasadit, opet zamknout a hle - znovu se zamek zamkl a uz se nehne. Nastesti jsem to zkousel s otevrenym dvermi, ty ale ted prozmenu nejdou zavrit.
V servise mi tvrdili, ze se prvni zamek rozbil, a druhy z vrakace byl taky uplne stejne rozbity, ze to by centralem byt nemelo a mam si koupit novou funglovku za 5 tacu, zadny vraky.
Ze bych narazil na dva blby zamky? Nebo to muze delat neco v okruhu centralu, co to proste nepusti? (i kdyz odpojim zamek od elektriky, on nepovoli)
V servise mi tvrdili, ze se prvni zamek rozbil, a druhy z vrakace byl taky uplne stejne rozbity, ze to by centralem byt nemelo a mam si koupit novou funglovku za 5 tacu, zadny vraky.
Ze bych narazil na dva blby zamky? Nebo to muze delat neco v okruhu centralu, co to proste nepusti? (i kdyz odpojim zamek od elektriky, on nepovoli)