No, zkouknul bych to osobně až po zimě... Když vidim co za chlazený salámky jezdí známej, jsem uplně v klidu. Neřikám že je to dobře, ale i když milimetr pod minimem, furt zlatě oproti výše zmíněnému případu.
Při přezouvání na zimní jsem zjistil, že mi někdo zákeřně ojel destičky... :-)
Otázka je ale na kotouče. Naměřil jsem vepředu 22,2mm a 23mm ( nové mají 25mm, limit je 21mm ) . Mám to taky rovnou měnit, nebo až s dalšíma destičkama? Nemám vůbec představu jak to ubejvá...
Vzadu mám 9mm ( Nové 10, limit 8 ) takže tam to řešit nebudu.
-> Karel.: Mam Sharana, udelany na bile podsviceni, ale na maxiDOT uz nezbyly kacaky, takze zatim taktez poloDOT. Hezky cesky, no a casem se uvidi. Ja chtel totiz takzez bile podsviceny displej MAXi, ale meli jen ty cerveny, takze zatim to nemam.
-> Jarda/felda 30.10.14 20:17:48: ne. Prvně umřela komfortka, tak jsem koukal na pojistky. A pak jsem jí omylem nedal zpátky, ale do vedlejšího neobsazenýho slotu
-> vhml 30.10.14 18:57:56: takže pojistka na oko dobrá a ve skutečnosti špatná ? s timhle sem se taky potrápil :D ted už pojistky propískávám když si nejsem jistej
Víte jak po třech dnech zoufalství opravíte centrální zamykání na benzínovým autě? Vyndáte pojistku z předehřevu nafty a vrátíte jí do centrálního zamykání ....
Je s tím Vifem pakárna hlavně v zimě, nesmí to být někde v mrazu, ale když člověk bere do plna tak se to určitě vyplatí. Taky leju někdy 2násobné dávky a naftový filtr (po třech letech) byl uvnitř jako nový.
Do benálu jsem to zatím nezkoušel, ale tam je jiný ten aditiv nebo je to samé?
-> Karel. 30.10.14 09:34:25: dopisoval jsem si s VIFem ohledně aditivování 100 oktanů. Prej to nebude mít zdaleka takovej přínos jako u obyčejné 95, ale rozhodně to není na škodu ani v dvojnásobném množství...
-> Karel.: Velká blbost, leju tam vif v létě i v zimě, beru jak prémiovou tak klasiku snažím se jen u ověřených pump, protože mám PD (více přísad neuškodí, ale není to že čím víc tím to líp pojede)
Malej dotaz používáte někdo VIF na zimu? Beru naftu pouze OMV a Benzina a to ještě tu dražší variantu (vervu) a někde jsem četl, že VIF může v téhle kombinaci uškodit, že buď horší naftu a VIF a nebo jen lepší bez přísad, zdá se mi to jako dost velká blbost, ale zajímali by mě vaše názory.
-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:50:46: Zkusím se do ní teprve dostat. S vagem 304 se údajně nebaví. Zkusím někde napojit něco lepšího. Třeba to bude jen o smazání nějaký kraviny.
-> vhml: to jsou takove nejčastější problemy s komfortkou, u passatu nesvití lampičky v každym druhým...ja bych asi šel po komfortce nejlepe pujčit se stejnym čislem od nekoho na vyzkoušení, ale vím že to není zrovna jednoduchy řešení...
-> Pavel P@nkáč 29.10.14 21:30:59: okna chodili i předtím. Lampičky začali svítit po odpojení a znovu připojení baterky. Teď funguje všechno kromě zámků a kontrolky vyhřívání předního okna ( ale ta řekněme třeba umřela, vyhřívání funguje )
Tak jsem se maličko hnul z místa. Po odpojení a znovu připojení baterky už funguje vše kromě centrálu a otevírání kufru.
Zkusil jsem se VAGem připojit na adresu 09, vypsalo mi to multifunkční jednotku 7M0 962 258 K, ale nekomunikuje to s ní. Napíše mi to po chvíli Příliš mnoho chyb během přenosu ( nebo něco v tom smyslu )
-> Nwkt 28.10.14 21:37:47: zkusím. Podle mě to zkurvili ty Hidky, protože jsem odemkl, ale po odjezdu už nefungovalo nic. Akorát stropní hodiny umřeli o tři rozsvícení dýl.
Dnes ráno mi pro změnu přestala fungovat většina elektroniky - centrál nezamknu, kufr neotevřu, blinkry, dálková světla, hlídání žárovek, hodiny, vyhřívání oken, stěrače. Tuší někdo odkud hledat problém? Pojistky jsou všechny v pořádku. Na jaké adrese je nějaká jednotka co to může řídit? Ve vagu se mi ohlásí jen motor, abs a přístrojovka. Dost možná to má něco společného s včerejší montáží HID světel ( včera ale fungovalo vše a dlouho jsem si s tím hrál ) .
Mám podezření, že mi nefunguje čidlo klepání ( 1,8T AJH ) pokud táhnu plaťák tak v oblasti nejvyššího kroutaku to detonuje jako prase, musím ject o kvalt níž a do všech kopců točit 4000.
Kterak zdiagostikovat, že fakt nefunguje? Stává se, že odejde nebo může bejt chyba jinde? Kde na motoru ho vůbec hledat?