Jaký vůz??

prohledat
3554 příspěvků (zobrazeno 3051 až 3100) od 02.07.2010 do 07.05.2025, založil/a mafes
řadit dle data
20:37:54
04.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 04.05.16 20:25:34: Jo nebráním se ani těm 15" není to auto na parádu. Omrknu na cenový rozdíl mezi pneu a uvidím ;)



-> saskyn2 04.05.16 20:27:29: Nejde o cenu, jde o ten nesmysl 30tka v točivém benzínu...



-> Milan 136 04.05.16 20:31:51: 18" nejsou v TP a nechci na tom autě měnit podvozkově věci příliš často. 4 Jinak co se týče bodů, souhlasíš s klukama co tu už padlo?
20:31:51
04.05.2016
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.05.16 20:12:03: ne 160 ale 1804

fakt to v DP je



kola 18" ne? 1



zadní desky na to doma už máš 1
upraveno 1x, naposled 04.05.2016 20:32:32
20:27:29
04.05.2016
saskyn2
-> Tuner#2: Hele cenový rozdíl tam nebude zas tak velký a nerad dávám do aut jiné typy olejů než na které to jezdilo doted. Ale je fakt že pokud to bude mít normu co to má mít tak asi není co zkazit, takže je to asi jedno.
20:25:34
04.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.05.16 20:14:41: mám 15 a sedí to slušne , vo výpredaji sú hliníky Deimos R15 za 48eur kus , tam nie je o čom a sám mám dve sady
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od suri vložen 04.05.2016 20:25:34
20:15:00
04.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: rozvody dej urcite nove + pumpu
20:14:41
04.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě dotaz jaké kola? jsou tam teď letní 15tky a popravdě to s poklicena nevypadá vůbec zle. Nicméně asi na ně půjdou po létě zimáky a na léto přijdou nová kola. Otázka je zda 15, 16 či dokonce 17" Překvapivě to i na těch balónech sedí slušně a nerad bych přišel o ten komfort na nerovnostech kde nic nebouchá/nemlátí. Takže kompromis max. 16tky?
20:12:03
04.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.05.16 00:56:12: Díky. Klika zlobí venkovní, tak na to mrknu. BTW proč nechat longlife? Mě přijde, že 5W30 je v benzínové autě total nesmysl, vždyť to v létě musí přepálit jak nic...



-> MATTESS 04.05.16 07:14:04: Jo tak to chci udělat.



-> suri 04.05.16 07:58:05: Taky díky za vyčerpávající info.



-> MATTESS 04.05.16 09:53:27: někde jsem četl 90 jen kontrola a pak dalších 30/30, někde píšou 120, Milan říkal 160. Ale přece jen to má 11let, tak půjdou nové.
11:18:14
04.05.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 04.05.16 10:29:25: to vím, taky mam interval 240t km, ale určitě je budu měnit dřív. Roky teď z hlavy nevím
11:14:42
04.05.2016
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 04.05.16 10:57:29: teoreticky je LL kvalitnější ale taky dražší 3 3
11:13:57
04.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jarda/felda: nekdy i vic, zalezi pri kolika km to praskne :)
11:12:34
04.05.2016
Jarda/felda
-> vhml 04.05.16 10:12:25: dneska už je to běžný těch 180 a víc 4
10:57:29
04.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> M@rtin 04.05.16 10:48:30: A klasický olej proti LL, ale obojí měněno po roce / max 15 000 km. Který olej bude mít lepší vliv na motor, resp. který by měl být teoreticky kvalitnější? Tohle jsem nikdy moc nestudoval a ani tomu moc nerozumím.
10:48:30
04.05.2016
M@rtin
-> MATTESS 04.05.16 09:53:27: Já jsem na mojem nechal měnit rozvody cca kolem 110tkm, tehdá i se spojkou, kvůli hučícímu spojkovýmu ložisku



-> Tuner#2: Já mám v mejch 130tkm

druhou sadu destiček a kotoučů (podruhé také originály v cca 70tkm)

v 75tkm uložení zadního stabilizátoru a zadní tlumiče

v 110tkm spojka, rozvody, přední tlumiče

A kvůli korozi páté vrata i s novým oknem a nějaký další opravy kastle v rámci záruky.



Prozatím jezdíl LL interval na výměnu oleje, takže každý dva roky (cca 20tkm) chci přejít na roční, tak uvidím co mi bude doporučeno za olej
10:30:03
04.05.2016
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: TDičkový určitě
10:29:25
04.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 04.05.16 10:23:26: Už dlouho má podobně optimistický interval i PSA. U HDiček 240 000 km / roky si nepamatuji. Podobné je to i u mě, ale tam je tuším ke km ještě 10 let. Stejně jsem je ale nechal raději udělat v cca 90 000 km. Karkule, která má sice dá se říci nové auto, ale starý základ motoru 1.4 FIRE, tak má stále 90 000 km nebo 6 let. Tam už jsme je dělali teď na jaře taky v nějakých 70 000 km komplet. Neměly náhodou 90 000 i jedničkové Oktávky?
10:23:26
04.05.2016
MATTESS
-> Milan 136: Jsem myslel, že takové dlouhé intervaly jsou záležitostí aut kolem (od) 20104
10:12:25
04.05.2016
vhml
-> Milan 136 04.05.16 10:08:14: to má řetěz nebo testujou kolik řemen snese? 3
10:08:14
04.05.2016
Milan 136
-> MATTESS: dle DP kontrola ve 180
09:53:27
04.05.2016
MATTESS
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.05.16 22:28:58: tam se nemění rozvody v 90t km?
09:49:59
04.05.2016
U-Geen
-> vhml: my ji mame ve Foresteru :)
09:45:01
04.05.2016
saskyn2
-> U-Geen: Nevím jak jiné věci, ale pumpy v jejich sadách jsou fakt trága snad horší než starline.
09:15:55
04.05.2016
vhml
-> U-Geen 04.05.16 09:12:06: nedávno jsem si koupil SKF do Mazdy :-/
09:12:42
04.05.2016
U-Geen
09:12:06
04.05.2016
U-Geen
-> saskyn2: to slo SKF tak kvalitativne dolu?
08:33:45
04.05.2016
Nwkt
-> Tuner#2: šrobků ma Regner plno, zinkovat mi přijde zbytečný
07:58:05
04.05.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.05.16 22:28:58: Sviečky ideálne NGK BKUR6ET-10 /101000033AA/ prípadne originál ekvivalent BERU 14FGH-7 DTURX /101000041AC/



Rozvody sada 06A198119 /šiel by som do originálu , nie je zase taká drahá , je to len remeň + kladka/ + samozrejme by som vymenil aj remeň alternátora



vodná pumpa 06B121011Q , tu by som šiel do origo X dielu , tam sa nedá vyšpekulovať nič a čo viem tak niekedy je neoriginálka drahšia ...

Filter vzduchu 1F0129620 , Kabínový uhlíkový 1K1819653B+vyčistiť klímu , možno by som dal aj palivák - nemení sa vôbec a po tých rokoch by sa mu patrilo 6Q0201051J 4bary

Olej hocičo podľa sympatií čo plní 502.00VW , ja jazdím Mobil1 0W-40 , čo servisujem BSE tak dávam Mobil 5w-40 a no problém ...

Určite to chce premazať spodné skrutky na nastavovanie zbiehavosti zadnej nápravy /EXCENTRE/ a dať urobiť GEO ...

Ak je to dovoz a spodok je v dobrom stave tak odporúčam natrieť všetky zvary na ramenách , skrutky hlavičky a podobne . nejakou dobrou farbou + podvozkovým voskom /ja som to neurobil a po 60tkm je to celkom dosť hrdzavé / .. Podblatníky dole , umyť a vyvoskovať , takisto skontrolovať miesto vzadu okolo nádrže hore pri brzdových trubkách sa spájajú plechy - je tam len plnič a vosk ... skrutky podblatníkov sú na 25TORX celkom drahé cca 0,30€ /kus , takže podľa potreby ... ako ak ti to nenáhli tak by som ti nejaké v obálke poslal , mám toho kopec ...



zásterky sú zbytočnosť , mal som ich chvílu a nepomáhali nič , resp. ak hej tak tie staré KEA600001/002 , nie tie faceliftové oblé , tie sú naprd úplne ... osobne sa mi to ale moc nepáči , hlavne vpredu derie piesok hranu lemu blatníka ...



klučka dverí sa dá demontovať po vybratí zámku - zboku dverí pod krytkami sú dve skrutky na 20TORX , jedna sa len povolí a jedna sa vyskrutkuje trochu viac a ide vybrať vložka , potom vykvačíš lanko s kľučky a kľučku vyberieš , ale čo tam môže byť zlé neviem .. je to celé v hliníkovom držiaku
07:14:04
04.05.2016
MATTESS
-> Tuner#2: dal bych ten 5W40, normu to bude mít nejspíš 502.00 jako jsem měl na Fabii, interval rok nebo 15t km. Na 5W30 bych se vykašlal
07:08:43
04.05.2016
vhml
-> palinator 03.05.16 23:37:14: INA je třeba na 1,8T originál. Jen to má krásně ofrézovaný nálitek s VW číslem 3
00:56:12
04.05.2016
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.05.16 22:28:58:

1. Ano



2. Na to bych se vykašlal, nevím jak moc je máš orezlé ale ty šrouby vydrží a pochybuju že by ti z nich přes podběh přeskočila koroze někam na karoserii. Já to dělám tak že pod zadním nárazníkem jsou vždycky jak nový, tak si je schovávám a pak když dělám olej na svých autech tak ty pěkný nandám na ten plast pod motorem, popřípadě na podběh když ho potřebuji z nějakého důvodu sundat, ale vyloženě že bych to sundaval kvůli tomu to teda ne.



3. Contitech nebo origo což je vlastně stejné



4. Jistota je jedině origo, dá se výměným způsobem za lepší peníze, pokud někdo chce ušetřit tak dávám hepu. Hlavně ne SKF nebo starline to bys za půl roku rozebíral



5. NGK



6. Nechal bych Shell 5W30 longlife. Akorát to měnit po 15ti a nejezdit longlife



7. Origo, filtron, mann...



8. Venkovní nebo vnitřní? Pokud vnější tak ta je plastová ale je to uložené ve slitině alu, těžko říct co tam je špatně, rozebrat, klika je na půl minuty a budeš hned vědět.



9. Ne, sice ti to nebude pak pískovat prahy, ale vypadá to hrozně a drží se v tom o to víc vlhkost a bordel



10. Pokud budeš parkovat venku udělej si skrytý spínač na diag. zásuvku, pak bych (jestli to ještě půjde) promazal vzadu šrouby s kterými se dělá odklon, rádo to zarezá a pak je to pakec, no a pak kdyby si chtěl nějaký vylepšení tak se na tom dá dodělat spousta pěkných věcí-xenony, nějaký slušný rádio, mf.volant, výhřev sedaček, tempomat, samozatmavovací zrcátko, hf, parkováky dopředu, ops, velký brzdy a spousta dalších užitečných věcí ale o záleží jak moc bys to využil. A klimu bych nechal vyčistit ozonem, vydrží to mnohem déle než nějaký spraye.
upraveno 1x, naposled 04.05.2016 00:58:41
23:37:14
03.05.2016
palinator
-> Tuner#2:

Pokud máš origo za dobrou cenu tak není co řešit. Já známosti nemám, proto kupuju v obchodě takovou značku, která vychází dobře. Třeba INA komplet sada včetně vodní pumpy by na 1.6 vycházela na 1 889 Kč. A co mám vyčtený, tak INA jsou dobrý rozvody, sdílej krabičky s Gatesem a na tom se mi zatím co vim kam to bylo dávaný, nic nepotkalo.
23:30:49
03.05.2016
Syny
-> Tuner#2: No matka ma na aute nejaky co slyset neni a jestli funguje tezko rict :) Nicmene od posledni pojistne udalosti kvuli kune (kdy se tedy poridil tenhle udelator) uz tam zadna nevlezla. A uz to bude cca rok a ctvrt asi...
23:27:30
03.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> krtik 03.05.16 23:08:22: Díky na šroubky se zeptám.



-> Syny 03.05.16 23:09:06: Ono je nějaký co slyšitelně nepíská a přitom funguje?



-> palinator 03.05.16 23:09:46: Proč show car? Nechce se mě tam vracet orezlinu aby od toho cačal korodovat i plech kam se šroubuje. Díly chci kvalitní, kupovat budu u soukromníka kde mám ceny.



-> U-Geen 03.05.16 23:12:28: No vidíš a mě se naše nové auto i líbí stejně jako Turba na Žlutce 5
23:12:28
03.05.2016
U-Geen
-> palinator: ad 9, u O2 je to jedno :)
23:09:46
03.05.2016
palinator
-> Tuner#2:

2) Chceš s tim taky jezdit nebo dělat showcar?

3,4,5,7) Chceš dát do servisu jen kolik je potřeba, přičemž využít kvalitní druhovýroby a nebo chceš jistotu nelevného nákupu?

6) Normu dodržet, olej si vybereš sám.

9) Je to hrozně škaredý
23:09:06
03.05.2016
Syny
-> Tuner#2: Nevim kde parkujes - jestli v garazi nebo ne, ale pokud ne, tak bych osobne zvazil plasitko na kuny (ale nejaky nromalni, ne to co piska slysitelne a prudi to siroke okoli). Urcite bych zkouk i prevodovy olej, zasterky bych dal urcite vsude a az budes mit venku ten kabinak, tak bych vycistil klimu.
23:08:22
03.05.2016
krtik
-> Tuner#2: Něco zkusí poradit :).

1. Pokud se nepletu, je to jak píšeš. Vyšroubíš šroubky a podběhy opatrně ven. Šroubků je tam dosti (i ve spoji se saharou pro vzduch k brzdám a šusplastu), napoprvé buď opatrnej a nervi to na silu.



2. Myslíš ty černý šroubky co drží všechny plasty na spodku? Ty bych snad koupil nový..? V autorizáku by jich měli mít skladem mraky 4. Cenu nevím.



7. Filtry bych dal origo všechny. S kabinovým filtrem bych udělal ještě nějakou desinfekci výparníku. Třeba desinfekčním sprejem od Wurthu (taky koupíš v autorizáku, ale asi za ranec) -> Nastříkat na výparník, nastartovat, zapnout recirkulaci, zavřít auto a nechat tak 10minut točit vzduch v autě. Filtr by se snad mohl nasadit hned po nastříkán, možná bych to i jen zadekloval a filtr dal pak. Tímto uděláš výparník přímo. Pak to můžeš nechat udělat někde třeba ozónem nebo něco pořídit na doma, co necháš třeba na sedačce a opět zapneš vnitřní cirkulaci. Případně i nějaký vyvíječe ozónu na doma jsou, ale nevím co to je zač. Osobní zkušenost mám pouze s tím Wurthem.



9. Zástěrky by možná neškodili. Ale zase čelo prahů z podběhu je kryté podběhem... Na Feldě bez zástěrek jsem měl opískovanou barvu až na ,,plastizol". Rozhodnutí na tobě :).



Víc Ti nepovím, ale kluci to určo doplní, případně mě opraví :).



Edit: Kdybys čerstvý kabinový filtr dával až po recirkulaci desinfkce v introši, tak dávaj bacha abys měl čisej kanál čerstvýho vzduchu. Pak bys mohl vysávat celý auto :-D. Vysávat ale budeš minimálně v části kanálu a podlahu po vyndání starýho filtru.
upraveno 3x, naposled 03.05.2016 23:19:59
22:28:58
03.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Mám několik dotazů. Než začneme ve velkém jezdit, tak chci udělat nějaké výměny a očistu.



1. Chci sundat všechny podběhy a vše umýt, naleštit a navoskovat, případné oděrky natřít, zaretošovat. Podběhy jsou jen na šrouby s velkou hlavou a pak to na mě "vypadne"?



2. Šrouby mám nechat nově nazinkovat? některé jsou zoxidované.



3. Chci vyměnit rozvodový řemen, až se má až ve 160ti, tak už to má 11 let a jistota je jistota. Jakého výrobce objednat a nebo jen jen jeden origo?



4. S rozvodama to bude asi chtít i novou vodní pumpu. Opět jakého výrobce?



5. Jaké svíčky?



6. Doteď to jezdilo na Shell 5W30 longlife. To chci vyhodit a udělat normální roční interval a nájezd. Dát tam 5W40 odpovídající normy? Nějaké konkrétní doporučení?



7. Vyměnit filtry sání a kabinový - tam asi není co zkazit při objednání origo dílu.



8. U řidiče je volná klika, na vakl do stran. Jak je složitá výměna a co je příčinou? Je to uložené jen v plastu?



9. Má význam dávat dopředu zástěrky?



10. Co Vás ještě napadá?
14:08:54
02.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 02.05.16 13:59:49: Nejvíc je, když couváš, začne to vřískat a široko daleko nic. Tak pro jistotu vylezeš a ze země čouhá pampeliška. 3
13:59:49
02.05.2016
U-Geen
-> dragon_cb_cz: me to pipa i na obrubnik, takze pocitam, ze dite nebude tak placate. Leda by ho predtim prejel valec. Nicmene jak pisu, idealni je oboje :)
13:54:34
02.05.2016
Sejki - zrušená registrace
13:49:43
02.05.2016
dragon_cb_cz
-> U-Geen: Pokud bude na zemi pod urovni narazniku? Ale je fakt ze netusim jak moc sirokouhly ty kamery jsou...
13:35:00
02.05.2016
U-Geen
-> dragon_cb_cz: to mi pipne :)
13:00:01
02.05.2016
dragon_cb_cz
-> U-Geen: No hlavně to co píše -> saskyn2 02.05.16 10:12:23: , dítě za autem někde v obytnej zóně...
10:45:53
02.05.2016
U-Geen
-> saskyn2: jj na to presny doparkovani je to super :)
10:12:23
02.05.2016
saskyn2
-> suri: Je to těžce návykový, mam už divnej pocit když couvám a nevím co se děje za autem. 3 Na běžný couvání asi stačí pípáky, ale třeba na dojíždění k oji plata je to naprosto super, to samé při parkování s tím člověk dojede na 1cm, zatím co pípáky ječí už tak 30cm dopředu. Vždycky si vzpomenu na výraz tý paní co nemohla do mezery nacpat svoje Picanto a já tam v poho narval kombikovýho Passata, jenom čuměla s otevřenou hubou a kroutila hlavou 3 O užitečnosti se netřeba dohadovat, viz ted jak někdo srazil toho smrada co utekl rodičům a vyfásnul za to trest.
07:21:24
02.05.2016
suri
-> saskyn2 01.05.16 23:17:47: Je to možné , osobne kameru nepotrebujem ...
07:18:27
02.05.2016
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.05.16 16:19:32: Tak hlavně že jsi spokojenej s výběrem .... 47
07:06:46
02.05.2016
radekp
-> Tuner#2: Gratuluju, ať slouží! Hlavní přínos bezpečnost pro rodinu!
23:17:47
01.05.2016
saskyn2
-> suri 01.05.16 20:25:07: rcd510 ma srejny display a kameru umi kdyz ma vstup. Ale dela se vic typu a ne vsechny maji vstup. Bolero tu mam pred sebou a vstup to nema.
20:25:07
01.05.2016
suri
-> Nwkt 01.05.16 18:37:50: Bolero podľa mňa na tom displaji také veci nevie...
Extreme Tyres