skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák1983: jo, částka souhlasí. S tou modrou 307 jezdí máma. Ale už není na 17" nebo co to měl
-> kraska98 17.05.17 22:22:05: Je to stejné. Stejně jako třeba 106 a Saxo (S16 a Vts).
-> Kocvin: Ta 306 cabrio s motorem S16 by nebyla špatná.Mohlo by to být slušné žihadlo.Taky se mi líbí více předface verze.Ale na 309 gti to stejně nemá
Mimochodem,není ten motor S16 tentýž,co se dával i do Xsary 2.0 VTS ?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kocvin 17.05.17 21:55:54: On není špatně ani Fiat Barchetta.
Ale je jen dvoumístný, mít jako bonux zadní náhon, je to perfekt. Pokud nechceš nutně 2+2, rozhodně bych Barchettu nezatracoval.
www.google.cz/search?q=fi at+bar...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
www.google.cz/search?q=fi at+bar...
-> MATTESS: Díky..
Hezké keskiny nebo co to je..
-> Jirik_Tuňák1983: Designově tomu není co vytknout to je fakt :) Akorát mě se možná více líbí starší verze, kterou jsem tu dával já s předkem alá 306 gti6..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Designově tomu není co vytknout to je fakt :) Akorát mě se možná více líbí starší verze, kterou jsem tu dával já s předkem alá 306 gti6..
-> MATTESS 17.05.17 21:12:41: Tu částku si ještě pamatuju správně a nebo to bylo víc / míň?
Je to pěkný auto. I tu 307 měl Ondra pěknou, ještě ji mají v rodině a nebo je ve světě?
Je to pěkný auto. I tu 307 měl Ondra pěknou, ještě ji mají v rodině a nebo je ve světě?
-> Kocvin 16.05.17 07:42:32: tady je![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dnes testík 3008 GT line 2,0HDi 6q. Ten display na místě budíků - nevím, nevím. Moc mi to nesedlo. K tomu divná grafika, kdy celý číselník je ve stínu a jen okolí aktuální rychlosti a otáček je nasvícený (na otáčkoměru to je znatelné). Jízdní vlastnosti poplatné kategorii vozu. Docela mi vadil A sloupek se zrcátkem ve výhledu šikmo.
Pak přišlo na řadu 308 GTi. Pěkné sedačky s vedením, tuhý podvozek. Jen z nízkých otáček by se mohl sbírat trošku lépe. A zvláštní je zvuk blinkrů. Ale jízdu jsem si užil :-)
Pak přišlo na řadu 308 GTi. Pěkné sedačky s vedením, tuhý podvozek. Jen z nízkých otáček by se mohl sbírat trošku lépe. A zvláštní je zvuk blinkrů. Ale jízdu jsem si užil :-)
-> Kocvin 16.05.17 07:42:32: Nie, naposledy jsem ho viděl vloni.
-> Jirik_Tuňák1983: Asi ještě nějaký jednoduchý systém..
Na mojí 206 tu střechu rozhýbáváme už rok..
Nějaké foto bys měl?![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nějaké foto bys měl?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kocvin 15.05.17 23:16:01: Kámoš koupil moc pěknou za 33 000 s nefunkční elektrickou střechou od nějakého odborníka. Vyměnil pojistku a střecha jede.
Naposledy to měl na 8x14 a 9x14.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Čím dál víc začínám koukat po nějakém 306 v cabriu.. :) S S16 motorem by to mohlo být velmi hezké a zároveň i velmi rychlé vozítko :)
O 106 cabriu jsem do ted neměl ani tušení, se střechou to vypadá strašně, ale bez ní se mi to celkem líbí
www.sauto.cz/osobni/.../1 0439743?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 0439743?goFrom=lis...
-> Milan 136 18.04.17 21:42:01: Nahodou tenhle hever je ten z lepších který se do aut dávaj, navíc je k němu dlouhá tyčka, tak ze ho zastrcis i pod rameno snizenyho auta
kupodivu jde i pomerne lehce vytocit nahoru.
S tim sráčem co se dával do favorita a podobně se to vůbec nedá srovnat.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
S tim sráčem co se dával do favorita a podobně se to vůbec nedá srovnat.
-> Nwkt 12.04.17 10:59:05: pobavilo. A v komentech bylo tohle![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tabi: Díky, je to takové provizorní řešení, ale nevím jestli to tak nenechám.. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak auto už se hýbe a dolaďuji detaily :)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak auto už se hýbe a dolaďuji detaily :)
-> Kocvin: Pěkná pojízdná dílna.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Něco se tam vzadu klube ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS: no právě to větší množství. To tam vyleje tak deci, dvě. Je fakt že stačí jedna dávka, ale i tak mí to přijde, že tam leju pomalu víc kapaliny do ostřikovačů než nafty.
-> gim: se spotřebou vody problem nemám. Asi je to tím, že sám okno ostřikuju větším množstvím vody
Celej koncern to má stejně. Mám C4 a u kolegů na Pežotech to samé. Dolů setření / spuštění automatiky. Nahoru první poloha cyklovač, který jede dle rychlosti jízdy.
-> MATTESS: je to super funkce, ale je díky tomu hrozná spotřeba kapaliny. Tolik jsem nelil snad do žádnýho auta.
-> MATTESS: je to super funkce, ale je díky tomu hrozná spotřeba kapaliny. Tolik jsem nelil snad do žádnýho auta.
-> colaczech: Na P308 se stěrače rozjedou s určitým zpožděním za vodou. Plus je nastaveno určité minimální množství vody, tzn. při krátkém podržení páčky ostřikovače sami dodají to min. množství
-> Toušík: Ta poloha "cyklovače" funguje, jak píšeš, podle rychlosti jízdy. Nastavit by to šlo jedině překodováním BSI, jestli je to vůbec možné.
Mě to na berli znatelně zrychlí od 90km/h a je to opravdu na prd. Takže v mírném dešti jezdím do 90km/h
nebo si musím stírat ručně polohou dolů.
Jinak "perfektní" věc je i ostřik skla. Pustim ostřikovače a ještě než se na sklo dostane voda stěrače už jedou na sucho
No prostě francouz, ale jinak jsem relativně spokojený.
Mě to na berli znatelně zrychlí od 90km/h a je to opravdu na prd. Takže v mírném dešti jezdím do 90km/h
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak "perfektní" věc je i ostřik skla. Pustim ostřikovače a ještě než se na sklo dostane voda stěrače už jedou na sucho
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
No prostě francouz, ale jinak jsem relativně spokojený.
-> Toušík: jo, mám dešťák. Tak jako ty to máme na P206 - první poloha je nějaký nastavený interval a nelze jej měnit. Ale to je auto z roku 1998... Ještě bych pohledal na Peugeot foru, jestli tam něco nenajdeš
-> MATTESS: Já mám právě dolů jednou setření a nahoru ta prapodivná funkce.. Byl jsem s tím v Peugeotu v Klatovech a tam byli nějaký zmatený tak nevím zkusím ještě Plzeň zda nebudou vědět víc :/
Edit: Co znamená automat?? Máš senzor deště? Nebo je to cyklovač??
Edit: Co znamená automat?? Máš senzor deště? Nebo je to cyklovač??
-> Toušík: diagnostika a upravit (pokud to půjde). Já měl na P308 po namáčknutí dolů automat, na první nahoře stírání. Pro mě trochu nelogické, nezvyklé. Po úpravě namáčknutí dolů jednou setře, na první poloze nahoře mám automat.
Ahoj lidičky. Stal jsem se majitelem vozidla Peugeot Expert tepee. Ale mám tam pád nejasností. Při spuštění stěračů to nemá cyklovač :/ Auto nemá senzor deště. Nechápu proč to ve střední výbavě není, ale to už tak je. Funkce stěračů je taková že když se pustí na jedničku tak to stírá "nějak"podle rychlosti jízdy pro mé potřeby příliš rychle. Neřešil to někdo?? U starších tipů lze zařadit cyklovač třeba z feldy, ale tady nevím jak se to řeší. Je to rok 2012. 2,0 Hdi 88kw. Popřípadě nějaké poznatky na co si dát pozor co kontrolovat atd atd?? Auto mělo najeto 4000km tak je zánovní abych něco nezanedbal. Díky moc.
Dík, dneska jsem dostal tutéž informaci, takže mi to jen potvrzujes.
-> ogi 28.03.17 21:48:06: Většinou zlobí regulátor tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle. Občas to stačí jenom vyčistit... povolit dva torxy tuším 25 z boku čerpadla a odpojit dvoupinovej konektor, potom jde vysunout. Diagnostika by měla hlásit zablokovaný regulátor, popř. problémy s tlakem paliva ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A ještě dotaz. Začal mě haprovat Pažout(306 2.0 HDi). Kolísá volnoběh, ne moc, ale ručička otáčkoměr se chveje víc nez dřív a i podle zvuku to není cajk. Dneska když jsem jel pro Xsaru, tak jsem musel prudce brzdit až do zastavení, motor zdechnul a nešel natočit, naskočil až po více pokusech a rozsvítila se oranžová kontrolka motoru. Nicméně jsem s tím dojel a doma po vypnutí klíčku motor ještě pár vteřin(5?) běžel. Po opětovném startu a chcipnuti to samé... Kde může být chyba. Samozřejmě nechám někde načíst diagnostiku, ale co by to mohlo být? Váha vzduchu, vstřiky, čerpadlo, naftovým filtr(ten je menenej srpen 2016, najeto cca. 8tis. km, měním ho vždy s olejem po 15tis.)? Auto má na tachometru 286000, ale je to dovoz z raichu, kdoví kolik měl stočeno. Já to přivez před osmi lety a najel s tím 143000. Doteď jsem jen lil naftu a měnil olej a spotrebak(brzdy, cepy...).
-> U-Geen 27.03.17 15:56:38: Mám špinavý brejle. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MATTESS: takze jak vidis, Jirik neni z nejbystrejsich :)
-> haso 19.03.17 13:00:38: Neviem, čím to je.... Na škodovke som menil kotúče ešte za čias 2-piestov asi 2x po cca 20 tis. km, vždy mi to akosi rýchlo začalo dosť kopať, že som to nevydržal.... Až som nechápal, ako môžu niekomu kotúče vydržať dlho. A teraz ako mám 4-piesty, tak sa s kotúčmi blížim už k 100 tis. km, druhá sada platničiek na nich a furt sú dobré a nič nekope (od predku). A kým ich nezoderiem na milimeter, tak si ich nepustím![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A nezabiehal som ani jedny kotúče nikdy nijako špeciálne.
Tak neviem fakt od čoho to ide.... Na 2p som mával kotúče "Lucas", platničky Osinek, na 4p mám kotúče "Lucas/TRW", platničky TRW. Štýl jazdenia rovnaký.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A nezabiehal som ani jedny kotúče nikdy nijako špeciálne.
Tak neviem fakt od čoho to ide.... Na 2p som mával kotúče "Lucas", platničky Osinek, na 4p mám kotúče "Lucas/TRW", platničky TRW. Štýl jazdenia rovnaký.
-> Jirik_Tuňák1983: Ano, těm bystřejším neunikly další rozdíly jako - každá fotografie byla pořázena jinou technikou, v jiný den, v jiné roční období, v jiný čas v jiném úhlu atd ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Jj www.chemtrailsproject.com
/
-> MATTESS 27.03.17 11:57:49: Jj, je modřejší obloha a létá více letadel. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Odbahněno, odsoleno, vysušeno, poleštěno. Rozdíl docela viditelný ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso: Mě se na 106ce kupodivu osvědčil ten největší šunt Maxgear. Nic jiného neměli zrovna v prodejně skladem a já potřeboval nutně odjet. Kotouče vydržely 100tis a desky kolem 60...
Som zistil ze som na Saxe za cca 30tis km zvlnil predne kotuce, kope to ako blaznive...uvazujem ci za par korun kupit opat seriove, alebo mam skusit riesit nejake vrtane/s drazkami, ten cenovy rozdiel tam nie je prilis velky.
Ma to zmysel?
Ma to zmysel?
-> ogi: Hmm pěkný ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Jo, minulém pátek když jsem jel domů tak nad Losinou na křižovatce k vám do kotehulek. Bejt prostřední v řetězové se vyplatí. Fotky jsou v téma Co jste dnes podelali.
-> ogi: Co si vyváděl s Picassem? Tě někdo sundal?
Zvažuju po zrušení Picassa nákup dalšího. Manželce to auto vyhovuje, zbydou mi z toho dvě sady kol... Ale vzhledem k ročnímu nájezdu km přemýšlím, zda jít znova do nafty nebo koupit benzín. Kolik tak ty benzíňáky žerou, kterej brát a kterýmu se vyhnout?
To minulý jsem kupoval v naftě ještě v době, když byl přístup k levnější naftě, což už zkončilo a jezdim na pumpu, jako obyčejnej smrtelník. Stejně jsem na tom měl průměr 6,7l/100km, po zimě dokonce 7,2l.
Servisuji si to sám, takže tohle roli nehraje. Jedna z věcí, co teda hovoří pro naftu je, že před cca. 10tis. km jsem měnil čerpadlo, rail a vstřiky za věci z auta, co mělo najeto necelejch 100tis.(doloženo, bouračka se serviskou po prvním majiteli).
Další dotaz, mam na tom vepředu nový kotouče a desky a ramena, jaká je šance, že mi to bude pasovat na tu novou, jaký verze to měli stejný, zda-li nějaký(nafta/benzín, roky výroby...)?
To co jsem měl(mam nabouraný) je 2,0HDi, 66kW, rok 2003. Likvidátor to zhodnotil jako totálku(nic jinýho jsem nečekal), ještě nevim, kolik dostanu, ale čekám tak max 40tis. takže auto budu schánět max tak do 50tis.
Děkuji za rady a info.
To minulý jsem kupoval v naftě ještě v době, když byl přístup k levnější naftě, což už zkončilo a jezdim na pumpu, jako obyčejnej smrtelník. Stejně jsem na tom měl průměr 6,7l/100km, po zimě dokonce 7,2l.
Servisuji si to sám, takže tohle roli nehraje. Jedna z věcí, co teda hovoří pro naftu je, že před cca. 10tis. km jsem měnil čerpadlo, rail a vstřiky za věci z auta, co mělo najeto necelejch 100tis.(doloženo, bouračka se serviskou po prvním majiteli).
Další dotaz, mam na tom vepředu nový kotouče a desky a ramena, jaká je šance, že mi to bude pasovat na tu novou, jaký verze to měli stejný, zda-li nějaký(nafta/benzín, roky výroby...)?
To co jsem měl(mam nabouraný) je 2,0HDi, 66kW, rok 2003. Likvidátor to zhodnotil jako totálku(nic jinýho jsem nečekal), ještě nevim, kolik dostanu, ale čekám tak max 40tis. takže auto budu schánět max tak do 50tis.
Děkuji za rady a info.
-> MB_CML: Když se řekne závodní auto, málokdo si představí kompletně vykuchaný Peugeot 806 s podvozkem ze 405 Mi16, motorem z rallyové 306 Gr. A a bez jedna, dva, tři, čtyř… celé rodiny včetně psa a navíc při stintu na 24h ve Spa. Teď už si ho představíte a můžete dávat rozumy kámošům u piva, jakože to vědí fakt jen znalci závodní historie Peugeotu, což vy pochopitelně úplně jste. Opět se jim ve skutečnosti v duchu vysmíváte a cítíte se nadřazeně, protože jsou to úplní lůzři a nevěděli to. Vždyť už to znáte.
Btw. dopadl špatně, během první hodiny odešly brzdy, olejové čerpadlo a po návratu na trať odešel do deseti hodin i motor. #zklamalcelourodinu
Peugeot 806 Kronos Racing (1995)
Btw. dopadl špatně, během první hodiny odešly brzdy, olejové čerpadlo a po návratu na trať odešel do deseti hodin i motor. #zklamalcelourodinu
Peugeot 806 Kronos Racing (1995)