skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> haso: Pěkný zimáky,myslím ty ALU disky,pneu nejsou vidět.![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
som obul zimne papuce :-) a uz mame 214tis km, tj 29tis km spolu...
-> Jarda/felda: No i kdyby vydržel 100 tis.,tak to za ty peníze stojí,ne?Ono je to ale různý,Pepovi z Horní dolní může vydržet třeba těch 150tis.nebo klidně i víc,ale Franta s Dolní horní ho může mít zanesený po 50tis.
Já budu mít na autě za nedlouho 250tis.,tak se pomalu začínám rozhlížet,kdyby bylo potřeba DPF vyměnit.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> darklord 06.11.16 08:29:04: jestli vydrží 150 tak je to 10 let ježdění kdo ví co se za tu dobu stane
-> Jarda/felda 05.11.16 22:12:36: Výrobce: JMJ - Polsko
-> Jarda/felda: -> haso: Je to benzín 1.1 44kW r.v.1999.
-> Tabi 05.11.16 21:31:26: jestli máš naftu tak by to mohla být jednotka egr
-> haso: Díky,nevadí.Budu dál pátrat a až pojedu ke známému do servisu,tak se na to zeptám,možná bude vědět.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tabi: tak to vazne netusim, co je...
edit: diesel ci benzin? nejake zhavenie na diesly zeby sa tym regulovalo?? :-)
edit: diesel ci benzin? nejake zhavenie na diesly zeby sa tym regulovalo?? :-)
-> Jarda/felda: Asi jo,bude to ale nějaká replika.Na můj dvoulitr vyjde na 4 782 Kč.Na novější auto je tam cena třeba 10-20 tis.Jestli to funguje,tak proč ne.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
je možný aby fap na 807 2.2 nafta stál pouze 4300 ? dpffap.cz/peugeot-807/16-
filtr-peugeot-807-20-hdi-a
-22-hdi.html
-> haso: Jseš tady někde?
Začal jsem rozebírat saxo po tchánovi a v přihrádce před spolujezdcem je za krytkou jakýsi termostat?nebo co to je?Dával jsem samozřejmě dotaz i na citroen fórum,ale zatím mi nikdo neodpověděl.Díky.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator 29.10.16 17:08:59: lexie by měla být originál ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kocvin:
Ona není diagnostika jako diagnostika ne? Některý univerzální fungujou nějak pro tyhle auta, jiný jsou zase lepší na jiný auta, ale v zásadě je vždycky lepší origo diagnostika. I drahej Bosch na VW nefunguje tak dobře, jako VAG.
-> Jarda/felda:
Lexie je ofiko PSA diagnostika? Jinak ta ds150e funguje uspokojivě?
Ona není diagnostika jako diagnostika ne? Některý univerzální fungujou nějak pro tyhle auta, jiný jsou zase lepší na jiný auta, ale v zásadě je vždycky lepší origo diagnostika. I drahej Bosch na VW nefunguje tak dobře, jako VAG.
-> Jarda/felda:
Lexie je ofiko PSA diagnostika? Jinak ta ds150e funguje uspokojivě?
-> Pavell 28.10.16 12:19:19: pak zbejvá uni čínská delph ds150e
-> Pavell: 99ka saxo s elm327 nejde...
-> Kocvin: škoda![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Pavell: Jsou to náhody..
Nechci, naopak ještě sháním další..
Hlavně gti16..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: trochu drahý
-> palinator: jaký je to rok? pokud 99,00...mohlo by to možná jít tou ELM327kou
skoda-virt.cz/cz/.../1880 69-jakou-koupit-obd-diagno stiku
jednou jsem tím napíchl scénica z roku 99![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: jaký je to rok? pokud 99,00...mohlo by to možná jít tou ELM327kou
skoda-virt.cz/cz/.../1880 69-jakou-koupit-obd-diagno stiku
jednou jsem tím napíchl scénica z roku 99
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kocvin: kam na ty GTI čka chodíš? nechceš se jednoho zbavit???![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: Pokud má obd tak ji asi těžko vyblikas.. Nevim co ještě potřebuješ slyšet, že by jakoukoliv sériovou diagnostikou, která podporuje danou značku a model?
-> haso:
No děkuji za informaci že to má OBD zásuvku...
-> Kocvin:
Jedničková 106, to si mám představit 106 před FL? Tohle je po FL, prej to vyblikat nejde.
Takže otázka trvá. Čím?
No děkuji za informaci že to má OBD zásuvku...
-> Kocvin:
Jedničková 106, to si mám představit 106 před FL? Tohle je po FL, prej to vyblikat nejde.
Takže otázka trvá. Čím?
-> palinator: A pokud je to jedničková 106 tak vyblikat.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator 24.10.16 21:50:12: pod nohami mas obd zasuvku
-> Peca: Motor v pohodě. Chce to sice nějakou péči, ale ta stará 1.6 drží. V Picassu jsem měl ještě 8V a krom termostatu a preventivní výměny chladičů, žádnej problem
Kluci, nedolistoval jsem tema do konce, ale co rikate na model 307 sw (7-mi mistny) rok od 2002 do 2005 (pred faceliftem) a v 1.6 16V benzinu? Drzak nebo s*acka?
Když jste u 106, jakým způsobem se u těhlech strojů dělá obvykle diagnostika?
-> Jumbo 24.10.16 10:57:53: Nech si od Hasa přeposlat to co jsem mu psal přes SZ. Poptával totéž před nákupem Saxány a to je stejné.
Zdar,
mám možnost koupit pro mladou od známého Peugeot 106, rok 2000, třídvířko, 1,1 benzín. Myslím, že jako popojíždědlo to bude v pohodě, na co si dát bacha, máte někdo zkušenosti?
Díky
mám možnost koupit pro mladou od známého Peugeot 106, rok 2000, třídvířko, 1,1 benzín. Myslím, že jako popojíždědlo to bude v pohodě, na co si dát bacha, máte někdo zkušenosti?
Díky
-> venni: Díky, asi uvidíme a zkusíme. =)
-> ochoda: většinou se ty altíky u všech francouzů liší v tom jestli je to 8V/16V,ale třeba tohle bude vyjímka.
-> Bukaj 22.10.16 14:39:33: autorizák, peugeot k tomu přistupuje jinak než škodovka a díly maji
Měl bych také jeden dotaz - kde kupujete díly na Peugeota? Nemyslím tím běžné spotřební věci, které jsou v každém e-shopu, ale drobnosti, které jsem nikde na netu nenašel a tím, že znám jen zdroje dílů na škodovky, tak netuším, kde shánět.
Konkrétně se jedná o Peugeot Partner 1,6 HDi 2008 a sháním různé příchytky v motorovém prostoru - uložení filtrboxu, příchytky vedení vzduchu od masky k filtrboxu, příchytky kabelů a hadic, hadici k intercooleru...
...ve firmě máme "nový" vůz a tyhle drobnosti mu kdovíproč chybí...
Konkrétně se jedná o Peugeot Partner 1,6 HDi 2008 a sháním různé příchytky v motorovém prostoru - uložení filtrboxu, příchytky vedení vzduchu od masky k filtrboxu, příchytky kabelů a hadic, hadici k intercooleru...
...ve firmě máme "nový" vůz a tyhle drobnosti mu kdovíproč chybí...
Ahojte, nevíte někdo jesi je stejnej altík na Peugeotu 406 1.8 (16v) jako na 406 2.0T (benzin 8v) ? díky
-> Jirik_Tuňák1983 22.09.16 10:48:05: Tak potom načase zmeniť povolanie alebo jazdiť služobne svojím ...
-> suri 22.09.16 08:13:33: Co to meleš?
Já nemám žádné služební přidělené, to je firemní erár.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 21.09.16 21:29:21: Mal si sa lepšie učiť a možno by si dostal poriadne auto ...
-> palinator: řekl bych přes plničku, jelikož to má jakýsi zvláštní uzávěr pod rezervou, která se stala z plnohodnotné pouze dojezdová
-> havlik:
Močovina je tady uživatelská nebo jenom přes plničku?
Močovina je tady uživatelská nebo jenom přes plničku?
-> Jirik_Tuňák1983: nejvíc má asi to co sem před měsícem dostal já a to má 103tis. Jinak ve všem je 1.6HDI 68kW a to nejnovější je BlueHDI(euro6 a močovina v kufru) a to má 74kW
-> havlik 21.09.16 21:34:07: Kolik tak máte najeto a co v tem je za motory?
-> Jirik_Tuňák1983: no tady snad na všech autech odešly tlumiče asi tak do 20tis km max, ale to měnili na záruku, u jednoho nového auta se po 40km rozpadlo řazení. Jinak to celkem drží. Krom děsného kraválu motoru u aut co už mají něco najeto.
-> havlik 21.09.16 21:13:05: To má FIII v práci taky a na palubovce bych mohl roztloukat vořechy. :-D
To že v 1000 km nešly ostřikovače se stane, ale že o něco později přestanou jít stěrače, to už bylo slabší. Několik výserů se ještě objevilo, nicméně žádný znehybňující. Dnes v 10 900 km jsem akorát musel pozhasínat ručně všechny tři lampičky uvnitř, páč nešly zhasnout ani po uzamčení a na dveře nereagovaly. Tam je spínač v západce zámku? A řve to na pokles tlaku v pneu a všechny jsou OK. Snad do zejtra povolí záda a ztuhlá pravá noha. Já už s tím nikam nejedu, jsem z toho strašně rozlámanej. Skáče to, vlní se to a naklání, kravál a když dojedu, tak smrdí to auto jako prase spáleninou, přetopenejma plastama a ještě něčím syntetickým. Jo a cinká a praská od kapoty až po koncovku i po normální jízdě. Drhne řazení přes neutrál už od nova a ani s nájezdem si to nesedlo. Vypnutý / zapnutý ASR znát není, než to rozdýmí ta miniulita, tak je to hrozně jalový.
Proč to vlastně tak chválí i v podstatně větších autech? 1.2 Tsi (66). Obchoďáci mají Oktávy, takže jsou v pohodě, ale na postrky jsou tam tyto. Jakmile máš ale postrk z ČR přes půl DE, tak je mi líto těch lidí co to jezdí často, páč dosud jezdili spokojení s P308 HDi se 6q a u té nemuseli lovit výkon a Nm z popelníku. Ta auta ty spěchačky na schůzky a školení nedají, už teď mají divnej zvuk a jen 5q.
To že v 1000 km nešly ostřikovače se stane, ale že o něco později přestanou jít stěrače, to už bylo slabší. Několik výserů se ještě objevilo, nicméně žádný znehybňující. Dnes v 10 900 km jsem akorát musel pozhasínat ručně všechny tři lampičky uvnitř, páč nešly zhasnout ani po uzamčení a na dveře nereagovaly. Tam je spínač v západce zámku? A řve to na pokles tlaku v pneu a všechny jsou OK. Snad do zejtra povolí záda a ztuhlá pravá noha. Já už s tím nikam nejedu, jsem z toho strašně rozlámanej. Skáče to, vlní se to a naklání, kravál a když dojedu, tak smrdí to auto jako prase spáleninou, přetopenejma plastama a ještě něčím syntetickým. Jo a cinká a praská od kapoty až po koncovku i po normální jízdě. Drhne řazení přes neutrál už od nova a ani s nájezdem si to nesedlo. Vypnutý / zapnutý ASR znát není, než to rozdýmí ta miniulita, tak je to hrozně jalový.
Proč to vlastně tak chválí i v podstatně větších autech? 1.2 Tsi (66). Obchoďáci mají Oktávy, takže jsou v pohodě, ale na postrky jsou tam tyto. Jakmile máš ale postrk z ČR přes půl DE, tak je mi líto těch lidí co to jezdí často, páč dosud jezdili spokojení s P308 HDi se 6q a u té nemuseli lovit výkon a Nm z popelníku. Ta auta ty spěchačky na schůzky a školení nedají, už teď mají divnej zvuk a jen 5q.
-> Jirik_Tuňák1983: no nedělam:) třeba tapce dveří jsou jen plast:)
-> havlik 21.09.16 21:10:07: Ty si děláš pjórdel, ale v tomhle šegmentu je to normální.
-> Jirik_Tuňák1983: jo i celej motorovej prostor je neolakovený:) a taktéž kapota bez koberce:)
-> havlik 21.09.16 21:04:28: Na to víko zespodu došla barva a zátěžák? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)