skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 136
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
PepaS/Rapid136 - komentáře:
-> PepaS: Tak kdyby jsi si to rozmyslel, tak dej vědět!
za kolik si mel ty kola?
Ty kola ale byli jen na zkousku. Pujcil jsem si je od brachy z jeho CRX Targy. Ty 9 lezou az moc ven. Jeste musim zkusit ty same 7,5palcu na nich je ET bud 20 nebo 25
-> PepaS: Tak to jooo,to vaření můžeš vzít aspoň najednou..

-> TUNER: To je garaz spojena s vchodem (docela blbe reseni). Ram je jen vlozeny v aute. Taky potrebuju prvni udelat uchyty. Ale prvni asi budu delat dulezitejsi veci. Musim udelat napravy. A vyvarit kastli.
-> PepaS: Hmmm pěkný..Vypadá to že parkuješ doma na chodbě...
A co rám,už ho tam máš?Já ho tam dal,a naměřuju nějaký to uchycení...


Pridal jsem nejake nove fotky.
Zesik, ktery jsem prikoupil na sub. Je to zase od signatu. Jen trosku vykonejsi. Viz popis. Tenhle bude pohanet sub a ten puvodni kompa.
Jinak na poslednich fotkach je na zkousku kolo DEZENT C 9x16 ET15, podotýkam ze je to bez podlozky :)
Zesik, ktery jsem prikoupil na sub. Je to zase od signatu. Jen trosku vykonejsi. Viz popis. Tenhle bude pohanet sub a ten puvodni kompa.
Jinak na poslednich fotkach je na zkousku kolo DEZENT C 9x16 ET15, podotýkam ze je to bez podlozky :)
-> **R@ZOR**: Kola staly tusim kolem 11tis. Taky se mi líbí, sice asi casem budu chtit jine, ale to musim prvni auto dodelat a vyzkouset jak se auto chova s 15kami a pak mozna pujdu do jinacich, ale to bude jeste za dlouho. :(
-> Dale_Estelle: Dík ale jeste je na aute moc prace, spis jsou zatim nakoupeny veci na auto. Snad se to uz zacne pomalu hybat.
-> Dale_Estelle: Dík ale jeste je na aute moc prace, spis jsou zatim nakoupeny veci na auto. Snad se to uz zacne pomalu hybat.
Moooc pěkný!
Moooc pěkný!
-> PepaS: Pěkný kola, kolik stály? Nechtěl by jsi je prodat? :-)
Já když koukal na ceny od Heiga tak jsem myslel že mě omejou.....Zlatej MTX..:-)
taky bych rekl ze nebude duralovy a od Metalexu
-> Honis: 8000 za rám?Duralovej od MTX?....Jestli jo tak to je slušná cena...

Jo úplně stejnej.
-> Honis: 8000? Kde? Jakej? Takovej jako má tady PepaS?
Tak koukám, že si asi taky nechám ten rám navařit. Ale tady za to chtějí 8.000,-, takže z toho asi sejde. Jiak autičko pěkné (8)

-> coob: je z MDF
čuz to zadní plato je dřevěný nebo z čeho to máš??
Tu jizdu asi tak jak jsem ti rikal, je to zatim v nedohlednu. Ale chtel bych se pokusit aby to uz pristi sezonu vyjelo