skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 136
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
PepaS/Rapid136 - komentáře:
23:31:52
27.10.2004
27.10.2004
Vita
Čau Pepo, skoro súsede, máš to pěkné, kdy plánuješ první spanilou jízdu po úpravě??
10:49:07
28.09.2004
28.09.2004
Rapid
tak jsem ti odepsal.
12:58:42
20.09.2004
20.09.2004
Rapid
cau, jestli si se chtel zeptat na neco kolem ty posunuty napravy, tak mi kdyztak napis mail ...
12:08:27
16.09.2004
16.09.2004
PepaS
-> Wrcteam: S tim ramem ted nevim presne kupoval jsem ho od Rosti a bylo s tim i okna svetla. Takze ted nevim presne myslim ze za samotny ram chtel asi 8tis.
10:38:22
16.09.2004
16.09.2004
Wrcteam - zrušená registrace
dost dobra karka,..hele za kolik si mel ten ram? s tema svetlama to bude libustka,...drzim palce,.taky chci davat jiny svetla,.ale newim jaky,...
08:28:24
16.09.2004
16.09.2004
PepaS
-> Vojta: Ne zatim ne dam je tam az s celou z generalkovanou napravou.
21:36:21
15.09.2004
15.09.2004
Vojta - zrušená registrace
Mas uz ty 250 na aute? Asi ne ze?
13:00:27
30.08.2004
30.08.2004
PepaS
->Bery: To bylo kdyz jsem ji kupoval, pred 3roky. Ted uz tak nelestim spis je sama zabita muska.
Jinak endurko se zaflaga lehko. :)
Jinak endurko se zaflaga lehko. :)
08:26:12
30.08.2004
30.08.2004
Bery
máš to odporně naleštěný-)půjč mi ji na hoďku a udělám ti z toho motorku)))
12:40:15
27.08.2004
27.08.2004
PepaS
Tak jsem po vzoru Beryho pridal taky foto meho jednostopeho milacka.
08:31:58
16.08.2004
16.08.2004
PepaS
->Tuner: Sony neeebrat
19:05:59
13.08.2004
13.08.2004
U-Geen
-> TUNER: když HDD tak bych premýšlel spíš o něčem jak mstation...www.autohifi.cz/shop_good
s.php3?g_id=1122
19:02:36
13.08.2004
13.08.2004
U-Geen
-> PepaS: nee, ja vim co mam, vim proc. a vzhledem k tomu ze mi jde i o vzhled radia, tak je pro me Pioneer jasna volba, a to je zaroven odpoved pro TUNERa proc nechci ///A :-) Pio se mi libi vic, resp ze soucasne produkce neznam lip designove provedeny radia.
18:58:39
13.08.2004
13.08.2004
TUNER
2 U-GEEN : Tak se přidej do budoucí party ////A.....
Jinak jsem ještě přemejšlel o SONY MEX-1 HD i když ostatní sony nemusim, hadrdisk by se hodil,ale kdo dá za rádio 50 litrů...já teda ne...Takže s časem se ukáže a třeba než za pár let něco našetřim tak budou rádia ůplně někde jinde...
Jinak jsem ještě přemejšlel o SONY MEX-1 HD i když ostatní sony nemusim, hadrdisk by se hodil,ale kdo dá za rádio 50 litrů...já teda ne...Takže s časem se ukáže a třeba než za pár let něco našetřim tak budou rádia ůplně někde jinde...
14:05:06
13.08.2004
13.08.2004
PepaS
jj, za ty prachy je to good, a graf displey je taky pekny. Doufam ze to neberes tak ze bych ti radio nejak pomlouval.
12:26:42
13.08.2004
13.08.2004
U-Geen
-> PepaS: njn. na druhou stranu, za ty prachy bych radio se 3 parama vystupu sehnal tezko, a tohle zas tolik nevadi. za jizdy to slyset neni a normalne jenom pri velmi maly hlasitosti.
12:22:00
13.08.2004
13.08.2004
PepaS
me to tusim ze delala ta PIO 3500MP taky, a pak pri prvni prilezitosti sla do sveta. Nove PIO jsem nemel moznost zkusit.
11:26:50
13.08.2004
13.08.2004
U-Geen
-> PepaS: jo ta mechanika tam slyset je, ale pouze u MP3 :-/ trochu me to stve, nastesti je to konstantni a nezvysuje se to s hlasitosti. koupil sem ho za 8ku, kdyby bylo za full price tak by me asi kleplo. Novy Pio uz to snad maj vyřešený líp.
08:57:28
13.08.2004
13.08.2004
PepaS
Jinak taky zarizuju bejvani, takze vse de pomalu. :(
08:53:52
13.08.2004
13.08.2004
PepaS
-> Tuner: Vyber kompnentu pro autohifi vychazi jak ze zkusenosti tak z rad na autohifi.cz, predni kompa Spirit jsem koupil na zaklade testu z autohifi. Byly za super prachy a nejsou spatne, Signat mel bracha v aute jako prvni zesik, ja jsem si koupil Magnat Xcite560, papirove vetsi vykon ale hral oproti tomu Magnatu hur a tak sel magnat z domu. Pak jsem sehnal ten samy Signat co mel bracha a spokojenost. S radii mel jsem Panasonic CD, nebyl spatny, pak bracha koupil ///A tak jsem zkusil prohodit, a bylo to neskutecne, pak prisel na radu PIO 3500MP, vydrzel chvili ale pres zesik byl slyset sum ve vyskach, ted mam v aute stareho sonaka na kazety a setrim na ///A, vsechno jineho jsou vyhozene prachy a stejne by prisel TUS. Jinak nic proti U-Geenove PIO 7400 ale kamos (Milan_K) z autohifi ji mel chvili v v G3 a sla z domu, byla slyset v repro mechanika jak nacita. Pak prisla ///A7498 TUS zase ///A9815 a zase ///A9835. Tak asi tak nejak