skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 136
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
PepaS/Rapid136 - komentáře:
17:08:46
01.04.2004
01.04.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PepaS: Aldova akce nee - umím si ho objednant sám - už jsem velký kluk :o)) Tak a teď vážně - dělám v jednom hifi-studiu, takže to není problém V uzavřené ozvučnici je ideální mít objem okolo těch 40litrů, ale on to chtěl dát mezi baterku a ještě aby byly zavřený sedačky, takže vyšel objem někde kolem 33 litrů. Až ho potkám, tak se zeptám kolik tam vlasně má a zkusím ho dokopat ke změření a nafocení.
16:58:41
01.04.2004
01.04.2004
PepaS
->Tuner#2: no jo aldova akce ze :), kdybys mel rozmery toho kamosoveho boxu a mohl bys mi je poslat byl bych ti vdecny. Ja sem sice uz to misto za sedackami meril ale rozmery by se hodily. V kolika litrech to ma, bylo mi doporucenol asi 40litru i U-geen mi rikal ze bude takovy asi delat
16:17:47
01.04.2004
01.04.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PepaS: Mám pořád a nějak se mě ve skříni rozmnožily :o)) Né koupil jsem druhý... Měl jsem ho v bassreflexu 60l a bylo to velmi slušný, teď ho ale budu mít v 50l - chci menší bednu, takže jsme to přepočítaly. V uzavřené ozvučnici ho má kamarád, kterému jsem ho taky doporučil a hraje to taky slušně - nejde to tak hluboko, bas je trošku tvrdší, ale zase konkrétnější. musíš ale udělat bednu se zkoseným bokem, aby jsi ho tam dostal se zavřenýma sedačkama. Zkusím toho kamaráda dokopat aby už jsem dal auto a fotky.
16:05:00
01.04.2004
01.04.2004
PepaS
-> Tuner#2: me oblibene kapely mam taky v audiu a ne v mp3, jaky budes mit sub mas porad HS300, nebo neco jineho, a jeste jakou bys doporucil ozvucnici nan, ja chci dat uzavrenou za sedacky, (chci je zatim nechat)
13:58:16
01.04.2004
01.04.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PepaS: Ale jo, já Vám ty Vaše MP 3 neberu, ale nikdy je já osobně mít nebudu - doma se to totiž nedá poslouchat a proč bych si pálil něco 2 x - jednou kvalitně a podruhé to prznit do MP 3? Když někam jedu, tak mě dohatě stačí 2 x CD a to se mě do kaslíku vejde - toť můj názor
18:12:48
31.03.2004
31.03.2004
PepaS
->Tuner #2: No tak zatim je PIO3500MP, alpina az na ni budou hrachy, a zas na tech kompach co tam budou to nepoznas, i kdyz bracha ma Alpine a ty same kompa a nektere MP3 jsou hodne znat ale to jsou vetsinou ty z netu. Jinak ja mam MP3 delane z orig CD v LAME kodeku a bitrate 224 a výš. Jinak MP3 hlavne kvuli tomu ze nemusim sebou porad tahat tolik CD
17:07:40
31.03.2004
31.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen:
16:36:04
31.03.2004
31.03.2004
U-Geen
-> Tuner#2: no za ty prachy se tomu nedalo odolat...
16:21:37
31.03.2004
31.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Tož tak to potom jo - na těch to nepoznáš
15:58:01
31.03.2004
31.03.2004
U-Geen
-> Tuner#2: moment, ja nakonec koupil BullPowery a ne ty Helix Blue...
15:40:41
31.03.2004
31.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: No já si myslím, že právě na těch tvejch mizernejch komponentech to bude poznat :o)))
15:37:03
31.03.2004
31.03.2004
U-Geen
-> Tuner#2: hehe :-) no nejsem si jistej :-) Ještě že budu mít mizerný komponenty takže ty mp3 nepoznam :-)
14:28:43
31.03.2004
31.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Však on pozná, že když koupí Alpine, tak tam dávat MP 3 nebude, protože je to jako nastupovat v gumákách od bahna do S-klase :o)))))
14:25:26
31.03.2004
31.03.2004
U-Geen
-> Tuner#2: ale ale, a co ty MP3? :-)))))
14:21:46
31.03.2004
31.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Hmm, pěkná muzika a dobrý výber komponentů.
22:35:30
29.03.2004
29.03.2004
PepaS
pridal sem foto kol s podlozkami vzadu 3,5 cm dural, ale nejak se mi zvedl zadek pri snizovani predku, mam nejake moc malo unavene pruziny predek serezany o 2,25 zavitu a porad je to malo
22:02:23
29.03.2004
29.03.2004
PepaS
Baghira: No na te fotce to byla jeste fotomontaz, jeste nebyly podlozky ale tedka uz sem sem dal fotky s koly na aute
13:06:26
29.03.2004
29.03.2004
BEYER - zrušená registrace
uplne perfektne to vizera s tymi koleksami ...
aj ked mne by sa osobne pacili biele ale je to fnama ;) 10b
aj ked mne by sa osobne pacili biele ale je to fnama ;) 10b
17:05:13
24.03.2004
24.03.2004
U-Geen
Peknej rapid a pekna muzička. Chválim. SUB budu mit stejnej
14:33:25
24.03.2004
24.03.2004
Baghira
vepředu jsou taky 195/50/15? Mě připadají užší?