skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
fajnove kolecka
-> Vrba: uz osm ti to asi hovoril disky super 

-> Vrba: krásná kola
-> Minik03: -> Placko: Dík kluci,jsem rád že se líbí.Přístí týden už snad budou na autě.
Minik03 23.03.12 18:22:49 napsal:
musím pochválit volbu disků, posunou cele auto o hodně dopředusuhlasím

musím pochválit volbu disků, posunou cele auto o hodně dopředusuhlasím


musím pochválit volbu disků, posunou cele auto o hodně dopředu
-> Čokin: Honda Civic 1.6 VTI 8500 ot. ale ne s rozdělovačem
stejně tak jako honda CRX !

-> Urbi: Honda CRX ???
-> Urbi: těch 6800 maj i Audiny 80tky.
Leč víc jsem po tom nepátral
Leč víc jsem po tom nepátral
-> vhml: To teda nevím který auto do provozu bude točit více než 6800 ot. a to ještě byl celkem točivý ital. motor z kterého jsme to brali.
-> Vrba: i já. Nejakou mrchu tocivou to chce sehnat.
-> vhml: to si nejsem jistej,zda ho seženeš,..co jsem videl,tak vsechny byly na tech 6800
-> Vrba: radsi bych to koupil hotove na konkretni otacky
-> vhml: To už by asi bylo na delší ladění,ale řekl bych ,že na tom můžes nastavit co chceš,...
-> Vrba: průser je, ze mi 6800ot nestaci, potrebuju 7500...
-> Karel.: 1700 + vacka
-> Karel.: to teda ses 

-> Dušan: to jsem ale línej debil že?

-> Karel.: se podivej na stranky, cca 3000 kdyz nemas vlastni
-> Vrba: na kolik vyšla ta vačka od chovance?