
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
Alebo nazad strieborné kolesá a k tomu strieborné nárazníky

-> Vrba: nepocuvaj nikoho, nic neskusaj, hlavne ze sa to paci tebe

-> Vrba: možno poviem somarinu ale vyskúšaj čierne nárazníky, masku a určite to bude pecka ! 

Kolesá sa ani mne moc na aute nepáčia, asi preto že na ne nie som zvyknutý

-> Dušan: No dnes uz ne,...az nekde vyjedu,tak to vyfotim znova a jinak.
-> Vrba: tak udelej jinou fotku
Zajimavé číst ty rozdílné názory.Ve skutečnosti to ale vypadá úplně jinak 

-> Vrba: Kola pěkné

-> Vrba: bohuzial z foto nepaci, ale nazivo to snad bude ok
-> bifavo: Je to hodne o zvyku.Chtěl jsem to tak,tak to tak mam,jen ten dojem kazi nezvyk a taky uzkej zadek(jeste nemam vyrobene podlozky).
-> Vrba: aj moje kolesa na fotke vyzeraju nic moc, ale nazivo je to krajsie, ale ako pise dusan je to fakt aj o zvyku 

kola nelibi :-(
-> Dušan: Live to fakt vypada uplne jinak,...ono taky zalezi na uhlu pohledu.Podlozky dozadu jsou ale nezbytné.
-> Vrba: ani ne naraznik jako barva, cerna a cervena dava takovou agresivitu. Verim ze live to je lepsi. Ono je to taky o zvyku
-> Dušan: Nevim proc,ale na te fotce se mi to vubec nelibi.V realu to vypada jinak.
z boku je to agresivni, ale z predni casti tomu ted tak nelahodi ten naraznik
Kola pěkný, ale změnil bych masku...
Kola mu sluší hodně, černá je prostě dobrá

-> Vrba: to sa teším ako ukážu obute, isto to bude o niečom inom 

-> Vrba: Už se těším na fotky 
