
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
12:13:42
22.01.2012
22.01.2012

Vrba
-> vhml: Cislo dilu nemam,ale dalo by se zjistit podle cisla toho rozdelovace,z ktereho jsem to vytahl.Reference na spolehlivost nemam,ale je to tak jednoduchý,že pokud tam nepraskne ta pružinka,tak se na tom nemá co pokazit.Na jaře otestuju a pak můžu mluvit za sebe 

22:03:11
11.01.2012
11.01.2012

vhml
-> Vrba: máš konkrétní číslo dílu? Za ty peníze to nevypadá zle. Máš nějaký reference že to není poruchový?
10:44:52
10.01.2012
10.01.2012

Vrba
-> vhml: Ty otáčky tam byly nastavené na 6800,ale jde to lehko zmenit prihnutim takoveho dorazoveho plisku.Zatim to bylo na seriovem motoru nastavene na 6000 a zdalo se ze to funguje dobre (motor zacne klasicky tarokovat).Já to budu mit nastavene az podle zkousky do kdy motor pocitove stale táhne.
13:00:12
07.01.2012
07.01.2012

Čokin
-> vhml: Viděl jsem tuhle srandu za 1000,- a otáček tam bude tolik kolik přihneš ten plíšek na palci
www.zbozi.cz/?q=palec%20. ..
Tady na tom palci je vyražený znak AUDI, takže bych řekl , že to bude tenhle:
www.e-cat.cz/p-3315455/.. ./palec-rozdelovace-bosch. html?cPath=10_1...
Ale počkal bych až to Vrba odzkouší

www.zbozi.cz/?q=palec%20. ..
Tady na tom palci je vyražený znak AUDI, takže bych řekl , že to bude tenhle:
www.e-cat.cz/p-3315455/.. ./palec-rozdelovace-bosch. html?cPath=10_1...
Ale počkal bych až to Vrba odzkouší
10:51:59
07.01.2012
07.01.2012

vhml
-> Vrba: co to stojí a na kolik je otáček?
17:57:58
01.01.2012
01.01.2012

Evž@
-> Vrba: sem zvědav jak to bude fungovat
23:01:47
31.12.2011
31.12.2011

Čokin
-> Vrba: Ten palec nemá chybu !!!!
12:11:59
31.12.2011
31.12.2011

Vrba
-> minno: Palec s omezovačem otáček.
00:18:09
31.12.2011
31.12.2011

Bobesh
-> minno: Že by boší paleček?
23:51:54
30.12.2011
30.12.2011

minno
-> Vrba: čo je to za čudo v tom vnútri rozdeľovača?
11:41:36
11.11.2011
11.11.2011

Vrba
-> Čokin: Podložková metoda právě šla stranou a použil jsem novou metodu dělených trubiček :P
15:37:58
12.09.2011
12.09.2011

Čokin
-> Vrba: Nový altík ala podložková metoda uchycení........pěkný!
08:47:28
11.09.2011
11.09.2011

Vrba
-> minno: No to asi ne,ale i tak to vypada mnohem lip a nemusim mit strach tam něco naložit.
13:16:54
10.09.2011
10.09.2011

minno
-> Vrba: nápad na očalúnenie kufru dobrý :) ale čalúnik by z teba nebol :D
23:20:08
19.07.2011
19.07.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 19.07.11 23:16:00: Tak ale Radekp, Urbi, Vrba máme vesvěs podobné brzdy takže naše debata je založená v tomto duchu
Je jasné, že škodovka s 2P a bubnama prostě nikdy nějak extra nebrzdila pokud není ve variantě odlehčení a s nějakýma lepšíma deskama.

23:16:00
19.07.2011
19.07.2011

VeTeV
-> Tuner#2: tak neměls sérii brzdy ani gumy - což já mám na obou autech 

23:15:08
19.07.2011
19.07.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 19.07.11 23:04:36: Měl jsi snad pocit, že mě to nebrzdí? 

23:04:36
19.07.2011
19.07.2011

VeTeV
-> Syny: jako ja se o tom bavil i smanikem co tu hydru opravuje a sam rikal, ze to je pokazdy jinak - coz potvrzuje toto tvrzeni, ja to mam teda krasne davkovatelny a rozhodne to nebrzdi na prvnim cm... naopak...
-> Tuner#2: no upřímně, tento pocit, že cos nebrzdí mám po přesednutí do Karkule - citrus brzdí krásně
-> Tuner#2: no upřímně, tento pocit, že cos nebrzdí mám po přesednutí do Karkule - citrus brzdí krásně
13:18:53
19.07.2011
19.07.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: -> Syny: LOL a beztak je to těžká mrcha co nebrzdí
-> Urbi 19.07.11 12:26:36: JJ zadek odchází dřív a to mám na zadku 10mm kotouče co jsou původně na předek VW

-> Urbi 19.07.11 12:26:36: JJ zadek odchází dřív a to mám na zadku 10mm kotouče co jsou původně na předek VW

13:11:37
19.07.2011
19.07.2011

Syny
-> VeTeV: Zvlastni, ze pipisek mi rikal, ze chod brzdy u kantika ma tak centrimetr, diky vysokotlakej hydro konstrukci brzd citronu...