skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tahle kráska zaparkovala o víkendu u nás doma v garáži. Sice jsem původně plánoval že začnu koukat až koncem léta a pořídím něco na příští zimu, ale nakonec to dopadlo jinak. Hledal jsem litříka v takovém stavu, abych ho dokázal dodělat sám. V mém pojetí to bohužel znamenalo najít něco vyvařeného. Svářečku sice mám, ale jsem spíš zralej na spojování traverz. Do plechu bohužel dělám spíš díry.:-)
Nakonec jsem našel tuhle modrou krásku a slovo dalo slovo. Předchozí majitel dal kastli do pořádku, koupil nové blatníky, vyměnil prahy a nakonec dal autíčko do laku. Následně se k mé radosti z nějakého důvodu rozhodl auto prodat.
Jedná se o Škodu 1000 MB, rok 1969, poslední serie 21. Údajně byla Šmoulinka určena na export, má červené textilní sedačky a jednobarevné černé tapecírování. Sedadla nevypadají moc vábně a ty jednobarevné dveře mě trošku mrzí, ale třeba do budoucna někde seženu interiér jiný.
Čerstvé info z archivu v MB:
Auto bylo vyrobeno 22.4.1969 a bylo určeno na export do Itálie. Nakonec se ale tepla nedočkalo a podle TP opustila tahle kára továrnu v Boleslavi 8.12.1969. Jedná se o model 1000 MB s ručně doplněným dovětkem TOURIST.
Podle archivu v Mladé Boleslavi byla původní barva šedobéžová - kód 1019.
V Mototechně v Praze si ji první šťastný majitel vyzvedl 16.12.1969, nejspíš jako vánoční dárek, a vyrazil směr Strakonice. :-)
11.12.1974 změnila poprvé majitele (nejspíš zase vánoční dárek) a přesunula se do Volyně
7.12.2007 proběhla další změna majitele (opět štědrý ježíšek), ale zůstala ve Volyni. Se stejným majitelem se v roce 2010 přestěhovala do Plzně
29.10.2010 - další změna majitele a návrat do Volyně
11.2.2011 - další změna a přesun do Kaplice (proveden pouze polopřevod)
5.1.2013 - přesun k nám do garáže (asi zase ježíšek) :-)
Jak vidíte, jedná se veskrze o vánoční model. Řekl bych že to je jasný důkaz o tom že předpotopní Santa jezdí na saních se soby a náš Ježíšek škodovkou.:-)
Po zaparkování auta doma v garáži jsem si připadal znovu jako malej kluk. Seděl jsem u natočeného motoru, poslouchal ten krásnej zvuk a čichal ten správnej smrádek uvnitř. Prostě jako v 18 když jsem si dělal první auto. Pecka. Prostě láska na první pohled. :-)
Momentálně bych rád uvedl Šmoulinku do provozuschopného stavu, aby bylo možné v létě alespoň trošku jezdit. Do jara se musí tedy udělat obě nápravy, nové brzdy a dodělat interier jak to jen půjde. Strop je čalouněný nově, takže jen předělat palubní desku (zlikvidovat ty děsné kontrolky co tam někdo dovrtal), natřít podlahu a sestavit.
Bohužel nárazníky jsou v dost špatném stavu, takže pokud by někdo věděl o něčem slušném, budu moc rád.
Aktuální postup prací na Šmoulince:
Leden 2013
-dokončení čalounění interieru - koženka kam se podíváš
-vyvaření všech děr po kontrolkách na palubní desce které tam nepatří, nalakování, čalounění a instalace zpět do vozu
-pořízení nového interieru, lehká oprava sedáku, natření spodků sedadel
-rozebrání a opískování přední nápravy, vyčištění převodky řízení
-nová baterie
-výměna čela tachometru, ve starém opět bylo několik navrtaných kontrolek
-pořízení nových svisláků, brzdových hadiček a uložení ramen přední nápravy
Únor 2013
-kompletní demontáž brzd, repase HBV/HSV
-objeveno pár děr v podlaze kufru a zadním podběhu, odstrojení a příprava na vyvaření
-pořízení fungl nové podlahy kufru a plechu pod nádrž+výměna
-vyčištění a natření nádrže
-pořízení trochu lepších středů nárazníků, které zatím budou použitelné než dojde na nové chromy
-nové spodky zadních světlometů
-vyvaření předních podběhů, kapes zadních ramen a podlahy kolem prahů a pedálů
-zakoupeny komplet nové trubičky pod auto (brzdové, spojková, palivová), nové zadní šavle a silenbloky, ložiska zadní nápravy
Březen 2013
-spodek přední části obroušen na plech, odrezen a natřen 2x základem, gumoasfaltem a 4x Tlumexem
-přední náprava sestavena a vrácena na auto - nové svisláky, excentry, pouzdra, uložení ramen, dorazy
-nádrž a plech pod nádrží zpátky na autě
-nové brzdové trubičky na předku
-motor, převodovka, zadní poloosy venku
-vyvaření zadních podběhů a nosníků motoru, kompletní nátěr zadní části
-vyčištění převodovky a motoru
-nové držáky zadních ramen, ložiska zadní nápravy a veškeré teplovodní hadice
-nová spojka
-motor zpátky v autě, nové zadní tlumiče, komplet nové zadní brzdy
-vyčištěno topení
-montáž termosytiče namísto ručního
Duben 2013
-repase předních brzdových prasátek 25,5mm
-nová ložiska přední nápravy, brzdové obložení, nové přední tlumiče
-obroušení a natření celé střední podlahy na kolébce
-výroba trubiček termosytiče
-nová mlhovka PAL
-koupeny komplet nové těsnící gumy - kufr, klapačka, okna, dveře, sametka, kliky dveří, chladič, slzy nárazníků, průchodky, gumy pod blatníky
-disky kol opískované a zase stříknuté, nové duše
-hotové a odvzdušněné brzdy a spojka, nový olej v motoru a převodovce
-poprvé po čtvrt roce natočený motor
-přední blatníky a zadní čelo v novém laku
-všechny plechy na autě, světla svítí, klakson troubí, stěrače stírají a jako bonus nová mlhovka PAL
Květen 2013
-výměna gum dveří, kufru a klapačky
-dodělám komplet interiér (mimo madel dveří)
-udělány nové držáky předních nárazníků, montáž na auto, nové gumy ledvinek
-montáž nejhezčího víčka nádrže co znám
-seřízení geometrie
-úspěšně absolvovaná TK a emise
-konečně zprovozněný termosytič
-nové poklice a obruče
-vyměněna zlobící cívka starteru
-instalace dečky chladiče a výměna spojkového ložiska
Červen 2013
-generálka převodovky - výměna všech ložisek, hřídele spojky, ložiska v setrváku
-těsnící guma chladiče
Září 2013
-nová guma čelního a zadního okna
-pořízena dobová zahrádka na střechu
Listopad 2013
-3.11. zazimováno v dokončeném přístřešku. Letos najeto celkem 1066km.
Duben 20143
-repas převodky řízení, nová spojovačka, origo elektrický teploměr
V plánu už je snad jen nová přední lišta ŠKODA, poladit průchod zadním čelem na startovací kliku a pokud se rozhoupám tak bíle boky na pneu. A pak někdy za dlouho lak, protože stékance a krupice na současném laku jsou téměř nerozleštitelné a kytování pod tím také nebylo nic moc.
Vše podle toho jak budou peníze, chuť a investice do dalších strojů. :-)
Akce na které jsme se dostali a nebo chystáme:
29.6.2013 - Sraz všech značek - VCC Kaplice
13.7.2013 - IV. Křenovická jízda
14.9.2013 - Selské baroko - Soběslav
28.9.2013 - Jízda sv. Václava - VCC Kaplice
5.4.2014 - Jízda sněženek - VCC Kaplice
31.5.2014 - Sraz socialistických vozidel - Hnačov u Klatov
28.6.-29.6. - Sraz všech značek - Kaplice
Momentálně sháním tyto díly o kterých tuším že nebudou jen tak k sehnání. Pokud by někomu něco přebývalo nebo tušil kde to sehnat, budu rád za každé info.
-sedadla - momentálně sháním sedák předního sedadla (červená koženka) bez poškození
-hadice od víčka nádrže k nádrži
Nakonec jsem našel tuhle modrou krásku a slovo dalo slovo. Předchozí majitel dal kastli do pořádku, koupil nové blatníky, vyměnil prahy a nakonec dal autíčko do laku. Následně se k mé radosti z nějakého důvodu rozhodl auto prodat.
Jedná se o Škodu 1000 MB, rok 1969, poslední serie 21. Údajně byla Šmoulinka určena na export, má červené textilní sedačky a jednobarevné černé tapecírování. Sedadla nevypadají moc vábně a ty jednobarevné dveře mě trošku mrzí, ale třeba do budoucna někde seženu interiér jiný.
Čerstvé info z archivu v MB:
Auto bylo vyrobeno 22.4.1969 a bylo určeno na export do Itálie. Nakonec se ale tepla nedočkalo a podle TP opustila tahle kára továrnu v Boleslavi 8.12.1969. Jedná se o model 1000 MB s ručně doplněným dovětkem TOURIST.
Podle archivu v Mladé Boleslavi byla původní barva šedobéžová - kód 1019.
V Mototechně v Praze si ji první šťastný majitel vyzvedl 16.12.1969, nejspíš jako vánoční dárek, a vyrazil směr Strakonice. :-)
11.12.1974 změnila poprvé majitele (nejspíš zase vánoční dárek) a přesunula se do Volyně
7.12.2007 proběhla další změna majitele (opět štědrý ježíšek), ale zůstala ve Volyni. Se stejným majitelem se v roce 2010 přestěhovala do Plzně
29.10.2010 - další změna majitele a návrat do Volyně
11.2.2011 - další změna a přesun do Kaplice (proveden pouze polopřevod)
5.1.2013 - přesun k nám do garáže (asi zase ježíšek) :-)
Jak vidíte, jedná se veskrze o vánoční model. Řekl bych že to je jasný důkaz o tom že předpotopní Santa jezdí na saních se soby a náš Ježíšek škodovkou.:-)
Po zaparkování auta doma v garáži jsem si připadal znovu jako malej kluk. Seděl jsem u natočeného motoru, poslouchal ten krásnej zvuk a čichal ten správnej smrádek uvnitř. Prostě jako v 18 když jsem si dělal první auto. Pecka. Prostě láska na první pohled. :-)
Momentálně bych rád uvedl Šmoulinku do provozuschopného stavu, aby bylo možné v létě alespoň trošku jezdit. Do jara se musí tedy udělat obě nápravy, nové brzdy a dodělat interier jak to jen půjde. Strop je čalouněný nově, takže jen předělat palubní desku (zlikvidovat ty děsné kontrolky co tam někdo dovrtal), natřít podlahu a sestavit.
Bohužel nárazníky jsou v dost špatném stavu, takže pokud by někdo věděl o něčem slušném, budu moc rád.
Aktuální postup prací na Šmoulince:
Leden 2013
-dokončení čalounění interieru - koženka kam se podíváš
-vyvaření všech děr po kontrolkách na palubní desce které tam nepatří, nalakování, čalounění a instalace zpět do vozu
-pořízení nového interieru, lehká oprava sedáku, natření spodků sedadel
-rozebrání a opískování přední nápravy, vyčištění převodky řízení
-nová baterie
-výměna čela tachometru, ve starém opět bylo několik navrtaných kontrolek
-pořízení nových svisláků, brzdových hadiček a uložení ramen přední nápravy
Únor 2013
-kompletní demontáž brzd, repase HBV/HSV
-objeveno pár děr v podlaze kufru a zadním podběhu, odstrojení a příprava na vyvaření
-pořízení fungl nové podlahy kufru a plechu pod nádrž+výměna
-vyčištění a natření nádrže
-pořízení trochu lepších středů nárazníků, které zatím budou použitelné než dojde na nové chromy
-nové spodky zadních světlometů
-vyvaření předních podběhů, kapes zadních ramen a podlahy kolem prahů a pedálů
-zakoupeny komplet nové trubičky pod auto (brzdové, spojková, palivová), nové zadní šavle a silenbloky, ložiska zadní nápravy
Březen 2013
-spodek přední části obroušen na plech, odrezen a natřen 2x základem, gumoasfaltem a 4x Tlumexem
-přední náprava sestavena a vrácena na auto - nové svisláky, excentry, pouzdra, uložení ramen, dorazy
-nádrž a plech pod nádrží zpátky na autě
-nové brzdové trubičky na předku
-motor, převodovka, zadní poloosy venku
-vyvaření zadních podběhů a nosníků motoru, kompletní nátěr zadní části
-vyčištění převodovky a motoru
-nové držáky zadních ramen, ložiska zadní nápravy a veškeré teplovodní hadice
-nová spojka
-motor zpátky v autě, nové zadní tlumiče, komplet nové zadní brzdy
-vyčištěno topení
-montáž termosytiče namísto ručního
Duben 2013
-repase předních brzdových prasátek 25,5mm
-nová ložiska přední nápravy, brzdové obložení, nové přední tlumiče
-obroušení a natření celé střední podlahy na kolébce
-výroba trubiček termosytiče
-nová mlhovka PAL
-koupeny komplet nové těsnící gumy - kufr, klapačka, okna, dveře, sametka, kliky dveří, chladič, slzy nárazníků, průchodky, gumy pod blatníky
-disky kol opískované a zase stříknuté, nové duše
-hotové a odvzdušněné brzdy a spojka, nový olej v motoru a převodovce
-poprvé po čtvrt roce natočený motor
-přední blatníky a zadní čelo v novém laku
-všechny plechy na autě, světla svítí, klakson troubí, stěrače stírají a jako bonus nová mlhovka PAL
Květen 2013
-výměna gum dveří, kufru a klapačky
-dodělám komplet interiér (mimo madel dveří)
-udělány nové držáky předních nárazníků, montáž na auto, nové gumy ledvinek
-montáž nejhezčího víčka nádrže co znám
-seřízení geometrie
-úspěšně absolvovaná TK a emise
-konečně zprovozněný termosytič
-nové poklice a obruče
-vyměněna zlobící cívka starteru
-instalace dečky chladiče a výměna spojkového ložiska
Červen 2013
-generálka převodovky - výměna všech ložisek, hřídele spojky, ložiska v setrváku
-těsnící guma chladiče
Září 2013
-nová guma čelního a zadního okna
-pořízena dobová zahrádka na střechu
Listopad 2013
-3.11. zazimováno v dokončeném přístřešku. Letos najeto celkem 1066km.
Duben 20143
-repas převodky řízení, nová spojovačka, origo elektrický teploměr
V plánu už je snad jen nová přední lišta ŠKODA, poladit průchod zadním čelem na startovací kliku a pokud se rozhoupám tak bíle boky na pneu. A pak někdy za dlouho lak, protože stékance a krupice na současném laku jsou téměř nerozleštitelné a kytování pod tím také nebylo nic moc.
Vše podle toho jak budou peníze, chuť a investice do dalších strojů. :-)
Akce na které jsme se dostali a nebo chystáme:
29.6.2013 - Sraz všech značek - VCC Kaplice
13.7.2013 - IV. Křenovická jízda
14.9.2013 - Selské baroko - Soběslav
28.9.2013 - Jízda sv. Václava - VCC Kaplice
5.4.2014 - Jízda sněženek - VCC Kaplice
31.5.2014 - Sraz socialistických vozidel - Hnačov u Klatov
28.6.-29.6. - Sraz všech značek - Kaplice
Momentálně sháním tyto díly o kterých tuším že nebudou jen tak k sehnání. Pokud by někomu něco přebývalo nebo tušil kde to sehnat, budu rád za každé info.
-sedadla - momentálně sháním sedák předního sedadla (červená koženka) bez poškození
-hadice od víčka nádrže k nádrži
Smoulinka/1000 MB - komentáře:
21:00:14
13.01.2013
13.01.2013
Bukaj
Jo, a díly clony seženeš, jen samotná roletka bývá v žalostném stavu, ale tenké plátno (koženka) se sehnat dá a ty dva švy také zvládneš. Nebo profík ušije za pár šupů dle originálu
20:58:17
13.01.2013
13.01.2013
Bukaj
-> Koblet:
Termosytič zas tak nedostatkové zboží není
Já jich například mám slušnou zásobu. Horší je sehnat použitelnou (nejlíp novou) smyčku do výfukového potrubí, mosazné trubičky a použitelný karburátor - pokud máš štěstí, tak máš na autě původní karburátor, jen z něj je odmontovaný termosytič. A možná i smyčku s neulámanými holendříky máš na parohách
Kdybys nemohl sytič sehnat, tak na Aukru (nebo i mimo aukro) prodává díly pan Krejčík (aukro nick Karsha2, kdyžtak ti dám na něj mail, nebo si ho najdeš sám). Termosytič občas mívá za cenu od dvou stovek, jen pozor, aby byl kompletní. Trubičky také bude možná mít skladem a kdysi jsem od něj dokonce koupil i novou smyčku...
Komplet těleso sytiče s trubičkami a smyčkou by tě mohlo vyjít tak na šest stovek - když budeš mít štěstí
Termosytič zas tak nedostatkové zboží není
Já jich například mám slušnou zásobu. Horší je sehnat použitelnou (nejlíp novou) smyčku do výfukového potrubí, mosazné trubičky a použitelný karburátor - pokud máš štěstí, tak máš na autě původní karburátor, jen z něj je odmontovaný termosytič. A možná i smyčku s neulámanými holendříky máš na parohách
Kdybys nemohl sytič sehnat, tak na Aukru (nebo i mimo aukro) prodává díly pan Krejčík (aukro nick Karsha2, kdyžtak ti dám na něj mail, nebo si ho najdeš sám). Termosytič občas mívá za cenu od dvou stovek, jen pozor, aby byl kompletní. Trubičky také bude možná mít skladem a kdysi jsem od něj dokonce koupil i novou smyčku...
Komplet těleso sytiče s trubičkami a smyčkou by tě mohlo vyjít tak na šest stovek - když budeš mít štěstí
20:34:08
13.01.2013
13.01.2013
Koblet
-> Bukaj: No ten termosytič znám, ale naživo jsem s ním ještě neměl tu čest . Rád bych ho tam dal zpátky pokud tam patří, ale asi to bude dost nedostatkové zboží. Tu clonu budu muset teda někde sehnat, pokud tam patří, tož tam musí být. To bude asi i snažší než ten termosytič.
20:28:05
13.01.2013
13.01.2013
Bukaj
-> Koblet 13.01.13 20:20:54:
Clonu chladiče měly i stovky
Clonu chladiče měly i stovky
20:26:37
13.01.2013
13.01.2013
Bukaj
-> Koblet:
Asi ti do toho vnesu trochu zmatku, ale moje zkušenost je jiná, než Dokingovo:
Zatím ve všech MB, kde byl sytič předělán z automatického na mechanický byla pro sytič použita páčka, sloužící původně k obsluze klapky na ventilátoru topení. Většinou byla páčka ještě otočena o 180° podle své osy, aby při vypnutém sytiči byla dole a při aktivovaném sytiči nahoře. Clonku chladiče měly všechny MB, na kterých jsem kdy něco dělal (cca 8 aut) zachovanou.
Originál systém sytiče vypadal takto: bukajovofoto.rajce.idnes. cz/Ostatni_MBcka
Ale to asi víš
Asi ti do toho vnesu trochu zmatku, ale moje zkušenost je jiná, než Dokingovo:
Zatím ve všech MB, kde byl sytič předělán z automatického na mechanický byla pro sytič použita páčka, sloužící původně k obsluze klapky na ventilátoru topení. Většinou byla páčka ještě otočena o 180° podle své osy, aby při vypnutém sytiči byla dole a při aktivovaném sytiči nahoře. Clonku chladiče měly všechny MB, na kterých jsem kdy něco dělal (cca 8 aut) zachovanou.
Originál systém sytiče vypadal takto: bukajovofoto.rajce.idnes. cz/Ostatni_MBcka
Ale to asi víš
20:20:54
13.01.2013
13.01.2013
Koblet
-> doking: To táhlo tam vůbec nemám. Nejsem si jistej jestli se pro modelový rok 1969 ještě vůbec ta clona chladiče dělala.
20:04:10
13.01.2013
13.01.2013
doking
-> Koblet: Nevím jestli ti pomohu,ale v mb je jedna páčka na ventil od topení,druhá na ventilátor a je tam také třetí věc a to takový posunovací člen na kolejničce,kterým se vytahovala a stahovala clona chladiče. A jestli si dobře vybavuji,tak většinou se rušila tato clona a na její místo se dostal pravděpodobně ventilátor a tím pádem se uvolnila páčka pro mechanický sytič. Snad to tak je,nevím to jistě.
19:38:44
13.01.2013
13.01.2013
Koblet
Nevíte někdo náhodou jak má být správně udělaný sytič v autě? Mám ho udělaný jako ruční na jednu z páček u ruční brzdy. Měl jsme za to, že jedna páčka ovládá vodní ventil topení pod zadním sedadlem a druhá vede do motorového prostoru k větráku. Já mám jednu k vodnímu ventilu a ta druh je sytič.. Ale u větráku je taky lanko, akorát netuším kde chudák končí v autě. Takže teď nevím co má být správně. Jestli neřešit větrák, nebo řešit sytič nějak jinak.
18:34:48
12.01.2013
12.01.2013
Koblet
-> Bukaj: -> Danster: Tak rouno pod sedák nemám, ale zbytek jsem identifikoval a už je na místě. Plechovka Chemoprenu a smrad v celé garáži. Ale hned to vypadá lépe. Díky za rady
15:20:28
12.01.2013
12.01.2013
Danster
-> Bukaj: I u standartů to tak bylo
23:57:31
11.01.2013
11.01.2013
Bukaj
-> Koblet: Pak ještě u Deluxů (u Standardů zase nevim) bylo pod zadními sedáky to rouno, ale bez koženky a jen položený, nelepený. Pod pravý sedák mělo v sobě díry na hadice topení...
22:52:27
11.01.2013
11.01.2013
Koblet
-> Bukaj: Díky za popis. Teď snad ty kousky zítra nĕjak identifikuji.
22:44:07
11.01.2013
11.01.2013
Bukaj
-> Koblet: Fotku tady nemám, ale za zadníma sedačkama se nachází 4 ks "tapecíru" - na zadní stěně je nalepen chemoprenem a nahoře packama přichycen jeden odhlučňovací panel, na bocích jsou dva malé lichoběžníkové panýlky s obšitým lemem (taktéž nalepené) a na podlaze zavazadlového prostoru je poslední panel. Panely jsou z recyklovaného "hadru (asi lisované zbytky z textilek) a potažené nepříliš kvalitní tenkou a tvrdou koženkou.
Odlišnosti verze standard neznám.
Odlišnosti verze standard neznám.
22:24:15
11.01.2013
11.01.2013
Koblet
Nemáte nĕkdo náhodou nĕjaké foto jak vypadá hotový prostor za zadní sedačkou? Mám v bednĕ nĕjakou servanou izolaci a gumy, ale jsem si jistej tak s předními podbĕhy. Gumy na podlahu snad nĕjak poskládám, ale ten prostor za sedadly jsem snad v litru naživo nevidĕl.
19:39:42
11.01.2013
11.01.2013
Koblet
-> saskyn2: Díky moc za fotky. Dostal jsem ještě jednu nabídku na sedačky i s tapecemi. Podle telefonického popisu by to mělo být ve slušném stavu, takže by mi to vyřešilo i problém s dveřmi. Takže pokud máš jiného zájemce, nerad bych Ti to zdržoval. Hlavně doufám, že v úterý nebudu litovat že jsem ta tvá sedadla nevzal a už jsou pryč. Každopádně díky moc za pomoc i nabídku.
19:33:46
11.01.2013
11.01.2013
Koblet
Tak jsem se dneska pustil do finálního nátěru podlahy uvnitř auta a zpod palubní desky na mě vypadlo několik zažloutlých notesů. Životopis celého auta od roku 1970 do roku 1986. Poznámky o tom kolik se natankovalo PHM, při jakém stavu kilometrů, u které pumpy, který den. Kompletní seznam servisu, dokonce i pár faktur. Hotový Šmoulinčin deníček. Jdu hledat poznámku o výměně předních blatníků, třeba zjistím kdy se z MBT stalo normální MB.
19:29:07
11.01.2013
11.01.2013
saskyn2
-> Koblet: Kdyžtak dej s těma sedačkama vědět mam na ně dalšího zájemce:-) fotky más na mailu
10:37:48
11.01.2013
11.01.2013
j_j
u škody 1000 MBT, šlo o to vyrobit co nejlevnější embéčko, proto se logicky nedělaly věci jako formy na nový štítek na zadní kapotu a i uzávěr nádrže vypadal úplně normálně.... img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_109_5856__2013
-01-11_10-37-10_77.jpg
10:36:08
11.01.2013
11.01.2013
Tomaso435
-> Koblet: skoda-virt.cz/cz/.../1579
57-skoda-1000-mbt?gotopost
=3... tak sem něco málo našel
10:28:08
11.01.2013
11.01.2013
Koblet
-> ub40: To víčko nádrže by mě taky zajímalo. Bohužel teď jsou na autě nové blatníky a vypadá to že ty předchozí také nebyli původní. Viděl jsem je a byla to klasika. Ale tapecy celé v černé barvě a sedadla by klidně nějaké sociální verzi odpovídali. Ta sedadla nemají vůbec žádné prošívání, což jsem ještě neviděl.