-> Bukaj: Mě se zas pod ruku dostávaly většinou 110L, případně LS.. Stovkovou sadu (černou) sedadel jsem měl jen jednu, ta měla potahy šitý stejně, jen lehce jinej dezén koženky. A až posléze jsem si všiml, že existujou i ty "vícepruhový"
-> ub40: Už mě to už napadlo - že by něco jako avantgardní "vyskakovací" systém prvních kil ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tahle kráska zaparkovala o víkendu u nás doma v garáži. Sice jsem původně plánoval že začnu koukat až koncem léta a pořídím něco na příští zimu, ale nakonec to dopadlo jinak. Hledal jsem litříka v takovém stavu, abych ho dokázal dodělat sám. V mém pojetí to bohužel znamenalo najít něco vyvařeného. Svářečku sice mám, ale jsem spíš zralej na spojování traverz. Do plechu bohužel dělám spíš díry.:-)
Nakonec jsem našel tuhle modrou krásku a slovo dalo slovo. Předchozí majitel dal kastli do pořádku, koupil nové blatníky, vyměnil prahy a nakonec dal autíčko do laku. Následně se k mé radosti z nějakého důvodu rozhodl auto prodat.
Jedná se o Škodu 1000 MB, rok 1969, poslední serie 21. Údajně byla Šmoulinka určena na export, má červené textilní sedačky a jednobarevné černé tapecírování. Sedadla nevypadají moc vábně a ty jednobarevné dveře mě trošku mrzí, ale třeba do budoucna někde seženu interiér jiný.
Čerstvé info z archivu v MB:
Auto bylo vyrobeno 22.4.1969 a bylo určeno na export do Itálie. Nakonec se ale tepla nedočkalo a podle TP opustila tahle kára továrnu v Boleslavi 8.12.1969. Jedná se o model 1000 MB s ručně doplněným dovětkem TOURIST.
Podle archivu v Mladé Boleslavi byla původní barva šedobéžová - kód 1019.
V Mototechně v Praze si ji první šťastný majitel vyzvedl 16.12.1969, nejspíš jako vánoční dárek, a vyrazil směr Strakonice. :-)
11.12.1974 změnila poprvé majitele (nejspíš zase vánoční dárek) a přesunula se do Volyně
7.12.2007 proběhla další změna majitele (opět štědrý ježíšek), ale zůstala ve Volyni. Se stejným majitelem se v roce 2010 přestěhovala do Plzně
29.10.2010 - další změna majitele a návrat do Volyně
11.2.2011 - další změna a přesun do Kaplice (proveden pouze polopřevod)
5.1.2013 - přesun k nám do garáže (asi zase ježíšek) :-)
Jak vidíte, jedná se veskrze o vánoční model. Řekl bych že to je jasný důkaz o tom že předpotopní Santa jezdí na saních se soby a náš Ježíšek škodovkou.:-)
Po zaparkování auta doma v garáži jsem si připadal znovu jako malej kluk. Seděl jsem u natočeného motoru, poslouchal ten krásnej zvuk a čichal ten správnej smrádek uvnitř. Prostě jako v 18 když jsem si dělal první auto. Pecka. Prostě láska na první pohled. :-)
Momentálně bych rád uvedl Šmoulinku do provozuschopného stavu, aby bylo možné v létě alespoň trošku jezdit. Do jara se musí tedy udělat obě nápravy, nové brzdy a dodělat interier jak to jen půjde. Strop je čalouněný nově, takže jen předělat palubní desku (zlikvidovat ty děsné kontrolky co tam někdo dovrtal), natřít podlahu a sestavit.
Bohužel nárazníky jsou v dost špatném stavu, takže pokud by někdo věděl o něčem slušném, budu moc rád.
Aktuální postup prací na Šmoulince:
Leden 2013
-dokončení čalounění interieru - koženka kam se podíváš
-vyvaření všech děr po kontrolkách na palubní desce které tam nepatří, nalakování, čalounění a instalace zpět do vozu
-pořízení nového interieru, lehká oprava sedáku, natření spodků sedadel
-rozebrání a opískování přední nápravy, vyčištění převodky řízení
-nová baterie
-výměna čela tachometru, ve starém opět bylo několik navrtaných kontrolek
-pořízení nových svisláků, brzdových hadiček a uložení ramen přední nápravy
Únor 2013
-kompletní demontáž brzd, repase HBV/HSV
-objeveno pár děr v podlaze kufru a zadním podběhu, odstrojení a příprava na vyvaření
-pořízení fungl nové podlahy kufru a plechu pod nádrž+výměna
-vyčištění a natření nádrže
-pořízení trochu lepších středů nárazníků, které zatím budou použitelné než dojde na nové chromy
-nové spodky zadních světlometů
-vyvaření předních podběhů, kapes zadních ramen a podlahy kolem prahů a pedálů
-zakoupeny komplet nové trubičky pod auto (brzdové, spojková, palivová), nové zadní šavle a silenbloky, ložiska zadní nápravy
Březen 2013
-spodek přední části obroušen na plech, odrezen a natřen 2x základem, gumoasfaltem a 4x Tlumexem
-přední náprava sestavena a vrácena na auto - nové svisláky, excentry, pouzdra, uložení ramen, dorazy
-nádrž a plech pod nádrží zpátky na autě
-nové brzdové trubičky na předku
-motor, převodovka, zadní poloosy venku
-vyvaření zadních podběhů a nosníků motoru, kompletní nátěr zadní části
-vyčištění převodovky a motoru
-nové držáky zadních ramen, ložiska zadní nápravy a veškeré teplovodní hadice
-nová spojka
-motor zpátky v autě, nové zadní tlumiče, komplet nové zadní brzdy
-vyčištěno topení
-montáž termosytiče namísto ručního
Duben 2013
-repase předních brzdových prasátek 25,5mm
-nová ložiska přední nápravy, brzdové obložení, nové přední tlumiče
-obroušení a natření celé střední podlahy na kolébce
-výroba trubiček termosytiče
-nová mlhovka PAL
-koupeny komplet nové těsnící gumy - kufr, klapačka, okna, dveře, sametka, kliky dveří, chladič, slzy nárazníků, průchodky, gumy pod blatníky
-disky kol opískované a zase stříknuté, nové duše
-hotové a odvzdušněné brzdy a spojka, nový olej v motoru a převodovce
-poprvé po čtvrt roce natočený motor
-přední blatníky a zadní čelo v novém laku
-všechny plechy na autě, světla svítí, klakson troubí, stěrače stírají a jako bonus nová mlhovka PAL
Květen 2013
-výměna gum dveří, kufru a klapačky
-dodělám komplet interiér (mimo madel dveří)
-udělány nové držáky předních nárazníků, montáž na auto, nové gumy ledvinek
-montáž nejhezčího víčka nádrže co znám
-seřízení geometrie
-úspěšně absolvovaná TK a emise
-konečně zprovozněný termosytič
-nové poklice a obruče
-vyměněna zlobící cívka starteru
-instalace dečky chladiče a výměna spojkového ložiska
Červen 2013
-generálka převodovky - výměna všech ložisek, hřídele spojky, ložiska v setrváku
-těsnící guma chladiče
Září 2013
-nová guma čelního a zadního okna
-pořízena dobová zahrádka na střechu
Listopad 2013
-3.11. zazimováno v dokončeném přístřešku. Letos najeto celkem 1066km.
Duben 20143
-repas převodky řízení, nová spojovačka, origo elektrický teploměr
V plánu už je snad jen nová přední lišta ŠKODA, poladit průchod zadním čelem na startovací kliku a pokud se rozhoupám tak bíle boky na pneu. A pak někdy za dlouho lak, protože stékance a krupice na současném laku jsou téměř nerozleštitelné a kytování pod tím také nebylo nic moc.
Vše podle toho jak budou peníze, chuť a investice do dalších strojů. :-)
Akce na které jsme se dostali a nebo chystáme:
29.6.2013 - Sraz všech značek - VCC Kaplice
13.7.2013 - IV. Křenovická jízda
14.9.2013 - Selské baroko - Soběslav
28.9.2013 - Jízda sv. Václava - VCC Kaplice
5.4.2014 - Jízda sněženek - VCC Kaplice
31.5.2014 - Sraz socialistických vozidel - Hnačov u Klatov
28.6.-29.6. - Sraz všech značek - Kaplice
Momentálně sháním tyto díly o kterých tuším že nebudou jen tak k sehnání. Pokud by někomu něco přebývalo nebo tušil kde to sehnat, budu rád za každé info.
-sedadla - momentálně sháním sedák předního sedadla (červená koženka) bez poškození
-hadice od víčka nádrže k nádrži
Nakonec jsem našel tuhle modrou krásku a slovo dalo slovo. Předchozí majitel dal kastli do pořádku, koupil nové blatníky, vyměnil prahy a nakonec dal autíčko do laku. Následně se k mé radosti z nějakého důvodu rozhodl auto prodat.
Jedná se o Škodu 1000 MB, rok 1969, poslední serie 21. Údajně byla Šmoulinka určena na export, má červené textilní sedačky a jednobarevné černé tapecírování. Sedadla nevypadají moc vábně a ty jednobarevné dveře mě trošku mrzí, ale třeba do budoucna někde seženu interiér jiný.
Čerstvé info z archivu v MB:
Auto bylo vyrobeno 22.4.1969 a bylo určeno na export do Itálie. Nakonec se ale tepla nedočkalo a podle TP opustila tahle kára továrnu v Boleslavi 8.12.1969. Jedná se o model 1000 MB s ručně doplněným dovětkem TOURIST.
Podle archivu v Mladé Boleslavi byla původní barva šedobéžová - kód 1019.
V Mototechně v Praze si ji první šťastný majitel vyzvedl 16.12.1969, nejspíš jako vánoční dárek, a vyrazil směr Strakonice. :-)
11.12.1974 změnila poprvé majitele (nejspíš zase vánoční dárek) a přesunula se do Volyně
7.12.2007 proběhla další změna majitele (opět štědrý ježíšek), ale zůstala ve Volyni. Se stejným majitelem se v roce 2010 přestěhovala do Plzně
29.10.2010 - další změna majitele a návrat do Volyně
11.2.2011 - další změna a přesun do Kaplice (proveden pouze polopřevod)
5.1.2013 - přesun k nám do garáže (asi zase ježíšek) :-)
Jak vidíte, jedná se veskrze o vánoční model. Řekl bych že to je jasný důkaz o tom že předpotopní Santa jezdí na saních se soby a náš Ježíšek škodovkou.:-)
Po zaparkování auta doma v garáži jsem si připadal znovu jako malej kluk. Seděl jsem u natočeného motoru, poslouchal ten krásnej zvuk a čichal ten správnej smrádek uvnitř. Prostě jako v 18 když jsem si dělal první auto. Pecka. Prostě láska na první pohled. :-)
Momentálně bych rád uvedl Šmoulinku do provozuschopného stavu, aby bylo možné v létě alespoň trošku jezdit. Do jara se musí tedy udělat obě nápravy, nové brzdy a dodělat interier jak to jen půjde. Strop je čalouněný nově, takže jen předělat palubní desku (zlikvidovat ty děsné kontrolky co tam někdo dovrtal), natřít podlahu a sestavit.
Bohužel nárazníky jsou v dost špatném stavu, takže pokud by někdo věděl o něčem slušném, budu moc rád.
Aktuální postup prací na Šmoulince:
Leden 2013
-dokončení čalounění interieru - koženka kam se podíváš
-vyvaření všech děr po kontrolkách na palubní desce které tam nepatří, nalakování, čalounění a instalace zpět do vozu
-pořízení nového interieru, lehká oprava sedáku, natření spodků sedadel
-rozebrání a opískování přední nápravy, vyčištění převodky řízení
-nová baterie
-výměna čela tachometru, ve starém opět bylo několik navrtaných kontrolek
-pořízení nových svisláků, brzdových hadiček a uložení ramen přední nápravy
Únor 2013
-kompletní demontáž brzd, repase HBV/HSV
-objeveno pár děr v podlaze kufru a zadním podběhu, odstrojení a příprava na vyvaření
-pořízení fungl nové podlahy kufru a plechu pod nádrž+výměna
-vyčištění a natření nádrže
-pořízení trochu lepších středů nárazníků, které zatím budou použitelné než dojde na nové chromy
-nové spodky zadních světlometů
-vyvaření předních podběhů, kapes zadních ramen a podlahy kolem prahů a pedálů
-zakoupeny komplet nové trubičky pod auto (brzdové, spojková, palivová), nové zadní šavle a silenbloky, ložiska zadní nápravy
Březen 2013
-spodek přední části obroušen na plech, odrezen a natřen 2x základem, gumoasfaltem a 4x Tlumexem
-přední náprava sestavena a vrácena na auto - nové svisláky, excentry, pouzdra, uložení ramen, dorazy
-nádrž a plech pod nádrží zpátky na autě
-nové brzdové trubičky na předku
-motor, převodovka, zadní poloosy venku
-vyvaření zadních podběhů a nosníků motoru, kompletní nátěr zadní části
-vyčištění převodovky a motoru
-nové držáky zadních ramen, ložiska zadní nápravy a veškeré teplovodní hadice
-nová spojka
-motor zpátky v autě, nové zadní tlumiče, komplet nové zadní brzdy
-vyčištěno topení
-montáž termosytiče namísto ručního
Duben 2013
-repase předních brzdových prasátek 25,5mm
-nová ložiska přední nápravy, brzdové obložení, nové přední tlumiče
-obroušení a natření celé střední podlahy na kolébce
-výroba trubiček termosytiče
-nová mlhovka PAL
-koupeny komplet nové těsnící gumy - kufr, klapačka, okna, dveře, sametka, kliky dveří, chladič, slzy nárazníků, průchodky, gumy pod blatníky
-disky kol opískované a zase stříknuté, nové duše
-hotové a odvzdušněné brzdy a spojka, nový olej v motoru a převodovce
-poprvé po čtvrt roce natočený motor
-přední blatníky a zadní čelo v novém laku
-všechny plechy na autě, světla svítí, klakson troubí, stěrače stírají a jako bonus nová mlhovka PAL
Květen 2013
-výměna gum dveří, kufru a klapačky
-dodělám komplet interiér (mimo madel dveří)
-udělány nové držáky předních nárazníků, montáž na auto, nové gumy ledvinek
-montáž nejhezčího víčka nádrže co znám
-seřízení geometrie
-úspěšně absolvovaná TK a emise
-konečně zprovozněný termosytič
-nové poklice a obruče
-vyměněna zlobící cívka starteru
-instalace dečky chladiče a výměna spojkového ložiska
Červen 2013
-generálka převodovky - výměna všech ložisek, hřídele spojky, ložiska v setrváku
-těsnící guma chladiče
Září 2013
-nová guma čelního a zadního okna
-pořízena dobová zahrádka na střechu
Listopad 2013
-3.11. zazimováno v dokončeném přístřešku. Letos najeto celkem 1066km.
Duben 20143
-repas převodky řízení, nová spojovačka, origo elektrický teploměr
V plánu už je snad jen nová přední lišta ŠKODA, poladit průchod zadním čelem na startovací kliku a pokud se rozhoupám tak bíle boky na pneu. A pak někdy za dlouho lak, protože stékance a krupice na současném laku jsou téměř nerozleštitelné a kytování pod tím také nebylo nic moc.
Vše podle toho jak budou peníze, chuť a investice do dalších strojů. :-)
Akce na které jsme se dostali a nebo chystáme:
29.6.2013 - Sraz všech značek - VCC Kaplice
13.7.2013 - IV. Křenovická jízda
14.9.2013 - Selské baroko - Soběslav
28.9.2013 - Jízda sv. Václava - VCC Kaplice
5.4.2014 - Jízda sněženek - VCC Kaplice
31.5.2014 - Sraz socialistických vozidel - Hnačov u Klatov
28.6.-29.6. - Sraz všech značek - Kaplice
Momentálně sháním tyto díly o kterých tuším že nebudou jen tak k sehnání. Pokud by někomu něco přebývalo nebo tušil kde to sehnat, budu rád za každé info.
-sedadla - momentálně sháním sedák předního sedadla (červená koženka) bez poškození
-hadice od víčka nádrže k nádrži
Smoulinka/1000 MB - komentáře:
10:17:47
11.01.2013
11.01.2013
Jozka
10:06:32
11.01.2013
11.01.2013
ub40
mě by moc zajímalo jak je u MBT uděláno otevírání nádrže. asi je tam jenom ta slepice. z dobových letáků to není vidět..
22:23:37
10.01.2013
10.01.2013
Bukaj
-> tubelles1100:
MBT mělo normální štítek 1000MB
-> Jozka:
To s tím "prošíváním" sedaček u kil netuším - já osobně jsem si s kilem nikdy nepotykal (jel jsem jen jednou v Rku), takže fakt nevím, kdy došlo ke změně, nicméně model 70 byl v dosti věcech podobnej s MB, takže je možný, že se to lámalo až později (model 71?)
MBT mělo normální štítek 1000MB
-> Jozka:
To s tím "prošíváním" sedaček u kil netuším - já osobně jsem si s kilem nikdy nepotykal (jel jsem jen jednou v Rku), takže fakt nevím, kdy došlo ke změně, nicméně model 70 byl v dosti věcech podobnej s MB, takže je možný, že se to lámalo až později (model 71?)
21:08:33
10.01.2013
10.01.2013
tubelles1100
Nádherný MB :) A pokud je to skutečně MBT tak to je taková rarita že hřích ho neudělat. První MBT co vidím existovat v současnosti :) Osockuj si to a máš originální auto jako blázen. Jen nevím jestli tourist neměl někde i nápis tourist u štítku nebo se mi to jen zdá?
19:34:04
10.01.2013
10.01.2013
Koblet
Tak jsem přidal fotky techničáku. Pokud by někdo chtěl také oficiální verzi Tourist, může mi dát nárazníky co nebude potřebovat a já mu dobovou propiskou dopíšu to slovo do techničáku.:-)
18:05:34
10.01.2013
10.01.2013
Bukaj
-> Stepix: Není tak úplně pravda, že ho nikdo neviděl - třeba Pav-Po teď jedno osockoval ve Francii Ale to byl model 68
-> Koblet:
S blatníkama nic nedělej, jen případně sundej chromový lišty kapot a nějaký starý olezlý (kterejch je všude plno) stříkni do barvy
Jo, a kdyby ses rozhodl, že chceš mít MBT nárazníky, tak s tebou vyměním slušné rohy nárazníků za slušné svislé "kaštany"
-> Koblet:
S blatníkama nic nedělej, jen případně sundej chromový lišty kapot a nějaký starý olezlý (kterejch je všude plno) stříkni do barvy
Jo, a kdyby ses rozhodl, že chceš mít MBT nárazníky, tak s tebou vyměním slušné rohy nárazníků za slušné svislé "kaštany"
17:57:19
10.01.2013
10.01.2013
Bukaj
-> saskyn2: Případně bych také poprosil o foto (kdyby náhodou Koblet nechtěl)
15:57:06
10.01.2013
10.01.2013
Koblet
-> Stepix: No mně bylo řečeno že to auto mělo být pro Rumunsko. Ale vypadá to že asi pro západní Rumunsko.
15:50:55
10.01.2013
10.01.2013
Stepix
-> Koblet: prosim tě, co to vidíš tak drasticky, blatníky bych nechal, zabejval bych se jen lištama a těma céčkama (tyhle věci můžeš kdykoliv během hodiny vyměnit a mít klasický MB) a pozor, MBT nebylo pro východ, ale především pro západ! ;-) Benelux, Fancie, atp...
15:45:09
10.01.2013
10.01.2013
Koblet
Zrovna když to vypadá že bych snad mohl mít interier a dokonce si mohl i vybrat mezi barvami, tak mi tady Štěpán napíše že si tam mam dát na sezení bedny od ovoce.
15:36:05
10.01.2013
10.01.2013
Jozka
-> Koblet: TK nahoď.. A nic si z toho MBT nedělej..
15:28:31
10.01.2013
10.01.2013
Koblet
-> Stepix: -> Jozka: Ta zmínka tam byla doplněna dnes ráno. Nějak jsem se nudil, bylo brzy, tak jsem doplnil historii vozidla. Je fajn že mám exportní kousek, škoda jen že se exportoval na východ.
Úplně jste mi pokazili náladu chlapi. Teď abych koumal o tom, že zavařím a přestříkám blatníky, natřu lišty a vyhodím to jediné co mám k nárazníkům celkem v pořádku. Srdce mi to drásá a nevím jestli to dokážu. Ty přední blatníky s šipkami jsou pro mě od malička to, co dělá litra litrem.
Až budu mít chvilku, hodím se snímek techničáku a ukážu že jednorožec skutečně existoval.
Úplně jste mi pokazili náladu chlapi. Teď abych koumal o tom, že zavařím a přestříkám blatníky, natřu lišty a vyhodím to jediné co mám k nárazníkům celkem v pořádku. Srdce mi to drásá a nevím jestli to dokážu. Ty přední blatníky s šipkami jsou pro mě od malička to, co dělá litra litrem.
Až budu mít chvilku, hodím se snímek techničáku a ukážu že jednorožec skutečně existoval.
14:41:36
10.01.2013
10.01.2013
Jozka
-> Stepix: Já si zmínky v textu taky nevšiml..
14:21:23
10.01.2013
10.01.2013
Stepix
Až teď jsem si všiml, že ty máš vlastně škodu 1000 MBT (T = Tourist) !!!! takže panáčku to by byl hřích abys ji nepostavil jako MBT!!!!
www.skoda110r.cz/forum.ph p?thread=672...
www.mino-art.cz/images/31 7_skoda_1000_mbt.jpg
skoda-virt.cz/cz/.../1579 57-skoda-1000-mbt
byla to taková socková exportní verze... lišty kufrů byly v laku, neměla Cčka na nárazníku a lišty okapničky byly taky v barvě... asi takhle, je jednoduché to z klasického MB postavit, ale myslím že cenější to je ještě když to má i patřičné papíry :-) MBT je takový jednorožec... všici o něm ví, slyšeli o něm ale nikdo ho ještě neviděl, možná bys některé škodováky skutečně potěšil
www.skoda110r.cz/forum.ph p?thread=672...
www.mino-art.cz/images/31 7_skoda_1000_mbt.jpg
skoda-virt.cz/cz/.../1579 57-skoda-1000-mbt
byla to taková socková exportní verze... lišty kufrů byly v laku, neměla Cčka na nárazníku a lišty okapničky byly taky v barvě... asi takhle, je jednoduché to z klasického MB postavit, ale myslím že cenější to je ještě když to má i patřičné papíry :-) MBT je takový jednorožec... všici o něm ví, slyšeli o něm ale nikdo ho ještě neviděl, možná bys některé škodováky skutečně potěšil
08:09:07
10.01.2013
10.01.2013
Jozka
-> Bukaj: A to se lišilo úplně od začátku to prošívání myslíš..? Já podle kil s klikama ven, který jsem "boural", usuzoval, že ke změně designu prošívání došlo až v průběhu výroby kil..
-> Koblet: Podle mýho loňskýho průzkumu v ČR nikdo neumí udělat ty tavný spoje "prošívání", neorigo u veteránskejch profíků vyjde tak na 30-40 litrů. Vyšlo mi, že než takhle, nebo zadat v Anglii či US, tak radší potahy. Kdybys ale někoho rozumnýho našel (časy se mění), tak se o info určitě poděl..
E: Ale vlastně u těhle látkovejch by to nemuselo být všechno tak pracný = nákladný..
-> Koblet: Podle mýho loňskýho průzkumu v ČR nikdo neumí udělat ty tavný spoje "prošívání", neorigo u veteránskejch profíků vyjde tak na 30-40 litrů. Vyšlo mi, že než takhle, nebo zadat v Anglii či US, tak radší potahy. Kdybys ale někoho rozumnýho našel (časy se mění), tak se o info určitě poděl..
E: Ale vlastně u těhle látkovejch by to nemuselo být všechno tak pracný = nákladný..
06:13:03
10.01.2013
10.01.2013
Koblet
-> saskyn2: Myslíš že by šlo poslat nějaké foto na mail?
01:15:49
10.01.2013
10.01.2013
saskyn2
Mam tu nějaké slušné v černé barvě, mylím že deluxe 1000MB, cca 500kč za sadu
20:34:36
09.01.2013
09.01.2013
Koblet
Pánové všem Vám děkuji za cenné rady. Pomalu se ze mně stává odborník na sedadla. Zkusím ještě zjistit co by mě stálo přečalounění sedadel a pak to nějak rozlousknu. Jak jsem to tady okukoval, tak se mi nejvíc líbí ta červená látka co tam teď mám, ale s tou šedou koženkou kolem. Tak uvidím jakou částku mě čalouník ohromí a uvidím jestli počkám a přišetřím, nebo couvnu a budu mít sedadla rychleji.
18:39:10
09.01.2013
09.01.2013
Danster
-> Koblet: Moc pěknej barevnej odstín Tak ať se daří ve schánění potřebných dílů A koukám že jsi koukal ke mě na interiér je to tak jak tu dával fotky j_j standard světlejší deluxe tmavší.
17:18:47
09.01.2013
09.01.2013
Bukaj
Ještě k těm sedačkám - 100/110 má sice konstukčně a funkčně shodné sedačky, jako MB, ale má trochu jinak tvarované "prošívání" koženky. Zatímco MB má všechny "lamely" sedadel stejně široké, 100 má různé šířky "lamel". To jen tak pro originalisty
Jinak fotky, co dával J_J jsou jasné, myslím, že MB De Luxe měly stejnou barvu koženky sedaček, jako De Luxe 100/110. Ale starší varianta koženky (určitě u De Luxe 66) byla trochu světlejší (víc do žlutozeleného spektra, méně červené - snad mi rozumíte). jinak měla koženka stejný vzor...
Jinak fotky, co dával J_J jsou jasné, myslím, že MB De Luxe měly stejnou barvu koženky sedaček, jako De Luxe 100/110. Ale starší varianta koženky (určitě u De Luxe 66) byla trochu světlejší (víc do žlutozeleného spektra, méně červené - snad mi rozumíte). jinak měla koženka stejný vzor...