Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

07:40:32
30.05.2020
SO545
-> Bukaj 30.05.20 01:07:40: hladky povrch je menej nachylny na tvorbu prasklin.

takto sa upravuju aj mokre poloosy u VW .

zvarat urcite nie...
01:07:40
30.05.2020
Bukaj
-> Eidy 29.05.20 22:25:34: Myslíš, že pomůže jenom vyhlazení? Ale navařovat bych se na to bál, aby to nebylo horší. Tohle určitě neuškodí4
22:43:25
29.05.2020
Eidy
-> Minott: 1
22:35:33
29.05.2020
Minott
-> Eidy 29.05.20 22:24:21: reagoval som na to jak si "vyjebal" s tym nahonom tachometra,,to si zabil,,,
22:25:34
29.05.2020
Eidy
A jelikož už jich tady pár prasklo, tak jsem vybrousil přechod v kritickém místě. Zítra může jít do auta.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.05.2020 22:25:34
22:24:21
29.05.2020
Eidy
-> Minott: Copak??



Ještě mi to nedalo a kuchnul jsem špajzku a poladil trochu hokejku. Zakulatil jsem konec, aby to tam líp padalo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.05.2020 22:24:21
22:16:59
28.05.2020
Eidy
-> Bukaj: Nestraš. Když to měli pro L/A, tak to snad vydrží.
22:16:48
28.05.2020
Minott
22:15:55
28.05.2020
Eidy
Zkrátil jsem nové lanovody na ručku, letované koncovky snad vydrží. Předchozí variantu jsem svařil. Mám hotovou hadici na spojkový válec, dodělanou kabeláž ke startéru, pohonné ústrojí tak může přijít na místo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.05.2020 22:15:55
22:12:40
28.05.2020
Eidy
Původní bovden náhonu rychloměru byl rozpraskaný, tak jsem koupil druhošku, pokrátil na správnou délku a osadil původním lankem. Slepil jsem to do hadice.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.05.2020 22:12:40
12:03:45
25.05.2020
Bukaj
-> Eidy: Ještě aby to vydržela ta převodovka (myslím obal)...

...ale jestli máš motor chycenej "na tuho", jak jsi psal, tak snad není důvod, aby nevydržela5
23:33:19
24.05.2020
Eidy
Tak jo, trochu jsem ten držák převodovky pošlechtil. Jestli tohle nevydrží, tak už nic.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.05.2020 23:33:19
10:15:19
22.05.2020
Mates
-> Eidy: Ta elektrika i celkově je prostě pecka, vážně si hraješ.2
22:51:05
21.05.2020
Tomáššš
-> Eidy: pekná robota 4
23:52:48
19.05.2020
Eidy
A takhle v autě.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.05.2020 23:52:48
23:52:17
19.05.2020
Eidy
A takhle vypadá můj svazek. Čistý, učesaný a chybí jen dodělat vstřiky, ale to až s motorem na místě. Taky to má včetně chybějících konektorů 460g.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.05.2020 23:52:17
23:50:02
19.05.2020
Eidy
Tohle je původní motorový svazek. Prý to kdysi dělali v nějakém BMW tuningu. Jestli takhle dělají všechno, no potěš koště. Všechno natažený 2,5 kabelama, spousta strašnejch spojů, 10 kabelů na kostru, děs. Taky to mělo rovný 2kg.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.05.2020 23:50:02
23:44:49
16.05.2020
Eidy
Z jednotky jsem sundal karbonový kryt a starý nalakoval. Když už je v motorovém prostoru, nemusí tolik trpět teplem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.05.2020 23:44:49
23:43:14
16.05.2020
Eidy
Vypiloval jsem distanční podložku pod alternátor. Měl jsem kus leteckýho duralu a musel jsem jít z 20 na 17mm. Vzhledem k ruční výrobě držáku a vaření na altík považuji pouze drobné odchýlení za úspěch.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.05.2020 23:43:14
23:14:51
15.05.2020
Eidy
Dneska jsem musel napravit 2 chyby v elektrice. Začal jsem zkoumat schéma motorového svazku a po letech znovu zjistil, že relé palivové pumpy je ovládané nikoliv plusem, ale kostrou. To vyřešilo rychle předrátování. Ale včera večer mi došlo, že nemůžu relé v kufru krmit rovnou od baterky taktéž v kufru, ale že musím natáhnout nové krmení od odpojovače baterie, aby to bylo vše správně dle FIA (ne kvůli závodům, ale prostě kvůli funkci). Koupil jsem 10mm2 kabel a když jsem byl v půlce protahování, tak se seknul. Rval jsem 15 minut jako blázen a nic. Ani tam ani zpátky. Pak jsem s tím nějak hnul a najednou to šlo jako po másle. Ne všechno jde vždy podle představ. Aby si někdo nemyslel, že nenarazím občas na problém nebo nedělám chyby.5
Extreme Tyres