Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:07:47
15.05.2020
vhml
-> Eidy 15.05.20 12:56:45: samozřejmě. Dokud by to třeba nevypadlo i z tahla nebo tak 3 4

Každopádně samostatnýho horního úchytu bych se asi taky bál. Na obou škodovkách jsem měl uchycení na příčce + tenhle vršek a i tak to bylo nahoře vždy potrhaný. A bez horního úchytu zas věčně vypadávaly kvalty.
12:56:45
15.05.2020
Eidy
-> vhml: Ale chápeš, že by to zůstalo ležet táhlem řazení v tunelu?
12:49:24
15.05.2020
vhml
-> Eidy 15.05.20 00:06:55: no je neříkej. Jeden místní strejček měl uhnilej vejfuk někde u katu a nakonec se to za jízdy celý demontovalo i s držákama z kastle 3
upraveno 1x, naposled 15.05.2020 12:49:40
06:21:29
15.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.05.20 00:06:55: Jo jo však říkám že to chápu. 4
00:06:55
15.05.2020
Eidy
-> vhml: A jak by se to asi zapíchlo? Bez táhla řazení jaksi jezdit nelze. Ty hlavo. 1
-> Tuner#2: To je pořád něco. Teď mě 2 setrváky stály s ježděním a vyvážením desítku.
23:15:37
14.05.2020
ZdrubT
-> Eidy 13.05.20 22:47:55: Nebál bych se toho tak. Jen dovarit třeti stěnu, tu kratší.
upraveno 1x, naposled 15.05.2020 08:15:34
21:21:28
14.05.2020
vhml
-> MVM 14.05.20 21:12:09: až se ta hokejka převodovky zapíchne proti směru jízdy do asfaltu, tak z toho budou ještě lepší fotky, než z roztrženýho setrváku 3
21:13:48
14.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.05.20 20:38:38: Hele ale 10 - 12 za kolečka by se v tom rozpočtu asi ztratila ne? Nicméně chápu, že už teď jsi mimo svou představu na záčátku. Taky jsem si říkal, to je jen rám za xy a bude to hned složený... Realita je jiná 1
21:12:09
14.05.2020
MVM
-> Eidy: 1 Tak on takovej držák je kluk šikovná..on se ozve nebo přihlásí sám.
20:38:38
14.05.2020
Eidy
-> MVM: Na Ring, na Spa, na cestování, tak na všechno. A s tou skříní do budoucna určitě něco udělám, ale teď to musí počkat. 4
A ten držák kontrolovat budu, slibuju. 1
18:11:22
14.05.2020
MVM
-> Eidy 14.05.20 11:38:39: Takže na Nordschleife...aby to bylo delší. Tobě se zvedne i topspeed. Spíš se divim ze dokážeš žít s kratkou jednickou.. ale ono to je ve finale asi jedno,jak sd to vezme. No s tim drzakem jak myslíš, v kastli to mas zpevněný jako pancir na tanku ale ten držáček je oproti tomu papir. Samozřejmě i Porsche ma v tom podobnym místě na viku převodovky podobný držák a taky je drobný. Každopádně byt Tebou to hlídám..4 A to niktetak nestrašim..
11:38:39
14.05.2020
Eidy
-> MVM: 5Q byl v plánu už dlouho (při renovaci). Zatím je to sériový odstupňování. Vlastně 1-4 stejný jako doposud a navíc pětka.
U toho držáku vycházím z toho, že všude je průřez větší než kolem šroubů na uchycení a všechny hrany jsou sražený a zabroušený.
07:37:52
14.05.2020
MVM
-> Eidy: Koukám že se narodil během rekonstrukce jeden kvalt navic. Jak to máš odstupňovany? To je fajn. Ale ty odlehčovaci dirky v držáku (ktery je jinak moc peknej) bych asi vynechal. Vim jak to na autech furt kontroluju, svařuju a stejně to občas rupne.. Prostě jsou mista ,kde se matrošem šetřit nevyplácí. A navic to chce intenzivní kontrolu těch míst. Tady davam T2 za pravdu..
23:50:08
13.05.2020
Eidy
-> Tuner#2: A ještě to mám zesílený zevnitř takovým nosníkem. Nic není ponecháno náhodě. 4
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.05.2020 23:50:08
23:42:58
13.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
23:39:37
13.05.2020
Eidy
-> Tuner#2: To je možný. Ale primárně je to pomačkaný a potrhaný úplně někde jinde. A nevidím nikde body od nějakého vyztužení uchycení špajzky. Já mám držáky a vše kolem zesílený ze 4mm nerezu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.05.2020 23:39:37
23:30:45
13.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 13.05.20 23:22:39: Ono je to potrhaný i tam, podívej se kolem toho uzávěru na dekl. Někde jsem měl ještě lepší fotku, ale nemůžu najít.
upraveno 1x, naposled 13.05.2020 23:31:03
23:22:39
13.05.2020
Eidy
-> Tuner#2: Jenže tohle je dost daleko od uchycení, to asi nebude kvůli uchycení. Kdyby to bylo popraskaný kolem těch matek, tak jo, ale tohle bude něco jinýho. Nejspíš od nápravy.
23:19:05
13.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 13.05.20 23:07:35: tady jsme se o tom bavili a více lidem se trhá kasle od horní uchycení. Otázka je jak to tam máš zesílené, to si přesně nepamatuji. skoda-virt.cz/cz/.../1241 53-zadni-lr-naprava?gotopo st=3...
23:07:35
13.05.2020
Eidy
-> Tuner#2: U Šimurdy nevím, co máš na mysli. Každopádně vzhledem k šířce uchycení motoru se to zas moc vrtět nemůže.
Extreme Tyres