Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:37:56
07.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.06.20 12:32:35: takže Besiny a nebo až Pohofest? 4
12:32:35
07.06.2020
Eidy
-> T: Ještě ne. Ale brzo. 1
12:30:15
07.06.2020
-> Eidy: startujeme ? 5
08:43:32
07.06.2020
Bukaj
-> Eidy: 156
22:46:36
06.06.2020
Eidy
Doufám, že ten motor nevytáhnu aspoň 10 let.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.06.2020 22:46:36
22:44:01
06.06.2020
Eidy
Dotáhnul jsem kabely k palivovému čerpadlu a zapojil celej benzín vpředu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.06.2020 22:44:01
22:37:32
02.06.2020
Syny
-> Eidy 02.06.20 21:54:22: Tak ty jsou fesacky 6
21:54:22
02.06.2020
Eidy
Poloosy v akrylátu a už jsou v autě.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.06.2020 21:54:22
00:34:54
01.06.2020
Bukaj
Jo, potvrzuju, že poloosy vydrží dost. Aktuálně na 130LPG na nich mám 310 tisíc km, jsou po jedné výměně manžet a jediné "poškození" je opotřebení tisícihranů na hřídeli mezi klouby - mají tam lehce vůli...6
23:11:48
31.05.2020
Eidy
-> minno: Jj, jsem příjemně překvapený. Manžety chci právě nechat. Jsou pořád krásný a když vydržely 15 let, tak vydrží i dál.
23:00:56
31.05.2020
minno
-> Eidy: To je pravda. Tie poloosi sú nezničiteľné. Teda ak niekto nejazdí s roztrhnutými manžetami. Ale aj manžety vydržia hodne (kvalitné).
21:12:04
31.05.2020
Eidy
Dnes byly na řadě poloosy. Rozebrat, vyčistit, umýt, odbarvit a nazákladovat. Měl jsem obavu, jestli bude v kloubech metalíza, ale překvapivě jen čisté mazivo a koulím taky nic není. Ani vnitřní povrchy nejsou vydrolené nebo vydřené. Ty poloosy vydrží fakt hodně.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.05.2020 21:12:04
09:49:57
30.05.2020
Bukaj
-> Eidy: 4
09:47:34
30.05.2020
Eidy
Jestli praskne, tak si aspoň nemusím nic vyčítat. 4
09:42:19
30.05.2020
Bukaj
-> SO545: -> kraska98: Když koukám na svojí zlomenou hokejku, tak ten lom začal v hladkém místě...7

Ale když jsem někdy rval dvojku a zpátečku dost naprasáka, tak by mi ani extra vyleštěnej povrch nepomohl...3
08:02:09
30.05.2020
kraska98
-> SO545: Hladký, ale hlavně i zaoblený profil. Určitě tím snížíš třeba jen trochu procento, že se objeví únavový lom. 6
upraveno 1x, naposled 30.05.2020 08:07:49
07:40:32
30.05.2020
SO545
-> Bukaj 30.05.20 01:07:40: hladky povrch je menej nachylny na tvorbu prasklin.

takto sa upravuju aj mokre poloosy u VW .

zvarat urcite nie...
01:07:40
30.05.2020
Bukaj
-> Eidy 29.05.20 22:25:34: Myslíš, že pomůže jenom vyhlazení? Ale navařovat bych se na to bál, aby to nebylo horší. Tohle určitě neuškodí4
22:43:25
29.05.2020
Eidy
-> Minott: 1
22:35:33
29.05.2020
Minott
-> Eidy 29.05.20 22:24:21: reagoval som na to jak si "vyjebal" s tym nahonom tachometra,,to si zabil,,,
Extreme Tyres