skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
19:55:11
25.05.2019
25.05.2019
SO545
-> Eidy 25.05.19 19:48:45: to mas dobre ja som si vsetko musel poriesit sam...ak sa nieco pototo nadavam len zrkadlu...
19:48:45
25.05.2019
25.05.2019
Eidy
-> SO545: Já to tmelit nebudu. To nechám lakýrovi. Viděl bych to buď na vlákno nebo hliník. A pak se jen modlit, aby to neprasklo.
19:33:28
25.05.2019
25.05.2019
SO545
-> Eidy 25.05.19 19:09:52: predne rohy su des aj s fabriky...dost som to doklepaval a optimalizoval.
Cim budes tmelit ? V praci mam cinovy tmel na ocelove karoserie a nieco podobne je aj na hlinik ale toto je hybrid... asi klasika hlinikac... ?
Cim budes tmelit ? V praci mam cinovy tmel na ocelove karoserie a nieco podobne je aj na hlinik ale toto je hybrid... asi klasika hlinikac... ?
19:12:01
25.05.2019
25.05.2019
Eidy
Moc kitu potřeba nebude a líp to neumím. Vzadu ten potah padá rychleji.
19:09:52
25.05.2019
25.05.2019
Eidy
Potah střechy považuji za připravený. Výztuhu nad zadním oknem jsem potáhnul skoro o 2mm dopředu a pomohlo to. Přední rohy vypadají na pohled všelijak, ale pasuje to.
22:48:17
22.05.2019
22.05.2019
Eidy
No a zase trochu poladil potah. Ideálně by potřeboval být o fous delší, ale to se poddá. Nad zadnímy bočímy okny to má jiný radius než bych potřeboval, ale dá se to přitáhnout a lepidlo to podrží.
22:45:53
22.05.2019
22.05.2019
Eidy
Vyvařil PP roh střechy. Takhle křivý to je správně.
Edit: to ošklivý je z fabriky :)
Edit: to ošklivý je z fabriky :)
22:44:34
22.05.2019
22.05.2019
Eidy
-> J.T.: Takže i zadarmo drahý.
Zavařil a zabrousil jsem díry v okapničkách po odvrtávání. Hrozná práce.
Zavařil a zabrousil jsem díry v okapničkách po odvrtávání. Hrozná práce.
18:54:26
22.05.2019
22.05.2019
J.T.
-> Qwak: ja od nich koupil www.skodaveteran.com/cs/.
../i22 a na hovno. Nemelo to ani 1metr a rovne. Zadny ohyb. Tak se delal pripravek a muzeme je delat taky vc ohybu. img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_108_8877__2018
-11-24_19-27-18_73.jpg
00:02:00
22.05.2019
22.05.2019
Eidy
Teď opatrně doladit, aby to sedělo. Hlavně vzadu to moc nesedí, ale je to měkký. Až moc.
23:59:50
21.05.2019
21.05.2019
Eidy
-> Qwak: To máš pravdu. Jenže po zkušenosti s tunelem na 5Q bych měl obavu, aby to fakt sedělo. Jinak je to tak zahodit do kopřiv.
PZ roh bychom měli.
PZ roh bychom měli.
23:20:24
21.05.2019
21.05.2019
Qwak
www.skodaveteran.com/cs/.
../i456 ... Není to zadarmo ale zamyslel bych se nad tím
08:03:26
21.05.2019
21.05.2019
Eidy
-> Syny: Tohle už zůstane. Zvenku to přijde otryskat a zevnitř ošetřit voskem.
07:46:56
21.05.2019
21.05.2019
Syny
-> Eidy 19.05.19 16:53:01: Ten plech vlevo od zaplaty uz zustane? Nemas obavu, ze te to casem vyleze? Alespon z fotky mi to prijde dost "nacaty" uz.
22:18:59
20.05.2019
20.05.2019
Eidy
-> Tommyk: Kastle nebude úplně stejná, ale pořád červená.
-> Milan 136: Jo, to si pamatuju z fotek. To je už starší renovace. Ale pořádná.
-> Milan 136: Jo, to si pamatuju z fotek. To je už starší renovace. Ale pořádná.
21:54:39
20.05.2019
20.05.2019
Milan 136
21:20:32
20.05.2019
20.05.2019
Tommyk
-> Eidy: No já věřím tomu, že to dotáhneš k dokonalosti. :-) A vlastně jsem o tom ani nikdy nepochyboval. Je krásné vidět, jak si s tím hraješ a jakou tomu dáváš péči.
Bude to zase krasavice.
Budu hodně předbíhat, ale barva kasltle bude stejná, nebo je to zatím tajné? :)
-> Milan 136 19.05.19 22:08:24: Byla by nějaká ukázka? To mi asi uniklo..
Bude to zase krasavice.
Budu hodně předbíhat, ale barva kasltle bude stejná, nebo je to zatím tajné? :)
-> Milan 136 19.05.19 22:08:24: Byla by nějaká ukázka? To mi asi uniklo..
22:54:13
19.05.2019
19.05.2019
Luky
-> Milan 136: jj, zejména to. Ale myslím že jsem to zahlédl v menší míře u víc aut (asi?)
22:08:24
19.05.2019
19.05.2019
Milan 136
-> Luky 19.05.19 21:31:47: Toho pickupa stejšna trochu rozbodovali no Tohle myslíš?