skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:45:47
30.05.2019
30.05.2019
Jozka
-> Eidy: Já budu muset nutně výztuhu "znovuobjevit" pro MBX - a zmíněný dvě by byly v něm fakt na místě. Nad čím ale znova váhám, je ta zbytečná heverová trubka. Byl jsem už rozhodnutej jí zrušit jako ty, ale jak jde čas a rostou požadavky na originalitu..
23:03:43
30.05.2019
30.05.2019
Eidy
-> Jozka: Mě chybět nebude. Ale nemít rám, tak je tam dám 2 do každýho prahu.
23:00:52
30.05.2019
30.05.2019
Jozka
-> Eidy 30.05.19 22:27:44: Sice jen svazarmovská A2 z Prahéé, ale možný to je.. tobě taky evidentně chybět nebude..
22:27:44
30.05.2019
30.05.2019
Eidy
-> Jozka: Jenže jestli to bylo závodní auto, tak tam ta výztuha třeba chyběla schválně.
Pravá strana začištěná.
Pravá strana začištěná.
18:50:06
30.05.2019
30.05.2019
Jozka
-> Luky 30.05.19 17:13:45: Myslíš jako že "po" už to nebude driftovat, ale driblovat ?
-> Eidy: Prý se sem tam nedávaly, já ale auta "bez" viděl jen tak, jak píšeš - že se s nima při opravě neunavovali. Osobně si netroufám tvrdit nic, neb erko jsem měl už dávno a dost hnilý, ale soused (dělal ze silně jetýho rally vozu s rámem rodiný přibližovadlo) tvrdil (před komplet vyvářkou a s lehkou nadsázkou), že po vyjmutí rámu měl strach, že mu na přejezdu vypadne přední okno. A připisoval to právě tý chybějící dodatečný výztuze.
-> Eidy: Prý se sem tam nedávaly, já ale auta "bez" viděl jen tak, jak píšeš - že se s nima při opravě neunavovali. Osobně si netroufám tvrdit nic, neb erko jsem měl už dávno a dost hnilý, ale soused (dělal ze silně jetýho rally vozu s rámem rodiný přibližovadlo) tvrdil (před komplet vyvářkou a s lehkou nadsázkou), že po vyjmutí rámu měl strach, že mu na přejezdu vypadne přední okno. A připisoval to právě tý chybějící dodatečný výztuze.
17:52:58
30.05.2019
30.05.2019
Eidy
-> Luky: Možnosti jsou 2. Buď to fungovat nebude a nebo to odpruženi naopak fungovat začne.
17:13:45
30.05.2019
30.05.2019
Luky
-> Eidy: a když to teď celý vyztužíš (vč. rámu), bude to fungovat s tím nepružícím podvozkem? Přeci jen předtím místo toho pérovala celá kastle, teď už ten krut asi bude výrazně menší...
08:24:47
30.05.2019
30.05.2019
Eidy
-> Jozka: To jsem neřekl. Tyhle prahy už dávno nejsou fabrický. Po předchozí opravě tam ty extra výztuhy už nikdo nevrátil. Asi proto, že "to není vidět".
07:57:27
30.05.2019
30.05.2019
Jozka
-> Eidy: Takže v týhle kastli ta druhá přídavná střední výztuha prahu taky nikdy nebyla ?
00:21:45
30.05.2019
30.05.2019
Eidy
-> Luky: Myši ani ne, ale jak to bylo svařený, resp. nesvařený. Děs. A druhá strana bude to samý. To auto by bylo 2x pevnější už jen kdyby tohle bylo udělaný pořádně.
23:58:06
29.05.2019
29.05.2019
Luky
-> Eidy: jak to vypadalo uvnitř prahu? Bydlely tam myši?
23:15:31
29.05.2019
29.05.2019
Eidy
-> ZdrubT: Kulatý neprodám. Můžu ti dát přední lamino, když budeš chtít.
A počkej, co ti ukážu, až přijdeš. Ty prahy byly dost zfušovaný.
-> Deacon: Díky. Jo, stačilo trochu tepla. Tak jsem ho doladil celej, přestože jsem ho chtěl na začátku rozšlapat.
A počkej, co ti ukážu, až přijdeš. Ty prahy byly dost zfušovaný.
-> Deacon: Díky. Jo, stačilo trochu tepla. Tak jsem ho doladil celej, přestože jsem ho chtěl na začátku rozšlapat.
23:05:46
29.05.2019
29.05.2019
Deacon
-> Eidy: pěkně jedeš, parádní práce. Na doladění toho předního blatníku stačila jen horkovzduška?
22:35:05
29.05.2019
29.05.2019
ZdrubT
Tak já taky hlasuji pro normálni lemy a kulatý mi prodat. Pak odřezání trubek je supr, ja to řikal dávno. A předni blatníky, krásná práce.
22:18:00
29.05.2019
29.05.2019
Eidy
No a nakonec mi na to všechno upadla flexa. Ještě to musím doladit, vyřezat trubku a dopasovat. Zítra bude levá strana. A to je pro dnešek konec.