Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:21:27
02.06.2019
Eidy
-> SO545: Párkrát jsem si zkusil zatroubit na zahradě a i když jsem to čekal, stejně to se mnou cuklo. 1
06:54:23
02.06.2019
SO545
-> Eidy 01.06.19 20:44:37: to si niekto cvrkne do textilu
21:13:38
01.06.2019
Jozka
20:49:58
01.06.2019
Eidy
Obě strany hotový. Prahy oškrábaný od Resistinu, odrbaný kocourem a převařený spoje. Záplaty místo trubek jsou z 1,5mm. Zítra dovařím svislou část a začnu řešit přemístění matek na pásy.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:49:58
20:47:02
01.06.2019
Eidy
Takže odřezat a navařit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:47:02
20:45:55
01.06.2019
Eidy
Tady nevím, co se tenkrát tátovi honilo hlavou. 8
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:45:55
20:44:37
01.06.2019
Eidy
Vzadu je to hlasitý dost, tak ještě vepředu. 139dB Nautilus. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:44:37
06:27:14
31.05.2019
Eidy
-> Jozka: Tak tohle by asi nikoho neurazilo, ale chápu. To bych ji tam asi taky dal.
23:45:47
30.05.2019
Jozka
-> Eidy: Já budu muset nutně výztuhu "znovuobjevit" pro MBX - a zmíněný dvě by byly v něm fakt na místě. Nad čím ale znova váhám, je ta zbytečná heverová trubka. Byl jsem už rozhodnutej jí zrušit jako ty, ale jak jde čas a rostou požadavky na originalitu..8
23:03:43
30.05.2019
Eidy
-> Jozka: Mě chybět nebude. Ale nemít rám, tak je tam dám 2 do každýho prahu.
23:00:52
30.05.2019
Jozka
-> Eidy 30.05.19 22:27:44: Sice jen svazarmovská A2 z Prahéé, ale možný to je.. tobě taky evidentně chybět nebude..6
22:29:50
30.05.2019
Eidy
A dnešní balík z železářství. Váží to teda dost.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.05.2019 22:29:50
22:28:51
30.05.2019
Eidy
Trubky pro hever pryč.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.05.2019 22:28:51
22:28:23
30.05.2019
Eidy
Levá taky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.05.2019 22:28:23
22:27:44
30.05.2019
Eidy
-> Jozka: Jenže jestli to bylo závodní auto, tak tam ta výztuha třeba chyběla schválně.



Pravá strana začištěná.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.05.2019 22:27:44
18:50:06
30.05.2019
Jozka
-> Luky 30.05.19 17:13:45: Myslíš jako že "po" už to nebude driftovat, ale driblovat ? 3



-> Eidy: Prý se sem tam nedávaly, já ale auta "bez" viděl jen tak, jak píšeš - že se s nima při opravě neunavovali. Osobně si netroufám tvrdit nic, neb erko jsem měl už dávno a dost hnilý, ale soused (dělal ze silně jetýho rally vozu s rámem rodiný přibližovadlo) tvrdil (před komplet vyvářkou a s lehkou nadsázkou), že po vyjmutí rámu měl strach, že mu na přejezdu vypadne přední okno. A připisoval to právě tý chybějící dodatečný výztuze.
17:52:58
30.05.2019
Eidy
-> Luky: Možnosti jsou 2. Buď to fungovat nebude a nebo to odpruženi naopak fungovat začne. 1
17:13:45
30.05.2019
Luky
-> Eidy: a když to teď celý vyztužíš (vč. rámu), bude to fungovat s tím nepružícím podvozkem? Přeci jen předtím místo toho pérovala celá kastle, teď už ten krut asi bude výrazně menší...
08:24:47
30.05.2019
Eidy
-> Jozka: To jsem neřekl. 4 Tyhle prahy už dávno nejsou fabrický. Po předchozí opravě tam ty extra výztuhy už nikdo nevrátil. Asi proto, že "to není vidět".10
07:57:27
30.05.2019
Jozka
-> Eidy: Takže v týhle kastli ta druhá přídavná střední výztuha prahu taky nikdy nebyla ?
Extreme Tyres