Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:41:26
06.06.2019
Eidy
-> Tuner#2: Díky. Poslouchá se to hezky. Bohužel, když vidím, jak je to křivý, tak je mi z toho trochu smutno. Snažím se, ale z pěkný kastle by to byla mnohem lepší práce.
23:17:49
06.06.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.06.19 23:03:40: To auto bude dokonalý a kdybych tohle uměl, tak se do toho snad pustím taky... Klobouček.
23:03:40
06.06.2019
Eidy
A pod hlavním obloukem takhle.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.06.2019 23:03:40
23:02:59
06.06.2019
Eidy
Dneska jsem přebrousil výztuhy pro pásy, dořezal prahy tak, aby tam šla střední výztuha a když už to mám otevřený, obětoval jsem pár gramů na vyztuženi patek rámu.

Takhle přední.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.06.2019 23:02:59
23:05:05
05.06.2019
Eidy
Přivezl jsem další potřebné díly.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.06.2019 23:05:05
22:36:50
04.06.2019
Eidy
-> Fifa: Děkuji. Nutno podotknout, že dost pomohl i kvalitní hořák MB, který jsem nedávno pořídil. Ta svářečka samotná je super, hořák už taky a teď je to jen a jen o rukou. Ale i tam vidím postupné zlepšování.
21:49:28
04.06.2019
Fifa
-> Eidy: Pěkně jsi se naučil svářet. Je to lepší a lepší 1
20:56:31
03.06.2019
Eidy
-> MOLSO: Děkuji. 4
21:47:51
02.06.2019
MOLSO
-> Eidy: krásna práca pane 4 klobúk dole 1
21:14:01
02.06.2019
Eidy
Výztuhy na tunelu. Ještě to musím vybrousit, ale už jsem toho měl dost. V garáži mám před den asi 32 stupňů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.06.2019 21:14:01
21:08:37
02.06.2019
Eidy
Výztuhy pro pásy z 3mm nerezu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.06.2019 21:08:37
21:05:59
02.06.2019
Eidy
Záplaty v prazích.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.06.2019 21:05:59
09:21:27
02.06.2019
Eidy
-> SO545: Párkrát jsem si zkusil zatroubit na zahradě a i když jsem to čekal, stejně to se mnou cuklo. 1
06:54:23
02.06.2019
SO545
-> Eidy 01.06.19 20:44:37: to si niekto cvrkne do textilu
21:13:38
01.06.2019
Jozka
20:49:58
01.06.2019
Eidy
Obě strany hotový. Prahy oškrábaný od Resistinu, odrbaný kocourem a převařený spoje. Záplaty místo trubek jsou z 1,5mm. Zítra dovařím svislou část a začnu řešit přemístění matek na pásy.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:49:58
20:47:02
01.06.2019
Eidy
Takže odřezat a navařit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:47:02
20:45:55
01.06.2019
Eidy
Tady nevím, co se tenkrát tátovi honilo hlavou. 8
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:45:55
20:44:37
01.06.2019
Eidy
Vzadu je to hlasitý dost, tak ještě vepředu. 139dB Nautilus. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:44:37
06:27:14
31.05.2019
Eidy
-> Jozka: Tak tohle by asi nikoho neurazilo, ale chápu. To bych ji tam asi taky dal.
Extreme Tyres