skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:29:51
22.04.2009
22.04.2009
radekp
-> Eidy: Yokohama moje zančka! Vypadají luxusně! S tou šířkou vím o čem mluvíš-já měl Dunlop SP2000 175/50 a oproti 175/70 byly 4 pneu vyšší možná o 1/4!! Takže reálná šířka 195mm...Užij si Mexiko a ser na chlast, radši řekni,jaké jsou tam baby
15:40:47
22.04.2009
22.04.2009
Labros
-> Eidy: Ok, já bych to bral, vyměnil bych to za maximálku ze zahradního traktoru Mountfield.
15:21:33
22.04.2009
22.04.2009
Trax
-> Eidy: Krasne pneumatiky
15:19:52
22.04.2009
22.04.2009
Eidy
-> Labros: Nějakej ten záklon mi doma zbyl a taky asi půl kýble komprese kdybys chtěl. Taky jsem měl zbytečnejch 20 koní, ale nevím do kterýho šuplíku jsem je strčil.
15:17:49
22.04.2009
22.04.2009
Eidy
-> venni: V Bratislavě. www.automotoshop.sk/pneum
atiky
15:13:33
22.04.2009
22.04.2009
venni
-> Labros: bingo
-> Eidy: kde jsi kupoval yokohamy?v ČR?
-> Eidy: kde jsi kupoval yokohamy?v ČR?
13:33:30
22.04.2009
22.04.2009
Labros
-> Tuner#2: tak po tom bude teď na virtu velká sháňka - koupím větší odklony, větší záklon rejdového čepu nebo rovnou koupím volant, co se vrací zpátky
13:25:12
22.04.2009
22.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Za to můžou větší odklony. To jsem pocítil i já a taky má Eidy větší záklon rejdového čepu.
13:11:59
22.04.2009
22.04.2009
Labros
-> Eidy: Jak že jsi upravoval tu geometrii, že kola jdou sama kontra? Ty jsi něco dělal s rejdovým čepem?
12:45:21
22.04.2009
22.04.2009
elen3
krasne videika ozaj , krasa
02:04:04
22.04.2009
22.04.2009
Eidy
-> Gemini: Jojo, běž si to zkusit. Řekl bych, že to bezpečná zkouška podvozku a auta celkově. Přecijen je tam nějaký to místo okolo. Na kopci s tím praštíš do svodidel a konečná vystupovat. Není to kam pustit.
Na videu se mí líbí 2 momenty. Na prvním je to 3:58, kde je hezky vidět co dělá vylepšená geometrie když jde auto bokem. Kola se sama natáčí kontra. A na druhém 6:49, kdy v zatáčce v pohodě držím krok s BMW. Ale rovinky jsou bídný. Je cítit jak motor nemá sílu, prostě je slabej. Nechceš mi věnovat nějakej 150ti koňovej motor? Třeba ten pistuv? Co pistik?
Na videu se mí líbí 2 momenty. Na prvním je to 3:58, kde je hezky vidět co dělá vylepšená geometrie když jde auto bokem. Kola se sama natáčí kontra. A na druhém 6:49, kdy v zatáčce v pohodě držím krok s BMW. Ale rovinky jsou bídný. Je cítit jak motor nemá sílu, prostě je slabej. Nechceš mi věnovat nějakej 150ti koňovej motor? Třeba ten pistuv? Co pistik?
23:24:32
21.04.2009
21.04.2009
Gemini
ty videjka z okruhu su moc moc dobre, mozno ze ma raz pistaa nahovori na piestany
08:58:21
21.04.2009
21.04.2009
pistaa
-> Eidy: jo jo v kazdom pripade to skus a potom kedy mas cestu okolo?? snat nebude prsat ;)
22:45:40
20.04.2009
20.04.2009
Eidy
-> pistaa: Tak to budeš šťastnej kluk, když ti to bude vrčet. Já vyjedu tak koncem léta, jestli vůbec.
Já teda s chlastem moc velkej kámoš nejsem, spíš tak něco míchanýho jako tequila sunrise apod. Ale ochutnat můžu.
Já teda s chlastem moc velkej kámoš nejsem, spíš tak něco míchanýho jako tequila sunrise apod. Ale ochutnat můžu.
22:41:51
20.04.2009
20.04.2009
pistaa
-> Eidy: mne osobne to ich nechutilo ked som bol v mexiku a kolegovai to vylievali do vylevky ked som im dal tu domacu ;) i tak neni na domace, a verim ze ked sa vratis tak mi to bude vrcat ;) tak si to tam uzi
20:00:44
20.04.2009
20.04.2009
Tommyk
Eidy 20.04.09 18:47:43 napsal:
→ TUNER: Určitě Mexikánci co byli v evropě
říkají, že to co se u nás prodává jako tequila, by nepoužili ani
na úklid.
→ TUNER: Určitě Mexikánci co byli v evropě
říkají, že to co se u nás prodává jako tequila, by nepoužili ani
na úklid.
18:47:43
20.04.2009
20.04.2009
Eidy
-> TUNER: Určitě Mexikánci co byli v evropě říkají, že to co se u nás prodává jako tequila, by nepoužili ani na úklid.
18:42:41
20.04.2009
20.04.2009
TUNER
-> Eidy: Tak přivez nějaký pořádný mexický pití....
18:16:06
20.04.2009
20.04.2009
Eidy
-> Tuner#2: JJ, Toyo nakonec nejsou k mání. A Yokohamky jsou prej lepší. Takže ok.
18:10:07
20.04.2009
20.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hmm, tak nakonec Yokohamy. Ty se mě taky líbí.