Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:04:49
19.05.2009
Eidy
V sobotu jsem se účastnil svého prvního závodu RC autíček. Trať byla vesměs trialová a nakonec sprint, slalom a skok do dálky přes tráboše. 1

Všichni měli spalováky více či méně vytuněný. Já jediný měl elektriku v naprostý sérii a nakonec jsem obsadil 7. místo ze 16 takže velká spokojenost.5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.05.2009 18:04:49
13:36:32
15.05.2009
Eidy
-> petr s: Asi mám už schýzu, ale jeden můj příspěvěk je editovanej. Nejsem si vědom, že bych to editoval, ale asi jo.36
12:54:40
15.05.2009
petr s
-> Eidy: kde píšeš o webru já nic nevidím
12:51:16
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Jaj, no vidíš. Ale nikdo jinej si toho nevšimnul tak pššššt. 5
To víš, dal jsem si dýmku a najednou se mi zdále, že když tohle upravím tak a tak, že z toho udělám weber. No a bylo to hned.
12:24:15
15.05.2009
havlik
Eidy 15.05.09 07:13:09 napsal:
→ Nwkt: A copak víš? 1 → pistaa:
Aaaale, nic extra. Jenom pár dílů, který vlastně ani nepatří na
škodovku. Nějaký upravený sání a nějakej karbec Weber 32 DIS.
40
Koukam že si z toho solexu přes noc udělal webera:) a pak že nemáš co dělat po večerech
11:48:23
15.05.2009
pistaa
-> havlik:
-> Eidy:
pekne sa dohodnite, chcem superit s niekym.. ;)
10:57:11
15.05.2009
havlik
-> Eidy: SZ
10:56:20
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Kolik za BOV? Rezonátor nějak nechci, regulátor mám a turbo zatím taky. Až mi bude tem můj šnek jezdit a bude to fungovat dobře a ty pořád toho svýho Garreta nebudeš chtít, tak si ho od tebe možná vezmu.1
10:53:22
15.05.2009
havlik
-> Eidy: to starý BOVko co jezdil pista původně z 1.8T pak rezonator, Turbo a ten regulator tlaku paliva z R5
10:34:22
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Co ještě máš?
10:04:28
15.05.2009
havlik
-> Eidy: neobral si neřikal že ho chceš:) stejně tak sem ti nenabízel to BOV co mam od pistyy a ani rezonator
09:54:45
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Tys mě obral o regulátor? Sakra.
-> pistaa: Jojo, to už jsem někde viděl. Jen nevím kde 40. Sice nemám regl od havlika, ale mám ten od Geminiho z Una. Ten je na 3 bar. Ten bude stačit ne?
09:51:22
15.05.2009
havlik
-> pistaa: no vidíš ten sem mu neprodal:D
09:38:21
15.05.2009
pistaa
-> Eidy: noo hej hej to som rad, a nevidel si to sanie niekde uz??;) a mas i palivovy regulator a nieco ine okolo toho?? je nacasa ma navstivit nemyslis??
08:56:51
15.05.2009
Eidy
-> Tuner#2: Já to vůbec nechci a nepotřebuju, ale když má teď potíže, tak jsem se rozhodl mu pomoct. 1
07:23:48
15.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Á tady někdo pomohl havlíkovi s finanční krizí - přátelé si mají pomáhat to je fakt 1
07:13:09
15.05.2009
Eidy
-> Nwkt: A copak víš? 1

-> pistaa: Aaaale, nic extra. Jenom pár dílů, který vlastně ani nepatří na škodovku. Nějaký upravený sání a nějakej karbec Solex 32 DIS. 40
upraveno 1x, naposled 15.05.2009 12:54:02
22:07:10
14.05.2009
Nwkt
-> pistaa: Já bych věděl 1
22:04:33
14.05.2009
pistaa
-> Eidy: co mas nove?? ;) ha?? pochval sa.. ;)
15:34:19
12.05.2009
U-Geen
-> Eidy: pochlapili se a maj to na webu: www.csccmelnik.cz/ Mělnické setkání sportovních automobilů 2009: sobota 30. 5. 2009
Extreme Tyres