V sobotu jsem se účastnil svého prvního závodu RC autíček. Trať byla vesměs trialová a nakonec sprint, slalom a skok do dálky přes tráboše.
Všichni měli spalováky více či méně vytuněný. Já jediný měl elektriku v naprostý sérii a nakonec jsem obsadil 7. místo ze 16 takže velká spokojenost.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
13:36:32
15.05.2009
15.05.2009
Eidy
-> petr s: Asi mám už schýzu, ale jeden můj příspěvěk je editovanej. Nejsem si vědom, že bych to editoval, ale asi jo.
12:54:40
15.05.2009
15.05.2009
petr s
-> Eidy: kde píšeš o webru já nic nevidím
12:51:16
15.05.2009
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Jaj, no vidíš. Ale nikdo jinej si toho nevšimnul tak pššššt.
To víš, dal jsem si dýmku a najednou se mi zdále, že když tohle upravím tak a tak, že z toho udělám weber. No a bylo to hned.
To víš, dal jsem si dýmku a najednou se mi zdále, že když tohle upravím tak a tak, že z toho udělám weber. No a bylo to hned.
12:24:15
15.05.2009
15.05.2009
havlik
Eidy 15.05.09 07:13:09 napsal:
→ Nwkt: A copak víš? → pistaa:
Aaaale, nic extra. Jenom pár dílů, který vlastně ani nepatří na
škodovku. Nějaký upravený sání a nějakej karbec Weber 32 DIS.
Koukam že si z toho solexu přes noc udělal webera:) a pak že nemáš co dělat po večerech
→ Nwkt: A copak víš? → pistaa:
Aaaale, nic extra. Jenom pár dílů, který vlastně ani nepatří na
škodovku. Nějaký upravený sání a nějakej karbec Weber 32 DIS.
Koukam že si z toho solexu přes noc udělal webera:) a pak že nemáš co dělat po večerech
11:48:23
15.05.2009
15.05.2009
pistaa
-> havlik:
-> Eidy:
pekne sa dohodnite, chcem superit s niekym.. ;)
-> Eidy:
pekne sa dohodnite, chcem superit s niekym.. ;)
10:57:11
15.05.2009
15.05.2009
havlik
-> Eidy: SZ
10:56:20
15.05.2009
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Kolik za BOV? Rezonátor nějak nechci, regulátor mám a turbo zatím taky. Až mi bude tem můj šnek jezdit a bude to fungovat dobře a ty pořád toho svýho Garreta nebudeš chtít, tak si ho od tebe možná vezmu.
10:53:22
15.05.2009
15.05.2009
havlik
-> Eidy: to starý BOVko co jezdil pista původně z 1.8T pak rezonator, Turbo a ten regulator tlaku paliva z R5
10:34:22
15.05.2009
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Co ještě máš?
10:04:28
15.05.2009
15.05.2009
havlik
-> Eidy: neobral si neřikal že ho chceš:) stejně tak sem ti nenabízel to BOV co mam od pistyy a ani rezonator
09:54:45
15.05.2009
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Tys mě obral o regulátor? Sakra.
-> pistaa: Jojo, to už jsem někde viděl. Jen nevím kde . Sice nemám regl od havlika, ale mám ten od Geminiho z Una. Ten je na 3 bar. Ten bude stačit ne?
-> pistaa: Jojo, to už jsem někde viděl. Jen nevím kde . Sice nemám regl od havlika, ale mám ten od Geminiho z Una. Ten je na 3 bar. Ten bude stačit ne?
09:51:22
15.05.2009
15.05.2009
havlik
-> pistaa: no vidíš ten sem mu neprodal:D
09:38:21
15.05.2009
15.05.2009
pistaa
-> Eidy: noo hej hej to som rad, a nevidel si to sanie niekde uz??;) a mas i palivovy regulator a nieco ine okolo toho?? je nacasa ma navstivit nemyslis??
08:56:51
15.05.2009
15.05.2009
Eidy
-> Tuner#2: Já to vůbec nechci a nepotřebuju, ale když má teď potíže, tak jsem se rozhodl mu pomoct.
07:23:48
15.05.2009
15.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Á tady někdo pomohl havlíkovi s finanční krizí - přátelé si mají pomáhat to je fakt
07:13:09
15.05.2009
15.05.2009
Eidy
-> Nwkt: A copak víš?
-> pistaa: Aaaale, nic extra. Jenom pár dílů, který vlastně ani nepatří na škodovku. Nějaký upravený sání a nějakej karbec Solex 32 DIS.
-> pistaa: Aaaale, nic extra. Jenom pár dílů, který vlastně ani nepatří na škodovku. Nějaký upravený sání a nějakej karbec Solex 32 DIS.
22:07:10
14.05.2009
14.05.2009
Nwkt
-> pistaa: Já bych věděl
22:04:33
14.05.2009
14.05.2009
pistaa
-> Eidy: co mas nove?? ;) ha?? pochval sa.. ;)
15:34:19
12.05.2009
12.05.2009
U-Geen
-> Eidy: pochlapili se a maj to na webu: www.csccmelnik.cz/ Mělnické setkání sportovních automobilů 2009: sobota 30. 5. 2009