skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 136 GL
datum výroby: 25.2. 1988, AZNP, závod Vrchlabí
Najeto: 52 500 km (při koupi 51 100)
3. majitel
TK: 1/2013
barva: 5178 zelená vrbová
Úplnou náhodou jsem narazil na tuhle 136ku kousek od mého domu. Nejdřív jsem tomu moc pozornosti nevěnoval. Jen jsem o ni informoval mého kamaráda, zdejšího člena Venu, škodovkáře srdcem i duší. Po pár dnech mi to nedalo a zajel jsem se na ni podívat a vyfotil ji. Fota jsem zaslal opět Venovi a ten konstatoval, že je třeba okamžitě jednat. I přes mé pochybnosti o úspěchu celé akce se díky Venovi podařilo a autíčko se dnes, tj. 24.3. 2012, po týdnu a dvou dnech, stalo mým majetkem.
Jinak pro zajímavost: od dubna 1987, kdy se tento model začal vyrábět, do ledna 1990, kdy výroba skončila, bylo vyrobeno celkem 1631 kusů modelu 136 všech verzí, z celkového počtu 2 020 250 ks vozů řady 742.
Plány do budoucna: Auto bude takzvaná pololeštěnka, to znamená, že bude udržovaná a schovaná v garáži. Ale zase na druhou stranu nehrozí, že by se na cesty podívala jen 3x do roka. Když bude třeba prostě pojede (např. máti mi zabaví spotřebáka) a nebo když bude chuť jet zrovna škodovkou. Auto by mělo jezdit. Samozřejmě ji nebudu huntovat v dešti, sněhu, blátě, mrazu apod. Takže jak říkám garážovaná, ježděná jen za pěkného počasí, ale na druhou stranu jezdit bude dostatečně, samozřejmě s odpovídající péčí.
Jinak samozřejmě je jasné, že nehrozí žádný tuning, jen nějaké dobové exportní doplňky co se montovaly na vozy řady GL, které šly na export do západních zemí.
4.4. 2012 - Auto přepsáno, majitelem jsem konečně i papírově
12.8. 2012 - Dnes jsme překročili najetých 300 km spolu - na auto na neděli celkem slušný.
29.1. 2013 - Automobil prošel TK, nějaké pindy do protokolu napsali, ale to mě nezajímá...
28.5. 2013 - Konečně vyměněn startér (Venovi díky za darování).
6/2013 - Autíčko vyvezeno po 9 měsících z vlhké garáže a během oprav svého příbytku bude muset přežít bohužel na parkovišti....
úpravy/opravy:
vyměněny svíčky
výměna vzduchového filtru
výměna olejového filtru
výměna oleje
vyměněna přední kapota
provizorně zapraveny bolístky na karoserii
vyměněny budíky (nenačítalo počítatdlo km)
vyměněny koberce
vyměněny přední sedadla za neprosezené a nepotrhané
obroušená a zatřená podlaha
polepená dvoudílná maska (čekám až narazím na vhodnou zchovalou, ale nehoří to)
pořízeny zadní hlavové opěrky (čekám na čas na montáž)
datum výroby: 25.2. 1988, AZNP, závod Vrchlabí
Najeto: 52 500 km (při koupi 51 100)
3. majitel
TK: 1/2013
barva: 5178 zelená vrbová
Úplnou náhodou jsem narazil na tuhle 136ku kousek od mého domu. Nejdřív jsem tomu moc pozornosti nevěnoval. Jen jsem o ni informoval mého kamaráda, zdejšího člena Venu, škodovkáře srdcem i duší. Po pár dnech mi to nedalo a zajel jsem se na ni podívat a vyfotil ji. Fota jsem zaslal opět Venovi a ten konstatoval, že je třeba okamžitě jednat. I přes mé pochybnosti o úspěchu celé akce se díky Venovi podařilo a autíčko se dnes, tj. 24.3. 2012, po týdnu a dvou dnech, stalo mým majetkem.
Jinak pro zajímavost: od dubna 1987, kdy se tento model začal vyrábět, do ledna 1990, kdy výroba skončila, bylo vyrobeno celkem 1631 kusů modelu 136 všech verzí, z celkového počtu 2 020 250 ks vozů řady 742.
Plány do budoucna: Auto bude takzvaná pololeštěnka, to znamená, že bude udržovaná a schovaná v garáži. Ale zase na druhou stranu nehrozí, že by se na cesty podívala jen 3x do roka. Když bude třeba prostě pojede (např. máti mi zabaví spotřebáka) a nebo když bude chuť jet zrovna škodovkou. Auto by mělo jezdit. Samozřejmě ji nebudu huntovat v dešti, sněhu, blátě, mrazu apod. Takže jak říkám garážovaná, ježděná jen za pěkného počasí, ale na druhou stranu jezdit bude dostatečně, samozřejmě s odpovídající péčí.
Jinak samozřejmě je jasné, že nehrozí žádný tuning, jen nějaké dobové exportní doplňky co se montovaly na vozy řady GL, které šly na export do západních zemí.
4.4. 2012 - Auto přepsáno, majitelem jsem konečně i papírově
12.8. 2012 - Dnes jsme překročili najetých 300 km spolu - na auto na neděli celkem slušný.
29.1. 2013 - Automobil prošel TK, nějaké pindy do protokolu napsali, ale to mě nezajímá...
28.5. 2013 - Konečně vyměněn startér (Venovi díky za darování).
6/2013 - Autíčko vyvezeno po 9 měsících z vlhké garáže a během oprav svého příbytku bude muset přežít bohužel na parkovišti....
úpravy/opravy:
vyměněny svíčky
výměna vzduchového filtru
výměna olejového filtru
výměna oleje
vyměněna přední kapota
provizorně zapraveny bolístky na karoserii
vyměněny budíky (nenačítalo počítatdlo km)
vyměněny koberce
vyměněny přední sedadla za neprosezené a nepotrhané
obroušená a zatřená podlaha
polepená dvoudílná maska (čekám až narazím na vhodnou zchovalou, ale nehoří to)
pořízeny zadní hlavové opěrky (čekám na čas na montáž)
1988 Škoda 136 GL - komentáře:
22:30:14
15.02.2015
15.02.2015
honza44
Velice hezká a zachovalá
12:09:24
08.02.2015
08.02.2015
Domajz
-> Zeke-ten šestý: Chtělo, chtělo, jsou v plánu, ale nevím kdy
23:57:27
08.01.2015
08.01.2015
Zeke-ten šestý
Nějaký liťáky by to chtělo :)
19:31:26
09.03.2013
09.03.2013
Domajz2
-> Vena: nevadí, tempo to napraví
22:57:05
06.03.2013
06.03.2013
Vena
-> Domajz2: Moc to neopaluj,aď ti to nevybledne
13:34:56
29.01.2013
29.01.2013
Domajz2
-> Vena: Chodím kontrolovat jestli mi nezatejká do garáže:) ale už to musím omezit - cukání se do ní posadit a vyjet je moc velké. Teda sedám si do ní pravidelně, ale nejezdím. Tak snad přijde brzo jaro
20:30:15
27.01.2013
27.01.2013
Vena
-> Domajz2: zas tak hrozné to není s tou korozí,trpí jen bolestí těchto ročníků...vyrážky.....ale všude:(
Páníčkovi se už chce na cesty co? že tak nesměle otvíráš garáž
Páníčkovi se už chce na cesty co? že tak nesměle otvíráš garáž
11:38:06
27.01.2013
27.01.2013
Domajz2
-> Induktor: Díky Auto, ačkoliv má najeto pouze 55 000 km, má už prorezlé prahy a blatníky, takže až se mi podaří nashromáždit nějaké prostředky a někoho kdo by mi to šikovně vyřešil, dostane auto nový celolak, takže kapota zatím zůstane tak. Je to momentálně ta nejmenší vada na kráse.
10:01:39
26.01.2013
26.01.2013
Induktor
Krásná škodovka. Zeleň vrbová je moje oblíbená, rodiče měli v této barvě 105ku, když jsem byl ještě malý. Tak držím palce s opravami a přidávám do oblíbených. Jen tak mimo, co budeš dělat s tou kapotou? Zůstane tak, nebo půjde přelakovat?
07:03:56
15.08.2012
15.08.2012
Domajz2
-> Doyle: Ano, ujeli jsme mocných 5 Km od místa kde auto parkuje a byli jsme v cizím státě
21:43:33
13.08.2012
13.08.2012
Doyle
-> Domajz2: Horní Lištná
22:23:45
19.06.2012
19.06.2012
Domajz2
-> Viliam: Nene "bohuzel" je to 125 L, ale stejna barva a dvoudilna maska atd. Pekna zachovala, puvodni plechy...
21:10:50
19.06.2012
19.06.2012
Viliam - zrušená registrace
Stretol si 136L?
09:09:08
27.05.2012
27.05.2012
Hřib
-> Domajz2: třeba přestaneš mazat - zadřeš motor a tak...
21:36:30
16.05.2012
16.05.2012
Domajz2
-> minno: co se tomu může stát když to tam narvu?
21:28:51
15.05.2012
15.05.2012
minno
-> Domajz2: ten oil filter AQ teda nič moc.... :( nedoporučujem ho tam dávať.
19:14:13
06.05.2012
06.05.2012
Vena
-> Domajz2: Makej makej,sraz se blíží:) koukám že i kola už patřičně prokoukly
15:31:52
09.04.2012
09.04.2012
Viliam - zrušená registrace
-> Domajz2: Asi určite máš pravdu :-)
13:17:30
09.04.2012
09.04.2012
Domajz2
-> Viliam: Víš co? Já si myslím, že to razítko v techničáku neurčuje den kdy to auto bylo vyrobeno, ale den kdy bylo schváleno k provozu. Takže podle mě to probíhalo následovně, vyrobilo se dejme tomu 500 škodovek a postavily se na parkoviště u továrny. Pak se všechny hromadně schválily a to datum se zapsalo do TP. Čili moje mohla být klidně vyrobena někdy v lednu a tvoje v březnu akorát to schválili k provozu v jeden den.
23:08:25
08.04.2012
08.04.2012
Viliam - zrušená registrace
-> Domajz2: Myslel som si, že medzi nimi bude menší číselný rozdiel..