skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tady to je můj Samík.
Motor 781.136:
snížená hlava,zvětšené vyleštěné kanály,leštěné ventily, hliníkové zdvihací tyčky, vačka 280/280, odlehčené a vyvážená ojnice, písty, setrvačník a řemenice,sání přes hlavu původem od peter I(domácí výroba), dva dvojité horizontální karburátory solex c40 DDH,svody 4-1,elektrická benzínová pumpa, startér z felicie upravený,alternátor 70A; zatím chybí příčný tlumič
Převodovka:
série 5ti kvalt jen přetěsněná a s novou spojkou(před lety dělán repas 5.stupně)
Přední náprava:
původem z rapida, zběžně oživená, nové náboje a svisláky, repasované řízení (v záloze je druhá náprava z původní karoserie, která čeká na kompletní repas)
Zadní náprava:
také původem rapid, vyztužená podélná i šikmá ramena, nové kostky, buchty a ložiska
Podvozek:
tlumiče sportovní od speedpra
zadní pružiny červené speedpro -35mm
přední zakázkové s volnou délkou 200mm
Brzdy:
přední-chlazené vrtané kotouče s rozšířenými 4p třmeny
zadní-kotoučové s dělenými 4p třmeny
ruční-hydraulická, domácí výroby
Karoserie:
vyvařená, zahlazená, upravená. barva modrá race metal 9463, spodek žlutý alkyton,přední světla čirá, zadní kompletně z led diod(vlastní výroba)
Interier:
palubka domácí výroby z laminátu stále ve fázi vývoje, budíky ford fiesta mk2, výdechy topení škoda fabia 2, přední sedadla recaro, zadní zatím žádná, ale v plánu jsou(ne, nebudou tam repráky alá mísy na salát:-)), středový panel domácí výroby svařený z ocelových profilů(také čeká na dodělání), repasované topení s novou vložkou atd.
Kola:
Borbet 7J x 15 s pneu 195/50 na duralových podložkách 3cm se změnou rozteče na 4x100 (původní kola, ale do budoucna bych chtěl jiná)
ROZPRODÁVÁM NA DÍLY! PIŠTE CO KDO CHCETE. Aneb když váš velký sen musí uvolnit místo tomu největšímu snu, jaký jste kdy měli...nikdy na tebe nezapomenu Samíku
P.s. virt je plný opravdu charakterních lidí. nejvíc mě baví ti. kteří tady léta pomlouvali mojí práci, jako jeden z vrcholů tuzingu a když jsem zveřejnil, že je ten "brak" na prodej, tak se předháněli kdo dá víc a kdo si pro ten "šrot" dřív přijede :-D Většina lidí tady nikdy nepochopila o oč jsem se tu snažil a i když jsem tento projekt z mnoha důvodů nakonec nedokončil, tak ničeho nelituji. Děkuji všem za podporu a všem, co máte sen radím-jděte za ním, i když to třeba nedopadne, tak jak původně zamýšlíleli, i tak vás to posune na úplně jinou úroveň. A i kdyby ne je to mnohem lepší cesta, než nedělat nic, nebo ještě hůř pomlouvat cizí snažení.
Motor 781.136:
snížená hlava,zvětšené vyleštěné kanály,leštěné ventily, hliníkové zdvihací tyčky, vačka 280/280, odlehčené a vyvážená ojnice, písty, setrvačník a řemenice,sání přes hlavu původem od peter I(domácí výroba), dva dvojité horizontální karburátory solex c40 DDH,svody 4-1,elektrická benzínová pumpa, startér z felicie upravený,alternátor 70A; zatím chybí příčný tlumič
Převodovka:
série 5ti kvalt jen přetěsněná a s novou spojkou(před lety dělán repas 5.stupně)
Přední náprava:
původem z rapida, zběžně oživená, nové náboje a svisláky, repasované řízení (v záloze je druhá náprava z původní karoserie, která čeká na kompletní repas)
Zadní náprava:
také původem rapid, vyztužená podélná i šikmá ramena, nové kostky, buchty a ložiska
Podvozek:
tlumiče sportovní od speedpra
zadní pružiny červené speedpro -35mm
přední zakázkové s volnou délkou 200mm
Brzdy:
přední-chlazené vrtané kotouče s rozšířenými 4p třmeny
zadní-kotoučové s dělenými 4p třmeny
ruční-hydraulická, domácí výroby
Karoserie:
vyvařená, zahlazená, upravená. barva modrá race metal 9463, spodek žlutý alkyton,přední světla čirá, zadní kompletně z led diod(vlastní výroba)
Interier:
palubka domácí výroby z laminátu stále ve fázi vývoje, budíky ford fiesta mk2, výdechy topení škoda fabia 2, přední sedadla recaro, zadní zatím žádná, ale v plánu jsou(ne, nebudou tam repráky alá mísy na salát:-)), středový panel domácí výroby svařený z ocelových profilů(také čeká na dodělání), repasované topení s novou vložkou atd.
Kola:
Borbet 7J x 15 s pneu 195/50 na duralových podložkách 3cm se změnou rozteče na 4x100 (původní kola, ale do budoucna bych chtěl jiná)
ROZPRODÁVÁM NA DÍLY! PIŠTE CO KDO CHCETE. Aneb když váš velký sen musí uvolnit místo tomu největšímu snu, jaký jste kdy měli...nikdy na tebe nezapomenu Samíku
P.s. virt je plný opravdu charakterních lidí. nejvíc mě baví ti. kteří tady léta pomlouvali mojí práci, jako jeden z vrcholů tuzingu a když jsem zveřejnil, že je ten "brak" na prodej, tak se předháněli kdo dá víc a kdo si pro ten "šrot" dřív přijede :-D Většina lidí tady nikdy nepochopila o oč jsem se tu snažil a i když jsem tento projekt z mnoha důvodů nakonec nedokončil, tak ničeho nelituji. Děkuji všem za podporu a všem, co máte sen radím-jděte za ním, i když to třeba nedopadne, tak jak původně zamýšlíleli, i tak vás to posune na úplně jinou úroveň. A i kdyby ne je to mnohem lepší cesta, než nedělat nic, nebo ještě hůř pomlouvat cizí snažení.
Samík - komentáře:
20:13:31
02.12.2012
02.12.2012
castrol
-> navajas: skoda ale stava sa
20:03:05
02.12.2012
02.12.2012
navajas
-> castrol: Přední čelo bylo zmrvený a navíc se mi povedla taková menší nehoda s levým blatníkem když jsem sjížděl z nájezdů To je tak když na nájezdy najedeš na sériovým podvozku a dolů chceš jet na nízkým. Přestože jsem vše několikrát vyměřoval tak se nezadařilo
22:08:44
01.12.2012
01.12.2012
castrol
-> navajas: co si opravoval a preco ?
20:37:06
01.12.2012
01.12.2012
Robert 106
myslím, že největší radost z tohohle auta budou mít policajti až tě někde zastaví teda pokud to nebudeš pořád tahat na podvalu.
18:04:30
01.12.2012
01.12.2012
šrek
No ten origo tam bude podle mě vypadat divně, jenom bych si nějak pohrál s plechem.
18:00:52
01.12.2012
01.12.2012
navajas
-> šrek: Chci aby to zepředu vypadalo jako normální škodovka. A vzhledem ke způsobu jakým jsou upravený přední blatníky by mi tam žádné ty laminátové či bůhví jaké pochybnosti ani nepasovaly. Je pravda, že mě občas ještě napadne myšlenka, že bych nedával ani ten přední, ale nechci mít pak značku na předním čele.
17:56:33
01.12.2012
01.12.2012
šrek
Tim předním to podle mě zabiješ .
17:53:25
01.12.2012
01.12.2012
navajas
-> šrek: Přední bude originál, vzadu nic.
17:48:54
01.12.2012
01.12.2012
šrek
Hezky jedeš.Budeš na ní dávat nějaké nárazníky?
20:23:47
04.10.2012
04.10.2012
navajas
-> minno: viz několik příspěvků níže...
16:27:38
04.10.2012
04.10.2012
minno
-> navajas: aké sa predpokladká využitie u tohto auta po dokončení?
16:11:36
04.10.2012
04.10.2012
navajas
-> castrol: Jo tak to jo Ale už jsem si to nacvičoval a dá se to, ale chce to cvik
16:08:19
04.10.2012
04.10.2012
castrol
-> navajas: do toho auta sa bude zaujimavo nastupovat
19:35:51
21.09.2012
21.09.2012
castrol
-> navajas: no dik
19:27:29
21.09.2012
21.09.2012
navajas
-> castrol: Jen si to hezky "užij". Mě teď čeká dodělat bránu a sloupky a pak je na řadě terasa.
19:22:03
21.09.2012
21.09.2012
castrol
-> navajas: po mne uz nie
19:18:46
21.09.2012
21.09.2012
navajas
-> castrol: Já doufám, že mě už něco takovýho nikdy nečeká
18:40:10
21.09.2012
21.09.2012
castrol
-> navajas 21.09.12 16:27:17: pekne cakam ta umna tiez ma to asi caka ako prijazdovka
18:21:18
21.09.2012
21.09.2012
Lubes - zrušená registrace
-> navajas: tak zase máš pravdu, robíš to čo ťa baví ....tak ale ty si potom ozaj zavodou ked ešte aj chalupu robíš aj ja chcem
18:17:15
21.09.2012
21.09.2012
navajas
-> Lubes: Každý máme něco-někdo hraje bedny, někdo chlastá, někdo fetuje, někdo sbírá bůhví co, atd atd atd...
Peníze teď spíš strkám do chalupy, proto taky to výrazné zpomalení stavby Samíčka.
Peníze teď spíš strkám do chalupy, proto taky to výrazné zpomalení stavby Samíčka.