skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže toto auto som kupil niekedy marci 2010, je po 1. majitelovi ktorý bol neznámy dedko. Auto udajne nikdy nebolo jazdené v zime. Stav tachometra pri kupe bolo cca 53900 km a originál motor. Motor dostal nový olej 15W40 valvoline pretesnena olejova vana, filtre, nastavená hladina karburátora lebo to žralo asi 15l na 100km nehorázne. Na aute bolo ze vraj vymenená vodne čerpadlo original bolo na zadných sedačkách a vraj bolo menene tesnenie pod hlavou, zarovnanie hlavy, zabrusenie ventilov to celkom aj ujde.
„Toto je náš svět, svět aut s motorem vzadu, krása okřídleného šípu.Jezdíme s nimi proto ze je máme rádi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenažranci nezlikvidovali veškeré náhradní díly na naše miláčky.My jezdíme dál....... a říkají ze jsou to šroty.Existujeme bez barvy pleti, bez národnosti, bez náboženské zaujatosti… a vy nás chcete dostat ze silnic.Vy vyrábíte atomové bomby, vedete války, vraždíte, podvadíte, a lžete nám a pokoušíte se, abychom věřili tomu, ze je to pro naše vlastni dobro, presto zvyšujete požadavky u STK.Jsem škodovkář a mým zločinem je jezdit škodovkou.Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlučný, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchý a je možno je kdykoliv v polních podmínkách opravit.Jsem škodovkář a toto je můj manifest, můžete zastavit jednotlivce ale nemůžete nás zastavit všechny........... :)))))“
- Studený štart skoda 120 LEKR
- neprestávame veriť
Spotrebak: skoda-virt.cz/cz/.../1163 4-chameleon
Škoda 120L
model: M-II
mesiac a rok výroby: 9/1986
farba: biela 1001
dátum kúpy: 3/2010
aktual stav km: > 110 500 (25.8.2019)
Účastník zrazov:
- 10. škoda zraz Moravsky kras
- 3. CS skoda zraz Lubina
- 12. škoda sraz Moravský kras
- 2. Medzinárodný Škoda zraz v Komoči
- 4. CS škoda zraz Lubina
- 14. jihomoravský zraz
- 13. Škoda sraz Moravský kras ( 2. Miesto dennej AOS)
- 6. CS škoda zraz Lubina
- 15. Jihomoravský zraz v Nemčičkach
- 14. Škoda sraz Moravský kras ( 3. Miesto dennej AOS)
- 7. CS škoda zraz Lubina (1. Miesto v Slalom-e)
Aktuálne:
Motor:
- 781.135
- nové rozvody, všetky tesnenia a guferá, hliníkové tyčky
- sacie, vyfukové potrubie, v. pumpa a predohrev zo skoda 136
- výfuk s upraveným držiakom so silentblokmi
- 1kw štarter magneton
- bezkontaktný rozdelovač a zapalovanie
- karburator LEKR 2207
- znižená hlava -1,0mm
Prevodovka a podvodzok
- 5q sp 4,22 spojené s vlecnou nápravou po úplnej GO s vyztuzenim na pozdĺžnich ramenách (od 98210 km)
- olej 75W90 od shell-u
- predné užovkové pružiny skratené o 1 závit
- 175/70 r13 nazadku a 175/65 r13 napredku - Leto, zima 165/80 r13
- disky APOLLO 5Jx13
- 4-piesty
- 3,9 prevodovka v zálohe
Interiér a elektro
- Gl čierne tapacíry
- rapid palubovka a predne fialove sedačky
- GL koberec pod zadným oknom a kufry,
- 5q kulisa
- central na DO Carprotect
- GLS prvky ako su: nerez listy na dverach, vzadu, tapacire, zamok priehradky, zadne pasy, pristrojovka s otackomerom
- favorit hodiny
- autozapalovač s USB nabíjačkov
- rádio AEG DVD cs 450 bt
- zvuková signalizácia nevypnutých svetiel
- ekonomer
- predné elektrické okná z Renaultu 19
- chrom znak škoda na nadobke ostrekovača
- cúvacia kamera na špz
- dvojfarebné zadné svetlá
V príprave
- osadenie voltmetra a ekonomera
- spínač ručnej/parkovacej brzdy (kontrolka osadená)
V pláne
- výmena listy pod prepínačmi na palubovke
„Toto je náš svět, svět aut s motorem vzadu, krása okřídleného šípu.Jezdíme s nimi proto ze je máme rádi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenažranci nezlikvidovali veškeré náhradní díly na naše miláčky.My jezdíme dál....... a říkají ze jsou to šroty.Existujeme bez barvy pleti, bez národnosti, bez náboženské zaujatosti… a vy nás chcete dostat ze silnic.Vy vyrábíte atomové bomby, vedete války, vraždíte, podvadíte, a lžete nám a pokoušíte se, abychom věřili tomu, ze je to pro naše vlastni dobro, presto zvyšujete požadavky u STK.Jsem škodovkář a mým zločinem je jezdit škodovkou.Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlučný, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchý a je možno je kdykoliv v polních podmínkách opravit.Jsem škodovkář a toto je můj manifest, můžete zastavit jednotlivce ale nemůžete nás zastavit všechny........... :)))))“
- Studený štart skoda 120 LEKR
- neprestávame veriť
Spotrebak: skoda-virt.cz/cz/.../1163 4-chameleon
Škoda 120L
model: M-II
mesiac a rok výroby: 9/1986
farba: biela 1001
dátum kúpy: 3/2010
aktual stav km: > 110 500 (25.8.2019)
Účastník zrazov:
- 10. škoda zraz Moravsky kras
- 3. CS skoda zraz Lubina
- 12. škoda sraz Moravský kras
- 2. Medzinárodný Škoda zraz v Komoči
- 4. CS škoda zraz Lubina
- 14. jihomoravský zraz
- 13. Škoda sraz Moravský kras ( 2. Miesto dennej AOS)
- 6. CS škoda zraz Lubina
- 15. Jihomoravský zraz v Nemčičkach
- 14. Škoda sraz Moravský kras ( 3. Miesto dennej AOS)
- 7. CS škoda zraz Lubina (1. Miesto v Slalom-e)
Aktuálne:
Motor:
- 781.135
- nové rozvody, všetky tesnenia a guferá, hliníkové tyčky
- sacie, vyfukové potrubie, v. pumpa a predohrev zo skoda 136
- výfuk s upraveným držiakom so silentblokmi
- 1kw štarter magneton
- bezkontaktný rozdelovač a zapalovanie
- karburator LEKR 2207
- znižená hlava -1,0mm
Prevodovka a podvodzok
- 5q sp 4,22 spojené s vlecnou nápravou po úplnej GO s vyztuzenim na pozdĺžnich ramenách (od 98210 km)
- olej 75W90 od shell-u
- predné užovkové pružiny skratené o 1 závit
- 175/70 r13 nazadku a 175/65 r13 napredku - Leto, zima 165/80 r13
- disky APOLLO 5Jx13
- 4-piesty
- 3,9 prevodovka v zálohe
Interiér a elektro
- Gl čierne tapacíry
- rapid palubovka a predne fialove sedačky
- GL koberec pod zadným oknom a kufry,
- 5q kulisa
- central na DO Carprotect
- GLS prvky ako su: nerez listy na dverach, vzadu, tapacire, zamok priehradky, zadne pasy, pristrojovka s otackomerom
- favorit hodiny
- autozapalovač s USB nabíjačkov
- rádio AEG DVD cs 450 bt
- zvuková signalizácia nevypnutých svetiel
- ekonomer
- predné elektrické okná z Renaultu 19
- chrom znak škoda na nadobke ostrekovača
- cúvacia kamera na špz
- dvojfarebné zadné svetlá
V príprave
- osadenie voltmetra a ekonomera
- spínač ručnej/parkovacej brzdy (kontrolka osadená)
V pláne
- výmena listy pod prepínačmi na palubovke
White 135 GLX - komentáře:
15:24:49
21.01.2015
21.01.2015
minno
-> Kocvin: asi som mal šťastie, že u všetkych brzdičov (nie len škodovácke 4-piesty), ktoré som kedy repasoval, šli piestiky relatívne ľahko von kombinačkami, prípadne do zveráka a vykrútiť to von. Piestiky dávam pri repase aj tak vždy nové.
15:22:50
21.01.2015
21.01.2015
Kocvin
-> Luky: Ne, dělám to v kýblu pod hadříkem Jednou jsem to, ještě na servise, udělal ve svěráku a byla cela dílna od brzdovky
15:19:21
21.01.2015
21.01.2015
Luky
To se nebojíš že prostřelíš zeď?
15:14:12
21.01.2015
21.01.2015
Kocvin
-> minno: A jak jsi to dělal? Vydlubával je šroubovákem nebo tahal kombinačkama? Tohle je celkem rychlý a pohodlný způsob :) A funguje i u dost zarezlých a zatuhlých pístků..
15:11:09
21.01.2015
21.01.2015
minno
-> Kocvin: som nikdy nepraktikoval.
15:08:06
21.01.2015
21.01.2015
Kocvin
-> minno: áno
15:02:40
21.01.2015
21.01.2015
minno
-> Kocvin: "Vyfoukávání?" Akože vytlačenie vzduchom von z brzdičov?
14:58:41
21.01.2015
21.01.2015
Kocvin
-> minno: Na vyfoukávání pístků
14:54:20
21.01.2015
21.01.2015
minno
-> Peťo_120gL_NZ-sk: k čomu je potrebný kompresor na repas 4-piestov?
17:25:15
20.01.2015
20.01.2015
xerox422
-> Peťo_120gL_NZ-sk: no kompresor nemám, ale repasovat ich ma celkom bavilo. Zapojovat sa bude tak ako ma byť, ešte dokúpiť trubky, brzdový a ide sa montovať.
17:17:57
20.01.2015
20.01.2015
Peťo_120gL_NZ-sk
-> xerox422: ajáj čtyř písty, ich repas je najvdacnejsia čast cyklu (pokial teda mas kompresor) a tá najlepsia časť ta iba čaka , ak to teda ides zapojit tak ako to ma byt a budeš tahat nove trubky
09:05:49
20.08.2014
20.08.2014
minno
-> xerox422: tak ať slouží :)
22:35:50
19.08.2014
19.08.2014
xerox422
-> minno: zatial hej, uvidim kolko si este motor zobere oleja, len taký čudný zvuk od vyfuku akoby motor nebežal pravidelne ale motor ide pravidelne.
22:22:31
19.08.2014
19.08.2014
minno
-> xerox422: takže s hlavou spokojný?
22:08:52
19.08.2014
19.08.2014
xerox422
AKTUALIZACIA:
2ks diskov apollo su uz na zadku
vymenena hlava motora z dvovodu vysokej spotreby oleja, ako 2takt za hlavu s guferkami .
vysledok: utichlo-zmizlo klepanie niečoho v motore znelo to ako piestny cap takže to bolo hlavou.
podstatne živšie reakcie motora hlavne nizkych otackach, už to aj hrabe skorej ako nad 3000 ot.
povolenie šrobu na karb. vzduchu (nizke otacky a cierny dym)
zlícovanie vyfuku a vyfukoveho potrubia aj medzi hlavou
2ks diskov apollo su uz na zadku
vymenena hlava motora z dvovodu vysokej spotreby oleja, ako 2takt za hlavu s guferkami .
vysledok: utichlo-zmizlo klepanie niečoho v motore znelo to ako piestny cap takže to bolo hlavou.
podstatne živšie reakcie motora hlavne nizkych otackach, už to aj hrabe skorej ako nad 3000 ot.
povolenie šrobu na karb. vzduchu (nizke otacky a cierny dym)
zlícovanie vyfuku a vyfukoveho potrubia aj medzi hlavou
21:49:48
17.04.2014
17.04.2014
xerox422
-> minno: No bohužial ja nie som ako ty ktorý každu vec nafotí z kazdej strany a každy krok nie že by som ta kritizoval, skor naopak, nuž ja to tak nerobím. Zakomponovat, motorčeky tak ako som už pisal len treba dat medzi tie plechy aj tu hadičku do ktorej ide špirála inak sa zvleče a padne, idu dva kable na motorček na konektor- ten je dobrý lahke, rýchle odpojenie. funguje to principom prepolovaním +a-/-a+. Dorazy žiadne všetko funguje ako na kluku.
Sú z vraku spolu renaultackym mechanizmom pretože na motorček je to prinitovane3x. Otvaranie rýchlo? hm podla mna ano, hore o maličko pomalšie. Tlačítka nie su z toho renaulta ale nejakeho nisana tuším. z renaultu su vačšie(do kazdej strany) ale zas ja tam jedno take ktorým sa da ovladat obidva okna, a ani som nepoznal zapojenie nane, tie ktore mam som našiel tu: e-shop.jablotron.sk/downl oad/.../EW-500.pdf a tieto su aj s osvetlením (ešte nemam zapojene) z renaultu nie.
O chybach zatial neviem pretože ich nemam tolko otestovane.
Sú z vraku spolu renaultackym mechanizmom pretože na motorček je to prinitovane3x. Otvaranie rýchlo? hm podla mna ano, hore o maličko pomalšie. Tlačítka nie su z toho renaulta ale nejakeho nisana tuším. z renaultu su vačšie(do kazdej strany) ale zas ja tam jedno take ktorým sa da ovladat obidva okna, a ani som nepoznal zapojenie nane, tie ktore mam som našiel tu: e-shop.jablotron.sk/downl oad/.../EW-500.pdf a tieto su aj s osvetlením (ešte nemam zapojene) z renaultu nie.
O chybach zatial neviem pretože ich nemam tolko otestovane.
09:31:19
17.04.2014
17.04.2014
minno
-> xerox422: super, a nemáš viac fotiek, ako si to do seba zakomponoval? Motorčeky si kupoval nové, či niekde z vraku? Sú tam aj dorazy otvorenia / zatvorenia? Funguje to dobre (rýchlo otvára)?
21:14:59
16.04.2014
16.04.2014
xerox422
-> minno 14.04.14 13:10:17: Skoro nič, demontoval machanizmus na kluku (odvrtaním), povodný výrez treba zvatčit len po dlžke asi o 2-3cm, dat na to motorček, poriadne zošrobovat plechy mechanizmu motorčeka inak sa to bude cele posuvat. Prakticky ani vo dverach netreba robit nové diery. to jest všetko. Ako by sa to malo montovat vo výrobe do luxusných výbav škodoviek tak to tam pasuje.
13:10:17
14.04.2014
14.04.2014
minno
-> xerox422: čo všetko si upravoval na sťahovacom mechanizme tých predných okien kvôli montáži motorčeka?
22:04:00
26.02.2014
26.02.2014
xerox422
-> Matej Hanus: heh zaujimave 2 v rovnakom čase menia rozvody a ake su pocity po starte?
Mne sa to poriadne stíchlo na volnobehu, len počujem nejake klepanie či čo to je čo som predtým od hlučných rozvodov nepočul.
Mne sa to poriadne stíchlo na volnobehu, len počujem nejake klepanie či čo to je čo som predtým od hlučných rozvodov nepočul.