skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže toto auto som kupil niekedy marci 2010, je po 1. majitelovi ktorý bol neznámy dedko. Auto udajne nikdy nebolo jazdené v zime. Stav tachometra pri kupe bolo cca 53900 km a originál motor. Motor dostal nový olej 15W40 valvoline pretesnena olejova vana, filtre, nastavená hladina karburátora lebo to žralo asi 15l na 100km nehorázne. Na aute bolo ze vraj vymenená vodne čerpadlo original bolo na zadných sedačkách a vraj bolo menene tesnenie pod hlavou, zarovnanie hlavy, zabrusenie ventilov to celkom aj ujde.
„Toto je náš svět, svět aut s motorem vzadu, krása okřídleného šípu.Jezdíme s nimi proto ze je máme rádi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenažranci nezlikvidovali veškeré náhradní díly na naše miláčky.My jezdíme dál....... a říkají ze jsou to šroty.Existujeme bez barvy pleti, bez národnosti, bez náboženské zaujatosti… a vy nás chcete dostat ze silnic.Vy vyrábíte atomové bomby, vedete války, vraždíte, podvadíte, a lžete nám a pokoušíte se, abychom věřili tomu, ze je to pro naše vlastni dobro, presto zvyšujete požadavky u STK.Jsem škodovkář a mým zločinem je jezdit škodovkou.Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlučný, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchý a je možno je kdykoliv v polních podmínkách opravit.Jsem škodovkář a toto je můj manifest, můžete zastavit jednotlivce ale nemůžete nás zastavit všechny........... :)))))“
- Studený štart skoda 120 LEKR
- neprestávame veriť
Spotrebak: skoda-virt.cz/cz/.../1163 4-chameleon
Škoda 120L
model: M-II
mesiac a rok výroby: 9/1986
farba: biela 1001
dátum kúpy: 3/2010
aktual stav km: > 110 500 (25.8.2019)
Účastník zrazov:
- 10. škoda zraz Moravsky kras
- 3. CS skoda zraz Lubina
- 12. škoda sraz Moravský kras
- 2. Medzinárodný Škoda zraz v Komoči
- 4. CS škoda zraz Lubina
- 14. jihomoravský zraz
- 13. Škoda sraz Moravský kras ( 2. Miesto dennej AOS)
- 6. CS škoda zraz Lubina
- 15. Jihomoravský zraz v Nemčičkach
- 14. Škoda sraz Moravský kras ( 3. Miesto dennej AOS)
- 7. CS škoda zraz Lubina (1. Miesto v Slalom-e)
Aktuálne:
Motor:
- 781.135
- nové rozvody, všetky tesnenia a guferá, hliníkové tyčky
- sacie, vyfukové potrubie, v. pumpa a predohrev zo skoda 136
- výfuk s upraveným držiakom so silentblokmi
- 1kw štarter magneton
- bezkontaktný rozdelovač a zapalovanie
- karburator LEKR 2207
- znižená hlava -1,0mm
Prevodovka a podvodzok
- 5q sp 4,22 spojené s vlecnou nápravou po úplnej GO s vyztuzenim na pozdĺžnich ramenách (od 98210 km)
- olej 75W90 od shell-u
- predné užovkové pružiny skratené o 1 závit
- 175/70 r13 nazadku a 175/65 r13 napredku - Leto, zima 165/80 r13
- disky APOLLO 5Jx13
- 4-piesty
- 3,9 prevodovka v zálohe
Interiér a elektro
- Gl čierne tapacíry
- rapid palubovka a predne fialove sedačky
- GL koberec pod zadným oknom a kufry,
- 5q kulisa
- central na DO Carprotect
- GLS prvky ako su: nerez listy na dverach, vzadu, tapacire, zamok priehradky, zadne pasy, pristrojovka s otackomerom
- favorit hodiny
- autozapalovač s USB nabíjačkov
- rádio AEG DVD cs 450 bt
- zvuková signalizácia nevypnutých svetiel
- ekonomer
- predné elektrické okná z Renaultu 19
- chrom znak škoda na nadobke ostrekovača
- cúvacia kamera na špz
- dvojfarebné zadné svetlá
V príprave
- osadenie voltmetra a ekonomera
- spínač ručnej/parkovacej brzdy (kontrolka osadená)
V pláne
- výmena listy pod prepínačmi na palubovke
„Toto je náš svět, svět aut s motorem vzadu, krása okřídleného šípu.Jezdíme s nimi proto ze je máme rádi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenažranci nezlikvidovali veškeré náhradní díly na naše miláčky.My jezdíme dál....... a říkají ze jsou to šroty.Existujeme bez barvy pleti, bez národnosti, bez náboženské zaujatosti… a vy nás chcete dostat ze silnic.Vy vyrábíte atomové bomby, vedete války, vraždíte, podvadíte, a lžete nám a pokoušíte se, abychom věřili tomu, ze je to pro naše vlastni dobro, presto zvyšujete požadavky u STK.Jsem škodovkář a mým zločinem je jezdit škodovkou.Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlučný, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchý a je možno je kdykoliv v polních podmínkách opravit.Jsem škodovkář a toto je můj manifest, můžete zastavit jednotlivce ale nemůžete nás zastavit všechny........... :)))))“
- Studený štart skoda 120 LEKR
- neprestávame veriť
Spotrebak: skoda-virt.cz/cz/.../1163 4-chameleon
Škoda 120L
model: M-II
mesiac a rok výroby: 9/1986
farba: biela 1001
dátum kúpy: 3/2010
aktual stav km: > 110 500 (25.8.2019)
Účastník zrazov:
- 10. škoda zraz Moravsky kras
- 3. CS skoda zraz Lubina
- 12. škoda sraz Moravský kras
- 2. Medzinárodný Škoda zraz v Komoči
- 4. CS škoda zraz Lubina
- 14. jihomoravský zraz
- 13. Škoda sraz Moravský kras ( 2. Miesto dennej AOS)
- 6. CS škoda zraz Lubina
- 15. Jihomoravský zraz v Nemčičkach
- 14. Škoda sraz Moravský kras ( 3. Miesto dennej AOS)
- 7. CS škoda zraz Lubina (1. Miesto v Slalom-e)
Aktuálne:
Motor:
- 781.135
- nové rozvody, všetky tesnenia a guferá, hliníkové tyčky
- sacie, vyfukové potrubie, v. pumpa a predohrev zo skoda 136
- výfuk s upraveným držiakom so silentblokmi
- 1kw štarter magneton
- bezkontaktný rozdelovač a zapalovanie
- karburator LEKR 2207
- znižená hlava -1,0mm
Prevodovka a podvodzok
- 5q sp 4,22 spojené s vlecnou nápravou po úplnej GO s vyztuzenim na pozdĺžnich ramenách (od 98210 km)
- olej 75W90 od shell-u
- predné užovkové pružiny skratené o 1 závit
- 175/70 r13 nazadku a 175/65 r13 napredku - Leto, zima 165/80 r13
- disky APOLLO 5Jx13
- 4-piesty
- 3,9 prevodovka v zálohe
Interiér a elektro
- Gl čierne tapacíry
- rapid palubovka a predne fialove sedačky
- GL koberec pod zadným oknom a kufry,
- 5q kulisa
- central na DO Carprotect
- GLS prvky ako su: nerez listy na dverach, vzadu, tapacire, zamok priehradky, zadne pasy, pristrojovka s otackomerom
- favorit hodiny
- autozapalovač s USB nabíjačkov
- rádio AEG DVD cs 450 bt
- zvuková signalizácia nevypnutých svetiel
- ekonomer
- predné elektrické okná z Renaultu 19
- chrom znak škoda na nadobke ostrekovača
- cúvacia kamera na špz
- dvojfarebné zadné svetlá
V príprave
- osadenie voltmetra a ekonomera
- spínač ručnej/parkovacej brzdy (kontrolka osadená)
V pláne
- výmena listy pod prepínačmi na palubovke
White 135 GLX - komentáře:
21:02:46
29.09.2012
29.09.2012
igifigi
-> xerox422: aha dalsi zamcan,kedy spravite nejaky zraz ze by som sa aj ja stavil?? :-)
00:59:08
29.09.2012
29.09.2012
Peťo_120gL_NZ-sk
hm, tie tapece su fasa, som rad že sa ti podarilo dat dokopy ten upraveny držiak tlmica...ten koberec na zadne plato je tiež zo zelkova ?
09:40:33
17.04.2012
17.04.2012
Martin/125/
vypadá hezky :-)
20:39:33
04.02.2012
04.02.2012
DEKODOVAC
PEKNA DO OBLUBENYCH
21:29:10
23.10.2011
23.10.2011
castrol
-> xerox422: oka v pohode
21:27:44
23.10.2011
23.10.2011
xerox422
-> castrol: Fotky budu priebehu týždna, nemam žiadnu fotku ako mi svieta predne svetlá.
21:16:49
23.10.2011
23.10.2011
castrol
-> xerox422: hod foto ako to svieti oproti klasike
21:15:37
23.10.2011
23.10.2011
xerox422
-> Tomáššš: H4 už su tam ešte tie ledky a hotovo. A konečne niečo v tme aj vidím, dialkače ani nepoužívam
21:07:28
23.10.2011
23.10.2011
Tomáššš
-> xerox422: to som zvedavy ako to bude svietit :) potom dake fotky by som rad videl ked tak ss
21:05:19
23.10.2011
23.10.2011
xerox422
Nová éra, led parkovačky a H4 100/90W a že nepouživat v europe
22:22:06
16.12.2010
16.12.2010
Toni
-> palinator: já je mám taky pod sedačkou a dle mě je to nejelegantnější řešení, když dáš rep. do veří poškodíš ten igelit co chrání tapeci ty ti pak namoknou zkoroutí se a jsou v pr...
21:39:37
16.12.2010
16.12.2010
Toni
-> Skododlak: co bys čekal po těch letech u mého auta to bylo to samé vejfuk jestli nebyl originál tak jde do kytek pře očima a můžeš ho natírat třeba každej víkend.
21:35:56
16.12.2010
16.12.2010
Toni
-> Baruška.125: po 150 000 by kastle vypadala trochu jinak tohle je dost luxusní stav. Jediný co bych majiteli poradil je neudělat z toho přeplácanou slátaninu ,ale jít cestou originálu viz plány hodiny palubka volat a jiný převodovka což je teda poměrně velkej zásah.
20:52:11
15.12.2010
15.12.2010
Baruška.125
máš ji od nova?:) protože klidne muže mit 150tis a ne 50:)
21:35:30
18.11.2010
18.11.2010
Skododlak
nato ze ma len 56200Km ten vyfuk bol v dost biednom stave
20:59:48
18.11.2010
18.11.2010
xerox422
-> Peťo_120gL_NZ-sk: Caw no nie som zo zámkov ale asi 20 km od zámkov. No a zamčanov je tu mizerne malo nakolko sme dost velký okres.
21:16:54
11.11.2010
11.11.2010
Peťo_120gL_NZ-sk
nazdar…odkial si ty, lebo ešte som ťa tu tvoje auto nevidel… lebo zamčanov je tu fest málo – tak sa pýtam
23:30:14
08.07.2010
08.07.2010
palinator
-> xerox422:
Já to mám taky spíš ve stádiu návrhu, ale počítám, že to takhle jednou udělám. Podívej se pod sedačku a změř si, kolik prostoru máš k dispozici. Udělat dřevotřískovou case by neměl být problém, vhodně řešený bass reflex směrem dopředu by měl zajistit lepší zvuk. Samozřejmě při výběru komponenty je vhodné vyhledat ty nejen s dobrou zatížitelností a citlivostí, ale v tomto prostoru s co možná nejmenší instalační hloubkou... Jedinou nevýhodu to má, že pod sedadlem pak nemůžeš mít kdejakej bordel... A dle takový lehký zkoušky pomocí mého mobilního telefonu jsem došel k závěru, že sedačka a potažmo moje prdel trochu tlumí výšky, ale já jsem stejně spíše na bassy, takže to není problém, equalizérem by to navíc mělo jít dobře dohnat...
Já to mám taky spíš ve stádiu návrhu, ale počítám, že to takhle jednou udělám. Podívej se pod sedačku a změř si, kolik prostoru máš k dispozici. Udělat dřevotřískovou case by neměl být problém, vhodně řešený bass reflex směrem dopředu by měl zajistit lepší zvuk. Samozřejmě při výběru komponenty je vhodné vyhledat ty nejen s dobrou zatížitelností a citlivostí, ale v tomto prostoru s co možná nejmenší instalační hloubkou... Jedinou nevýhodu to má, že pod sedadlem pak nemůžeš mít kdejakej bordel... A dle takový lehký zkoušky pomocí mého mobilního telefonu jsem došel k závěru, že sedačka a potažmo moje prdel trochu tlumí výšky, ale já jsem stejně spíše na bassy, takže to není problém, equalizérem by to navíc mělo jít dobře dohnat...